NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بوسها الاول اديها بوسه جامده وشوف بعد كده الدنيا رايجه فين

أنا 21 سنه وهي 25 سنة
هي تبقي بنت صاحبه امي وقريبين اوي لينا . وبتيجي عندنا البيت كثير وبنطلع مصايف سواء . ساعات بحس انها بتلمح اننا نعمل علاقة أنا عمري اساسا م لمست بنت . ايوا بتفرج علي سكس زي زي أي شاب بس عمري م قربت من بنت .
سبب الي خلاني افكر في حاجة من دي هي عده اسباب
اول سبب مره واحنا بتتكلم شات واحنا كلامنا اساسا عادي بعتت استيكرز مافي في معني لما دوس علي الاستيكر يظهر حطو ف طيزك أنا استغربت وأحرجت جدا بس خت موضوع بهزار وتجاهلت . بعدها بفتره عملت نفس الحوار بس ساعتها أنا تفاعلت معاها .
مره تانية كنا بنتكلم كول عادي واحنا كلامنا كول عادي اساسا كان فيديو كول . غالبا كانت لوحده في بيت ومره ف وسط الكلام حلمه صدرها كان واقف ولقتها مقاربة كاميرا منو أنا قلت بالغلط وتجهلت .
مره كانت عندنا ودخلت الاوضه قعدت علي رجلي ياعني طيزها صوابع رجلي كان جوه طيزها حرفيا مشكلة أنا مش اول مره تعمل كده كذا مره ومره أنا هجت فشخ وكنت هبوسها وقربت جامد منها بس تراجعت . مره واحنا في مصيف . احنا في مصيف بنطلع كلنا وكل واحد في اوضه قربت مني وحضتني بس مش حضن من قدام من وره وقربت مني جامد اوي بس أنا صدتها
مره كانت بتستحمي وسابت البرا بتاعها وغيراتها كلها .
وأنا دخلت بعدها . الصراحة هجت وكنت مبطل ضرب عشره فضلت اضرب لحد مجبت اخري .
من الآخر أنا عاوز افهم هي كده عاوزاني أعمل معاها علاقة .
ولو عاوزه أنا عاوز اعرف ابدا ازاي معاها .
ياعم دى عماله تديك إشارات تديها ومش محتاجه بدايه غير انك تزود فى الهزار شويه وتحوله لهزار سكسى

• عجبني
التفاعلات: aaa1234
  • عجبني
التفاعلات: الحلم المفقود
كل اللي قلتو ده وعايز تفهم

بوص يا صحبي انت تعمل كا الآتي تتغزل فيه تعكسها تقله كلام حلو جرب افتح معاها سكس جرب تلمسها لمسات خفيفه خليك تشوفك هايج عليه كده يعني بس متبقاش غشيم بردو
ميبقاش غشيم ازاي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%