NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ظاهره عدم ارتداء البرا عند كبار السن

طبعا كلنا بنشوف الستات الكبيره ف السن معظمهم مش هنقول كلهم...معظمهم مش بيلبسوا براهات...والواحده منهم تلاقي بزازها تيجي كيلو وماشيه تهزهم😂😂

طب ياستي البسي برا...هيا هتزعلك ف اي...بجد منظر مستفز جددا اللي بنشوفو دا.....والمشكله ان معالم البزاز كلها بتكون متحدده والحلمه وماشيه ترجو يمين وشمال....

حد عندو تفسير للظاهره دي...وليه هما اصلا بيعملوا كدا....مع العلم ان فيه ستات كبيره وبتلبس براهات عادي وبتلم نفسها😂
واحدة جارتي كبيرة في السن كانت عايزاني ادي بنتها حقنة .. بعادتي مبحبش اركز مع الستات بس الموضوع كان واضح وضوح الشمس .. مكانتش لابسة برا و فتحة الجلابية كانت واسعة فشخ
لحد دلوقتي مش مستوعب ان في واحدة عادي تخرج من بيتها كدا 🙂

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: بت النيل و أنثى لا مثيل لها

طبعا كلنا بنشوف الستات الكبيره ف السن معظمهم مش هنقول كلهم...معظمهم مش بيلبسوا براهات...والواحده منهم تلاقي بزازها تيجي كيلو وماشيه تهزهم😂😂

طب ياستي البسي برا...هيا هتزعلك ف اي...بجد منظر مستفز جددا اللي بنشوفو دا.....والمشكله ان معالم البزاز كلها بتكون متحدده والحلمه وماشيه ترجو يمين وشمال....

حد عندو تفسير للظاهره دي...وليه هما اصلا بيعملوا كدا....مع العلم ان فيه ستات كبيره وبتلبس براهات عادي وبتلم نفسها😂
الستات الكبيرة بتصل مرحلة اللامبالاة وعدك الحياء. عزرا بس دي الحقيقة. بدون برا وبدون كل كلوت عادي.

الحر وحش و انتي ادري

• أتفق
التفاعلات: أنثى لا مثيل لها
بيكونو بيحبو الرحرحة ومش متعودين على يلبسوها من صغرهم 🤣🤣 انا شفت وحدة بالشتا كانت لابسة بادي فوقه البرا فوقه الدريس 🙂 والدريس كان له زرار وتحركت ف بانت البرا الي تحتها البادي 🥲😂😂😂🥲 هي تقريبا كسلت تقلع وتلبسها تحته قبل ما تخرج🤣

بيكونو بيحبو الرحرحة ومش متعودين على يلبسوها من صغرهم 🤣🤣 انا شفت وحدة بالشتا كانت لابسة بادي فوقه البرا فوقه الدريس 🙂 والدريس كان له زرار وتحركت ف بانت البرا الي تحتها البادي 🥲😂😂😂🥲 هي تقريبا كسلت تقلع وتلبسها تحته قبل ما تخرج🤣
طب وذنبنا اي نشوف الحلمات ونهيج

م انا ضد الكلام ده وبشوفها حاجة مقرفة كمان بس ده تفكيرهم
أنا بشوفها حاجة مثيىة جدا لدرجة اني معرفش اقف اتكلم مع واحدة وحلماتها ظاهرة اتلجلج

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عودة
أعلى أسفل
0%