NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

قولها بصيغة التحفيز مش الامر...سي مثلا ... صاحبي وانا قاعدين قالي أن مراته بتعمل معاه كذه ... انا نفسي اعمل كدة... تحبي نجرب كدة .... يعني من باب التسخين والتشويق ... إنما لو امرتها شكرا مش هيحصل طول حياتك
مينفعش كده مهي هتقله انت ليه بتتكلم مع صاحبك في الكلام ده ومرات صاحبك بتعمل كده وهو بيطلع اسرار الدخله

• عجبني
التفاعلات: majn55 و رسام المشاعر
مينفعش كده مهي هتقله انت ليه بتتكلم مع صاحبك في الكلام ده ومرات صاحبك بتعمل كده وهو بيطلع اسرار الدخله
يبقى خلاص ارضى بالأمر الواقع .

• طب!
التفاعلات: رسام المشاعر
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: رسام المشاعر و مجنونة مطرقعة
قصدك يرضى هو انا مالي هههههههه
بعتزر فعلا مش مركذة ... بس فعلا مدخل كويس أنه يقول اي محفز خارجي .. إنما عشان يقنعها بالطريقة دي صعب

دلوقتي انا لسه متجوز جديد بس هي بتتقرف تمص وانا بصراحه طول عمري نفسي ف اللحظه دي ف ازاي اخليها تمصهولي ومتتقرفش عشان لما ابقى دافع مليون جنيه وف الاخر ميتمصليش يبقى كده اضحك عليا
_أختلف معك في التعبير فهي أنسانة و ليست سلعة تباع او تشتري
_أنت من حقك أن تطلب و هي من حقها الرفض و رفضها بسبب عذر
_زوجتك اذا وجدتك تصر علي هذا لن تفعله لك ولكن يجب التعامل بحكمة حتي تستطيع الحصول علي ما تريد

سنة سنة
كله بيجي بوقته

حديك مثال عملي ممكن يفهمك
اول ما بتجرب اي حاجة جديدة لازم تاخد وقت على ما تفهمها و تفهمك ،،لازم تاخد وقت على ما تتعود عليها و تتعود عليك
مع الوقت حتتعلم و حتعلمها كل حاجة و حتولفوا على بعض
و خد النصيحه دي ليك

لو عايزها تبوس كل شبر في جسمك
قدر كل سنتي في جسمها و اهتم بيه

محدش بيحب يكون اقل من التاني خاصة في العلاقات

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: Mostafa 19 و Savage 72
دلوقتي انا لسه متجوز جديد بس هي بتتقرف تمص وانا بصراحه طول عمري نفسي ف اللحظه دي ف ازاي اخليها تمصهولي ومتتقرفش عشان لما ابقى دافع مليون جنيه وف الاخر ميتمصليش يبقى كده اضحك عليا
من الضروري أن تتحدث مع شريكتك بصراحة واحترام حول الرغبات والحاجات الخاصة بك، وأن تعرف أن الشراكة الجيدة تتطلب التواصل المفتوح والصريح. إذا كنت تريد أن تعرف كيف يمكنك الحصول على ما تريده بطريقة مرضية للجميع، فإليك بعض الخطوات التي يمكن اتباعها:

1. ابدأ بإظهار الاحترام والتقدير: قد تكون الرغبات الخاصة بك مختلفة عن تلك التي لدى شريكتك، لذلك يجب أن تبدأ بإظهار الاحترام والتقدير لرغباتها ومشاعرها.

2. تحدث بصراحة: عندما تتحدث مع شريكتك، يجب أن تكون صريحًا وواضحًا حول ما تريد وما يجعلك راضيًا. يمكنك البدء بالتحدث عن رغباتك وتحديد الأمور التي تريدها بكل صراحة واحترام.

3. استمع إلى شريكتك: بعد أن تحدثت بصراحة، يجب أن تستمع إلى شريكتك وتفهم موقفها ورغباتها أيضًا. قد يكون لديها أسباب خاصة لعدم الرغبة في القيام بما تريده، ويجب عليك أن تفهم ذلك.

4. البحث عن حلول مشتركة: بعد أن تتحدث وتستمع، يجب أن تعملان معًا على إيجاد حلول مشتركة ومرضية للجميع. يمكن أن تكون هذه الحلول تتضمن التجربة بطرق مختلفة، مثل التحدث عن الأمور التي تثير انتباه شريكتك أو تجربة أشياء جديدة معًا.

5. الاحتفاظ بالحدود والاحترام: يجب أن تتذكر أنه من المهم الاحتفاظ بالحدود والاحترام في أي علاقة، بما في ذلك العلاقة الزوجية. يجب أن تتحدث بصراحة وتعمل على إيجاد حلول مشتركة بدون انتهاك حدود شريكتك أو إجبارها على فعل شيء لا تريده.

وأخيرًا، يجب أن تتذكر أن الجنس يجب أن يكون متعة ومرضية للجميع، ولا ينبغي أن يكون مصدر قلق أو توتر. إذا كنت لا تستطيع الوصول لحلول مشتركة مع شريكتك، فقد يكون من المفيد البحث عن المساعدة من مستشار زوجي أو مدرب جنسي يمكنهما تقديم المشورة والإرشادات التي تحتاجها.

لازم حماده يكون علي وضعه 😂😂

المهم هي رافضة الفكرة من الأساس و لا رافضة علشان بتقرف لأنها هتفرق كتير
لو هى رافضة علشان بتقرف؟
هنا يجي دورك يا ريس أهتم بالنضافة الشخصية و برفيوم محترم
و أنصحك بأفضل العطور التى لا تقاومها النساء
هم مترتبين ابتدي بأفضل 10 منهم
و أنا أرشح لك منهم :

بلو دي شانيل
فرزاتشي إيروس
CK إيفوريا
فهرنهايت
سوفاج
أربابورا
بلاك أفغانو
إنفكتوس
بلاك ليكزس
سيلفر سنت

كول ووتر بلو من دافيدوف
و طبعاً لازم إنت تظبطها كويس علشان هي بالتالى تظبطك
هارش ؟

أما لو هى رافضة الفكرة من الأساس يبقي عليه العوض فى الأرنب يا معلمي
هي أزبار الناس لعبة يا جدعان ؟!
:(:cautious::cool:

• عجبني
التفاعلات: M o u s a
أتفق و بشدة 🙏

يبقى خلاص ارضى بالأمر الواقع .
و يرضى ليه طيب؟
الراجل لسه كاعع أرنب بحاله
و من حقه يتمتع بما سمع وحلم و تخيل في حلاله

ثم لو هو ما ظبطهاش مثلاً زي ما هو حابب إنها تظبطه
مش كان زمانها عملت له هُليله
عجيب أمركم أيها المصريون
المعاملة خد و هات يا فندم

• بيضحكني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لو هى رافضة علشان بتقرف؟
و أنا أرشح لك منهم :

بلو دي شانيل
فرزاتشي إيروس
CK إيفوريا
فهرنهايت
سوفاج
أربابورا
بلاك أفغانو
إنفكتوس
بلاك ليكزس
سيلفر سنت
كول ووتر بلو من دافيدوف

هارش ؟

شخبط على الكلام 😂🤣

و يرضى ليه طيب؟
الراجل لسه كاعع أرنب بحاله
و من حقه يتمتع بما سمع وحلم و تخيل في حلاله

ثم لو هو ما ظبطهاش مثلاً زي ما هو حابب إنها تظبطه
مش كان زمانها عملت له هُليله
عجيب أمركم أيها المصريون
المعاملة خد و هات يا فندم
انا دة ردي علي كومنت احبطني في ردي الأساسي فوق ☝️☝️ وكمان غلط وردي علي حساب غير صاحب البوست 😅😅 لي رد فوق اول الصفحة شوفة وقول رايك 🫷🫸

• عجبني
قولها بصيغة التحفيز مش الامر...سي مثلا ... صاحبي وانا قاعدين قالي أن مراته بتعمل معاه كذه ... انا نفسي اعمل كدة... تحبي نجرب كدة .... يعني من باب التسخين والتشويق ... إنما لو امرتها شكرا مش هيحصل طول حياتك
إذا كان كده ماشي

• أتفق
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
  • أتفق
اول مرة اقنعت واحدة تمصلي طان برضاها ه
كان ساعتها ف قمة انتصابي بس هيا موافقتش الا لما انا قعدت اقدم حجات زي البوس وف التقليع خدتها من اول لحظة قلع البانتي ، ف لما هيا هاجت وكانت بتجرب تمص بعدها مارست معاها قنون المص بتاعتي وبتاعتهاف لازم اقنعها وادخلها ف الجو

• أتفق
التفاعلات: Mostafa 19
لو هى رافضة علشان بتقرف؟
و أنا أرشح لك منهم :

بلو دي شانيل
فرزاتشي إيروس
CK إيفوريا
فهرنهايت
سوفاج
أربابورا
بلاك أفغانو
إنفكتوس
بلاك ليكزس
سيلفر سنت
كول ووتر بلو من دافيدوف

هارش ؟

مبدع❤️

نضفو حلو و شيل كل الشعر منو و عطرو

_أختلف معك في التعبير فهي أنسانة و ليست سلعة تباع او تشتري
_أنت من حقك أن تطلب و هي من حقها الرفض و رفضها بسبب عذر
_زوجتك اذا وجدتك تصر علي هذا لن تفعله لك ولكن يجب التعامل بحكمة حتي تستطيع الحصول علي ما تريد
انا اكيد مش شايفها سلعه انا بحبها انا بس بهزر

• عجبني
التفاعلات: أرض الخوف

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%