NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Ahmed.a.ahmed

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا في عندي جاره ليا تمام عندها ٣عيال ومتجوزه وجوزها عايش بقالنا تقريبا اربع سنين بفرجها علي سكس لما بيكون جوزها بره في الشغل في خلال الاربع سنين دول بحاول اني انيكها مش عارف حاولت كتير خليتها تشوف زبي وخليتها تشوفني وانا بضرب عشره ولما كنا سعات بنتفرج عيالها مش موجودين احيانا اطلع بتاعي اعد العب فيه وانا واقفين جمب بعض بنتفرج علي سكس مره واحنا واقفين طلعت بتاعي كنت بلعب فيه وكنت واقف وراها ورحت راشق بتاعي براحه في نص فلقتها لقيتها وشها قلب كده وبتقولي بتعمل اي واتعصبت اتوترت وقولتلها مش بعمل حاجه واحيانا كتير وهيا ماشيه قدامي اديها بعبوص خفيف كده احك فيها والكلام دا عايز اعرف انيكها ازاي

• عجبني
التفاعلات: نصحي
بجد و**** حاجه غريبة بتعملوا كل ده ومش راضيه تنام معاك ده انت ناقص تخلف منها اصلا 😂

• بيضحكني
التفاعلات: برنس المجرة و مرحب
بجد و**** حاجه غريبة بتعملوا كل ده ومش راضيه تنام معاك ده انت ناقص تخلف منها اصلا 😂
يعني انتي لو مكانها هتروح تركبي عليه يعني
ما هي يا بتتقل يا اما خايفة تتفضح

قولها كلام حب , و قولها نفسي نجرب سوا , انتي خايفة من ايه احنا لينا 4 سنين مع بعض ولا عمري فضحتك ولا في حد سمع وانا مش قادر و الكلام ده .
و لما تكون جنبك حسس بس , بلاش اغتصاب

• عجبني
التفاعلات: ماستر سادي
رجعتلى طاقة إيجابية لما سمعت عن الست ديه
فعلا جوزها اختار زوجة محترمة كل احترامي لمثلها
و مع عدم احترامى ليك لو بتفكر تعمل معاها حاجة
يبقا انت مش خايف على حريمك ومش راجل تصون الجار

تنويه انا مش بنصحك انا مراية ل فعلك
ال هو
لا يحمل رجولة ولا شهامة
تبين سهولة التحرش ونيك اهلك
تسهل وتجعل امر عادى اننا نتحرش بمراتك او بنتك و ان مراتك تخونك
و
و
و
لا تحيا منى ولا احترام

• عجبني
التفاعلات: Gmin
يعني لامؤاخذة بجد عملتوا كل دة ومسلمتكش حتي علي طول كدة بتتفرجوا وبتطلع لها بتاعك وبتبعبصها لا دي زي الفل ....انتا تمام وهيا تمام العيب في جوزها

المفروض نقولك اغتصبها يعنى
حكاية خيال
لان لو حقيقة عرفت تقنعها تتفرجو على سكس سوا وسكتت انك تطلع زبرك وعادى تبعبصها بس بتتعصب لما تلزق من وراها
لا مش اسبوع ولا شهر دة اربع سنين
دة انت خلصت عليها افلام السكس كلها
لو حابب تتخيل تخيل احسن من كدة ولا اقولك هعمل نفسى مصدقك
انت تروح تفرجها وبعدين تنام فوقيها وتقولها خلاص زبرى مش قادر يستحمل لو صوتت عادى مفيش حد هيسمع لانة هيبقا خيال والخيال مفهوش جيران
المهم تبوسها هتسيح وتقفش فى البزاز اول ما تقول اوف اح هى اللى هتقلعك هدومك وتنيكها وتدخلو تاخد دش متنساش تاخد نيكة تحت الدش 😉

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: Amigod و مرحب
احا بتفرجها على سكس ومش بتهيج ، انا كنت بفرج وحده على سكس من كتر هيجانها مسكت زبي ونسيت هى بتعمل ايه

• عجبني
التفاعلات: احمد كامل
انا في عندي جاره ليا تمام عندها ٣عيال ومتجوزه وجوزها عايش بقالنا تقريبا اربع سنين بفرجها علي سكس لما بيكون جوزها بره في الشغل في خلال الاربع سنين دول بحاول اني انيكها مش عارف حاولت كتير خليتها تشوف زبي وخليتها تشوفني وانا بضرب عشره ولما كنا سعات بنتفرج عيالها مش موجودين احيانا اطلع بتاعي اعد العب فيه وانا واقفين جمب بعض بنتفرج علي سكس مره واحنا واقفين طلعت بتاعي كنت بلعب فيه وكنت واقف وراها ورحت راشق بتاعي براحه في نص فلقتها لقيتها وشها قلب كده وبتقولي بتعمل اي واتعصبت اتوترت وقولتلها مش بعمل حاجه واحيانا كتير وهيا ماشيه قدامي اديها بعبوص خفيف كده احك فيها والكلام دا عايز اعرف انيكها ازاي
احا ...ايه كل دا

المفروض نقولك اغتصبها يعنى
حكاية خيال
لان لو حقيقة عرفت تقنعها تتفرجو على سكس سوا وسكتت انك تطلع زبرك وعادى تبعبصها بس بتتعصب لما تلزق من وراها
لا مش اسبوع ولا شهر دة اربع سنين
دة انت خلصت عليها افلام السكس كلها
لو حابب تتخيل تخيل احسن من كدة ولا اقولك هعمل نفسى مصدقك
انت تروح تفرجها وبعدين تنام فوقيها وتقولها خلاص زبرى مش قادر يستحمل لو صوتت عادى مفيش حد هيسمع لانة هيبقا خيال والخيال مفهوش جيران
المهم تبوسها هتسيح وتقفش فى البزاز اول ما تقول اوف اح هى اللى هتقلعك هدومك وتنيكها وتدخلو تاخد دش متنساش تاخد نيكة تحت الدش 😉
3EF9221B 5002 49C2 8AD1 4ED211E5725A

• بيضحكني
التفاعلات: برنس المجرة
طب انت رأيك اية انت فى الموضوع دة
انا من رايي انه في ناس كثير مش واضحة مع نفسها و مع غيرها…
يمكن تكون الحكاية بتحصل و عادي تحصل
الي مش عادي بالنسبة لي : ان اول ما راجل يفتح موضوع الجنس مع ست : لازم تنام معاه؟؟
ليه يعني؟ شهريار و خرجها من قمقم؟ ما هادي ممكن اتفرج جنس مع صحابي و نقول حاجات و عادي!!! مش بالضرورة انيكهم او ينيكوني!
ده الي انا ما بحبووووووووش
هبل بعض الرجال متبنينو من حكايات القهاوي و الموروث السعبي انه حيوقعهت و انه اسد و هي فريسة و يبقى يرسم……
يا بااااااي

مالحاكات بتتحس، لو الست بتكون عايزة مش حتخيل تجري كتير

و جامب ثاني انه لو نام معاها مرة… يعتبرها من بقية اهله و يزهقها في عشتها و تبقى لازم تفرق كسها تستقبل فحولته كل ما مزاجه يعوز… ده هبلللللللللل

انا نمت مع شباب و احيانا يتصرفو هكذا و ما يفهموش البلوك الي على اصله هههههه و احيانا كلمتين كده تعدل الحال المعووج

• عجبني
التفاعلات: أدم و برنس المجرة
انا من رايي انه في ناس كثير مش واضحة مع نفسها و مع غيرها…
يمكن تكون الحكاية بتحصل و عادي تحصل
الي مش عادي بالنسبة لي : ان اول ما راجل يفتح موضوع الجنس مع ست : لازم تنام معاه؟؟
ليه يعني؟ شهريار و خرجها من قمقم؟ ما هادي ممكن اتفرج جنس مع صحابي و نقول حاجات و عادي!!! مش بالضرورة انيكهم او ينيكوني!
ده الي انا ما بحبووووووووش
هبل بعض الرجال متبنينو من حكايات القهاوي و الموروث السعبي انه حيوقعهت و انه اسد و هي فريسة و يبقى يرسم……
يا بااااااي

مالحاكات بتتحس، لو الست بتكون عايزة مش حتخيل تجري كتير

و جامب ثاني انه لو نام معاها مرة… يعتبرها من بقية اهله و يزهقها في عشتها و تبقى لازم تفرق كسها تستقبل فحولته كل ما مزاجه يعوز… ده هبلللللللللل

انا نمت مع شباب و احيانا يتصرفو هكذا و ما يفهموش البلوك الي على اصله هههههه و احيانا كلمتين كده تعدل الحال المعووج
انا مقولتش انة لازم ينام معاها
هو بيقول يحسس ويبعبصها وهى ادامة بس لما يلزق من وراها تزعل وتضايق
هو البعبوص حلو ويزنق فيها غلط

• عجبني
التفاعلات: Mino yassmin و Amigod
انا مقولتش انة لازم ينام معاها
هو بيقول يحسس ويبعبصها وهى ادامة بس لما يلزق من وراها تزعل وتضايق
هو البعبوص حلو ويزنق فيها غلط
و ماله
ممكن تقبل بعبوص و ترفض علاقة
هو ليه الناس فاكرة انه الي توافق بحاجة توافق على كله؟ و عادي تغير رايها!

• عجبني
التفاعلات: أدم و برنس المجرة
جرب تمسكها من كسها و انتم قاعدين تتفرجو

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الموضع دا خيال

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%