NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

عايز احسن مصيف في مصر تكون البنات لابسة بكيني

بلطيم طبعا 😂

• بيضحكني
التفاعلات: شخص عادي
بلطيم البنات بتلبس بكيني

• بيضحكني
التفاعلات: شخص عادي
الساحل في قري مينفعش تلبس فيها غير بيكيني او قطعه واحده

دخول القرى بالساحل برسوم غالية ولا بسيطة

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
شرم الشيخ الغردقة و الساحل وعاوز الصح صح فى الساحل ستيلا دى مارى بس بتاعة الاغنية فشخ دة لو معاك فلوس وعاوز تبعزقها بس البكينى هناك فشبخ

• عجبني
التفاعلات: اسنانجي
انا كنت فى الغردقة فى الجونه فى شواطئ بيقلعو السنتيان عادى ويقعدو ببزازهم كدة

• عجبني
التفاعلات: Cpl4fun
شرم الشيخ الغردقة و الساحل وعاوز الصح صح فى الساحل ستيلا دى مارى بس بتاعة الاغنية فشخ دة لو معاك فلوس وعاوز تبعزقها بس البكينى هناك فشبخ
كم رسوم الدخول للقرية

• عجبني
التفاعلات: زوج قححححبه و غاوى سكس
شرم اي حاجه هناك متاحه من تلابره للصاروخ😂😂😂

القري السياحية كلها.

كم رسوم الدخول للقرية
مش رسوم تقريبا دة بيكون حجز هناك بالليلة فى اوضة ليك مش عارف تفاصيل قوى بس اعرف ناس راحتها بيقولو انها فشيخة ملط

انا كنت فى الغردقة فى الجونه فى شواطئ بيقلعو السنتيان عادى ويقعدو ببزازهم كدة
مفيش الكلام ده
اللى قالك كدة بيضحك عليك

• عجبني
التفاعلات: سيڤان
طالما بتسأل عن ؤسوم الدخول و مهتم بالاسعار يبقى خليك اتفرج على الصور فى المنتدى ارخص

مفيش الكلام ده
اللى قالك كدة بيضحك عليك
هوا مش شاطى عراه يعنى تخش ملط لا دا هوا فى كام واحدة بس بيعملو كدة ومحدش بيقلهم حاجة وشفت زية فى مرسى علم كمان

هوا مش شاطى عراه يعنى تخش ملط لا دا هوا فى كام واحدة بس بيعملو كدة ومحدش بيقلهم حاجة وشفت زية فى مرسى علم كمان
شواطئ الفنادق الخمس نجوم في مرسي علم وشرم الشيخ كلها بكيني وبكيني فتله وكتير ستات اجانب بترقد علي الرملة والبرا مفكوكه وبزازها باظة من الاجناب ومفيش حد بيقول حاجة

ايه احسن مصيف استمتع فيه بمصر
شواطئ الفنادق الخمس نجوم في مرسي علم وشرم الشيخ والغردقة كلها بكيني وبكيني فتله وكتير ستات اجانب بترقد علي الرملة والبرا مفكوكه وبزازها باظة من الاجناب ومفيش حد بيقول حاجة

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%