NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

طلب عايز انام مع صاحبتي

King69

نسوانجى مبتدأ
عضو
يا جماعة انا محتاج حد يفيدني، انا مرتبط بواحدة هيا بتجيلي البيت و بنعط و بنقلع و سعات كمان بتخليني ادخلو من ورا بس انا جايب اخري و عايز افتحها من الاخر بس مش عارف ازاي وافقت مرة واحدة بس و مش راضية من ساعتها و ساعات كتير تخشلي من حتة حرام و كدة و انا مش عارف اعمل ايه يا ريت حد يساعدني

حته حرام دي مينفعش تتقال لكم لان مجرد دخولها عندك تمام حته انك تفتحها منصحكش يمكن البنت يتعمل كده عشان بتحبك مش لانها شرموطه نصيحه بلاش

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بلاش تفتحها مش هتمتع اكتر من للى انت فيه
لكن هتلبس مشكلة ممكن متقدرش تتعامل معاها بعد كدة ومشاكل وحوارات وكدة
خليك زى مانت احسن
اما موضوع الحرام دة فانتوا عديتوه من زمان لو مش عايزين الحرام ابعدوا احسن

يعني انت بتحفر علي مشكله لنفسك يابن الحلال تفتح ايه هيا عليه تونه البنت اعقل منك دي لو دماغها هوبا كانت قالتلك افتح بعد كده البس يا نرم
اعقل يابني واهدي

صحبتك دي حاجه من ٣
إما صديقه والمفروض تكون صادق معها وتحافظ عليها
او إما حبيبه فأنت لازم تحافظ علي شرفها الي هيكون شرفك لما تتزوجها
او هي تسليه فإعلم انه ستدور الدائرة عليك ويتسلي باهلك من هو مثلك

انصحك تفتحها لان نيك الكس مختلف عن الطيز تمامًاااا
أجمل بكتير فشششخ
و لو عايز تجيبها سكة تعالى خاص

يعني انت عملت كل حاجه والحاجه الوحيدة الي قالت لا فيها كمان مش سايبها ياعم من الاخر هتتجوزها او لا اوعى تفتحها وسيب الحاجه دي الكويسه ليها لو حصل هيا هتدمر نفسياً وانت هتبيعها وهتبقى مشاكل كتير اكتفي بألي حصل وابعد عن كسها وبلاش الهيجان يوديك في داهيه

يا جماعة انا محتاج حد يفيدني، انا مرتبط بواحدة هيا بتجيلي البيت و بنعط و بنقلع و سعات كمان بتخليني ادخلو من ورا بس انا جايب اخري و عايز افتحها من الاخر بس مش عارف ازاي وافقت مرة واحدة بس و مش راضية من ساعتها و ساعات كتير تخشلي من حتة حرام و كدة و انا مش عارف اعمل ايه يا ريت حد يساعدني
تزوجها طيب ونيك على كيفك ليش تلعب

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%