NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا قبل ما اقرا الموضوع بتاعك كنت لسه كاتب موضوع عن اخر ساطرين انت كاتبهم... اتمنى تدخل عندي تقراهم
يشرفني طبعا

• عجبني
التفاعلات: خبير معتزل (الـــخـــال)
أنا بحترم أن كل واحد له ميوله و تفضيلاته , ممكن محبش بعض التفضيلات دى و عادى فاهم أن البعض ممكن ميحبش تفضيلاتى , ممكن محبش أتعامل مع البعض اللى لهم تفضيلات معينة و دى حقى زى ما ممكن أى حد ميتعاملش معايا للسبب نفسه , أنا شخصيا بتفاعل مع اللى أشوف أنه تمام أنى أتفاعل معاه أو يخصنى بأى شكل من الأشكال و بتجاهل أى حاجة أحس أن رأيى فيها ممكن يكون مش مناسب

أنا بحترم أن كل واحد له ميوله و تفضيلاته , ممكن محبش بعض التفضيلات دى و عادى فاهم أن البعض ممكن ميحبش تفضيلاتى , ممكن محبش أتعامل مع البعض اللى لهم تفضيلات معينة و دى حقى زى ما ممكن أى حد ميتعاملش معايا للسبب نفسه , أنا شخصيا بتفاعل مع اللى أشوف أنه تمام أنى أتفاعل معاه أو يخصنى بأى شكل من الأشكال و بتجاهل أى حاجة أحس أن رأيى فيها ممكن يكون مش مناسب
انت برنس راقي

• عجبني
التفاعلات: fucker one
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀

من وجهت نظري ان محدش من حقو يقول هو بيشوف التاني ازايكل واحد حر في تصرفاته 👌

انا شايف ان الاغلبية من بلد واحد فبيكون صعب ان الواحد يحكي من منطلق بيئته و بلغته او ثقافته…
من ناحية اخرى.. شايف ان هناك رغبة في المعرفة و الاطلاع عل ثقافة جنسية و لو. ان النية سليمة لكن في اغلب الاحيان ما بيكونش هناك حرص على ان الواحد يعترف انو يمكن حاهل بالامور فقط لانه تعود على افكار معينة بيكررها دون فهم و دون قناعة
فانا شايف انه مهم ان الي ما يعرفشي عادي يقول ما بعرفشي هههه و ااي بيكتشف عادي يقول انو يكتشف
والي مش عارف و بيهبد فتقولي المرارة هههههههه
لكن فالعموم… انا كنت بدخل من زمان و اقفل اما الاقي الجو مش تمام
بحب افرفش و اهزر…
الترفيه مهم
و كتاكيتو بني

من وجهت نظري ان محدش من حقو يقول هو بيشوف التاني ازايكل واحد حر في تصرفاته 👌
ازاي يعني مش من حق اي واحد يشوف الثاني ازاي
انت حر،جدا في ميولك وانا بحترمها جدا اي كانت
ولو فهمت موضوعي كويس كان تعليقك اختلف اكيد

انا شايف ان الاغلبية من بلد واحد فبيكون صعب ان الواحد يحكي من منطلق بيئته و بلغته او ثقافته…
من ناحية اخرى.. شايف ان هناك رغبة في المعرفة و الاطلاع عل ثقافة جنسية و لو. ان النية سليمة لكن في اغلب الاحيان ما بيكونش هناك حرص على ان الواحد يعترف انو يمكن حاهل بالامور فقط لانه تعود على افكار معينة بيكررها دون فهم و دون قناعة
فانا شايف انه مهم ان الي ما يعرفشي عادي يقول ما بعرفشي هههه و ااي بيكتشف عادي يقول انو يكتشف
والي مش عارف و بيهبد فتقولي المرارة هههههههه
لكن فالعموم… انا كنت بدخل من زمان و اقفل اما الاقي الجو مش تمام
بحب افرفش و اهزر…
الترفيه مهم
و كتاكيتو بني
دايما بيعجبني رايك علي فكره حتي لو اختلفنا
كتاكيتو ماتت

• عجبني
التفاعلات: Gingerito

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل