NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

على حسب الشنط فيها ايه ... يعني لو مثلا فيها طماطم وهي وافقت معنها أنها سخنه طبعا... انما لو فيها خيار ف اكيد هتكون بارده مش هتوافق لأن الخيار قام بالواجب ... ام بقى لو فلفل هنا هتكون المصيبه لأن الفلفل تأثيره في الموافقه غير ... وطبعا كل ده يرجع لطبيعه العلاقه بينك وبين التعامل معاها في إطار تعاملات الصعود والنزول على السلم وده يأخذنا الي نوع الجيره بينكم هل جيران أمام بعض أو تحت بعض لأن ده بيفرق جدا في طبيعه العلاقه بينكم لأن العلاقه لابد من استخدام العلق والمنطق في إثبات أن العلاقه بينكم علاقه جيران ..... عموما لو مستعجل شوف بوست تاني لاني بدور على فرده شراب ضايعه مني في البوست ده لو لقيتها وحياتك عرفني تكسب ثواب .... برضه لسه مكمل 🤨🤨 خلاص وربنا ما هقول النصيحه يعمل ايه ...انت رغاي اصلا وانا مش بحب الرغي الكتير خالص ... يادي النيله برضه مكملين قراءه 🤣🤣🤣
😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂

• بيضحكني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة و الأستااذ
  • بيضحكني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة و aahmedegypt
  • بيضحكني
التفاعلات: الأستااذ
  • بيضحكني
التفاعلات: aahmedegypt
  • جامد
موته الاخير كان بعد ما عمل وقف الايدتنسي ... لانه كان بين خيارين إما ينعش نفسه ويعيش مدى الحياه... لكن عين شيسوي ووعده ليه خلاه ... يقرر يموت بعد ما عمل الايزانمي مات 🥹🥹
لا الكاتب كان عايز مادرا بس . عشان يكمل الحرب وياخد قوة الريكودوا

مادرا كده كده كان لازم يكمل لانه الوحيد الي كان يعرف كل حاجه عن علم النينجا القديم والجديد... اتاتشي كان دوره مقتصر أنه يكون المنقذ والتضحيه زي توبي الي هو ابيتو نفس النهج بالضبط

😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂

لك وحشه يا مخترع وصاحب مقوله (( الشلحف )) 🤭🤭🤭

بالمناسبه نازله الفيوم قريب وهعرف معانها لسه مش ناسيه على فكره 🤥

• بيضحكني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لك وحشه يا مخترع وصاحب مقوله (( الشلحف )) 🤭🤭🤭

بالمناسبه نازله الفيوم قريب وهعرف معانها لسه مش ناسيه على فكره 🤥
بس شلحف أصلها مش فيومى
أنا بادور عليها فى كل المعاجم مش لاقيها
بافكر أسجلها فى مجمع اللغة علشان حقوق الإختراع وكده
😂 😂 😂 😂 😂 😂

• بيضحكني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
بس شلحف أصلها مش فيومى
أنا بادور عليها فى كل المعاجم مش لاقيها
بافكر أسجلها فى مجمع اللغة علشان حقوق الإختراع وكده
😂 😂 😂 😂 😂 😂

لاء مش القصد انا في حد كبير في السن اوي ... هقعد معاه وهساله اكيد يعرف 🤭🤭

المهم اوعي تكون حاجه سفله يفهمني غلط ويبقى شكلي زباله 🫤 🤨

عندنا إختراع جديد فى العمارة
إسمه أسانسير
😂 😂 😂 😂 😂
طلع امتي ده
وبعدين انت ممكن تشيل الحاجات عنها ف الاسانسير وتصر جامد اووي 🤣🤣

• عجبني
طلع امتي ده
وبعدين انت ممكن تشيل الحاجات عنها ف الاسانسير وتصر جامد اووي 🤣🤣
الأسانسير فيه كاميرا حضرتك
وبعدين الجيران عندنا مافيش واحدة بتشترى الخضار بنفسها
بيتصلوا بالخضرى يجيب لهم اللى هما عايزينه لغاية البيت
ستات مايصة وكسلانة
😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂

• بيضحكني
مادرا كده كده كان لازم يكمل لانه الوحيد الي كان يعرف كل حاجه عن علم النينجا القديم والجديد... اتاتشي كان دوره مقتصر أنه يكون المنقذ والتضحيه زي توبي الي هو ابيتو نفس النهج بالضبط
بما ان الموضوع بقا عن ناروتو يبقا انا لازم اتدخل .... مش عارف ليه انا الوحيد الشايف مادرا اتظلم سيكا هو و اوبيتو
و الظلمهم كان زيتسو و كل دا بسبب الشمطاء الاسمها كاغويا و الاوتوتوسكي الهي جايه منها

جزء حرق لو شوفتوا بوروتوا .... الكيوبي ظهر ل هيوماري ف المنجا و دا ليه لان الكيوبي مينفعش شاكراه تفني من العالم علشان النظام الكوني ميختلش ... و مسا مسا داتبايووو

بما ان الموضوع بقا عن ناروتو يبقا انا لازم اتدخل .... مش عارف ليه انا الوحيد الشايف مادرا اتظلم سيكا هو و اوبيتو
و الظلمهم كان زيتسو و كل دا بسبب الشمطاء الاسمها كاغويا و الاوتوتوسكي الهي جايه منها

جزء حرق لو شوفتوا بوروتوا .... الكيوبي ظهر ل هيوماري ف المنجا و دا ليه لان الكيوبي مينفعش شاكراه تفني من العالم علشان النظام الكوني ميختلش ... و مسا مسا داتبايووو

حد يعمل بوست ناروتو لأن الموضوع هنا قلب مننا

• بيضحكني
التفاعلات: EL_BEBO
بص شيل الشنط وانت بتشيل فلقس قدامها وهي هتتصرف

حد يعمل بوست ناروتو لأن الموضوع هنا قلب مننا
شوفتي بقا سحلتونا ف ناروتو و مش ناروتوا 🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️ وانا اصلا داخل ارد ع الراجل العامل البوست دا 😂😂🤦‍♂️

• بيضحكني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
لو جارتى المتزوجة طالعة على السلم وشايلة حاجات وانا بعرض عليها انى اشيل معاها واصريت رغم انها رافضة اشيل معاها وتشكرنى هل لو فضلت اصر عليها كتير هل ممكن هى تثار جنسيا او بمعنى اخر توافق فى النهاية ولا انا اعمل اية عشان اتعبها جنسيا على السلم حد يقولى
انا من اسكندرية
اي نوع الاثارة ف المساعدة و الثواب 🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️😅

طيازو منكيشو اللي كان ف المنجا هو اللي عمل الفتنه

• الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: EL_BEBO
الأسانسير فيه كاميرا حضرتك
وبعدين الجيران عندنا مافيش واحدة بتشترى الخضار بنفسها
بيتصلوا بالخضرى يجيب لهم اللى هما عايزينه لغاية البيت
ستات مايصة وكسلانة
😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂
يا أغنيا 🤣🤣🤣

• بيضحكني

المواضيع المشابهة