NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا بنوتي 18سنه
عندي مشكله في ميول دلوقتي و هي اني اكون خاضعه🙇🏻‍♀️ او ملكه 👸🏻 بس سعات بحس اني اكون خاضعه

السوال بقي انهي افضل للبنوتي انو يكون خاضع او ملكه؟؟

شكرا ♥

• عجبني
التفاعلات: Banoty65, مروان مدينة نصر, القائد الكبير و 2 آخرين
خاضعة

• عجبني
التفاعلات: مروان مدينة نصر
انا بنوتي 18سنه
عندي مشكله في ميول دلوقتي و هي اني اكون خاضعه🙇🏻‍♀️ او ملكه 👸🏻 بس سعات بحس اني اكون خاضعه

شكرا ♥
تكون اللي انت نحس نفسك فيه

انا بنوتي 18سنه

شكرا ♥
انا بنوتي زيك ياروحي و رأيي ان احساس الخضوع للراجل بتاعك والاستسلام لرجولته و فحولته احلى شعور ف الدنيا ممكن اللي زينا يحس بيه❤️

انا بنوتي زيك ياروحي و رأيي ان احساس الخضوع للراجل بتاعك والاستسلام لرجولته و فحولته احلى شعور ف الدنيا ممكن اللي زينا يحس بيه❤️
اوك فعلاً حلو 🙇🏻‍♀️❤

• عجبني
التفاعلات: moodyx
انتي بترتاحي لإيه؟

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا بنوتي 18سنه

شكرا ♥
ملكة ❤️

انا عن نفسي شايفه انك تبقي ملكه ❤️

انا بنوتي 18سنه

شكرا ♥
خاضعه طبعا تحت الدكر بتاعها

• حبيته
التفاعلات: Yara binuti
  • حبيته
التفاعلات: القائد الكبير
انا بنوتي 18سنه

شكرا ♥
مفيش حاجة اسمها كدا ، التفضيلات بتيجي من انك مرتاحة في اي وبتعمليه من غير ما في اي عوامل تانية تاثر عليكي او تستني رد فعل من حد.

• حبيته
خليكي على رغباتك وقت تحبي تكوني ملكة كوني وقت تحبي تخضعي اخضعي مش ضروري تكون ميول واحد

• حبيته
انا بنوتي 18سنه

شكرا ♥
انا شايف ان الافضل للبنوتي تكون خاضعه للراجل وممكن تكون ملكه للسحاقيات

• حبيته
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%