NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

عاوزة احكيلكم علي حاجه ورأي الستات والرجاله

انا مليش اني احكم على الناس بس هو انت ليه ردودك هجوميه وعنيفه اتمنى تغير اسلوبك وبلاش تجرح حد انا مش هتكلم بلسانها بس ولا هيا داخله تاخد الاذن منك ولا تشجيع
هيا بتحكي حاجه فممكن ترد بطريقه افضل
بالعكس صديقي يبدو فهمتني غلط ..
انا نصحتها وشجعتها...
ربما لم تشاهد تعليقاتي بالمجمل..
شكرا لمرورك..

• عجبني
التفاعلات: Aymanx123
انتي حبيتي نيكوا ليكي ومتعتك معاه

• عجبني
المشكلة مش بس أنك هتكونى خاينة أنتى كمان هتخليه هو كمان خاين و المشاكل هتكون مش بس من ناحية جوزك لأ كمان من ناحية مراته فنصيحة أنسى الحوار ده و خليه صديق بس تجنبا للمشاكل و لو حصل انكم أنتوا الاتنين أتطلقتم وقتها ممكن عادى تعملوا علاقة مع بعض

• عجبني
اي حاجه ف الجنس عملتيها لأول مره هيفضل الفعل و الشخصيه محفورين جواكي بس انصحك بلاش تخوني جوزك اللي شايله اسمه و حاولي تمنعي نفسك انتي عارفه لو مطلقه وقبل ما تتجوزيه كنت هقولك روحي خديلك زوبرين تلاته يظبطوكي انما دلوقتي عييييب

• عجبني
بصو بقي زمان من ١٠ سنين وانا فالجامعه حبيت زميلي واتخطبتلو وكان اول حب وكنت بنعمل علاقة بس مش كامله يعني هو يلعب فكسي وانا العب فزبره وبعدين حصل خلاف وسبنا بعض وهوه اتجوز وانا اتجوزت مرة واتطلقت واتجوزت تاني مع اني بحب جوزي التاني اوي ومكيفني ومكفيني بس التاني حبي الاول من فتره كده بعتلي طلب صداقه ع الفيس واتكلمنا وكل شوية يحاول يفكرني بزمان والصراحه انا مشتقاله اوي وهموت عليه ومش عارفه ابعد عنه وهموت واتناك منه اوي
ايوة هوا عاوز ينيكك بس على فكره مش هيتجوزك خالص ابقى عرفينا كل جديد فى موضوعك

• بيضحكني
بصي يا شابة
الي تاخدو القرعة تاخدو ام الشعور
والي تفيناه زمان ما بنلحسوش انهاردا
و الي بتعمليه ده فضول من ايام مراهقة ولو نمتي معاه مش حيعجبك عشان الي معلقك شوقك لايام كنت فيها بتكتشفي الحاجات… و اديكي اكتشفتي ياختي… لازمتها ايه بقى نعمل زي بتوع الشيكا شيكا و احنا متجوزين و مبسوطين؟ ما كلو زي بعضو لما بنطفي النور!!! انا كده حزعل و حقول حاجات مش لطيفة خالص!
ما تركزي يا بت! فايس ايه الي انت بتقولي عليه؟ انت تدي لانمو احلى كلمتين فالعضم من الي كانو واقفين فزورك زمان… فاكرة زمان لما خلاكي بتبكي على حظك الهباب لما الحب الحكيكي طلع مش حكيكي؟ ايوا
هو ده يا روحي…
ما هو لو كان شايلك حتة احترام و تقدير ما كانش لمح!
و بما انو لمح ! فاعرفي ان ده الي كان بيفكرو فيكي زمان بس ما كانش بيقول و بيستعبط!
استعبطي بقى انت دلوقتي… و روحيلو! روحي للواد الي ما يستاهلش كلينكس منك!
تعملي معاه ايه؟ طنشيه… و ما تعبريهوش… و لو كلمك و لمح اديلو من المنقي خيار!
ليه؟ عشان حتى لو يا روحي انت عاوزة تعملي حاجة برا بيتك… مش مع ده!
عشان ده… الواحدة تسحب عليه السيفون
فهمتي ولا اشرح تاني؟

• عجبني
التفاعلات: جمال موسى
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بصو بقي زمان من ١٠ سنين وانا فالجامعه حبيت زميلي واتخطبتلو وكان اول حب وكنت بنعمل علاقة بس مش كامله يعني هو يلعب فكسي وانا العب فزبره وبعدين حصل خلاف وسبنا بعض وهوه اتجوز وانا اتجوزت مرة واتطلقت واتجوزت تاني مع اني بحب جوزي التاني اوي ومكيفني ومكفيني بس التاني حبي الاول من فتره كده بعتلي طلب صداقه ع الفيس واتكلمنا وكل شوية يحاول يفكرني بزمان والصراحه انا مشتقاله اوي وهموت عليه ومش عارفه ابعد عنه وهموت واتناك منه اوي
نفس اللي حصل معايا بس انا لغاية دلوقتي مش عارف اوصلها و حاولت اوصلها كتير و موصلتلهاش ..احساسي بيها و بفتكرها كل فترة و نفسي تبقي معايا

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%