NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: MadamVanDerSexXx و الصقر_الجارح
  • بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: xZeroX, سلطان غلبان, الصقر_الجارح و شخص آخر
  • بيضحكني
التفاعلات: سلطان غلبان
على حسب الشنط فيها ايه ... يعني لو مثلا فيها طماطم وهي وافقت معنها أنها سخنه طبعا... انما لو فيها خيار ف اكيد هتكون بارده مش هتوافق لأن الخيار قام بالواجب ... ام بقى لو فلفل هنا هتكون المصيبه لأن الفلفل تأثيره في الموافقه غير ... وطبعا كل ده يرجع لطبيعه العلاقه بينك وبين التعامل معاها في إطار تعاملات الصعود والنزول على السلم وده يأخذنا الي نوع الجيره بينكم هل جيران أمام بعض أو تحت بعض لأن ده بيفرق جدا في طبيعه العلاقه بينكم لأن العلاقه لابد من استخدام العلق والمنطق في إثبات أن العلاقه بينكم علاقه جيران ..... عموما لو مستعجل شوف بوست تاني لاني بدور على فرده شراب ضايعه مني في البوست ده لو لقيتها وحياتك عرفني تكسب ثواب .... برضه لسه مكمل 🤨🤨 خلاص وربنا ما هقول النصيحه يعمل ايه ...انت رغاي اصلا وانا مش بحب الرغي الكتير خالص ... يادي النيله برضه مكملين قراءه 🤣🤣🤣
لقيتي الشراب ولا لسه
يا تري الشنط لو فيها موز تبقي علامه ولا لاء 🤣🤣

• بيضحكني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
  • بيضحكني
طب لو انا بعد ما نزلت دور وهى طلعت شوية وانا اصريت بقوة انى اشيل معاها الشنط واطلعلها لغايت الشقة وهى ترفض ونا اصر لدرجة انى قمت طلعت ليها ووقفت جنبها هل هى كدة ممكن تهييج
خصوصا ان مرة ببص عليها وهى طالعة على السلم لقتها وقفت وقامت موطية دماغها وتبص على فخدها

• بيضحكني
التفاعلات: MadamVanDerSexXx
طب لو انا بعد ما نزلت دور وهى طلعت شوية وانا اصريت بقوة انى اشيل معاها الشنط واطلعلها لغايت الشقة وهى ترفض ونا اصر لدرجة انى قمت طلعت ليها ووقفت جنبها هل هى كدة ممكن تهييج
خصوصا ان مرة ببص عليها وهى طالعة على السلم لقتها وقفت وقامت موطية دماغها وتبص على فخدها

في كلام بينكم

• بيضحكني
التفاعلات: MadamVanDerSexXx, رسام المشاعر, SHITOS_25 و شخص آخر
ازاي تم استخدام الايدوتنسي عليه طيب
مهو مات في معركه مع اخوه ساسكي وكابوتو أخد جسمه لما كان هوشيكاجي كيسامي بيتعارك مع مايتي جاي وتنتن وزيتسو الاسود راح يبلغ مادرا الي هو توبي

• بيضحكني
التفاعلات: رسام المشاعر و الأستااذ
  • بيضحكني
  • بيضحكني
التفاعلات: الأستااذ
  • بيضحكني
مهو مات في معركه مع اخوه ساسكي وكابوتو أخد جسمه لما كان هوشيكاجي كيسامي بيتعارك مع مايتي جاي وتنتن وزيتسو الاسود راح يبلغ مادرا الي هو توبي
يعني مات

• أتفق
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الحيوان لديه شهوه بدون عقل
الملائكه عقل بدون شهوه
الانسان عقل + شهوة
اذا تغلبت شهوتة علي عقله تحول لحيوان
وإذا تغلب عقله علي شهوته اصبح فوق الملائكه

دي مقوله حبيت بس افكرك بيها مش اكتر
مع احترامي ليك 🤝

• عجبني
التفاعلات: ME KOKO
يعني مات
موته الاخير كان بعد ما عمل وقف الايدتنسي ... لانه كان بين خيارين إما ينعش نفسه ويعيش مدى الحياه... لكن عين شيسوي ووعده ليه خلاه ... يقرر يموت بعد ما عمل الايزانمي مات 🥹🥹

موته الاخير كان بعد ما عمل وقف الايدتنسي ... لانه كان بين خيارين إما ينعش نفسه ويعيش مدى الحياه... لكن عين شيسوي ووعده ليه خلاه ... يقرر يموت بعد ما عمل الايزانمي مات 🥹🥹
انتي قتلتيه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%