NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

عاوز اشتري هدية للشرموطه بتاعتي

Gnoonelrooh

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
لسه بعلمها الشرمطه
هيا بتاع ٣٤ سنه بس لسه متجوزتش
هيا بتحبني وبدات تتجاوب معايا وعاوز اكافئها مش عارف اجبلها ايه عاوز اجبلها حاجه ليها علاقه بالسكس وف نفس الوقت عاوز اجبلها هديه تناسبها وتفرح بيها
ايه رايكو اجبلها ايه ؟؟؟

• عجبني
  • معجبنيش
التفاعلات: الصقر_الجارح و Mr. Cock
ممكن هدية انك متقولش عليها شرموطه؟

يعنى واحده شافتك انسان و بدأت تحبك و تثق فيك يكون جزائها انك تقول عليها شرموطه؟

• عجبني
  • أتفق
  • حبيته
التفاعلات: شايل زبه على كتفه🍑😉, egyblackdick, ابوحميييد و 9 آخرين
لسه بعلمها الشرمطه
هيا بتحبني وبدات تتجاوب معايا وعاوز اكافئها مش عارف اجبلها ايه عاوز اجبلها حاجه ليها علاقه بالسكس وف نفس الوقت عاوز اجبلها هديه تناسبها وتفرح بيها
ايه رايكو اجبلها ايه ؟؟؟
خدني ليها هههه

• بيضحكني
التفاعلات: x🅨🅞🅖🅘

نا زلت مصمم ان كلامك بيدل على وجع

😂😂😂😂😂😂😂😂 دي بتختلف اكيد من شخص لشخص حسب رؤيته للأمور لكن فالنهاية هي مخطاة انها عملت حاجة زي كدة

😂😂😂😂😂😂😂😂 دي بتختلف اكيد من شخص لشخص حسب رؤيته للأمور لكن فالنهاية هي مخطاة انها عملت حاجة زي كدة
اذا كانت هى مخطئه فهو الشيطان نفسه اللى وسوسلها بالخطأ

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: مشغول بيك، Life selector و أم قويق
اذا كانت هى مخطئه فهو الشيطان نفسه اللى وسوسلها بالخطأ
اكيد طبعا اللي يكلم واحدة ويجرها في سكة زي كدة وهو ناوي يخلع يبقي اسوء من الشيطان كمان

انا مش بعتبر كلمة شرموطه اهانه . انا ببصلها انها ميزه للبنت انها تعرف تكون شرموطه مثيره تمتع ال معاها .. مش قصدي خالص انها شرموطه كشتيمه . انا كمان بحبها وبقدرها والا مكنتش افكر اجبها هديه تفرحها

بينك وبينها براحتكم انما لما تشتم واحده مش موجوده علي العام تفتكر اي واحده هتشوف الكلام ده هتثق فيك او تحترمك ؟

• عجبني
التفاعلات: Gnoonelrooh و أم قويق
و هي بتندهلك بتقول عليك ايه؟ ده حتى الادب خيروه عالعلم
اشتريلها قاموس تحدفك بيه 🤣

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: مشغول بيك, Aymanx123, بيكهام الاسمر و 2 آخرين
بينك وبينها براحتكم انما لما تشتم واحده مش موجوده علي العالم تفتكر اي واحده هتشوف الكلام ده هتثق فيك او تحترمك ؟
انا بتكلم بتلقاءيه ومش قصدي اقلل منها . الناس خدت الكلام وفسرته بطريقه واحده رغم انه يحتمل كذه معني . عموما كله ساب الموضوع الاصلي ومسك ف الكلمه دي . رغم ان الطبيعي اننا كلنا بنحب السكس والشرمطه امال داخلين. هنا ليه .

• عجبني
التفاعلات: راجل اصيل
بص انا مش
انا بتكلم بتلقاءيه ومش قصدي اقلل منها . الناس خدت الكلام وفسرته بطريقه واحده رغم انه يحتمل كذه معني . عموما كله ساب الموضوع الاصلي ومسك ف الكلمه دي . رغم ان الطبيعي اننا كلنا بنحب السكس والشرمطه امال داخلين. هنا ليه .
علي فكره كل الناس بتدخل تتفرج وتعمل اللي يعجبها وفي الخاص بيشتموا بعض وممكن اكتر من كده بس علي العام حق اي حد اتكلمت معاه او اتكلم معاك انك مش تهينه ده المقصود انما انت بحريتك وكل واحد بيعمل اللي يعجبه مفيش مشكله بس يعني لو بنتقدك قصدي انك متبقاش وحش قدام الناس مش اكتر وممكن تقول صاحبتي حبيبتي او ياسيدي الحته بتاعتي انت بتقول انك بتعلمها يعني هي خام يبقي حقها عليك تعاملها ملكه لانها وثقت فيك ومعاك قدام الناس علي الاقل بس ده اللي اقصده وانت شكلك جدع وبن بلد علشان كده بنصحك ولو نصيحتي مضايقاك اعتبرني مقولتش حاجه وعديها

• عجبني
التفاعلات: Gnoonelrooh
بص انا مش

علي فكره كل الناس بتدخل تتفرج وتعمل اللي يعجبها وفي الخاص بيشتموا بعض وممكن اكتر من كده بس علي العام حق اي حد اتكلمت معاه او اتكلم معاك انك مش تهينه ده المقصود انما انت بحريتك وكل واحد بيعمل اللي يعجبه مفيش مشكله بس يعني لو بنتقدك قصدي انك متبقاش وحش قدام الناس مش اكتر وممكن تقول صاحبتي حبيبتي او ياسيدي الحته بتاعتي انت بتقول انك بتعلمها يعني هي خام يبقي حقها عليك تعاملها ملكه لانها وثقت فيك ومعاك قدام الناس علي الاقل بس ده اللي اقصده وانت شكلك جدع وبن بلد علشان كده بنصحك ولو نصيحتي مضايقاك اعتبرني مقولتش حاجه وعديها
تسلم . انا فاهم ومتقبل النصيحه حاولت اعدل البوست فعلا من قبل متقول معرفتش . انا بس مستغرب الهجوم من الاخرين بالشكل ده .بدل ميتعاملو بحسن نيه

قمصان نوم

• عجبني
لسه بعلمها الشرمطه
ايه رايكو اجبلها ايه ؟؟؟
اقولك أنا على احلى هديه وهتشوفك سيد الرجاله وهتحبك وهتعملك كل الي هتطلوبوا منها
روح هتلها دبله ومحبس وا ادخل البيت من الباب وخليك راجل كدا وحافظ عليها وسيبك من حركات ......... انتا فاهم حركات ايه

الشرموطة بتاعتك؟!!!!! 🤨

لسه بعلمها الشرمطه
ايه رايكو اجبلها ايه ؟؟؟

اولا" :- احتقارك ليها ووصفها انها شرموطه ده يمحو اي مكافئه عاوز تقدمها ليها​

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مع اعتراضي علي طريقه كلامك عنها .. حاتلها عبايه بيت مجسمه ومفتوحه

• عجبني
اشتري لانجري وبرفيوم. ماركة محترمة دول أفضل هدية 🌹
مع كامل اعتراضي علي الإهانة ليها بسبب كلمتك حتي لو هي كدة. اكيد شيفاك حد كويس في نظرها.

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%