NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مرحبا معك دكتور عمر سليمان دكتور علم نفس لو تحب تتخلص من الافكار وا الوهم وا طبق افكارك عل واقع راح احررك بشكل يخليك تفعل ما تريدو واقعيا ليس مجرد تجيلات
عندك حل يعني ؟

عايز انيك حماتي حد عنده حل فرس بمعني الكلمة و بتقعد قدامي ونص صدرها باين وبنطلون راسم طيزها الكبيرة بهيج عليها بس خايف اعمل حاجة هي متدينة ومنق.بة بس ومتجوزة واحد بيجيلها كل فترة علشان بتحب النيك
لو ***** وبتقعد ادامك نص بزازها باينه تبقي بتشرمط عليك وعايزة تتناك تعالي وانا هوصلك لكسها اللبوة دي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عايز انيك حماتي حد عنده حل فرس بمعني الكلمة و بتقعد قدامي ونص صدرها باين وبنطلون راسم طيزها الكبيرة بهيج عليها بس خايف اعمل حاجة هي متدينة ومنق.بة بس ومتجوزة واحد بيجيلها كل فترة علشان بتحب النيك
كلامك متناقض / من جهة :نص صدرها باين وبنطلون راسم طيزها الكبيرة /ومن جهة هي متدينة ومنق.بة /ومن جهة مرة ثان : بيجيلها واحد كل فترة علشان بتحب النيك #حماتك فاجرة وشرموطه هي بس خايفة تنزل من عينيك وتصغر في نظرك /الحل ::: شوية شراب من اللي في بالك يخليها تسخن وانت لوحدك معاها //وحاول انك مش داري بالوحش عندك عشان تشوفه وهو بحالة الاستعداد

كلامك متناقض / من جهة :نص صدرها باين وبنطلون راسم طيزها الكبيرة /ومن جهة هي متدينة ومنق.بة /ومن جهة مرة ثان : بيجيلها واحد كل فترة علشان بتحب النيك #حماتك فاجرة وشرموطه هي بس خايفة تنزل من عينيك وتصغر في نظرك /الحل ::: شوية شراب من اللي في بالك يخليها تسخن وانت لوحدك معاها //وحاول انك مش داري بالوحش عندك عشان تشوفه وهو بحالة الاستعداد
اسمه ايه الشراب ده وبييجي منين ؟

• الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: نزيه الخاطر
اسمه ايه الشراب ده وبييجي منين ؟
في الصيدليات ومش ف كل صيدلية خليك حويط ف السؤوال (قلّه المدام بارده المده دي )

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%