NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Nabela farawla

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
انجذب للذكور
انا اسمي نبيلة و كله بيدلعنى بيقولى يا فراولة

المهم انا عندى 23 سنة و متجوزة

ابن اخويا عنده 18 سنة و كونت شوفت زبه واقف ومنتصب يوم ما كونت بصحيه ف فرح اخته
كونا روحنا نودى عزال العروس و رجعت اصحيه اسأله عن حاجة و لاقيت زبه واقف اوووى و لما لمسته لقيته سخن و كان راسه احمر اوووووى و عاجبنى ومن يومها و انا هموت و اخليه ينيكنى اعمل اى

من اسبوعين كدا بعتله انى عاوزة حاجة من تحت سرير ف جه عشان يطلعها و كونت لابسة هوت شورت و كان جوزى نزل الشغل و هو جالى و اول ما شافنى لقيت وشه اتغير و صوته راح و حسيت زبه انتصبه و كان باقي شوية و يشق الجلابية بتاعته هو طلع الكرتونة من تحت السرير و نزل بسرعة

و للعلم كونت قفشته قبل كدا بيتفرج ع افلام سكس و عجبنى اوووى و هموت عليه
اعمل اى عشان اخليه يتعامل عادى و ينسي انى عمته لان هموت ع زبره اوووى 😂❤️❤️

• عجبني
التفاعلات: محمد اسامه, المهاجر ميدو, Moheb sex و 11 آخرين
لا بلاش يا ست نبيلة

• عجبني
التفاعلات: Nabela farawla
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اشبعي من جوزك
شيطانك هيأذيكي

• عجبني
خليكي نفس اسمك نبيله بلاش تفكري كده العديد عنو هتندمي في الاخر

• عجبني
بص الجنس هيذيكي اولا لانو انك متجوزه وهيجي وقت وهتزهقي منو وهتعوزي تبطلي وهو طبعا عشان شب. وفيه طاقه فمشهيرضي لحد مصورك فيد وهيدكك ومن هنا هتتممني انك مكنتيش شوفتي زبو 🙂

سيبك منه عشان النار بتوجع 🙂

بص الجنس هيذيكي اولا لانو انك متجوزه وهيجي وقت وهتزهقي منو وهتعوزي تبطلي وهو طبعا عشان شب. وفيه طاقه فمشهيرضي لحد مصورك فيد وهيدكك ومن هنا هتتممني انك مكنتيش شوفتي زبو 🙂
بس لحظة الجنس ممكن يأذينى ازاى مش فاهمة بجد

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex و Boda algamed
الموضوع بالنسبالك ان الشيطان محليه ف عنيكي بس لو فتحتي الباب دا مش هيتقفل وانتي لسة صغيرة حرام عليكي هتخربي بيوت
وف الاخر بعد ما هينيكك المتعة هتبقي لحظة والندم سنين مش هتكسبي اي حاجة بس هتخسري كل حاجة

• عجبني
التفاعلات: lannbve
انسيه افضل

زي ما قال واحد في التعليقات..المتعه لحظه والندم سنين

هو انا مش مقتنعة اصلا ب البوست ان واحدة عندها ٢٣ سنة وابن اخوها ١٨ سنة يعنى هانقول ابوها كان راجل بيتجوز وف الحلال وجات هيا بعد مابقى سنه كبير ماعلينا
المفروض حتى انها تبقى اتربت مع ابن خوها لقرب السن وعاشرته واصبح اخ دة لو فعلا صحيح منين تبقى عاوزة تنامى معاه
عموما اللى بيقرب من النار تلسعه واللسعه دى مش هاتبقى لسعه عاديه لا هاتسيب علامه فيكى مدى الحياة لان دة مش واحد من برا البيت دة واحد جوه البيت وهاتقابليه كتييييبيبر ف حياتك لحد ماتموتى وكل اما تشوفيه هاتفتكرى غلطتك

• عجبني
التفاعلات: Life selector و Ahmed8
بلاش احسن

بغض النظر عن مدى صدق الموضوع او عدمه
بصراحه نسبة شكى فى الموضوع تتفوق على نسبة تصديقى له
لكن اذا اتفرضنا صدق صاحبة الموضوع عليك حل من اثنين
اما ان تنأى بنفسك بعيدا عن كل المخاطر التى يمكن أن تقع من هذه العلاقه المعروف نهايتها حتما
او انك تحققين رغبتك فى الحصول على تلك العلاقه والتى اعتقد انك ادرى الناس بكيفيه الوصول لها ولست بحاجه منا ان نرسم لك خطه للايقاع بفريستك
تقبلى تحياتى ولك منى خالص الدعاء بان تجدى سبيل الرشاد

• عجبني
التفاعلات: المهندس الجاد، Devil😎 و الجواهرجى زهرالورد
انا اسمي نبيلة و كله بيدلعنى بيقولى يا فراولة

المهم انا عندى 23 سنة و متجوزة

ابن اخويا عنده 18 سنة و كونت شوفت زبه واقف ومنتصب يوم ما كونت بصحيه ف فرح اخته
كونا روحنا نودى عزال العروس و رجعت اصحيه اسأله عن حاجة و لاقيت زبه واقف اوووى و لما لمسته لقيته سخن و كان راسه احمر اوووووى و عاجبنى ومن يومها و انا هموت و اخليه ينيكنى اعمل اى

من اسبوعين كدا بعتله انى عاوزة حاجة من تحت سرير ف جه عشان يطلعها و كونت لابسة هوت شورت و كان جوزى نزل الشغل و هو جالى و اول ما شافنى لقيت وشه اتغير و صوته راح و حسيت زبه انتصبه و كان باقي شوية و يشق الجلابية بتاعته هو طلع الكرتونة من تحت السرير و نزل بسرعة

و للعلم كونت قفشته قبل كدا بيتفرج ع افلام سكس و عجبنى اوووى و هموت عليه
اعمل اى عشان اخليه يتعامل عادى و ينسي انى عمته لان هموت ع زبره اوووى 😂❤️❤️
اوعييي

عايزة توصليله كلميني

هو انا مش مقتنعة اصلا ب البوست ان واحدة عندها ٢٣ سنة وابن اخوها ١٨ سنة يعنى هانقول ابوها كان راجل بيتجوز وف الحلال وجات هيا بعد مابقى سنه كبير ماعلينا
المفروض حتى انها تبقى اتربت مع ابن خوها لقرب السن وعاشرته واصبح اخ دة لو فعلا صحيح منين تبقى عاوزة تنامى معاه
عموما اللى بيقرب من النار تلسعه واللسعه دى مش هاتبقى لسعه عاديه لا هاتسيب علامه فيكى مدى الحياة لان دة مش واحد من برا البيت دة واحد جوه البيت وهاتقابليه كتييييبيبر ف حياتك لحد ماتموتى وكل اما تشوفيه هاتفتكرى غلطتك
بس بيحصل حقيقي انا شخصيا حصلى حاجة زى كدا ممكن اقلهالك خاص عادي

هتخربى حياتك بايدك وهيبقى شكلك مش اكتر من شمال فى عين ابن اخوكى

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%