NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ازيكم كلكم
مش عارف ابدأ منين واقول ايه بس دا الي حصل ومش حاب اقول بالتفصيل لان تعبت وكل ما افتكر مش بكون مبسوط انا لحد فترة مش بعيدة كنت موجب وعمري ما شفت نفسي غير كده لكن الي حصل غير كل الكلام دا لما ضعفت قدام جاري وفجأة لقيت نفسي نايم على بطني وفاتح طيزي ليه وبتناك منه شعور مش هقدر اقول عنه حلو ولا هقدر اقول اني نفسيتي كانت تمام لكن دا الي حصل والي دمرني نهائي لما حسيته بينزل لبنه جواي وقتها حسيت اني فعلا ما بقتش راجل ابدا ودموعي نزلت ومش عارف لحد دلوقتي انا ازاي قبلت بكده بعدها حاولت ارجع تمام وكأن مفيش حاجة حصلت لكن للاسف كل مرة غصب عني بحس اني عايز يتعمل فيا كده تاني واخيرا انا بجد كرهت نفسي تماما
واسف على ازعاجكم

• عجبني
التفاعلات: عضو جميل, aha1715, الدكر الشرقاوى و 10 آخرين
عايز اسمع رأيكم

ازيكم كلكم
مش عارف ابدأ منين واقول ايه بس دا الي حصل ومش حاب اقول بالتفصيل لان تعبت وكل ما افتكر مش بكون مبسوط انا لحد فترة مش بعيدة كنت موجب وعمري ما شفت نفسي غير كده لكن الي حصل غير كل الكلام دا لما ضعفت قدام جاري وفجأة لقيت نفسي نايم على بطني وفاتح طيزي ليه وبتناك منه شعور مش هقدر اقول عنه حلو ولا هقدر اقول اني نفسيتي كانت تمام لكن دا الي حصل والي دمرني نهائي لما حسيته بينزل لبنه جواي وقتها حسيت اني فعلا ما بقتش راجل ابدا ودموعي نزلت ومش عارف لحد دلوقتي انا ازاي قبلت بكده بعدها حاولت ارجع تمام وكأن مفيش حاجة حصلت لكن للاسف كل مرة غصب عني بحس اني عايز يتعمل فيا كده تاني واخيرا انا بجد كرهت نفسي تماما
واسف على ازعاجكم
ليه انته زعلان الي جرى جرى تقبل نفسك كسالب

• عجبني
التفاعلات: عضو جميل
  • عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ازيكم كلكم
واسف على ازعاجكم
لحظة ضعف

• عجبني
  • عجبني
يمكن انت متضايق عشان اللى عمل معاك كده جارك وانت خايف على سمعتك اكتر منها نظرتك لنفسك بس عادى تعايش واعرف انت عايز تكون تبادل ولا ايه
بس ازاى طيزك بالحلاوة ومكنتش سالب

• عجبني
مش قادر استمتع انا بجد بنهار
طيب حاول تنسى و عيش كموجب في ناس كتير يتعرضوا للاغتصاب و يكملوا حياتهم عادي

يمكن انت متضايق عشان اللى عمل معاك كده جارك وانت خايف على سمعتك اكتر منها نظرتك لنفسك بس عادى تعايش واعرف انت عايز تكون تبادل ولا ايه
بس ازاى طيزك بالحلاوة ومكنتش سالب
دي ليلتها بعد ما حصل اول مرة وكان عايز تاني مرة وخلاني انضفها

• عجبني
التفاعلات: عضو جميل و mario ماريو
طيب حاول تنسى و عيش كموجب في ناس كتير يتعرضوا لل****** و يكملوا حياتهم عادي
مش قادر انا بقالي فترة طويلة بحاول

مش قادر انا بقالي فترة طويلة بحاول
نصيحة لو لسه حاسس انك رجل كمل كانك رجل و لو حاسس انك خلاص نفسك تنتاك استمر

• عجبني
نصيحة لو لسه حاسس انك رجل كمل كانك رجل و لو حاسس انك خلاص نفسك تنتاك استمر
انا عايز افضل رجل بس مش عارف بيفض يجيني حاجة كدة زي المحنة مش بتعتقني

• عجبني
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%