NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا ولد طبيعى جدا فى حياتى بس من وانا صغير كان عندى صحابى كنّا بنتبادل سوا سوفت لحد ما خلاص بطلنا بس دايما بفتكر اللى كنّا بنعملة والإحساس فضل جوايا انى دايما عاوز اتناك وكنت بصور نفسى وجسمى وطيازى بنزل على صورى وبتخيل انى بتناك هل انا كدا بقيت سالب

• عجبني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: el-korsan, mario ماريو, ديوث ممحون و شخص آخر
انا زيك بالظبط

• عجبني
التفاعلات: mario ماريو، فحل جاد1 و ديوث ممحون
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا ولد طبيعى جدا فى حياتى بس من وانا صغير كان عندى صحابى كنّا بنتبادل سوا سوفت لحد ما خلاص بطلنا بس دايما بفتكر اللى كنّا بنعملة والإحساس فضل جوايا انى دايما عاوز اتناك وكنت بصور نفسى وجسمى وطيازى بنزل على صورى وبتخيل انى بتناك هل انا كدا بقيت سالب
وليش ما تبادلت نيك مع صاحبك

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
اولا يا ريت نهدي من حكايات الاقل من 18 لان فعلا هيك اوووووفر..
الي عندو ميول مثلية او بايسكشوال بيفصل يفتكر هيك اشياء و مواقف لكن الي نا عندوش بينساها… او يتجاهل
يعني لو ما هندكش اصلا حتة ميول … مش حتفكر
ولو تعرضت للغصب… و لو تداول عليك افارقة! لو ما عندكش ميول مش حتفكر فالرجال جنسيا و عاطفيا
بالنسبة لرغبتك: الكبت يولد الانفجار
اول شيء فكر انت بتميل لاي كفة… رجال نساء او الاتنين… اول ما حتتقبل هذه الميول سينقص عندك الهوس
و بالنسبة للعلاقات : البس ديما كوندوم

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
ورينى الصور إلى كنت بتنزلها

تعالي خاص

ابعد الافكار دى عن دماغك احسنلك

حبيبي كنت زيك كده بالظبط وبطلت واتجوزت والدنيا تمام ماتخليش الشيطان يهز ثقتك في نفسك ويضيعك ويضيع رجولتك

• عجبني
التفاعلات: mario ماريو

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%