NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

عاوزة احكيلكم علي حاجه ورأي الستات والرجاله

هو كام كلمة تتقال وخلاص انت بقيت متجوز وانا بقيت متجوزة و بحب جوزي و بلاش تخرب ع بيتي قطمه احسن من نحته

• عجبني
التفاعلات: Lovely witchy
اولا احنا مافيش بينا حاجه من دي هو بيرمي كلام فالنص وانا بسكت انا عاوزة اقفل معاه الموضوع ده خالص
لو مش نفسك فيه .. حطي بلوك وحافظي على اسرتك والراجل اللي امنك... وخطيبك القديم دا منحط اتحرش بوحدة متجوزة اصلا...
لو نفسك فيه جربيه مرة مرتين وقطعيه وحاولي ما يمسك عليكي حاجة يهددك فيها لاحقا...
لكن طالما فتحتي باب الماسنجر هو اكيد انتي نفسك تنتامي بحضنه .
واخيرا غالبا حسابك هذا فيك .. لانه مرة بتنشري موضوع سحاقية ومرة حبيبك القديم... ما علينا كله مش مهم ما دام في نسونجي ... يفتح قلبه للجمبع

بصو بقي زمان من ١٠ سنين وانا فالجامعه حبيت زميلي واتخطبتلو وكان اول حب وكنت بنعمل علاقة بس مش كامله يعني هو يلعب فكسي وانا العب فزبره وبعدين حصل خلاف وسبنا بعض وهوه اتجوز وانا اتجوزت مرة واتطلقت واتجوزت تاني مع اني بحب جوزي التاني اوي ومكيفني ومكفيني بس التاني حبي الاول من فتره كده بعتلي طلب صداقه ع الفيس واتكلمنا وكل شوية يحاول يفكرني بزمان والصراحه انا مشتقاله اوي وهموت عليه ومش عارفه ابعد عنه وهموت واتناك منه اوي
المشكلة انها ممكن تجرك لمرات عديدة والمقارنات بينخ وبين جوزك هتفتح باب للشيطان

بطلى قرمطه

كل اللى هينصحك ف المنتدى هاجمك او اييدك محدش موجود بالموقف غيرك محدش حاسس اللى جوه قلبك رأيك انتى هو الاول والاخير شوفى انتى نفسك ف ايه واعمليه محدش هينفعك

• عجبني
خلاص هو الكلام وخليكى فيمنيست جريئه
عاوزه متعه وحنيه جوزك موجود يقوم بالواجب بدل المره الف وانت راضيه وضميرك مرتاح
عاوزه شرمطه وقحبنه ومومس روحيله علطول واتناكى مكان مراته على السرير

بصو بقي زمان من ١٠ سنين وانا فالجامعه حبيت زميلي واتخطبتلو وكان اول حب وكنت بنعمل علاقة بس مش كامله يعني هو يلعب فكسي وانا العب فزبره وبعدين حصل خلاف وسبنا بعض وهوه اتجوز وانا اتجوزت مرة واتطلقت واتجوزت تاني مع اني بحب جوزي التاني اوي ومكيفني ومكفيني بس التاني حبي الاول من فتره كده بعتلي طلب صداقه ع الفيس واتكلمنا وكل شوية يحاول يفكرني بزمان والصراحه انا مشتقاله اوي وهموت عليه ومش عارفه ابعد عنه وهموت واتناك منه اوي
من رأيي
حلها انك تعملي العادة السرية وتتخيليه
فبتروح الشهوة والاشتياق مع العادة السرية
وبينطبع في المخ انك عملتي معاه علاقة
انا كده بعمل لما بكون مشتاق
اعمل سكس مع واحدة ومش طايلها
بعد ما بعمل بصير بتعامل معاها عادي

يبدو الحساب دا اشتغللات ... لسا منزلة تعارف بمنتدى السحاق !!!
شكله ده راجل وعامل وحده ست وبينزل اي هبد وخلاص

لا ميقبلش طبعا
انتي كده جاوبتي على سؤالك طلما بقيتي متجوزه و مبسوطه مع جوزك خلاص اقفلي القديم لما تبقي سنجل ابقي فكري فيه او قوليله انك هتطلقي و تتجوزوا شوفي رد فعله ايه
هيا مجرد نزوه وهو تلاقي في ملل في علاقته الزوجيه علشان كده بيحاول يملا الفراغ ده

• عجبني
هو رجع يكلمك عشان ينام معاكي واضحه
ف انتي اللى تقدري تحكمي هل هو امان ؟ هل لو عملتي معاه كده مش هيروح يقول لحد ولا يمسك عليكي حاجه
لو مطمناله وواثقه فيه يبقي ليه لا

• عجبني
التفاعلات: Lovely witchy و Moheb sex
انتي كده جاوبتي على سؤالك طلما بقيتي متجوزه و مبسوطه مع جوزك خلاص اقفلي القديم لما تبقي سنجل ابقي فكري فيه او قوليله انك هتطلقي و تتجوزوا شوفي رد فعله ايه
هيا مجرد نزوه وهو تلاقي في ملل في علاقته الزوجيه علشان كده بيحاول يملا الفراغ ده
اعقل رد شوفته احييك

• عجبني
التفاعلات: HunterXHunter و Moheb sex
  • عجبني
التفاعلات: شهواني31 و Lovely witchy
الصراحة و من الاخر انت ست مش تمام و دي اقل كلمة تتقال عليكي لانك لو بنتكلم في الصح مكنتيش روحتي و اتكلمتي معاه علي الفيس من ورا جوزك الي انت نفسك بتقولكي مكفيكي و مكيفك انت لو هو عمل كده هتسكتي ؟

بصراحه كل كلامك مستوعظااااات. يا أنســــــــــــــه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
من زمان ما وصل انه ينيك كسك
هلق انتي مفتوحة وكسك شغال
قال اجرب وانيكه كامل

أكيد ارفضي .. هو يستغلك

أكيد ارفضي وشيلي الموضوع من دماغك نهائي

انت بالنسبه للاخ ده لعبه لعب فيها زمان لحد ما شبع ورماكى وراح اتجوز غيرك دلوقتى هو زهق من مراته فبيدور عليكى لحد ما ياخد اللى عاوزه ويزهق ويرميكى عاجبنا فيكى تمسكك بالخازوق

عايزة تشجيع عشان تنتاك . من واحد بجبلها ضهرها عالماسنجر..
غريب .. غالبا حتنسبط معاه كم شهر وبعدها تجرب ابن الجيران وزميل الشغل وكلوووو ..
انا مليش اني احكم على الناس بس هو انت ليه ردودك هجوميه وعنيفه اتمنى تغير اسلوبك وبلاش تجرح حد انا مش هتكلم بلسانها بس ولا هيا داخله تاخد الاذن منك ولا تشجيع
هيا بتحكي حاجه فممكن ترد بطريقه افضل

• عجبني
التفاعلات: roy.kah1986

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%