NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة عائلتي الجميلة ـ عشرة أجزاء 4/7/2022

جامـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــده
 
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: باتمان و Ahmed al brans
جامدة
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: باتمان، Ahmed al brans و ناقد بناء
انت فنان بجد اسلوبك رائع وممتاز كمل يانجم متتاخرش علينا بجد تسلم ايدك وافكارك تحياتى لك وبلتوفيق
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: باتمان، Ahmed al brans و ناقد بناء
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
رؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤعه
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: باتمان، ناقد بناء و Ahmed al brans
القصة حلوة بس الاحداث سريعة جداً استمر بس طول الاجزاء شوية واتقل في سرد الاحداث ♥♥♥
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: باتمان، ناقد بناء و Ahmed al brans
القصة حلوة بس الاحداث سريعة جداً استمر بس طول الاجزاء شوية واتقل في سرد الاحداث ♥♥♥
حاولت و**** بس للاسف مش عارف
 
  • عجبني
التفاعلات: باتمان، ناقد بناء و Elgeneral1511
جميله جدا وبداية موفقه..بس فى تعليق صغير ومعلش...رغم سردك الجميل للاحداث الا انها احداث سريعه جدا جدا ومنلحقش حتى نتشوق يعنى...ويريت تكمل ومتتأخرش طبعا بس كمان حاول ميكونش فى الباقى نيك كتير اوى كده...ومينفعش كله ينيك فى كله يعنى حتى الجد والنسوان كمان بس بجد متزعلش يعنى من تعليقى ده وفى انتظار المزيد والمثير الجديد....والى الامام باغالى
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: باتمان، ناقد بناء و Ahmed al brans
جميله جدا وبداية موفقه..بس فى تعليق صغير ومعلش...رغم سردك الجميل للاحداث الا انها احداث سريعه جدا جدا ومنلحقش حتى نتشوق يعنى...ويريت تكمل ومتتأخرش طبعا بس كمان حاول ميكونش فى الباقى نيك كتير اوى كده...ومينفعش كله ينيك فى كله يعنى حتى الجد والنسوان كمان بس بجد متزعلش يعنى من تعليقى ده وفى انتظار المزيد والمثير الجديد....والى الامام باغالى
ازعل من ايه بس فوق راسي وربنا
 
  • عجبني
التفاعلات: باتمان، ناقد بناء و امير الجنس العربى
جامد يا فنان
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: باتمان، ناقد بناء و Ahmed al brans
عاش فشخ كمل
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: باتمان، ناقد بناء و Ahmed al brans
تم أضافة الجزء الخامس
 
  • عجبني
التفاعلات: باتمان و ناقد بناء
كمل 👍
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: باتمان، ناقد بناء و Ahmed al brans

استمر​

 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: باتمان، Ahmed al brans و ناقد بناء
الجزء الأول

انا اسمي عزت شاب عادي جداً الحكاية دي كان سني ٢٠ سنه
اسرتي تتكون امي وأبي واختي علياء


"تجوزت اختي عليا وهي عندها ١٩ سنه واكتشفوا ان هي عندها مشكلة ومش بتخلف اطلقت وهي عندها ٢١ سنه"
كنا زي اي أسرة عاديه عايشين ابويا شغال محاسب

وامي مدرسه وامي كانت في الصيف بتيجي على الساعه ١

وابويا ممكن لو جه بدري يجي على ٦

وعلياء كانت قاعده في البيت كنا دايما نهزر ونضحك مع بعض واحتكاك وتلامس بهزار وخلاص مفيش في دماغي اي حاجة ومرت السنين لحد ما اخدت البكالوريوس كنت حقوق وعمالولي حفله كانت علياء ٢٥ سنه دخلت لبست للحفله

بس كان طقم جبار عليها ( علياء : بيضه وكانت طولها ١٥٩

ووزنها ٨٠ وبزازها كبيره جدا وحلماتها وردي وكسها غامق شويه بس نضيف) نادتني علشان تورهولي الأول زعقتلها

انا : ايه المنظر ده يا علياء ده تلبسي لما تكوني خارجه مع اورني (الفستان اسود وهي بيضه قشطة وقصير ومفتوح من صدرها) كانت صعبة لدرجه اني كنت عايز انط عليها

علياء : دي غيره دي بقي ولا ايه😂

انا : اتلمي والبسي حاجه تانيه كويسه مكان بدله الرقص دي

علياء : طيب يا قلبي 😁😁😁
كله لبس واطمنت على لبس الرقاصه علياء والناس بدأت تيجي تهنيني كانت حفله جميلة طول الحفله ومنظر علياء في خيالي لحد ما خلصت لقيت علياء جيه بتقولي

علياء : لميت الغله انت عايزه هديه بقي

انا : ليه يعني بقى

علياء : كفايه اني موجوده في حياتك يعني تحب ارقصلك ممكن تحن راحت ضحكه ضحكه كلها لبونه

انا : بس ممكن ماما وبابا يصحوا من الصوت

علياء : حشغل الصوت علي الهادي ما تقلقش قالتلي اصبر بس ثواني وجيه

لبست قميص فاجر وصدرها نصوا بره وشغلت اغاني بصوت

واطي وقفلت الباب علشان محدش يسمع الصوت

وهاتك يا رقص وانا قمت رقصت معاها بدات اهيج علي جسمها روحت بايسها بوسه طويله هيه اصلا كانت هايجه خالص بيتهيئلي كده

علياء : لا بلاش لا بلاش ياعزت بلاش وانا ولا هنا

عمال افعص فيها و احضنها جامد و امسك بزازها من فوق القميص و ادخل ايدى عن كسها مكنتش لابسه اندر و طلعت بزازها و قعدت امص فيها و نزلتها تمصلى زبى و شيلتها و حطيتها على السرير بعد ما قعدتها على السرير فتحت رجليها و نزلت بلسانى الحس كسها و ادخل صباعى فيه و احركه حوالين كسها و امسك بظرها هى كانت مستسلمه و مغمضه عنيها و بتتاوه بصوت عالى و انا شغال لعب فى كسها الحسه و ادخل صوابعى لحد ما جابت و ميتها جات على وشى فانا مكنتش مبسوط بكده الصراحه فرحتلها و قولتلها الحسى ميه كسك من على وشى و هى طلعت لسانها و قعدت تلحسه و بعد ما خلصت مسكتها نيمتها على ضهرها و فتحت رجليها و قربت زبى منها بس بلعب معاها اقربه يلمس كسها و ارجعه تانى و هى كل ما اقربه الاقيها غمضت عنيها لما ابعده تبصلى و انا عمال اضحك لقيتها بتقولى ما تدخله بقى ارحمنى ابوس زبك قولتلها ما هو قدامك اهو بوسيه طب دخل دلوقتى و هبوسه بعدين قولتلها لا بوسيه دلوقتى قامت و مسكته و قعدت تلحسه و انا ماسك بزازها و علمنا وضع مسكتها نيمتها على ضهرها و فتحت رجليها و قربت زبى منها بس بلعب معاها اقربه يلمس كسها و ارجعه تانى و هى كل ما اقربه الاقيها غمضت عنيها لما ابعده تبصلى و انا عمال اضحك لقيتها بتقولى ما تدخله بقى ارحمنى ابوس زبك قولتلها ما هو قدامك اهو بوسيه طب دخل دلوقتى و هبوسه بعدين قولتلها لا بوسيه دلوقتى قامت و مسكته و قعدت تلحسه و انا ماسك بزازها و علمنا وضع 69 و انا بلحس كسها و هى بتمص زبى و تصوت و انا بلحس و بدخل صباعى لحد ما قربت اجيب عدلتها و بدأت ادخله فى كسها و انا بسمع منها احلى اهات الاه منها تخليك عايز تديها اكتر عشان تسمعها تانى و قعدت ادخل و اخرج فى الوضع العادى هى تحت و انا فوقها لحد ما قربت اجيب فخرجته و غيرت الوضع و اشتغلت على وضع انا اكون نايم و هى قاعده تتنطط على زبى دا وضع فاجر اللى جربه اكيد عرف المتعه بتاعته سواء راجل او ست و قاعده هى تتنطط على زبى لحد ما جابت هى و انا كنت خلاص قربت اجيب فلحقت و غيرت الوضع للوضع الخلفى بتخليها هى توطى و انت من ورا بتحطه فى كسها مش فى طيزها و هى بتسند على حاجه قدامها وضع فاجر و مسكت زبى بايدى و دخلته بس دخلته بقوه مش بالراحه و هى صوتت و قالت براحه حتعورنى قولتلها مش انا اللى حعورك دا زبى هو اللى حيعورك قالت براحه يا زبه عشان متعورنيش و انا ضحكت و بدأت انيك فيها و هى اهات بس و تقولى كمان كمان و شويه تقولى براحه براحه فقولتلها كمان و لا براحه كمان بالراحه قولتلها ماشى و انا بزود لحد ما خلاص جبت و اول ما جبت خرجت زبى و اترميت على السرير وقالتلي انها مبسوطه جدا انها قربت مني

علياء : كده بقى استهال هديه غالية اكيد

انا :انتي تستاهلي كل حاجه حلوه بس عندي سؤال

علياء : اسال يا حبيبي

انا :هو جوزك لما طلقك كان في وعيه انتى ما تتسابيش يا بنتي

علياء :مكسوفه روح اسأله بقى مع ضحكه بكسوف

لقيت زبي وقف تاني روحت حاولت اضرب عشره ومسكته

لقيتها اتقمصت جدا وعدلت نفسها وخرجت وقالتلي شكلي مش عاجباك وراحت علي اوضتها روحت لابس وروحت الاوضة

انا :مالك يا بنت الوسخه في ايه

علياء : ماهو لما ابقى قدامك وتضرب عشره بايدك عيب قولي ان انا مش عاجبك او حته اصبر لما اغور

انا : ليكي حق تتقمصي وتزعلي علشان اللي عملته ما يصحش

بس سهيت وانا بكلمك ومسكت زبي

روحت قالع البنطلون وقولتلها مصي يا لبوه ومسكتها من شعرها وحشرت راسها بزبي قولتها مصي يا شرموطة

راحت طلعت راسها الشرموطه وقالتلي لسه زعلانه بمحن قولتها طب مصي يا كسمك مصت لحد مانزلت في بوقها

قولتلها حبه تتناكي ياكسمك قالتلي انا لسه زعلانه منك

روحت ما كدبتش خبر ونزلت اكل كسها واعضعض في زنبورها

جامد وهي بقت تصوت وتقولي حرام كده انت بتعمل ايه

راحت مسكت راسي وحشرتها في كسها اه اه لسانك ممتع

لحد ما جابت وقالتي يا مفتري قولتلها لسه زعلانه وايدي بتفعص في بزازها فقالت اه بمحن جامد قولتلها وانا ما يخلصنيش زعلك روحت رايح في بوسه طويله اوي

وعمال اضرب في طيزها وقعت مني علي الارض

اعصابها راحت في داهيه روحت مقومها ورشقت صباعي

في طيزها لقيت طيزها مفتوحة قولت اكيد طليقها كان عايش

روحت حاطط صبعين لقيتها طلعت حطه اه جميل جميل اوي

عاجبك يا وسخه يا شرموطة قالتلي اوي اوي انا لبوتك هات كمان روحت ماسك زبي روحت حاطه في طيزها قالتي

يا حبيبي طفي ناري كمان كمان قولتلها عيوني فضلت

راكب طيزها نص ساعة لحد ما كنت بجيب قولتها نارك طفت قالتي شويه قولتلها خلاص كده علشان حيصحوا يالا باي بقي

طلعت من الاوضه لقيت امي في وشي قالتلي هوس تعالي علي اوضتك قولتلها حاضر روحت الأوضه وراها تتخيل بقي قالتلي ايه وده حنعرفه بعدين


الجزء الثاني

شكرا علي الدعم الموجود من اخواتي في المنتدى وحتى لو

في نقد حاسس ان حيبقى نقد ايجابي من اي واحد في اسره نسوانجي
واسف على التأخير
وقفنا المره اللي فاتت عند امي اللي شافتني وانا طالع من اوضه اختي وشاورتلي على الأوضه (حنكلم في الاوضة يعني) دخلت الأوضه ودخلت ورايا وقفلت الباب و قعدت

تقولي بتعمل يا عزت مع اختك يالهوي وقعدت تلطم بتعمل

ايه يا عرص دي عرضك وشرفك بتتمتع باختك يا عرص راحت ضربتني بالقلم جامد قالتي وبقالكوا قد ايه بقي في القرف ده

قولتلها انها اول مره قالتي اكدب كمان يا عرص قالتلي لما ارجع من الشغل ما لقاش خيالك استنى يا خول راحت جابت فلوس ورمتها في وشي وقالتلي تروح تسافر البلد في بيت

العيله وانا حقول لخالتك انك رايح تقعد هناك يالا اتخمد

وقفلت بالمفتاح على اختي وهي نايمة مش عارفه حاجه

قمت من النوم اللي ما عرفتش انامه لميت هدومي ونزلت

ملحوظه : بيت العيله ( مكون من جدي وجدتي وخالتي وجوز خالتي وليهم ابن مسافر)

روحت الأول لواحد صاحبي اعدت اشرب معاه حشيش

انا : الاصطفه دي جامده فشخ

صاحبي : الولا بليه شغال فيها (بليه ده تاجر مخدرات)

انا :كويس حجيب منها قبل ما اسافر علي البلد

صاحبي : بس خلي بالك من الكمين

انا : بقولك ايه انت عملتها كلها دبابيس

صاحبي : لا طبعا لافف سجارتين على الرايق

انا : فل اوي اوي الكلام ده

انا : طب يالا بقي نروح نجيب حته بميه من حبيبك بليه واسافر البلد

صاحبي : ما تزود الفلوس حبه كمان

انا : منين يا صديقي انا حدور على شغل علشان كده مش نافع

صاحبي : يالا نجيب الحشيش علشان تلحق تسافر

انا :خدتها وخبيتها وسافرت البلد وانا في الطريق سرحت

( ياتري امي قالت لخالتي ايه خالتي رخمه اوي تحس ان هي راجل كده 😭😭)



بطله القصه ماما ( اسمها شيماء هي قصيرة وجميلة اوي وعلي طول بداري هيجانها بصوتها العالي والصرامه بس هي بطل٤٥ سنه جسم ابيض وبزازها كبيره وحلمتها وردي وكسها غامق حلمتها معظم الأوقات وقفه)

امي وصلت وفتحت الباب وجابت كرسي وقعدت قدام الباب ونادت على اختي عليااء (تعالي يا شرموطة يا وسخه تعالي)

علياء : خير في ايه وايه الالفاظ دي يا ماما وليه قفلتي عليا الباب وعزت فين امال

ماما : مشيتوا يا كسمك بعد ما شوفت اللي انتي عملتيه معاه

علياء : مصدومة وبتلطم وقالت غصب عني يا ماما حقك عليا

بس نعرف راح فين

ماما : مالك يا كسمك هايجه ليه كده يا شرموطه هو للدرجة زبه وحشك بنرفزه

علياء : بس يا ماما ماينفعش الكلام ده بشويه دلع

ماما : تبقي هيجتي يا شرموطة يا وسخه وملقتيش غير اخوكي يا لبوه

علياء : خوفت افضح نفسي بره اعمل ايه طيب وانا تعبانه اوي

وتبقى كارثه مش فضيحه

ماما : ايوة وتتناكي من اخوكي وتفضحينا يا شرموطة بصي انا حاسه بيكي ومراعياكي بس مش اخوكي يا لبوه يا بنت الوسخه

علياء : (عمالة تعيط)يا ماما انا تعبانه اوي ياماما من بعد ما اطلقت وانا تعبانه اوي اوي ياماما

ماما : معلش يا حبيبتي ووقفت تحسس علي جسم بنتها وتحسس على شعرها وتحسس على رقبتها وعلياء تتلوي

وتقول بتعملي ايه يا ماما بدلع راحت مسكت صدرها وبتفعص

وعلياء راحت مسكتها من راسها ونزلت بوس بطريقه جنونيه

وبدأوا يقلعوا هدومهم وهاجوا علي الأخر وعلياء كان عندها زب صناعي قالت لأمها معلش ثانيه واحده يا روحي وطلعت الزب الصناعي وجت مسكت صدرها من وراه وقالتلها ده كبير اوي يا ماما راحت ضحكت وقالتها ناديني باسمي يا شرموطه يا هايجه ماشي يا شيمو يا روحى

المهم علياء قعدت تدعك في كسها كثير وتنيكها بصوابعها لحد ما جابت عسلها راحت مدخله الصناعي مره واحده في كسها وهيه تصوت جامد شيماء بقت توحوح مش قادرة يا بنت الوسخه وهي عماله تصرخ بس يا وليه يا شرموطة عاجبك

ولا لا يا كسمك عاجبني يا قلب الشرموطه بعد ما شليته

علياء نزلتها على كسها تلعب فيه بلسانها وعلياء تمسكها من راسها جامد واعدت توحوح وتقولها اشفطي كمان كمان شيماء لبست الصناعي ودخلته في كس علياء جامد بقت تصوت جامد وتقول كمان يا لبوه نيكني يام الدكر نيكني كمان راحت شيماء شالت الصناعي وقعدوا يفرشوا اكساس بعض راحو عاملين مقص كس شيماء علي كس علياء وهاتك يا صويت واهات لحد ما جابو علياء تسكت لا راحت لبست الصناعي وخلت شيماء تفنس راحت دفسا الزب في طيزها لقت شيماء بتصوت قبل

ما تفضحهم حطط ايديها على بوقها قالتلها حتفضحينا يا

كسمك وشغاله لحد ما جابتهم ثالث من كتر هيجانها بقولك يا شرموطة انا جوعت لسه ما فطرتش راحت استحمت وفطرت والأثنين مبسوطين

علياء :بقولك ايه يا ماما ما تعرفيش عزت راح فين بجد

ماما : ايه وحشك يا لبوه للدرجه راح البلد ياستي

بت يا علياء هو عزت ظبطك امبارح؟

علياء :بصراحه اه عليه زب عارف السكه لوحده

ماما : طيب يا اختي سبيه شويه بس هناك

علياء : ماشي يا ماما يا شرموطه راحت ضحكتك بخباثه

وقالت طيب ماشي يا هايجه

*******

نرجع لعزت تاني وصلت البلد بعد السلام والتحيه طلعت علي

اوضه كانوا مجهزهالي لقيت تلفوني بيرن علياء بقول لنفسي

اقولها ولا اكيد امي قالتلها روحت رادد

انا :الو

علياء : ( لما اشتغله شوية) انت فين يا عزت الباب مقفول

ليه انت فين

انا : انا في البلد امي شافتنا إمبارح قولتلها خلي بالك بقي

علياء : يالهوي انت بتتكلم بجد اعمل ايه انا بقي

انا : مش عارف بس ابشري بيوم زي الفل هههههههه

علياء : ضحك بهستريه حكتلي كل اللي حصل بالتفصيل كأني معاهم لدرجه اني هجت

انا : دي طلعت لبوه يعني وعامله شريفة هههههههه

علياء : عيب عليك انا علياء اخلي الحجر يلين

انا : عارف يا حبي متعرفيش حكت لخالتي حاجه ولا لا

علياء : ليه في حاجه حد قالك حاجه يعني ولا ايه

انا : لسه واصل اصلا بس عايز اعرف بس يعني

علياء : ما تخافش على ما اعتقد ان كله تمام لا تقلق يا حبي

معلومه ( البيت في البلد كان واسع وكان دور ارضي وفوقيه غيه حمام و قعده جميله في العصاري كده)

جوز خالتي (حسين ٥٠ سنه كان شغال في شركة في البلد وكان دمه يلطش)

خالتي (سهي ٤٩ سنه العيله دي كل نسوانها قصيرين بس كانت مليانه شويه وكانت قعده في البيت بتروق وبتنضف وتحضر الأكل كانت صارمه جدا زي جدي مصطفي)

جدي ( مصطفى ٧٠ سنه كان صارم كثير)

جدتي ( اسمها نوسه بندلعها بنانا رغم انها عندها ٦٤ سنه بس لسه محافظه على جسمها هي بتحب الرياضه جدا قصيرة تقريبا ١٥٧ ومش رفيعه ولا طخينه هي عكس بناتها بتحب الضحك والهزار وجسمها جبار لسنها بزازها كبيره كأنها لسه في الثلاثين كانت حلماتها وردي زي كسها النضيف الوردي)

نانا : عامل ايه يا حفيدي فينك يا واد عامل اية ينيلك واحشتنا هات حضن كبير لنانا شكلك تعبان من السفر

انا :اوي يا نانا (هي كانت محرجه علينا محدش يناديها بتاتا خالص وكله يناديها بأسمها ) السكه صعبه خالص

نانا : طب نام وبكره الصبح حصحيك بدري تيجي تشتغل في الارض معايا انا وجدك

انا : **** يسهل بس انام بقي شوية علشان جسمي مكسر




جدي مصطفى لنانا روحي صحي الولا علشان يجي معانا طيب يا حاج بس خليك بالراحه على الواد في الشغل لا يوقع منك

نانا : اصحي يا عزت علشان تروح معانا

انا : انا صحيت يا نانا بس في فلوس بقى ولا بلوشي

نانا : بطل لماضه وقوم وانا حكلم جدك بس يالا علشان ما نتاخرش علي الارض يا ابو لسانين

انا : حاضر يا نانا لبست الجلابية ونزلت اكلت لقمتين على الواقف يالا بينا انا جاهز

جدي : يالا بينا يا عزت بس علي **** ما تتعبش بدري

انا وجدي كنا في الأرض ونوسه في الزريبه بعد ساعتين ونص شغل كنت عطشان جدا

انا : جدي انا عطشان جدا اعمل ايه

جدي :في هناك (حاجه شبه الحنفية) طرومبه فيها ميه

اشتغلت مع جدي لحد الظهر وهنجت خالص لقيته بيضحك جامد عليا

انا : في ايه يا جدي هو التعب عيب هنا ولا ايه لا اصل انا وجدتك كنا بنراهن بعض

فلاش باك >>>

جدي : انا حاخد عزت معايا يشتغل في الأرض

جدتي : حيقع منك مش حيستحمل الشغل معاك

جدي : خليه ينشف ويستحمل ولا انتي شايفه ايه

جدتي : انا براهن معاك انه بكره مش حيكمل ساعه وحيقع منك

جدي : بضحك انتي تعرفي أكثر من اي حد يست الكل


روحت قايم مكمل عند في جدتي علشان متقولش اني مش حتحمل تاني مع اني مش قادر

خلصنا وروحنا واتغدينا وطلعت قعد مع الحمام شويه

قولت اكلم علياء اطمن عليها وانا بشرب سيجاره حشيش

أنا : الو عامله ايه يا علياء

علياء : حبيبي وحشني زبك يا حبيبي

انا : اهدي شويه يا لبوه انتي علي طول هايجه كده

علياء : تعالي يا حبيبي كسي واجعني اوي

انا : تعرفي انتي لو قدامي دلوقتي كنت نطيت عليكي

علياء : حتعمل ايه يعنى ولا حتعرف تعمل حاجه اهو كلام

انا :روحت ضاحك بسخريه شكلك نسيتي يا كسمك زبي لما كان في كسك يا شرموطة.

انا قولت كده ولقيت نوسه في وشي بتعمل ايه يا خول بتشرب حشيش وايه الألفاظ اللي سمعتها دي ومين اللي كنت بتكلمها ياخول بقى فيك بتاع وبتنيك بيه يا خول

انا : قفلت السكه في وش علياء وخوفت تفضحني( فقولت فضيحه بفضيحه انا لازم اركبها ) قولت لنوسه اه شوفتي بنيك وانا مش خول ماشي ( بصرامه)

نوسه : (بضحك شرمطه) ماشي يا واد يا جامد

انا :لولا اني خايف تزعلي كنت اثبتلك عملي دلوقتى

نوسه : اعتبرني مش حزعل كلها حجج فاضيه

روحت حضنتها وبوستها جامد بعدت عني وقالتلي تحت يا شقي في اوضتك واطمن بالمره علي جدك نزلت وشافت

جدي لقيته نايم راحت جيالي الأوضة وقعدت معايا روحت حضنتها جامد وزبي ضاغط على كسها وانا بحضنها جامد ونازل بوس فيها روحت قالع البنطلون وطلعت زبي ونزلتها قولتها ارضعي يا نوسه يا شرموطه ارضعي جامد يا لبوة

رضعت لحد ما شربتهم يالا اشربي كمان يا حبيبتي نظفيه خالص يا خبره راحت قامت قلعت هدومها كلها اول ما شوفت بزازها روحت نازل ارضع في المهلبيه دي واعض في الحلمه بتقولي حرام عليك انا تعبت خلاص ومسكت المخده وبقت تصوت روحت نازل علي كسها ونزلت عض ولحس ونيك باللسان بقت تقولي خلاص كفايه انا مش قادره ولا انا هنا روحت عضيت زمبروها بلساني وهي بتزوم راحت شادت راسي ناحيه كسها وقالتي اسرع يا خول قولتلها انا حعرفك مين الخول بعدت راسي شويه ودخلت صباعي في كسها داخل طالع

جامد لدرجة اني لقيت شلال عسل قولتها ايوه كده قمت ومسكت زبي اعدت افرش كسها قالتلي ابوس ايدك دخله انا مش قادرة حرام كده كالعاده ولا كأني سامع حاجة عدت افرش في كسها كثير روحت طالع علي بزازها وحطيت زبي ما بينهم وفضلت شغال نيك لحد ما هي جابت تاني وانا جبت على جسمها روحت قولتها مصي علشان يقف يالا بقت بتمص بلبونه واحده خلاص مش قادره وقف وبقي تمام روحت مفرش كسها تاني قالتلي انت بتعذبني ليه قولتلها هو انا اقدر يا روحي لقيتها بتزوم روحت مست زبي ورشقته فيها قالت احا اخيرا بلبونه جامده فضلت انيك فيها جامد قولتلها انا حجيبهم في كسك قالت جيب يا حبيب نوسه وريحها في كسها غرقتها وطلعته نضفته بلسانها المرمر ده وطلعت علي اوضتها




الجزء الثالث

أحب ان اشكر كل من دعمني ورحب بكتباتي بتعليق ايجابي

بعد ما قضيت وقت جميل مع جدتي مكنش منتظر نمت نوم جبار وصحيت من النوم علي العشاء وكان الساعه ٨ قعدنا هزرنا
المفاجئه الكبري :
(لقيت خالتي بتضحك وبتهزر مش دي خالتي خالص اللي اتعودنا عليها واخده الحياة جد اكثر من الازم)

للتذكير بابطال قصتنا علشان عارف انك نسيت
"" "" "" "" "" "" "" "" "" "" "" "" "" "" "" "" "" "" "" "" "" ""
( علياء : بيضه وكانت طولها ١٥٩ سنها ٢٥سنه مطلقه
ووزنها ٨٠ وبزازها كبيره جدا وحلماتها وردي وكسها غامق شويه بس نضيف

ماما : اسمها شيماء هي قصيرة وجميلة اوي وعلي طول بداري هيجانها بصوتها العالي والصرامه بس هي بطل٤٥ سنه جسم ابيض وبزازها كبيره وحلمتها وردي وكسها غامق حلمتها معظم الأوقات وقفه

جدتي : اسمها نوسه بندلعها بنانا رغم انها عندها ٦٤ سنه بس لسه محافظه على جسمها هي بتحب الرياضه جدا قصيرة تقريبا ١٥٧ ومش رفيعه ولا طخينه هي عكس بناتها بتحب الضحك والهزار وجسمها جبار لسنها بزازها كبيره كأنها لسه في الثلاثين كانت حلماتها وردي زي كسها النضيف الوردي

خالتي : سهي ٤٩ سنه العيله دي كل نسوانها قصيرين بس كانت مليانه شويه وكانت قعده في البيت بتروق وبتنضف وتحضر الأكل كانت صارمه جدا

ابويه : معتز راجل شغال محاسب في احدي الشركات محترم جدا وبيحب شغله جدا وبيعشق الهدوء

جدي : مصطفي ٧٠ سنه كان صارم جدا بيقدس العمل بس احيانا بيضحك 😂

جوز خالتي : حسين ٥٠ سنه كان شغال في شركة في البلد وكان دمه يلطش)

بس واقعدنا نهزر ونضحك على رهان جدتي وازاي جدي استفزني علشان اكمل شغل ونمنا علي الساعه 10 علشان نعرف نقوم الصبح
صباح يوم جديد >>>>
قومنا وروحت مع جدتي اللبوه وجدي الأرض واشتغلنا روحت
اشرب لقيت مين في الزريبه مع جدتي بيبوسها تخيل كده
بيبوسها عادي مش اللي في دماغك 😂😂
لقيت علياء روحت جريت عليها وحضنتها جامد لدرجه ان جدتي قالتلي اتلم يا وسخ بقولها مالك يا نوسه دي حببتي وروح قلبي كمان راحت نوسه ضحكت اه قوتلي
انا : بس يا علياء ايه اللي جابك هنا
جدتي : ايه يا خول ده جايه تشوف نوسه حبيبتها
علياء : اطلع انت براها بقي نانه حبيبت قلبي 🤪
انا : اروح انا اشتغل مع جدي احسن من الاحراج ده
علياء : سلملي عليه لحد ما اجيله بقى
انا : عيب تبقي جيلهم هنا وتبعتي السلام مع بوسطجي 😂
جدتي : روح شوف شغلك يا بوسطجي بقي احسنلك 😁

روحت لجدي قالي كنت فين كل ده امال ينفع كده يعنى
انا : معلش يا جدي لقيت اختي علياء واقفه مع جدتي روحت سلمت عليها
جدي : هي علياء هنا مجتش سلمت يعني
انا : هيه لسه جايه شكلها حتلاقيها جيه دلوقتي عليك
جدي. : طب يالا اشتغل بقي علشان انت ضيعت الوقت في الكلام بقي
اشتغلت في الأرض مع جدي بقى وانا دماغي في اللبوتين يا تري بيقولوا ايه وبيحكوا في ايه ما تيجي نشوف


(على لسان علياء)
نوسه : وحشاني يا بنت يا علياء اوي
علياء : انتي اكثر يا نانه يا روحي
نوسه : انتي بكاشه اوي زي امك بس وحشتينى يابنت
علياء : بس ايه الحلاوة دي كلها اللي يشوفك يقول اصغر مني
نوسه : بس ايه يا بنت بقيتي فورتكيه ومسكت صدرها بهزار كده انا اغير منك بقي
علياء : على مين يا حصره راحت ضحكت بشرمطه
وقالت حروح لجدي اسلم عليه علشان ما يزعلش بقي


لقيت علياء بتجري على جدي وحشنى ياجدو يا حبيبي
عامل ايه وحشني كتير اوي
جدي :عامله ايه يا بنت يا علياء فينك من زمااان كده
انا : وحياتك يا جدو قرفانه طلبات 😂
جدي : دي قمر العيله تطلب براحتها
( اخيرا لقيت جدي بيهزر ويضحك)
لقيت جدي سحب علياء وقالي خد جتك وروح عقبال ما افرج علياء الارض وحجيبها واروح ومشي بعيد بحجه انه يفرجها كل حاجه ومشت معاها انا قولت فرصه روحت لجدتي
بعبصتها وحضنتها جامد وقاعد اقفش فيها
نوسه : اتلم يا واد جدك هنا يشوفنا وانا اعصابي بتبوظ
انا : متقلقيش جدي خد علياء يفرجها علي الأرض وانا وانت لوحدنا يا جميل
نوسه : بس بالراحه عليا انت مفتري اوي وبتاعك ناشف
انا : امال انتي عايزاه طري وحيمتعك ازاي يا قلبي
كل ده وانا بلعب في صدرها بقولك ايه التراوه دي بس كل ده لبن يا مفتريه قالتلي اتلم بقى انا بكسف روحت ضحكت بسخريه وطلعت زبي وشديتها من رأسها على زبي وقولتلها
ايوه مصي كمان يا لبوه انتي نوسه الشرموطه انا بحبك يا عزت يا دكر لحد ما جبتهم في بوقها قولتلها نظفيه يا شرموطة
وقومي قامت وعدلت نفسها ولفت علشان تمشي روحت مسكتها من شعرها رايحه فين يا كسمك انتي واقفه مع راجل مش خول وقعدت الطش فيها تقولي اسفه و**** خلاص حرمت
قولتلها اقلعي راحت قلعت ونكتها في صدرها جامد قالتي لما تنزل قولي عايزاهم في بقي وقفت ولطشتها بالقلم قولي بعد ازنك بعد كده قالتلي حاضر انا اسفه يا حبيبي روحت مكمل جامد قولتلها افتحي بوقك اتعدلت بسرعه وشربتهم ونظفته وقولتلها مبسوطه كده يا شرموطة قالتلي اوي ياحبيبي
نيمتها خالص ومسكت زنبورها اعدت ادعك فيه جامد هي بقت تقولها عزت وانا ولا هنا اترعشت وقالتي حجيب خلي بالك
قالتي علشان ما ازعلش روحت جايب من الزريبه عصاية مكنسه وقعدت ادخلها في كسها واطلعها لحد ما لقتها بتوحوح جامد فضلت ادخل واطلع جابت ثالث روحت مطلع المكنسة واعدت العب بزبي فوق كسها قالتلي انت كل شويه تهيجني وتسيبني انا بسيبك يا لبوه طب حسيبك بجد وقومت وهي مش قادره خلاص خلاص انا اسفه ولو اَتكررت ماتنكنيش تاني ماشي يا لبوه يا احبه اتنيلي نامي عجبك كده اهو نام قالتلي نصحيه تاني قعدت تمصه لحد ما وقف تاني روحت راشق زبي وهاتك يا نيك نص ساعه وهي اه اه مش قادرة انت بتاكل ايه انا مش قادرة خلاص انتي اسمك ايه بتوحوح وتقولي نوسه الشرموطه روحت منزل في كسها قولتلها مبسوطه قالتلي اوي
قولتها نضيفه طيب بقي نضفت ولبسنا وروحنا البيت
جدي : ايه اللي اخركم كل ده
نوسه : عديت على الوليه هند اديتلها الجمعيه وقعدنا شويه
جدي : ماشي يا ستي
نوسه : هي فين البت علياء امال الا تكون زعلتها في حاجه
جدي : ما تخافيش قاعده مع خالتها جوه
سبتهم وروحتلها وبنادي عليها علياء فينك يا علياء

خالتي : تعالي يا عزت احنا هنا ولا اقولك خليك هي جيالك الا تكون مضايق مني ولا حاجه
علياء : حيضايق ليه يعني هو يقدر اصلا
انا : و**** ما عملتش حاجه خالص ده انا خايف ازعجك بس
خالتي : لا ازعج براحتك يا واد
المهم اتغدينا وطلعت فوق عدت مع علياء ولعت سيجارة حشيش ومنسجم لقيت علياء طلعتي و بتلعب في زبي
قولتها اهدي شويه اه صحيح جدي فرجك علي ايه

<<<<< فلاش باك على لسان علياء >>>>>
روحنا انا وجدي نتفرج على الأرض كلها لقيت جدي بيحضني
جدي : وحشتينا يا علياء بس ايه ده يا بنت احلويتي اوي
علياء : ولا احلويت ولا حاجه لو احلويت مكنتش اطلقت
صعبت عليه وحضني جامد وقالي لا هو مش بيفهم ده انتي
بطل يا بنت يعني تعجبي الطخين
علياء : يعني افهم من كده انك بتعاكسني
جدي بدأ يحسس علي جسمي لحد ما دوبني في ايده واح قالي طبعا معاكسه راح خدني في بوسه جامده لقيتني بحسس جامد علي شعره لقيته مسك بزازي جامد وقعد يفعص فيهم ونزل يرضعهم وانا بلاش يا جدو بلاش يالهوي على المتعه اللي كنت فيها فعلا الخبره بتعمل عامل انا جبتهم من اللي بيعملوا فيه راح فاكك البنطلون مطلع زبه قالي مصي كانها جيلاتي هههههههه لقاني بمص بشرمطه راح قالي اح يا شرموطه ده انتي خبره نزل في بقي وقالي نكمل بعدين يا لبوه قومي يالا نروح علشان ما نتاخرش

<<<<رجعنا لعزت تاني>>>>
علياء : انت كنت بتعمل حاجة مع نوسه بصراحه
انا : انا ابدا دي نوسه حبيبه الكل عيب عليكي
علياء : يبقي حصل يا واد هههههههه
انا حوار هند ده مدخلش عليا اصلا
انا :ما تيجي نخليها علي عينك يا تاجر
علياء : طب قولي ازاي بقى
انا : اشرب الجوب ده وافكر يا ختي

يا تري حيعمل ايه عزت فكروا معاه بقي
،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،، ،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،



الجزء الرابع

وبعد تفكير عميق قررت اني انفذ ونحاول نجمعهم بس مش متسربع علشان الموضوع يتنفذ صح


انا : حتعمل يواد يا عزت حتعمل ايه
نفسي : ايه رأيك نخليهم يمسكوا بعض
انا : ازاي يعني يا فالح
نفسي : نخلي نوسه تطب علي مصطفى وعلياء وهو شغال نيك في علياء وكمان نعمل العكس
انا : لا طبعا ممكن نعمل كده مشكلة كبيرة توصل للطلاق
نفسي : يبقى نسجلهم وهما الأثنين يشوفوا في وقت واحد
انا : فكره حلوه جدا



انا :سيبي زبي وركزي معايا شويه.
علياء :خير عايز ايه
انا : ايه رأيك انا فكرت في حاجه قوليلي رأيك
علياء : سمعنا كده لما نشوف اخرتها
انا : بصي هما هنا جدي مانع استخدام التكنولوجيا فلما نحط التلفون في الشاحن الكاميرا مفتوحة ونسجلهم مش حيحسوا ان في حاجة غريبة وانا اعملهم مونتاج على التلفون واقسم الشاشه ٢ وكل فيديو في جزء
واسحبهم علي الفلاشه واحطها على تلفوزيونهم اللي كان lcd
هو في فتحه فلاشة ونصدمهم ايه رأيك
علياء : مانت بتفكر اهو شغال يعني 😂
انا : حاجه خفيفه كده علي قدي يعني
علياء : طب اتنيل علشان لما يعرفوا اللي احنا عملناه حيفضلوا شاكين فينا اننا ممكن نفضحهم
انا : والحل يعني ايه افكارك طيب
علياء : بص ما تفكرش في حاجه خالص بس اهم حاجه حاجتين
١- جيب جدتي اوضتي ونكنا احنا الثنين
٢-خلي التلفون جمبك وانت مع نوسه لوحديكم
انا : لما نشوف اخرتها اعمل ايه دلوقتي يا خبره
علياء : حتنزل زي الشاطر وتروح لنوسه بخضه قولها الحقي
علياء تعبانه وعايزاكي ولو حد جه معاها سيبه انا حتصرف
انا : ماشي يا خبره انت يا حلو انت
عملت اللي قالت عليه بالظبط ولقيتها لوحدها قولت كويس
انا : عامله ايه يا نانا ايه اخبارك
نوسه : كويسه جدا يا قلبي
انا : حقولك حاجه بس مش تتخضي
نوسه : اخلص يا واد
انا: علياء تعبانه جدا وسخنه وعايزاكي
نوسه : (صرخت مره واحدة) يالهوي وجرت على اوضتها
جدي : في يا وليه مالك
راحوا اوضه علياء ولقيت عمتي وراهم جيين يعرفوا في ايه
علياء نايمه علي السرير قال ايه مغمي عليها 😂😂
نوسه : علياء حببتي مالك يا عزت هات كوبايه ميه وفص توَم
علياء : سمعت كده راحت عملت نفسها كأنها بتفوق
خالتي : بدأت تفوق اهي كويس
جدي : ايه اللي حصلك يا بنت خضتيني عليكي
علياء : شويه تعب يا جدي ممكن نانا تبات معايا انهاردة
انا : هو البصل فين وانا بستعبط
نوسه :جبت الميه ولا ايه يا موكوس
انا : ده اللي هو انا الموكوس خدي المياه بس كده
جدي :بيغمزلي اللي تقوله نوسه يبقي تمام يا عزت
انا :حضرتك شايف كده يعني (بضحك طبعا)
خالتي : اتلم يا عزت بقي لنوسه تبهدلك( بجديه)
انا : نانا دي تقول اللي عايزاه وتعمل اللي عايزاه دي ست الكل
نوسه : حرجتني يا واد خلاص سماح المرادي( بضحك)
علياء : قولت ايه يا جدي بقي علي البيات (بتعب كهين)
جدي : مع انها حتوحشني طبعا بس ماشي
نوسه : بطلي عبط بقي انا اصلا مش حسيبك طبعاً
علياء : **** يخليكي لينا يا نانا بقي.
انا : طب ايه خلاص ياختي عايزه حاجة تانيه علشان حنطلع
علياء : **** ما يحرمني من لمتكوا
راح جدي وخالتي وانا طلعنا خلاص وانا وعلياء كده نفذنا نص الخطه والباقي عليها بقي
<<<<نوسه وعلياء في الاوضه>>>>
(علي لسان علياء)
علياء :انا تعبانه اوي يا نانا مش قادرة خالص
نوسه : تعالي في حضني يا حبيبتي معلش
علياء : ايده انا حبيبتك يعني ولا كلام
نوسه : طبعاً حبيبتي مالك يا بت في ايه
علياء : انا خايفه اكون عطلتك بس
نوسه : لا يا حبيبتي انتي غاليه اوي
علياء : اعدت شويه في حضنها وانا علي صدرها سالتها قولتها انا ما رضعتش منك يا نانا قبل كده ليه يعنى انا عرفت من ماما انك رضعتي عزت
نوسه : امك تعبت اوي لما جابت عزت فانا كان فيه عندي لبن فرضعتوا
علياء : كان هههههههه انتي خايفه اقولك رضعيني واراهن ان عندك لبن
نوسه : انا ياريت يا بنتي تحبي تشوفي علشان تتاكدي

طلعت بزازها وعليا مسكتهم قعدت تدعك جامد وتلعب في الحلمات وتلف ايديها علي حلماتها لحد ما نوسه بدات تقول اهات مكتومه راحت علياء بستها بوسه جامده وطولت فيها ونوسه هاجت اوي وعلياء راحت مسكت كسها جامد تدعك فيه من بره ونوسه بقت ماسكه صدرها تفعص فيه جامد وتقولها ادعكي كسي جامد يا لبوه وهي تدعك في صدرها جامد وعلياء ماسكه كسها دعك جامد راحت نوسه هي كمان مسكت كسها دعك جامد وعسلهم غرق السرير وهما مكملين راحوا نايمين عكس عكاس وهاتك يا لحس لبعض والاثنين يصوتوا بصوت مكتوم علشان ما يتفضحوش لحد ما جابوا في وش بعض راحم قامو ينيكوا بعض بصوابعهم ونوسه بتقول نفسي في زب عفي يريحني يا سلام راحت علياء بستها في بوسه بت وسخه لدرجه انها نايمتها على السرير وهي فوقيها روحت داخل انا مانا كنت واقف ورا الباب اصلا روحت داخل بالراحه ودخلته في كس نوسه مره واحده وعلياء عملت انها مخضوضه روحت بوستها علي طولت ونوسه كانت في عالم تاني مصدقت لقت زب روحت نيكتها جامده مفيش اي ردة فعل وبتقول كمان يا علياء احه على الجمال روحت مطلعه رشقته في طيز علياء قعدت توحوح جامد وانا بنيكها لقيت نوسه فاقت قالت يا لهوي اتفضحنا روحت ضربها بالقلم قولتلها انا مش خول سمعتي ولا لا طلعت زبي من كسها وحطيته في بوقها وزعتلها وقولتلها مصيه يا وسخه وروحت ماسك صدر علياء تفعيص وضرب روحت بايسها جامد ونزلت في بوقها ونضفته خالص روحت نيمت علياء حطيته بين بزازها وعمال
انيكها في صدرها وببوس نوسه جامد لحد ما كنت حجيب على صدرها روحت باعدت بقي من نوسه هاتي بقك يا علياء اشربيه ونضفيه يا علياء روحت بايد مفرش كس نوسه وبأيد ماسك شعر علياء بزق بقها علي زبي جامد نضفته والدنيا تمام اعد افرش كسها بزبي وارضع من نوسه بقول لنوسه ايه مزرعه اللبن دي عادي لقيت علياء بتقولها شوفتي يا حبيبتي يا نوسه كسبت الرهان روحت قولت علياء الحسي كسها قالتلي حاضر روحت راشق زبي في طيزها وهي بتعض في زنبورها من الشهوه من الاستمتاع روحت لفيت بوستها حته بوسه ولقيت
نوسه بتبص لي يعني وانا فين روحت رشقت زبي في كسها واعدت انيك فيها جامد في كسها لحد ما مليت كسها لبن
روحت مطلعه خليت علياء تمصه واتقلبنا علي السرير كلنا

نوسه : انا تعبت خالص ايده انتو شياطين ايه المتعه دي
انا : اخرسي يا لبوه بقي انتي اللي شرموطه بت وسخه
علياء : بصي بقي انا شويه وحروح لجدي احاول اغريه
وانتي تخشي تتفاجئ
نوسه : انا فهمت عايزه ايه يا سو انتي خلاص
انا :حبيبتي يا نانا يا شرموطه
نوسه : لما تعوزوني ابقي خلي عزت يجيلي يقعد قدامي بس انا قاعده مع سهي شويه
علياء : اتفقنا خلاص نريح ساعه كده ونشرب شاي ونروح


( علي لسان علياء)
علياء راحت اوضه جدي لقيته قاعد على السرير وماسك زبه بيدعك فيه قالتله
امال انا بعمل هنا ايه يا جدو يا حبيبي راحت نزلت مصتوا
جدي بس انتي تعبانه يا بنتي
علياء :انا كويسه جدا ياحبيبي متخافش عليا
جدي :امال نوسه فين يا بت
علياء :قاعده مع خالتي وجوز خالتي
جدي : طيب كويس اوي

انزلي مصي بقى جامد راحت نزلت حلبتوا جامد لحد ما صفاَتوا خالص ونضفته خالص راح قالها استنى اخد البرشامه دي حتشوفي حتعمل ايه الحبايه دي قالتله لما نشوف
راح مسك زبو واعد ينيك جامد في صدرها ويضربهم ويقولها
يا شرموطه حلو قالتله طب كفايه انا مش قدك راح قايم مفرش كسها وماسك زنبورها وقعد يشدوا جامد
بدات تطلع اهات مكتومه راح راشق زبو في كسها وطلعوا
نام علي ظهره وهي فوقيه يالا يا لبوه اشتغلي بنفسك بقى
هنا دخلت نوسه وعلياء قال احيه نوسه اتفضحت وقعدت تلطمَ جامد وتقول لنوسه استري عليا انا اسفه
نوسه : ايده يا مصطفى بتخوني ومع مين حفيدتنا
جدي : اهدي وهفهمك كل حاجه بالراحه
نوسه : تفهمني ايه يا خول ده انا افهم بلد
راحت طلعت جابتني وقالتلي قدام جدي بوسني جامد يا عزت
يا تري جدي حيتصرف ازاي بقي


الجزء الخامس

نوسه طبت على مططفي وهو بينيك علياء
نوسه : ايده يا مصطفى بتخوني ومع مين مع حفيدتنا
جدي : اهدي وهفهمك كل حاجه بالراحه
نوسه : تفهمني ايه يا خول ده انا افهم بلد
راحت طلعت جابتني وقالتلي قدام جدي بوسني جامد يا عزت
انا مسكت نوسه ببوس فيها بغباء راحت هي راحت مسكت زبي وطلعتوا وعماله تدعك فيه جامد رحت سبت شفايفها ومسكت بزازها
هاتك يا تفعيص لقيته حيقوم عليه علياء مسكته جامد
جدي : سبيني يا بت استحاله نوسه تكسر عيني
علياء : لا عاش ولا كان يا حبيبي اثبتلهم انك جامد ونيكني قدامهم هي بتغيظك بس اعمل نفسك ولا هامك
جدي : انتي شايفه كده يا حبيبتي
وراح بدأيقفش فراخ في صدرها جامد وهي بتبوسه جامد ايه يا بنت اللبن ده لحد ما هاج روحت انا قربت انا ونوسه على السرير فجدي اتعصب جامد اوي علي علياء كانها نوسه وهاتك يا ضرب فعلياء يالا يا بنت الوسخه يا شرموطة انا حفشخلك كسمين امك يا بنت الوسخه ويضربها بالقلم جامد راح ماسك شعرها بيشدها بيقولها عاجبك كده يا كسمك قالتي اه طبعا يا حبيبي روحت انا هيجت وقعدت اضرب نوسه جامد قولتها
يالا يا شرموطة يا وسخه مصت شويه روحت مقومها ضاربها بالقلم مصي عدل وجدي راح منيم علياء وهري طيزها ضرب
راح خالها تمص زبو جامد وماسك شعرها جامد وهي بتصوت وتقول كمان انا بدأت انزل نوسه شربته كله ونضفته لسه حتقوم روحت لطشها قلم قولتلها روحي سعدي حفدتك يا شرموطه يا وسخه
انا جيت وراه علياء ونكتها في طيزها جامد وجدي فشخ صدرها ضرب وأول ما خلصت نوسه قامت تبوسه راح ضربها حته قلم قالتله ليه كده بس معلش برده وجت تبوسه روحت مبعبصها في كسها اتنطرت مره واحده وانا زبي في طيز علياء وقف زي الحديده وعلياء بقها بتلحس في كس نوسه وجدي بينيك بزازها وبقت مدعكه وجدي زبه وقف علشان الحبايه اشتغلت اوي راح شادد علياء وساب نوسه ليه وعملوا وضع الفارسه وانا و نوسه كمان وقعدوا ينطوا على ازبارنا وطيازهم حمراه من الضرب راحوا بدلوا فجت علياء روحت قالبها بقيت ان واقف وهي نايمة وفشخت كسها راح جدي قعد يعض في بظرها جامد بقت بتموت من الهيجان وعلياء بتتفشخ مني انا قولت لعلياء حنزل قالتلي عامله حسابي ما تخافش روحت نزلت شلال في كسها قامت فاكره نفسها خلاص راح جدي قعد يفرش كسها لدرجه اترعشت في ايده مرتين ونوسه نطت علي زبي تركبه بتقولي ابوس ايدك ريحني روحت ماسكها وهاتك يا نيك لحد ما نزلت في كسها وكانت علياء كانت بتشرب لبن
من زب جدي وقاموا الأثنين وكلنا قعدناعلي السرير جنب بعض

نوسه : انا اتفشخت فشخه بت وسخه ايه اللي حصل ده
علياء :وانا كمان مش قادره بموت
جدي : اي خدمه يا شراميط
انا : اه صحيح معلش يا جدي انا حضطر امشي بكره معلش
نوسه : ليه زعلناك في حاجه احنا
انا : لا يا حبيبتي انا اللي ورايا حجات عايز اعملها
جدي :ما ينفعش تتاجل يا عزت
انا : للأسف لا خالص بس حاجي تاني اكيد
نوسه : لما نشوف يا بكاش انت حتعمل ايه
علياء : ماتقلقيش انا حجيبه تاني يا نانا يا عسل
انا : اكيد طبعا حاجي تاني يا حبي كسك حيوحشني اوي بضحك وقهقهه مننا كلنا

في سري،،،
(انا كداب اوي اوي معلش بقي لازم امشي علشان كده مش حينفع خالص اللي بيحصل ده)
لبست هدومي ورايح الأوضه علشان انام فيها خرجت ورايا علياء عايزه تعرف في ايه
علياء : مالك يا عزت ايه اللي حصل
انا : مفيش يا بنتي ولا حاجه مالك في ايه 🤔
علياء : بص يا حبيبي انا روحك يعني ما ينفعش تحور عليا اصلا انا بعرف نفسك تعمل من قبل ما تقول بس المرادي رد فعلك غامض جدا حبيبي
انا : مالك يا علياء في ايه انا مفيش حاجه يا بنتي انتي مكبره الموضوع اوي يا حبيبتي متخافيش
علياء : اراهن انه في حاجة ياحبيبي انت متغير في كل حاجه حتي اسلوبك معايا
انا :بعصبيه جامده يووووه مفيش حاجه قولت انتى غريبه اوي زن زن انا طالع اشم هوا بره احسن من الخنقه اللي انا فيها دي ومش حروح انام يا ستي ياريت ترتاحي كده بقى
وانا طالع بره كان في مطبخ في سكتي اقولت لم أعمل كوبايه قهوه مظبوطه
وطلعت اشربها بره وقعدت مع نفسي شويه في هدوء

انا : عيلتي كلها شرامييييط الكلام ده يزعل اي حد

نفسي : وانت زعلان ليه هو انت اللي قولتلهم يبقوا شراميط

انا : لا بس في بذره شرمطه في العيله دي ده محدش اعترض
انه يتناك وخالتي سهي محاولتش معاها اصلا انا قرفان من
نفسي جدا ولو حد عرف حتبقي فضيحة

نفسي : ومين حيعرف يعني متكبرش الموضوع كده

انا :ازاي يعني مكبرش الموضوع ده انا في وكسه كبيره

نفسي : ليه متقولش انك في نعمه كبيره طيب
ليه ما تقولش انهم مأمنينك عل نفسهم وشايفينك راجل

انا : انا راجل اصلا ياعم مش مستني حد يشوف اني راجل

نفسي : اهدا بس يا جامد اوي انا بقول ممكن يكونوا مأمنينك

انا :برضو شراميط ولاد وسخه

نفسي : وحتعمل ايه دلوقتى حتسيبهم وتخلي غيرك ينيكهم

انا : مش عارف اعمل ايه انا مخنوق وزهقان أوي

نفسي : خلاص سافر اسبوع كده وارجع تكون هديت نفسيا

انا : فكره معقولة برده وماسك العصايه من النص برده.

نفسي : ننام علشان نعرف نسافر بكره بقي ولا ايه

انا : يالا انا دماغي سخنت من التفكير اصلا
<<<<حديث نوسه ومصطفى <<<<
نوسه : الواد عزت جامد برده انا اتهريت وانت خبره يعني ميكس الخبره مع الشباب احنا نتناك 😁😁
مصطفى : اي خدمه يا شرموطة يا بنت الوسخه
نوسه : انت زعلت علي موضوع عزت ما انت اللي استفزتني وانا بحبك مش حعرف اطلب الطلاق وبعدين اتمتعنا كلنا وكنت اسد متوحش
مصطفى : بضحك بقى تروحي تغيظيني بعزت 😁😁
نوسه : ومين اللي كانت معاك مش اخته يا مفتري
مصطفى : بقولك ايه يا شرموطة انا شاكك انك بتتناكي من عزت من زمااان وعاملين تمثيليه عليا🤨
نوسه : في سرها (احيه اكتشفنا ولا ايه😲) لا طبعا ده كلام برضو
مصطفي : طب الولا عزت ماله امال
نوسه : ده تلاقيه اتصدم لما شافنا انا واخته عريانين
مصطفى : وممكن يكون مش متعود يشوف سته بتشتم فزعل
نوسه : ممكن برضو ياخبر انهاردة بفلوس بكره ببلاش يالا ننام احسن

تاني يوم

لقيت علياء داخله تصحيني ببوسه صباح الروقان
انا : صباح الفل يا عليا
علياء : قوم يا عم مش حتمشي ولا كان كلام
انا :حمشي فعلا بس. لسه بدري اوي
علياء : طب قوم سلم علي نوسه وجدي مصطفى قبل ما يروحوا الارض فوقت وروحتلهم
طلعت فطرت معاهم
<<<<( ودار الموضوع ده بيننا )>>>>
انا : صباح الخير على اجمل ناس علي الصبح
خالتي : انا سمعت انك ماشي يا عزت انت لحقت ياواد
نوسه : سيبيه يا سهي القعده هنا مش علي مزاجو ممكن 😁
خالتي : ممكن برده يا نانا 😁وممكن نكون مش قد المقام 😁
انا : خلاص كده ممكن انزل على المسرح بقى وكفايه ضحك على الارجوز ولا ايه😁😁
وبعدين انا رايح اسبوع وراجع يا خالتي ومش حطول متقلقيش قاعد على قلبك 😄😄
خالتي : انا مش قلقانه انت عملت حس في المكان ورجعت روح كنا نسيناها يا عزت
علياء : انا حجيبه ونرجع يا خالتي
خالتي : وانتي رايحه معاه انتي لحقتي اصلا
جدي : تروحوا وترجعوا بالسلامة يا حبايبي يالا بينا احنا عقبال ما تيجي معانا سهى
روحت قومت احضر شنطة الهدوم وقولت لعلياء حضري الشنطه يالا حنسافر دلوقتي بالمره مدام صحينا بقي
انا : خلصتي يا علياء ولا لسه
(لما ما ردتش قلقت عليها فدخلت عليها لقيتها بالهدوم الداخلية هجمت عليها ودوخنا في بوسه بت وسخه روحت ضربتها على طيزها وقولتلها اتلمي والبسي بقي)

علياء :انت ليه مستعجل كده يعني في ايه يواد
انا : قبل ما الشمس ما تبقى حاميه بس علشان كده مستعجل
علياء : حعمل نفسي مصدقه بس انا مش مصدقه 😄
انا : وانا عرفت ليه اطلقتي يخرب بيت زنك يا شيخه
من أمبارح قاعده تزني مالك في ايه انجزي بقى والبسي😠
علياء : قالت خلاص حاضر بس ممكن تساعدني وتحضر معايا شنطتي لو سمحت
انا : اه طبعا بس من غير الزن بتاعك ده
حضرت الشنطه وعلياء لبست وسلمنا على خالتي وجوز خالتي ومشينا وركبنا المواصلات وقعدنا

علياء : عزت يا حبيبي بقولك
انا : مالك يا ختي عايزة ايه
علياء : معاك ميه انا عطشانه اوي اوي
انا : معايا يا ختي اهي خدي اشربي
علياء : وربنا حبيبي وعايز بوسه كمان بس حأجلها لما نوصل بقي ليك احلي بوسه
انا : روحت قرصها في رجليها وقولتلها اتلمي بقي
علياء :حاضر يا حبي بس المهم ما تزعلش
انا : مش زعلان بس يعني خالتي تقولي رجعت روح كنا نسيناها قصدها ايه داهية لتكون بتروح هي كمان
علياء :ممكن وممكن يكون قصدها على الضحك والهزار
عمتا كبر دماغك يا عم العيله كلها شرامييييط واكبر دليل إمبارح
وصلنا وروحنا علي شقتنا كانت وحشانى اوي كان مفيش حد في البيت روحت نزلت لصاحبي محمد قعدنا على القهره
محمد : عامل ايه يا واد واحشنى جدا
انا : يبكاش كلهم يومين يا عم في ايه
محمد : عامل ايه واخبارك ايه وعملت ايه احكي
انا : انت غلس ليه كده عايز تنط في حياتي مره واحده كده نط واحده واحده في حياتي 🤪😁😁
محمد : شكراً يا عزت انا بطمن عليك بس 😭
انا : صعبت عليا يا جدع وبرده مش ححكي حاجه 😎😎
محمد : خلاص خلاص براحتك 😁😁
انا :خلاص صعبت عليا 😄روحت قعد عند جدي وجدتي بعد ازنك يعني مالك في ايه يا واد
محمد : اقسملك ان مفيش حاجه طيب انا غلطان اني بطمن عليك بقي
انا :صدق انك غلس فعلا يا محمد
واحنا قاعدين مع بعض تلفوني رن قولت خير استر
لقيت واحده بتعاكسني

مين يا اَتري؟؟؟ وده اللي حنعرفه بعدين
قصة رائعة ننتظر منك الجزء القادم
 
  • عجبني
التفاعلات: باتمان و ناقد بناء
قصة رائعة جدا ننتظر منك الجزء القادم
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: باتمان، Ahmed al brans و ناقد بناء
الجزء الأول

انا اسمي عزت شاب عادي جداً الحكاية دي كان سني ٢٠ سنه
اسرتي تتكون امي وأبي واختي علياء


"تجوزت اختي عليا وهي عندها ١٩ سنه واكتشفوا ان هي عندها مشكلة ومش بتخلف اطلقت وهي عندها ٢١ سنه"
كنا زي اي أسرة عاديه عايشين ابويا شغال محاسب

وامي مدرسه وامي كانت في الصيف بتيجي على الساعه ١

وابويا ممكن لو جه بدري يجي على ٦

وعلياء كانت قاعده في البيت كنا دايما نهزر ونضحك مع بعض واحتكاك وتلامس بهزار وخلاص مفيش في دماغي اي حاجة ومرت السنين لحد ما اخدت البكالوريوس كنت حقوق وعمالولي حفله كانت علياء ٢٥ سنه دخلت لبست للحفله

بس كان طقم جبار عليها ( علياء : بيضه وكانت طولها ١٥٩

ووزنها ٨٠ وبزازها كبيره جدا وحلماتها وردي وكسها غامق شويه بس نضيف) نادتني علشان تورهولي الأول زعقتلها

انا : ايه المنظر ده يا علياء ده تلبسي لما تكوني خارجه مع اورني (الفستان اسود وهي بيضه قشطة وقصير ومفتوح من صدرها) كانت صعبة لدرجه اني كنت عايز انط عليها

علياء : دي غيره دي بقي ولا ايه😂

انا : اتلمي والبسي حاجه تانيه كويسه مكان بدله الرقص دي

علياء : طيب يا قلبي 😁😁😁
كله لبس واطمنت على لبس الرقاصه علياء والناس بدأت تيجي تهنيني كانت حفله جميلة طول الحفله ومنظر علياء في خيالي لحد ما خلصت لقيت علياء جيه بتقولي

علياء : لميت الغله انت عايزه هديه بقي

انا : ليه يعني بقى

علياء : كفايه اني موجوده في حياتك يعني تحب ارقصلك ممكن تحن راحت ضحكه ضحكه كلها لبونه

انا : بس ممكن ماما وبابا يصحوا من الصوت

علياء : حشغل الصوت علي الهادي ما تقلقش قالتلي اصبر بس ثواني وجيه

لبست قميص فاجر وصدرها نصوا بره وشغلت اغاني بصوت

واطي وقفلت الباب علشان محدش يسمع الصوت

وهاتك يا رقص وانا قمت رقصت معاها بدات اهيج علي جسمها روحت بايسها بوسه طويله هيه اصلا كانت هايجه خالص بيتهيئلي كده

علياء : لا بلاش لا بلاش ياعزت بلاش وانا ولا هنا

عمال افعص فيها و احضنها جامد و امسك بزازها من فوق القميص و ادخل ايدى عن كسها مكنتش لابسه اندر و طلعت بزازها و قعدت امص فيها و نزلتها تمصلى زبى و شيلتها و حطيتها على السرير بعد ما قعدتها على السرير فتحت رجليها و نزلت بلسانى الحس كسها و ادخل صباعى فيه و احركه حوالين كسها و امسك بظرها هى كانت مستسلمه و مغمضه عنيها و بتتاوه بصوت عالى و انا شغال لعب فى كسها الحسه و ادخل صوابعى لحد ما جابت و ميتها جات على وشى فانا مكنتش مبسوط بكده الصراحه فرحتلها و قولتلها الحسى ميه كسك من على وشى و هى طلعت لسانها و قعدت تلحسه و بعد ما خلصت مسكتها نيمتها على ضهرها و فتحت رجليها و قربت زبى منها بس بلعب معاها اقربه يلمس كسها و ارجعه تانى و هى كل ما اقربه الاقيها غمضت عنيها لما ابعده تبصلى و انا عمال اضحك لقيتها بتقولى ما تدخله بقى ارحمنى ابوس زبك قولتلها ما هو قدامك اهو بوسيه طب دخل دلوقتى و هبوسه بعدين قولتلها لا بوسيه دلوقتى قامت و مسكته و قعدت تلحسه و انا ماسك بزازها و علمنا وضع مسكتها نيمتها على ضهرها و فتحت رجليها و قربت زبى منها بس بلعب معاها اقربه يلمس كسها و ارجعه تانى و هى كل ما اقربه الاقيها غمضت عنيها لما ابعده تبصلى و انا عمال اضحك لقيتها بتقولى ما تدخله بقى ارحمنى ابوس زبك قولتلها ما هو قدامك اهو بوسيه طب دخل دلوقتى و هبوسه بعدين قولتلها لا بوسيه دلوقتى قامت و مسكته و قعدت تلحسه و انا ماسك بزازها و علمنا وضع 69 و انا بلحس كسها و هى بتمص زبى و تصوت و انا بلحس و بدخل صباعى لحد ما قربت اجيب عدلتها و بدأت ادخله فى كسها و انا بسمع منها احلى اهات الاه منها تخليك عايز تديها اكتر عشان تسمعها تانى و قعدت ادخل و اخرج فى الوضع العادى هى تحت و انا فوقها لحد ما قربت اجيب فخرجته و غيرت الوضع و اشتغلت على وضع انا اكون نايم و هى قاعده تتنطط على زبى دا وضع فاجر اللى جربه اكيد عرف المتعه بتاعته سواء راجل او ست و قاعده هى تتنطط على زبى لحد ما جابت هى و انا كنت خلاص قربت اجيب فلحقت و غيرت الوضع للوضع الخلفى بتخليها هى توطى و انت من ورا بتحطه فى كسها مش فى طيزها و هى بتسند على حاجه قدامها وضع فاجر و مسكت زبى بايدى و دخلته بس دخلته بقوه مش بالراحه و هى صوتت و قالت براحه حتعورنى قولتلها مش انا اللى حعورك دا زبى هو اللى حيعورك قالت براحه يا زبه عشان متعورنيش و انا ضحكت و بدأت انيك فيها و هى اهات بس و تقولى كمان كمان و شويه تقولى براحه براحه فقولتلها كمان و لا براحه كمان بالراحه قولتلها ماشى و انا بزود لحد ما خلاص جبت و اول ما جبت خرجت زبى و اترميت على السرير وقالتلي انها مبسوطه جدا انها قربت مني

علياء : كده بقى استهال هديه غالية اكيد

انا :انتي تستاهلي كل حاجه حلوه بس عندي سؤال

علياء : اسال يا حبيبي

انا :هو جوزك لما طلقك كان في وعيه انتى ما تتسابيش يا بنتي

علياء :مكسوفه روح اسأله بقى مع ضحكه بكسوف

لقيت زبي وقف تاني روحت حاولت اضرب عشره ومسكته

لقيتها اتقمصت جدا وعدلت نفسها وخرجت وقالتلي شكلي مش عاجباك وراحت علي اوضتها روحت لابس وروحت الاوضة

انا :مالك يا بنت الوسخه في ايه

علياء : ماهو لما ابقى قدامك وتضرب عشره بايدك عيب قولي ان انا مش عاجبك او حته اصبر لما اغور

انا : ليكي حق تتقمصي وتزعلي علشان اللي عملته ما يصحش

بس سهيت وانا بكلمك ومسكت زبي

روحت قالع البنطلون وقولتلها مصي يا لبوه ومسكتها من شعرها وحشرت راسها بزبي قولتها مصي يا شرموطة

راحت طلعت راسها الشرموطه وقالتلي لسه زعلانه بمحن قولتها طب مصي يا كسمك مصت لحد مانزلت في بوقها

قولتلها حبه تتناكي ياكسمك قالتلي انا لسه زعلانه منك

روحت ما كدبتش خبر ونزلت اكل كسها واعضعض في زنبورها

جامد وهي بقت تصوت وتقولي حرام كده انت بتعمل ايه

راحت مسكت راسي وحشرتها في كسها اه اه لسانك ممتع

لحد ما جابت وقالتي يا مفتري قولتلها لسه زعلانه وايدي بتفعص في بزازها فقالت اه بمحن جامد قولتلها وانا ما يخلصنيش زعلك روحت رايح في بوسه طويله اوي

وعمال اضرب في طيزها وقعت مني علي الارض

اعصابها راحت في داهيه روحت مقومها ورشقت صباعي

في طيزها لقيت طيزها مفتوحة قولت اكيد طليقها كان عايش

روحت حاطط صبعين لقيتها طلعت حطه اه جميل جميل اوي

عاجبك يا وسخه يا شرموطة قالتلي اوي اوي انا لبوتك هات كمان روحت ماسك زبي روحت حاطه في طيزها قالتي

يا حبيبي طفي ناري كمان كمان قولتلها عيوني فضلت

راكب طيزها نص ساعة لحد ما كنت بجيب قولتها نارك طفت قالتي شويه قولتلها خلاص كده علشان حيصحوا يالا باي بقي

طلعت من الاوضه لقيت امي في وشي قالتلي هوس تعالي علي اوضتك قولتلها حاضر روحت الأوضه وراها تتخيل بقي قالتلي ايه وده حنعرفه بعدين


الجزء الثاني

شكرا علي الدعم الموجود من اخواتي في المنتدى وحتى لو

في نقد حاسس ان حيبقى نقد ايجابي من اي واحد في اسره نسوانجي
واسف على التأخير
وقفنا المره اللي فاتت عند امي اللي شافتني وانا طالع من اوضه اختي وشاورتلي على الأوضه (حنكلم في الاوضة يعني) دخلت الأوضه ودخلت ورايا وقفلت الباب و قعدت

تقولي بتعمل يا عزت مع اختك يالهوي وقعدت تلطم بتعمل

ايه يا عرص دي عرضك وشرفك بتتمتع باختك يا عرص راحت ضربتني بالقلم جامد قالتي وبقالكوا قد ايه بقي في القرف ده

قولتلها انها اول مره قالتي اكدب كمان يا عرص قالتلي لما ارجع من الشغل ما لقاش خيالك استنى يا خول راحت جابت فلوس ورمتها في وشي وقالتلي تروح تسافر البلد في بيت

العيله وانا حقول لخالتك انك رايح تقعد هناك يالا اتخمد

وقفلت بالمفتاح على اختي وهي نايمة مش عارفه حاجه

قمت من النوم اللي ما عرفتش انامه لميت هدومي ونزلت

ملحوظه : بيت العيله ( مكون من جدي وجدتي وخالتي وجوز خالتي وليهم ابن مسافر)

روحت الأول لواحد صاحبي اعدت اشرب معاه حشيش

انا : الاصطفه دي جامده فشخ

صاحبي : الولا بليه شغال فيها (بليه ده تاجر مخدرات)

انا :كويس حجيب منها قبل ما اسافر علي البلد

صاحبي : بس خلي بالك من الكمين

انا : بقولك ايه انت عملتها كلها دبابيس

صاحبي : لا طبعا لافف سجارتين على الرايق

انا : فل اوي اوي الكلام ده

انا : طب يالا بقي نروح نجيب حته بميه من حبيبك بليه واسافر البلد

صاحبي : ما تزود الفلوس حبه كمان

انا : منين يا صديقي انا حدور على شغل علشان كده مش نافع

صاحبي : يالا نجيب الحشيش علشان تلحق تسافر

انا :خدتها وخبيتها وسافرت البلد وانا في الطريق سرحت

( ياتري امي قالت لخالتي ايه خالتي رخمه اوي تحس ان هي راجل كده 😭😭)



بطله القصه ماما ( اسمها شيماء هي قصيرة وجميلة اوي وعلي طول بداري هيجانها بصوتها العالي والصرامه بس هي بطل٤٥ سنه جسم ابيض وبزازها كبيره وحلمتها وردي وكسها غامق حلمتها معظم الأوقات وقفه)

امي وصلت وفتحت الباب وجابت كرسي وقعدت قدام الباب ونادت على اختي عليااء (تعالي يا شرموطة يا وسخه تعالي)

علياء : خير في ايه وايه الالفاظ دي يا ماما وليه قفلتي عليا الباب وعزت فين امال

ماما : مشيتوا يا كسمك بعد ما شوفت اللي انتي عملتيه معاه

علياء : مصدومة وبتلطم وقالت غصب عني يا ماما حقك عليا

بس نعرف راح فين

ماما : مالك يا كسمك هايجه ليه كده يا شرموطه هو للدرجة زبه وحشك بنرفزه

علياء : بس يا ماما ماينفعش الكلام ده بشويه دلع

ماما : تبقي هيجتي يا شرموطة يا وسخه وملقتيش غير اخوكي يا لبوه

علياء : خوفت افضح نفسي بره اعمل ايه طيب وانا تعبانه اوي

وتبقى كارثه مش فضيحه

ماما : ايوة وتتناكي من اخوكي وتفضحينا يا شرموطة بصي انا حاسه بيكي ومراعياكي بس مش اخوكي يا لبوه يا بنت الوسخه

علياء : (عمالة تعيط)يا ماما انا تعبانه اوي ياماما من بعد ما اطلقت وانا تعبانه اوي اوي ياماما

ماما : معلش يا حبيبتي ووقفت تحسس علي جسم بنتها وتحسس على شعرها وتحسس على رقبتها وعلياء تتلوي

وتقول بتعملي ايه يا ماما بدلع راحت مسكت صدرها وبتفعص

وعلياء راحت مسكتها من راسها ونزلت بوس بطريقه جنونيه

وبدأوا يقلعوا هدومهم وهاجوا علي الأخر وعلياء كان عندها زب صناعي قالت لأمها معلش ثانيه واحده يا روحي وطلعت الزب الصناعي وجت مسكت صدرها من وراه وقالتلها ده كبير اوي يا ماما راحت ضحكت وقالتها ناديني باسمي يا شرموطه يا هايجه ماشي يا شيمو يا روحى

المهم علياء قعدت تدعك في كسها كثير وتنيكها بصوابعها لحد ما جابت عسلها راحت مدخله الصناعي مره واحده في كسها وهيه تصوت جامد شيماء بقت توحوح مش قادرة يا بنت الوسخه وهي عماله تصرخ بس يا وليه يا شرموطة عاجبك

ولا لا يا كسمك عاجبني يا قلب الشرموطه بعد ما شليته

علياء نزلتها على كسها تلعب فيه بلسانها وعلياء تمسكها من راسها جامد واعدت توحوح وتقولها اشفطي كمان كمان شيماء لبست الصناعي ودخلته في كس علياء جامد بقت تصوت جامد وتقول كمان يا لبوه نيكني يام الدكر نيكني كمان راحت شيماء شالت الصناعي وقعدوا يفرشوا اكساس بعض راحو عاملين مقص كس شيماء علي كس علياء وهاتك يا صويت واهات لحد ما جابو علياء تسكت لا راحت لبست الصناعي وخلت شيماء تفنس راحت دفسا الزب في طيزها لقت شيماء بتصوت قبل

ما تفضحهم حطط ايديها على بوقها قالتلها حتفضحينا يا

كسمك وشغاله لحد ما جابتهم ثالث من كتر هيجانها بقولك يا شرموطة انا جوعت لسه ما فطرتش راحت استحمت وفطرت والأثنين مبسوطين

علياء :بقولك ايه يا ماما ما تعرفيش عزت راح فين بجد

ماما : ايه وحشك يا لبوه للدرجه راح البلد ياستي

بت يا علياء هو عزت ظبطك امبارح؟

علياء :بصراحه اه عليه زب عارف السكه لوحده

ماما : طيب يا اختي سبيه شويه بس هناك

علياء : ماشي يا ماما يا شرموطه راحت ضحكتك بخباثه

وقالت طيب ماشي يا هايجه

*******

نرجع لعزت تاني وصلت البلد بعد السلام والتحيه طلعت علي

اوضه كانوا مجهزهالي لقيت تلفوني بيرن علياء بقول لنفسي

اقولها ولا اكيد امي قالتلها روحت رادد

انا :الو

علياء : ( لما اشتغله شوية) انت فين يا عزت الباب مقفول

ليه انت فين

انا : انا في البلد امي شافتنا إمبارح قولتلها خلي بالك بقي

علياء : يالهوي انت بتتكلم بجد اعمل ايه انا بقي

انا : مش عارف بس ابشري بيوم زي الفل هههههههه

علياء : ضحك بهستريه حكتلي كل اللي حصل بالتفصيل كأني معاهم لدرجه اني هجت

انا : دي طلعت لبوه يعني وعامله شريفة هههههههه

علياء : عيب عليك انا علياء اخلي الحجر يلين

انا : عارف يا حبي متعرفيش حكت لخالتي حاجه ولا لا

علياء : ليه في حاجه حد قالك حاجه يعني ولا ايه

انا : لسه واصل اصلا بس عايز اعرف بس يعني

علياء : ما تخافش على ما اعتقد ان كله تمام لا تقلق يا حبي

معلومه ( البيت في البلد كان واسع وكان دور ارضي وفوقيه غيه حمام و قعده جميله في العصاري كده)

جوز خالتي (حسين ٥٠ سنه كان شغال في شركة في البلد وكان دمه يلطش)

خالتي (سهي ٤٩ سنه العيله دي كل نسوانها قصيرين بس كانت مليانه شويه وكانت قعده في البيت بتروق وبتنضف وتحضر الأكل كانت صارمه جدا زي جدي مصطفي)

جدي ( مصطفى ٧٠ سنه كان صارم كثير)

جدتي ( اسمها نوسه بندلعها بنانا رغم انها عندها ٦٤ سنه بس لسه محافظه على جسمها هي بتحب الرياضه جدا قصيرة تقريبا ١٥٧ ومش رفيعه ولا طخينه هي عكس بناتها بتحب الضحك والهزار وجسمها جبار لسنها بزازها كبيره كأنها لسه في الثلاثين كانت حلماتها وردي زي كسها النضيف الوردي)

نانا : عامل ايه يا حفيدي فينك يا واد عامل اية ينيلك واحشتنا هات حضن كبير لنانا شكلك تعبان من السفر

انا :اوي يا نانا (هي كانت محرجه علينا محدش يناديها بتاتا خالص وكله يناديها بأسمها ) السكه صعبه خالص

نانا : طب نام وبكره الصبح حصحيك بدري تيجي تشتغل في الارض معايا انا وجدك

انا : **** يسهل بس انام بقي شوية علشان جسمي مكسر




جدي مصطفى لنانا روحي صحي الولا علشان يجي معانا طيب يا حاج بس خليك بالراحه على الواد في الشغل لا يوقع منك

نانا : اصحي يا عزت علشان تروح معانا

انا : انا صحيت يا نانا بس في فلوس بقى ولا بلوشي

نانا : بطل لماضه وقوم وانا حكلم جدك بس يالا علشان ما نتاخرش علي الارض يا ابو لسانين

انا : حاضر يا نانا لبست الجلابية ونزلت اكلت لقمتين على الواقف يالا بينا انا جاهز

جدي : يالا بينا يا عزت بس علي **** ما تتعبش بدري

انا وجدي كنا في الأرض ونوسه في الزريبه بعد ساعتين ونص شغل كنت عطشان جدا

انا : جدي انا عطشان جدا اعمل ايه

جدي :في هناك (حاجه شبه الحنفية) طرومبه فيها ميه

اشتغلت مع جدي لحد الظهر وهنجت خالص لقيته بيضحك جامد عليا

انا : في ايه يا جدي هو التعب عيب هنا ولا ايه لا اصل انا وجدتك كنا بنراهن بعض

فلاش باك >>>

جدي : انا حاخد عزت معايا يشتغل في الأرض

جدتي : حيقع منك مش حيستحمل الشغل معاك

جدي : خليه ينشف ويستحمل ولا انتي شايفه ايه

جدتي : انا براهن معاك انه بكره مش حيكمل ساعه وحيقع منك

جدي : بضحك انتي تعرفي أكثر من اي حد يست الكل


روحت قايم مكمل عند في جدتي علشان متقولش اني مش حتحمل تاني مع اني مش قادر

خلصنا وروحنا واتغدينا وطلعت قعد مع الحمام شويه

قولت اكلم علياء اطمن عليها وانا بشرب سيجاره حشيش

أنا : الو عامله ايه يا علياء

علياء : حبيبي وحشني زبك يا حبيبي

انا : اهدي شويه يا لبوه انتي علي طول هايجه كده

علياء : تعالي يا حبيبي كسي واجعني اوي

انا : تعرفي انتي لو قدامي دلوقتي كنت نطيت عليكي

علياء : حتعمل ايه يعنى ولا حتعرف تعمل حاجه اهو كلام

انا :روحت ضاحك بسخريه شكلك نسيتي يا كسمك زبي لما كان في كسك يا شرموطة.

انا قولت كده ولقيت نوسه في وشي بتعمل ايه يا خول بتشرب حشيش وايه الألفاظ اللي سمعتها دي ومين اللي كنت بتكلمها ياخول بقى فيك بتاع وبتنيك بيه يا خول

انا : قفلت السكه في وش علياء وخوفت تفضحني( فقولت فضيحه بفضيحه انا لازم اركبها ) قولت لنوسه اه شوفتي بنيك وانا مش خول ماشي ( بصرامه)

نوسه : (بضحك شرمطه) ماشي يا واد يا جامد

انا :لولا اني خايف تزعلي كنت اثبتلك عملي دلوقتى

نوسه : اعتبرني مش حزعل كلها حجج فاضيه

روحت حضنتها وبوستها جامد بعدت عني وقالتلي تحت يا شقي في اوضتك واطمن بالمره علي جدك نزلت وشافت

جدي لقيته نايم راحت جيالي الأوضة وقعدت معايا روحت حضنتها جامد وزبي ضاغط على كسها وانا بحضنها جامد ونازل بوس فيها روحت قالع البنطلون وطلعت زبي ونزلتها قولتها ارضعي يا نوسه يا شرموطه ارضعي جامد يا لبوة

رضعت لحد ما شربتهم يالا اشربي كمان يا حبيبتي نظفيه خالص يا خبره راحت قامت قلعت هدومها كلها اول ما شوفت بزازها روحت نازل ارضع في المهلبيه دي واعض في الحلمه بتقولي حرام عليك انا تعبت خلاص ومسكت المخده وبقت تصوت روحت نازل علي كسها ونزلت عض ولحس ونيك باللسان بقت تقولي خلاص كفايه انا مش قادره ولا انا هنا روحت عضيت زمبروها بلساني وهي بتزوم راحت شادت راسي ناحيه كسها وقالتي اسرع يا خول قولتلها انا حعرفك مين الخول بعدت راسي شويه ودخلت صباعي في كسها داخل طالع

جامد لدرجة اني لقيت شلال عسل قولتها ايوه كده قمت ومسكت زبي اعدت افرش كسها قالتلي ابوس ايدك دخله انا مش قادرة حرام كده كالعاده ولا كأني سامع حاجة عدت افرش في كسها كثير روحت طالع علي بزازها وحطيت زبي ما بينهم وفضلت شغال نيك لحد ما هي جابت تاني وانا جبت على جسمها روحت قولتها مصي علشان يقف يالا بقت بتمص بلبونه واحده خلاص مش قادره وقف وبقي تمام روحت مفرش كسها تاني قالتلي انت بتعذبني ليه قولتلها هو انا اقدر يا روحي لقيتها بتزوم روحت مست زبي ورشقته فيها قالت احا اخيرا بلبونه جامده فضلت انيك فيها جامد قولتلها انا حجيبهم في كسك قالت جيب يا حبيب نوسه وريحها في كسها غرقتها وطلعته نضفته بلسانها المرمر ده وطلعت علي اوضتها




الجزء الثالث

أحب ان اشكر كل من دعمني ورحب بكتباتي بتعليق ايجابي

بعد ما قضيت وقت جميل مع جدتي مكنش منتظر نمت نوم جبار وصحيت من النوم علي العشاء وكان الساعه ٨ قعدنا هزرنا
المفاجئه الكبري :
(لقيت خالتي بتضحك وبتهزر مش دي خالتي خالص اللي اتعودنا عليها واخده الحياة جد اكثر من الازم)

للتذكير بابطال قصتنا علشان عارف انك نسيت
"" "" "" "" "" "" "" "" "" "" "" "" "" "" "" "" "" "" "" "" "" ""
( علياء : بيضه وكانت طولها ١٥٩ سنها ٢٥سنه مطلقه
ووزنها ٨٠ وبزازها كبيره جدا وحلماتها وردي وكسها غامق شويه بس نضيف

ماما : اسمها شيماء هي قصيرة وجميلة اوي وعلي طول بداري هيجانها بصوتها العالي والصرامه بس هي بطل٤٥ سنه جسم ابيض وبزازها كبيره وحلمتها وردي وكسها غامق حلمتها معظم الأوقات وقفه

جدتي : اسمها نوسه بندلعها بنانا رغم انها عندها ٦٤ سنه بس لسه محافظه على جسمها هي بتحب الرياضه جدا قصيرة تقريبا ١٥٧ ومش رفيعه ولا طخينه هي عكس بناتها بتحب الضحك والهزار وجسمها جبار لسنها بزازها كبيره كأنها لسه في الثلاثين كانت حلماتها وردي زي كسها النضيف الوردي

خالتي : سهي ٤٩ سنه العيله دي كل نسوانها قصيرين بس كانت مليانه شويه وكانت قعده في البيت بتروق وبتنضف وتحضر الأكل كانت صارمه جدا

ابويه : معتز راجل شغال محاسب في احدي الشركات محترم جدا وبيحب شغله جدا وبيعشق الهدوء

جدي : مصطفي ٧٠ سنه كان صارم جدا بيقدس العمل بس احيانا بيضحك 😂

جوز خالتي : حسين ٥٠ سنه كان شغال في شركة في البلد وكان دمه يلطش)

بس واقعدنا نهزر ونضحك على رهان جدتي وازاي جدي استفزني علشان اكمل شغل ونمنا علي الساعه 10 علشان نعرف نقوم الصبح
صباح يوم جديد >>>>
قومنا وروحت مع جدتي اللبوه وجدي الأرض واشتغلنا روحت
اشرب لقيت مين في الزريبه مع جدتي بيبوسها تخيل كده
بيبوسها عادي مش اللي في دماغك 😂😂
لقيت علياء روحت جريت عليها وحضنتها جامد لدرجه ان جدتي قالتلي اتلم يا وسخ بقولها مالك يا نوسه دي حببتي وروح قلبي كمان راحت نوسه ضحكت اه قوتلي
انا : بس يا علياء ايه اللي جابك هنا
جدتي : ايه يا خول ده جايه تشوف نوسه حبيبتها
علياء : اطلع انت براها بقي نانه حبيبت قلبي 🤪
انا : اروح انا اشتغل مع جدي احسن من الاحراج ده
علياء : سلملي عليه لحد ما اجيله بقى
انا : عيب تبقي جيلهم هنا وتبعتي السلام مع بوسطجي 😂
جدتي : روح شوف شغلك يا بوسطجي بقي احسنلك 😁

روحت لجدي قالي كنت فين كل ده امال ينفع كده يعنى
انا : معلش يا جدي لقيت اختي علياء واقفه مع جدتي روحت سلمت عليها
جدي : هي علياء هنا مجتش سلمت يعني
انا : هيه لسه جايه شكلها حتلاقيها جيه دلوقتي عليك
جدي. : طب يالا اشتغل بقي علشان انت ضيعت الوقت في الكلام بقي
اشتغلت في الأرض مع جدي بقى وانا دماغي في اللبوتين يا تري بيقولوا ايه وبيحكوا في ايه ما تيجي نشوف


(على لسان علياء)
نوسه : وحشاني يا بنت يا علياء اوي
علياء : انتي اكثر يا نانه يا روحي
نوسه : انتي بكاشه اوي زي امك بس وحشتينى يابنت
علياء : بس ايه الحلاوة دي كلها اللي يشوفك يقول اصغر مني
نوسه : بس ايه يا بنت بقيتي فورتكيه ومسكت صدرها بهزار كده انا اغير منك بقي
علياء : على مين يا حصره راحت ضحكت بشرمطه
وقالت حروح لجدي اسلم عليه علشان ما يزعلش بقي


لقيت علياء بتجري على جدي وحشنى ياجدو يا حبيبي
عامل ايه وحشني كتير اوي
جدي :عامله ايه يا بنت يا علياء فينك من زمااان كده
انا : وحياتك يا جدو قرفانه طلبات 😂
جدي : دي قمر العيله تطلب براحتها
( اخيرا لقيت جدي بيهزر ويضحك)
لقيت جدي سحب علياء وقالي خد جتك وروح عقبال ما افرج علياء الارض وحجيبها واروح ومشي بعيد بحجه انه يفرجها كل حاجه ومشت معاها انا قولت فرصه روحت لجدتي
بعبصتها وحضنتها جامد وقاعد اقفش فيها
نوسه : اتلم يا واد جدك هنا يشوفنا وانا اعصابي بتبوظ
انا : متقلقيش جدي خد علياء يفرجها علي الأرض وانا وانت لوحدنا يا جميل
نوسه : بس بالراحه عليا انت مفتري اوي وبتاعك ناشف
انا : امال انتي عايزاه طري وحيمتعك ازاي يا قلبي
كل ده وانا بلعب في صدرها بقولك ايه التراوه دي بس كل ده لبن يا مفتريه قالتلي اتلم بقى انا بكسف روحت ضحكت بسخريه وطلعت زبي وشديتها من رأسها على زبي وقولتلها
ايوه مصي كمان يا لبوه انتي نوسه الشرموطه انا بحبك يا عزت يا دكر لحد ما جبتهم في بوقها قولتلها نظفيه يا شرموطة
وقومي قامت وعدلت نفسها ولفت علشان تمشي روحت مسكتها من شعرها رايحه فين يا كسمك انتي واقفه مع راجل مش خول وقعدت الطش فيها تقولي اسفه و**** خلاص حرمت
قولتلها اقلعي راحت قلعت ونكتها في صدرها جامد قالتي لما تنزل قولي عايزاهم في بقي وقفت ولطشتها بالقلم قولي بعد ازنك بعد كده قالتلي حاضر انا اسفه يا حبيبي روحت مكمل جامد قولتلها افتحي بوقك اتعدلت بسرعه وشربتهم ونظفته وقولتلها مبسوطه كده يا شرموطة قالتلي اوي ياحبيبي
نيمتها خالص ومسكت زنبورها اعدت ادعك فيه جامد هي بقت تقولها عزت وانا ولا هنا اترعشت وقالتي حجيب خلي بالك
قالتي علشان ما ازعلش روحت جايب من الزريبه عصاية مكنسه وقعدت ادخلها في كسها واطلعها لحد ما لقتها بتوحوح جامد فضلت ادخل واطلع جابت ثالث روحت مطلع المكنسة واعدت العب بزبي فوق كسها قالتلي انت كل شويه تهيجني وتسيبني انا بسيبك يا لبوه طب حسيبك بجد وقومت وهي مش قادره خلاص خلاص انا اسفه ولو اَتكررت ماتنكنيش تاني ماشي يا لبوه يا احبه اتنيلي نامي عجبك كده اهو نام قالتلي نصحيه تاني قعدت تمصه لحد ما وقف تاني روحت راشق زبي وهاتك يا نيك نص ساعه وهي اه اه مش قادرة انت بتاكل ايه انا مش قادرة خلاص انتي اسمك ايه بتوحوح وتقولي نوسه الشرموطه روحت منزل في كسها قولتلها مبسوطه قالتلي اوي
قولتها نضيفه طيب بقي نضفت ولبسنا وروحنا البيت
جدي : ايه اللي اخركم كل ده
نوسه : عديت على الوليه هند اديتلها الجمعيه وقعدنا شويه
جدي : ماشي يا ستي
نوسه : هي فين البت علياء امال الا تكون زعلتها في حاجه
جدي : ما تخافيش قاعده مع خالتها جوه
سبتهم وروحتلها وبنادي عليها علياء فينك يا علياء

خالتي : تعالي يا عزت احنا هنا ولا اقولك خليك هي جيالك الا تكون مضايق مني ولا حاجه
علياء : حيضايق ليه يعني هو يقدر اصلا
انا : و**** ما عملتش حاجه خالص ده انا خايف ازعجك بس
خالتي : لا ازعج براحتك يا واد
المهم اتغدينا وطلعت فوق عدت مع علياء ولعت سيجارة حشيش ومنسجم لقيت علياء طلعتي و بتلعب في زبي
قولتها اهدي شويه اه صحيح جدي فرجك علي ايه

<<<<< فلاش باك على لسان علياء >>>>>
روحنا انا وجدي نتفرج على الأرض كلها لقيت جدي بيحضني
جدي : وحشتينا يا علياء بس ايه ده يا بنت احلويتي اوي
علياء : ولا احلويت ولا حاجه لو احلويت مكنتش اطلقت
صعبت عليه وحضني جامد وقالي لا هو مش بيفهم ده انتي
بطل يا بنت يعني تعجبي الطخين
علياء : يعني افهم من كده انك بتعاكسني
جدي بدأ يحسس علي جسمي لحد ما دوبني في ايده واح قالي طبعا معاكسه راح خدني في بوسه جامده لقيتني بحسس جامد علي شعره لقيته مسك بزازي جامد وقعد يفعص فيهم ونزل يرضعهم وانا بلاش يا جدو بلاش يالهوي على المتعه اللي كنت فيها فعلا الخبره بتعمل عامل انا جبتهم من اللي بيعملوا فيه راح فاكك البنطلون مطلع زبه قالي مصي كانها جيلاتي هههههههه لقاني بمص بشرمطه راح قالي اح يا شرموطه ده انتي خبره نزل في بقي وقالي نكمل بعدين يا لبوه قومي يالا نروح علشان ما نتاخرش

<<<<رجعنا لعزت تاني>>>>
علياء : انت كنت بتعمل حاجة مع نوسه بصراحه
انا : انا ابدا دي نوسه حبيبه الكل عيب عليكي
علياء : يبقي حصل يا واد هههههههه
انا حوار هند ده مدخلش عليا اصلا
انا :ما تيجي نخليها علي عينك يا تاجر
علياء : طب قولي ازاي بقى
انا : اشرب الجوب ده وافكر يا ختي

يا تري حيعمل ايه عزت فكروا معاه بقي
،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،، ،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،



الجزء الرابع

وبعد تفكير عميق قررت اني انفذ ونحاول نجمعهم بس مش متسربع علشان الموضوع يتنفذ صح


انا : حتعمل يواد يا عزت حتعمل ايه
نفسي : ايه رأيك نخليهم يمسكوا بعض
انا : ازاي يعني يا فالح
نفسي : نخلي نوسه تطب علي مصطفى وعلياء وهو شغال نيك في علياء وكمان نعمل العكس
انا : لا طبعا ممكن نعمل كده مشكلة كبيرة توصل للطلاق
نفسي : يبقى نسجلهم وهما الأثنين يشوفوا في وقت واحد
انا : فكره حلوه جدا



انا :سيبي زبي وركزي معايا شويه.
علياء :خير عايز ايه
انا : ايه رأيك انا فكرت في حاجه قوليلي رأيك
علياء : سمعنا كده لما نشوف اخرتها
انا : بصي هما هنا جدي مانع استخدام التكنولوجيا فلما نحط التلفون في الشاحن الكاميرا مفتوحة ونسجلهم مش حيحسوا ان في حاجة غريبة وانا اعملهم مونتاج على التلفون واقسم الشاشه ٢ وكل فيديو في جزء
واسحبهم علي الفلاشه واحطها على تلفوزيونهم اللي كان lcd
هو في فتحه فلاشة ونصدمهم ايه رأيك
علياء : مانت بتفكر اهو شغال يعني 😂
انا : حاجه خفيفه كده علي قدي يعني
علياء : طب اتنيل علشان لما يعرفوا اللي احنا عملناه حيفضلوا شاكين فينا اننا ممكن نفضحهم
انا : والحل يعني ايه افكارك طيب
علياء : بص ما تفكرش في حاجه خالص بس اهم حاجه حاجتين
١- جيب جدتي اوضتي ونكنا احنا الثنين
٢-خلي التلفون جمبك وانت مع نوسه لوحديكم
انا : لما نشوف اخرتها اعمل ايه دلوقتي يا خبره
علياء : حتنزل زي الشاطر وتروح لنوسه بخضه قولها الحقي
علياء تعبانه وعايزاكي ولو حد جه معاها سيبه انا حتصرف
انا : ماشي يا خبره انت يا حلو انت
عملت اللي قالت عليه بالظبط ولقيتها لوحدها قولت كويس
انا : عامله ايه يا نانا ايه اخبارك
نوسه : كويسه جدا يا قلبي
انا : حقولك حاجه بس مش تتخضي
نوسه : اخلص يا واد
انا: علياء تعبانه جدا وسخنه وعايزاكي
نوسه : (صرخت مره واحدة) يالهوي وجرت على اوضتها
جدي : في يا وليه مالك
راحوا اوضه علياء ولقيت عمتي وراهم جيين يعرفوا في ايه
علياء نايمه علي السرير قال ايه مغمي عليها 😂😂
نوسه : علياء حببتي مالك يا عزت هات كوبايه ميه وفص توَم
علياء : سمعت كده راحت عملت نفسها كأنها بتفوق
خالتي : بدأت تفوق اهي كويس
جدي : ايه اللي حصلك يا بنت خضتيني عليكي
علياء : شويه تعب يا جدي ممكن نانا تبات معايا انهاردة
انا : هو البصل فين وانا بستعبط
نوسه :جبت الميه ولا ايه يا موكوس
انا : ده اللي هو انا الموكوس خدي المياه بس كده
جدي :بيغمزلي اللي تقوله نوسه يبقي تمام يا عزت
انا :حضرتك شايف كده يعني (بضحك طبعا)
خالتي : اتلم يا عزت بقي لنوسه تبهدلك( بجديه)
انا : نانا دي تقول اللي عايزاه وتعمل اللي عايزاه دي ست الكل
نوسه : حرجتني يا واد خلاص سماح المرادي( بضحك)
علياء : قولت ايه يا جدي بقي علي البيات (بتعب كهين)
جدي : مع انها حتوحشني طبعا بس ماشي
نوسه : بطلي عبط بقي انا اصلا مش حسيبك طبعاً
علياء : **** يخليكي لينا يا نانا بقي.
انا : طب ايه خلاص ياختي عايزه حاجة تانيه علشان حنطلع
علياء : **** ما يحرمني من لمتكوا
راح جدي وخالتي وانا طلعنا خلاص وانا وعلياء كده نفذنا نص الخطه والباقي عليها بقي
<<<<نوسه وعلياء في الاوضه>>>>
(علي لسان علياء)
علياء :انا تعبانه اوي يا نانا مش قادرة خالص
نوسه : تعالي في حضني يا حبيبتي معلش
علياء : ايده انا حبيبتك يعني ولا كلام
نوسه : طبعاً حبيبتي مالك يا بت في ايه
علياء : انا خايفه اكون عطلتك بس
نوسه : لا يا حبيبتي انتي غاليه اوي
علياء : اعدت شويه في حضنها وانا علي صدرها سالتها قولتها انا ما رضعتش منك يا نانا قبل كده ليه يعنى انا عرفت من ماما انك رضعتي عزت
نوسه : امك تعبت اوي لما جابت عزت فانا كان فيه عندي لبن فرضعتوا
علياء : كان هههههههه انتي خايفه اقولك رضعيني واراهن ان عندك لبن
نوسه : انا ياريت يا بنتي تحبي تشوفي علشان تتاكدي

طلعت بزازها وعليا مسكتهم قعدت تدعك جامد وتلعب في الحلمات وتلف ايديها علي حلماتها لحد ما نوسه بدات تقول اهات مكتومه راحت علياء بستها بوسه جامده وطولت فيها ونوسه هاجت اوي وعلياء راحت مسكت كسها جامد تدعك فيه من بره ونوسه بقت ماسكه صدرها تفعص فيه جامد وتقولها ادعكي كسي جامد يا لبوه وهي تدعك في صدرها جامد وعلياء ماسكه كسها دعك جامد راحت نوسه هي كمان مسكت كسها دعك جامد وعسلهم غرق السرير وهما مكملين راحوا نايمين عكس عكاس وهاتك يا لحس لبعض والاثنين يصوتوا بصوت مكتوم علشان ما يتفضحوش لحد ما جابوا في وش بعض راحم قامو ينيكوا بعض بصوابعهم ونوسه بتقول نفسي في زب عفي يريحني يا سلام راحت علياء بستها في بوسه بت وسخه لدرجه انها نايمتها على السرير وهي فوقيها روحت داخل انا مانا كنت واقف ورا الباب اصلا روحت داخل بالراحه ودخلته في كس نوسه مره واحده وعلياء عملت انها مخضوضه روحت بوستها علي طولت ونوسه كانت في عالم تاني مصدقت لقت زب روحت نيكتها جامده مفيش اي ردة فعل وبتقول كمان يا علياء احه على الجمال روحت مطلعه رشقته في طيز علياء قعدت توحوح جامد وانا بنيكها لقيت نوسه فاقت قالت يا لهوي اتفضحنا روحت ضربها بالقلم قولتلها انا مش خول سمعتي ولا لا طلعت زبي من كسها وحطيته في بوقها وزعتلها وقولتلها مصيه يا وسخه وروحت ماسك صدر علياء تفعيص وضرب روحت بايسها جامد ونزلت في بوقها ونضفته خالص روحت نيمت علياء حطيته بين بزازها وعمال
انيكها في صدرها وببوس نوسه جامد لحد ما كنت حجيب على صدرها روحت باعدت بقي من نوسه هاتي بقك يا علياء اشربيه ونضفيه يا علياء روحت بايد مفرش كس نوسه وبأيد ماسك شعر علياء بزق بقها علي زبي جامد نضفته والدنيا تمام اعد افرش كسها بزبي وارضع من نوسه بقول لنوسه ايه مزرعه اللبن دي عادي لقيت علياء بتقولها شوفتي يا حبيبتي يا نوسه كسبت الرهان روحت قولت علياء الحسي كسها قالتلي حاضر روحت راشق زبي في طيزها وهي بتعض في زنبورها من الشهوه من الاستمتاع روحت لفيت بوستها حته بوسه ولقيت
نوسه بتبص لي يعني وانا فين روحت رشقت زبي في كسها واعدت انيك فيها جامد في كسها لحد ما مليت كسها لبن
روحت مطلعه خليت علياء تمصه واتقلبنا علي السرير كلنا

نوسه : انا تعبت خالص ايده انتو شياطين ايه المتعه دي
انا : اخرسي يا لبوه بقي انتي اللي شرموطه بت وسخه
علياء : بصي بقي انا شويه وحروح لجدي احاول اغريه
وانتي تخشي تتفاجئ
نوسه : انا فهمت عايزه ايه يا سو انتي خلاص
انا :حبيبتي يا نانا يا شرموطه
نوسه : لما تعوزوني ابقي خلي عزت يجيلي يقعد قدامي بس انا قاعده مع سهي شويه
علياء : اتفقنا خلاص نريح ساعه كده ونشرب شاي ونروح


( علي لسان علياء)
علياء راحت اوضه جدي لقيته قاعد على السرير وماسك زبه بيدعك فيه قالتله
امال انا بعمل هنا ايه يا جدو يا حبيبي راحت نزلت مصتوا
جدي بس انتي تعبانه يا بنتي
علياء :انا كويسه جدا ياحبيبي متخافش عليا
جدي :امال نوسه فين يا بت
علياء :قاعده مع خالتي وجوز خالتي
جدي : طيب كويس اوي

انزلي مصي بقى جامد راحت نزلت حلبتوا جامد لحد ما صفاَتوا خالص ونضفته خالص راح قالها استنى اخد البرشامه دي حتشوفي حتعمل ايه الحبايه دي قالتله لما نشوف
راح مسك زبو واعد ينيك جامد في صدرها ويضربهم ويقولها
يا شرموطه حلو قالتله طب كفايه انا مش قدك راح قايم مفرش كسها وماسك زنبورها وقعد يشدوا جامد
بدات تطلع اهات مكتومه راح راشق زبو في كسها وطلعوا
نام علي ظهره وهي فوقيه يالا يا لبوه اشتغلي بنفسك بقى
هنا دخلت نوسه وعلياء قال احيه نوسه اتفضحت وقعدت تلطمَ جامد وتقول لنوسه استري عليا انا اسفه
نوسه : ايده يا مصطفى بتخوني ومع مين حفيدتنا
جدي : اهدي وهفهمك كل حاجه بالراحه
نوسه : تفهمني ايه يا خول ده انا افهم بلد
راحت طلعت جابتني وقالتلي قدام جدي بوسني جامد يا عزت
يا تري جدي حيتصرف ازاي بقي


الجزء الخامس

نوسه طبت على مططفي وهو بينيك علياء
نوسه : ايده يا مصطفى بتخوني ومع مين مع حفيدتنا
جدي : اهدي وهفهمك كل حاجه بالراحه
نوسه : تفهمني ايه يا خول ده انا افهم بلد
راحت طلعت جابتني وقالتلي قدام جدي بوسني جامد يا عزت
انا مسكت نوسه ببوس فيها بغباء راحت هي راحت مسكت زبي وطلعتوا وعماله تدعك فيه جامد رحت سبت شفايفها ومسكت بزازها
هاتك يا تفعيص لقيته حيقوم عليه علياء مسكته جامد
جدي : سبيني يا بت استحاله نوسه تكسر عيني
علياء : لا عاش ولا كان يا حبيبي اثبتلهم انك جامد ونيكني قدامهم هي بتغيظك بس اعمل نفسك ولا هامك
جدي : انتي شايفه كده يا حبيبتي
وراح بدأيقفش فراخ في صدرها جامد وهي بتبوسه جامد ايه يا بنت اللبن ده لحد ما هاج روحت انا قربت انا ونوسه على السرير فجدي اتعصب جامد اوي علي علياء كانها نوسه وهاتك يا ضرب فعلياء يالا يا بنت الوسخه يا شرموطة انا حفشخلك كسمين امك يا بنت الوسخه ويضربها بالقلم جامد راح ماسك شعرها بيشدها بيقولها عاجبك كده يا كسمك قالتي اه طبعا يا حبيبي روحت انا هيجت وقعدت اضرب نوسه جامد قولتها
يالا يا شرموطة يا وسخه مصت شويه روحت مقومها ضاربها بالقلم مصي عدل وجدي راح منيم علياء وهري طيزها ضرب
راح خالها تمص زبو جامد وماسك شعرها جامد وهي بتصوت وتقول كمان انا بدأت انزل نوسه شربته كله ونضفته لسه حتقوم روحت لطشها قلم قولتلها روحي سعدي حفدتك يا شرموطه يا وسخه
انا جيت وراه علياء ونكتها في طيزها جامد وجدي فشخ صدرها ضرب وأول ما خلصت نوسه قامت تبوسه راح ضربها حته قلم قالتله ليه كده بس معلش برده وجت تبوسه روحت مبعبصها في كسها اتنطرت مره واحده وانا زبي في طيز علياء وقف زي الحديده وعلياء بقها بتلحس في كس نوسه وجدي بينيك بزازها وبقت مدعكه وجدي زبه وقف علشان الحبايه اشتغلت اوي راح شادد علياء وساب نوسه ليه وعملوا وضع الفارسه وانا و نوسه كمان وقعدوا ينطوا على ازبارنا وطيازهم حمراه من الضرب راحوا بدلوا فجت علياء روحت قالبها بقيت ان واقف وهي نايمة وفشخت كسها راح جدي قعد يعض في بظرها جامد بقت بتموت من الهيجان وعلياء بتتفشخ مني انا قولت لعلياء حنزل قالتلي عامله حسابي ما تخافش روحت نزلت شلال في كسها قامت فاكره نفسها خلاص راح جدي قعد يفرش كسها لدرجه اترعشت في ايده مرتين ونوسه نطت علي زبي تركبه بتقولي ابوس ايدك ريحني روحت ماسكها وهاتك يا نيك لحد ما نزلت في كسها وكانت علياء كانت بتشرب لبن
من زب جدي وقاموا الأثنين وكلنا قعدناعلي السرير جنب بعض

نوسه : انا اتفشخت فشخه بت وسخه ايه اللي حصل ده
علياء :وانا كمان مش قادره بموت
جدي : اي خدمه يا شراميط
انا : اه صحيح معلش يا جدي انا حضطر امشي بكره معلش
نوسه : ليه زعلناك في حاجه احنا
انا : لا يا حبيبتي انا اللي ورايا حجات عايز اعملها
جدي :ما ينفعش تتاجل يا عزت
انا : للأسف لا خالص بس حاجي تاني اكيد
نوسه : لما نشوف يا بكاش انت حتعمل ايه
علياء : ماتقلقيش انا حجيبه تاني يا نانا يا عسل
انا : اكيد طبعا حاجي تاني يا حبي كسك حيوحشني اوي بضحك وقهقهه مننا كلنا

في سري،،،
(انا كداب اوي اوي معلش بقي لازم امشي علشان كده مش حينفع خالص اللي بيحصل ده)
لبست هدومي ورايح الأوضه علشان انام فيها خرجت ورايا علياء عايزه تعرف في ايه
علياء : مالك يا عزت ايه اللي حصل
انا : مفيش يا بنتي ولا حاجه مالك في ايه 🤔
علياء : بص يا حبيبي انا روحك يعني ما ينفعش تحور عليا اصلا انا بعرف نفسك تعمل من قبل ما تقول بس المرادي رد فعلك غامض جدا حبيبي
انا : مالك يا علياء في ايه انا مفيش حاجه يا بنتي انتي مكبره الموضوع اوي يا حبيبتي متخافيش
علياء : اراهن انه في حاجة ياحبيبي انت متغير في كل حاجه حتي اسلوبك معايا
انا :بعصبيه جامده يووووه مفيش حاجه قولت انتى غريبه اوي زن زن انا طالع اشم هوا بره احسن من الخنقه اللي انا فيها دي ومش حروح انام يا ستي ياريت ترتاحي كده بقى
وانا طالع بره كان في مطبخ في سكتي اقولت لم أعمل كوبايه قهوه مظبوطه
وطلعت اشربها بره وقعدت مع نفسي شويه في هدوء

انا : عيلتي كلها شرامييييط الكلام ده يزعل اي حد

نفسي : وانت زعلان ليه هو انت اللي قولتلهم يبقوا شراميط

انا : لا بس في بذره شرمطه في العيله دي ده محدش اعترض
انه يتناك وخالتي سهي محاولتش معاها اصلا انا قرفان من
نفسي جدا ولو حد عرف حتبقي فضيحة

نفسي : ومين حيعرف يعني متكبرش الموضوع كده

انا :ازاي يعني مكبرش الموضوع ده انا في وكسه كبيره

نفسي : ليه متقولش انك في نعمه كبيره طيب
ليه ما تقولش انهم مأمنينك عل نفسهم وشايفينك راجل

انا : انا راجل اصلا ياعم مش مستني حد يشوف اني راجل

نفسي : اهدا بس يا جامد اوي انا بقول ممكن يكونوا مأمنينك

انا :برضو شراميط ولاد وسخه

نفسي : وحتعمل ايه دلوقتى حتسيبهم وتخلي غيرك ينيكهم

انا : مش عارف اعمل ايه انا مخنوق وزهقان أوي

نفسي : خلاص سافر اسبوع كده وارجع تكون هديت نفسيا

انا : فكره معقولة برده وماسك العصايه من النص برده.

نفسي : ننام علشان نعرف نسافر بكره بقي ولا ايه

انا : يالا انا دماغي سخنت من التفكير اصلا
<<<<حديث نوسه ومصطفى <<<<
نوسه : الواد عزت جامد برده انا اتهريت وانت خبره يعني ميكس الخبره مع الشباب احنا نتناك 😁😁
مصطفى : اي خدمه يا شرموطة يا بنت الوسخه
نوسه : انت زعلت علي موضوع عزت ما انت اللي استفزتني وانا بحبك مش حعرف اطلب الطلاق وبعدين اتمتعنا كلنا وكنت اسد متوحش
مصطفى : بضحك بقى تروحي تغيظيني بعزت 😁😁
نوسه : ومين اللي كانت معاك مش اخته يا مفتري
مصطفى : بقولك ايه يا شرموطة انا شاكك انك بتتناكي من عزت من زمااان وعاملين تمثيليه عليا🤨
نوسه : في سرها (احيه اكتشفنا ولا ايه😲) لا طبعا ده كلام برضو
مصطفي : طب الولا عزت ماله امال
نوسه : ده تلاقيه اتصدم لما شافنا انا واخته عريانين
مصطفى : وممكن يكون مش متعود يشوف سته بتشتم فزعل
نوسه : ممكن برضو ياخبر انهاردة بفلوس بكره ببلاش يالا ننام احسن

تاني يوم

لقيت علياء داخله تصحيني ببوسه صباح الروقان
انا : صباح الفل يا عليا
علياء : قوم يا عم مش حتمشي ولا كان كلام
انا :حمشي فعلا بس. لسه بدري اوي
علياء : طب قوم سلم علي نوسه وجدي مصطفى قبل ما يروحوا الارض فوقت وروحتلهم
طلعت فطرت معاهم
<<<<( ودار الموضوع ده بيننا )>>>>
انا : صباح الخير على اجمل ناس علي الصبح
خالتي : انا سمعت انك ماشي يا عزت انت لحقت ياواد
نوسه : سيبيه يا سهي القعده هنا مش علي مزاجو ممكن 😁
خالتي : ممكن برده يا نانا 😁وممكن نكون مش قد المقام 😁
انا : خلاص كده ممكن انزل على المسرح بقى وكفايه ضحك على الارجوز ولا ايه😁😁
وبعدين انا رايح اسبوع وراجع يا خالتي ومش حطول متقلقيش قاعد على قلبك 😄😄
خالتي : انا مش قلقانه انت عملت حس في المكان ورجعت روح كنا نسيناها يا عزت
علياء : انا حجيبه ونرجع يا خالتي
خالتي : وانتي رايحه معاه انتي لحقتي اصلا
جدي : تروحوا وترجعوا بالسلامة يا حبايبي يالا بينا احنا عقبال ما تيجي معانا سهى
روحت قومت احضر شنطة الهدوم وقولت لعلياء حضري الشنطه يالا حنسافر دلوقتي بالمره مدام صحينا بقي
انا : خلصتي يا علياء ولا لسه
(لما ما ردتش قلقت عليها فدخلت عليها لقيتها بالهدوم الداخلية هجمت عليها ودوخنا في بوسه بت وسخه روحت ضربتها على طيزها وقولتلها اتلمي والبسي بقي)

علياء :انت ليه مستعجل كده يعني في ايه يواد
انا : قبل ما الشمس ما تبقى حاميه بس علشان كده مستعجل
علياء : حعمل نفسي مصدقه بس انا مش مصدقه 😄
انا : وانا عرفت ليه اطلقتي يخرب بيت زنك يا شيخه
من أمبارح قاعده تزني مالك في ايه انجزي بقى والبسي😠
علياء : قالت خلاص حاضر بس ممكن تساعدني وتحضر معايا شنطتي لو سمحت
انا : اه طبعا بس من غير الزن بتاعك ده
حضرت الشنطه وعلياء لبست وسلمنا على خالتي وجوز خالتي ومشينا وركبنا المواصلات وقعدنا

علياء : عزت يا حبيبي بقولك
انا : مالك يا ختي عايزة ايه
علياء : معاك ميه انا عطشانه اوي اوي
انا : معايا يا ختي اهي خدي اشربي
علياء : وربنا حبيبي وعايز بوسه كمان بس حأجلها لما نوصل بقي ليك احلي بوسه
انا : روحت قرصها في رجليها وقولتلها اتلمي بقي
علياء :حاضر يا حبي بس المهم ما تزعلش
انا : مش زعلان بس يعني خالتي تقولي رجعت روح كنا نسيناها قصدها ايه داهية لتكون بتروح هي كمان
علياء :ممكن وممكن يكون قصدها على الضحك والهزار
عمتا كبر دماغك يا عم العيله كلها شرامييييط واكبر دليل إمبارح
وصلنا وروحنا علي شقتنا كانت وحشانى اوي كان مفيش حد في البيت روحت نزلت لصاحبي محمد قعدنا على القهره
محمد : عامل ايه يا واد واحشنى جدا
انا : يبكاش كلهم يومين يا عم في ايه
محمد : عامل ايه واخبارك ايه وعملت ايه احكي
انا : انت غلس ليه كده عايز تنط في حياتي مره واحده كده نط واحده واحده في حياتي 🤪😁😁
محمد : شكراً يا عزت انا بطمن عليك بس 😭
انا : صعبت عليا يا جدع وبرده مش ححكي حاجه 😎😎
محمد : خلاص خلاص براحتك 😁😁
انا :خلاص صعبت عليا 😄روحت قعد عند جدي وجدتي بعد ازنك يعني مالك في ايه يا واد
محمد : اقسملك ان مفيش حاجه طيب انا غلطان اني بطمن عليك بقي
انا :صدق انك غلس فعلا يا محمد
واحنا قاعدين مع بعض تلفوني رن قولت خير استر
لقيت واحده بتعاكسني

مين يا اَتري؟؟؟ وده اللي حنعرفه بعدين
حد جرب ينيك أو يتناك في الغيط 🤣😋 متتتتعة
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: ليلي احمددد, باتمان, Ahmed al brans و شخص آخر
تم أضافة الجزء السادس
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
جامد ياسطا انا كنت قرأة اول جزء بعد كدا غبت ونسيت القصه والجزء جامد وياريت متاخرش عشان منسش التفاصيل
 
  • حبيته
التفاعلات: Ahmed al brans
جزء جامد جدا
 
  • حبيته
التفاعلات: Ahmed al brans
  • عجبني
التفاعلات: Mar3shly و باتمان

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%