NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

يمكن انتي قلتيها بهزار ، بس الشخص اللي بيستغل ضعف الأنثى عشان يقرب منها أو ياخد منها الشي اللي بدو اياه هاد مجرد ذكر مش رجل ، الرجولة انه يقرب منها وهي في قمة قوتها وبرغبتها الكاملة
طبعا كل الاحترام لكلامك

• حبيته
التفاعلات: ملك روما و Mohdoah
دي وجهة نظرك
لا دا كلاامك عن الست انها المتحكمة الوحيدة فى العلاقة وبتبدأ وبتنهى بمزاجها يبقى معنى الكلام الراجل مجرد اداة بقى وثت ماتزهق منها تشوف غيرها

• عجبني
التفاعلات: Ms Roony
لا دا كلاامك عن الست انها المتحكمة الوحيدة فى العلاقة وبتبدأ وبتنهى بمزاجها يبقى معنى الكلام الراجل مجرد اداة بقى وثت ماتزهق منها تشوف غيرها
لاء معني كلامي ان الست في ايديها انها تسحب حاجات اديتهالو لو هو مش قادر يحافظ هي اللي بتختار تستسلم و لو هو بأيده فوقها بتسحب منه كل حاجه اديتهالو

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: ملك روما و LEGEND KYSER
لاء معني كلامي ان الست في ايديها انها تسحب حاجات اديتهالو لو هو مش قادر يحافظ هي اللي بتختار تستسلم و لو هو بأيده فوقها بتسحب منه كل حاجه اديتهالو
ماهو امتى هيعمل كدا لما يقرر ينهى العلاقة او انها مبقتش فارقة معاه فمش مهتم زى الاول وجودها عنده بقى زى عدمه

• عجبني
ماهو امتى هيعمل كدا لما يقرر ينهى العلاقة او انها مبقتش فارقة معاه فمش مهتم زى الاول وجودها عنده بقى زى عدمه
لاء لما يحس انه امتلكها و في ايده بيتغير و مش بيفوق غير لو قلبت ساعات بيكون فات الاوان و ساعات بيكون لاء في الحالتين الست بتصحي شويه من احساس كانت حاباه تبتدي تتغير شويه شويه

• حبيته
التفاعلات: ملك روما
لاء لما يحس انه امتلكها و في ايده بيتغير و مش بيفوق غير لو قلبت ساعات بيكون فات الاوان و ساعات بيكون لاء في الحالتين الست بتصحي شويه من احساس كانت حاباه تبتدي تتغير شويه شويه
فى ناس بتتفير وناس لا واالأغلب بيتغير بس صوابعك مش زى بعضها

• عجبني
  • عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كلام صحيح 1000%

شوفت بقي يبقي المنطق صح مش غلط اللي بتكلم بيه
اها صح بس هو فى الاول كنت فاهمك غلط ودلوقتى الأمور وضحت

• عجبني
اها صح بس هو فى الاول كنت فاهمك غلط ودلوقتى الأمور وضحت
الامور بشكل هادي من غير تحفيز للهجوم صدقني بتكون احسن و بتكون مناقشه مش جدال و ده صحي اكتر

• حبيته
للسناجل اللى مش عارفين يدخلوا فى علاقات جنسية
ركز مع الست والبنت الفضولية اللى بتبص على كل حاجة وعايزة تعرف كل حاجة .
ركز كمان على البنت والست الاستعراضية اللى بتحب الظهور ولفت النظر .
الصنفين دول سهل اوى يعملوا علاقات وتحديدا لو كنت جارها او تكون احد الاقرباء والمقربين
الست والبنت افضل ظروف ليها لاقامة علاقة فى امان يكون من الداخل قريب او جار او زميل عمل او زميل دراسة
الفضوليه اللي بتبص ع كل حاجه وعايزه تعرف كل حاجه..ازاي.
الست الاستعراضيه اللي هي اي ؟

اتفق معاكى ___ بس لو السنجل ده مفيش فى حياته ستات او بنات عليهم القيمه وشغله منيل بنيله :cry::cry:
ماهو انا كلامى لاى حد يقدر يشقط وظروفة تناسبه انما اللى ظروفه مش مناسبة هو اصلا هيشقط ليه والنيك بالنسباله مش اولويه

ك
الفضوليه اللي بتبص ع كل حاجه وعايزه تعرف كل حاجه..ازاي.
الست الاستعراضيه اللي هي اي ؟
كونك مافهمتش الجملتين البساط اوى دول
يبقا انت ماشوفتش بنات ولايمكن هتعرف تتعامل اصلا
اكنك ماقريتش حاجة

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%