NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

HunterXHunter

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
بستغرب جداً الشباب الي بيدخلوا بأسماء بنات و مثلاً مش سوالب ايه الهدف الي يخليك تدخل بأسم بنت طلما انت راجل
لو حد عنده اجابه منطقيه او مبرر ياريت يقول

• عجبني
التفاعلات: careem
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اقلك
لانه عاوز يجيبهم و عاوز يحس بنفسه بنت
و لانه احيانا اصلا الشباب بيطلبه من السالب يعنل حاله بنت فبيلخص الموضوع
طالما اونلاين هي مش ظاهرة
الظاهرة بتكون شيء جديد
هذا الموضوع موجود من اول ما خلق الشات
انك تتكلم بشخصية خيالية ممةن تغير فيها جنسك و سنك و شكلك…
سهلة كتيييييير : بلاش من الشات اصلا

اقلك
لانه عاوز يجيبهم و عاوز يحس بنفسه بنت
و لانه احيانا اصلا الشباب بيطلبه من السالب يعنل حاله بنت فبيلخص الموضوع
طالما اونلاين هي مش ظاهرة
الظاهرة بتكون شيء جديد
هذا الموضوع موجود من اول ما خلق الشات
انك تتكلم بشخصية خيالية ممةن تغير فيها جنسك و سنك و شكلك…
سهلة كتيييييير : بلاش من الشات اصلا
انا هتفق معاك في حاجات وحاجات لا علشان لو واحد ميوله انه يكون سالب او بنوتي هقولك اوك هو حابب يعيش دور البنت لكن لما يكون ولد وداخل بأسم بنت على امل يكلم بنت ويقول انه ليسبيان بقى وكده او يفضل يشتغل ولد زيه بحس انه مرض لا واحياناً يعيش في الدور اكتر ويقول مبكلمش ولاد المشكله انه بيتقفش في الاخر
فليه وجع القلب ما تدخل ياعم وتقول انك ولد على الاقل يبقى في احترام لنفسك قبل ما الناس تحترمك

• عجبني
التفاعلات: ميبون
انا هتفق معاك في حاجات وحاجات لا علشان لو واحد ميوله انه يكون سالب او بنوتي هقولك اوك هو حابب يعيش دور البنت لكن لما يكون ولد وداخل بأسم بنت على امل يكلم بنت ويقول انه ليسبيان بقى وكده او يفضل يشتغل ولد زيه بحس انه مرض لا واحياناً يعيش في الدور اكتر ويقول مبكلمش ولاد المشكله انه بيتقفش في الاخر
فليه وجع القلب ما تدخل ياعم وتقول انك ولد على الاقل يبقى في احترام لنفسك قبل ما الناس تحترمك
لا
السالب مش بيحب يلعب دور البنت
و البنوتي حاسس انه بنت
الي بتحكي عليهم غالبت مراهقين و ده عادي جدا و من ديما كده من اول ما طبع الشات بياخدوها هزار

• عجبني
التفاعلات: HunterXHunter
لا
السالب مش بيحب يلعب دور البنت
و البنوتي حاسس انه بنت
الي بتحكي عليهم غالبت مراهقين و ده عادي جدا و من ديما كده من اول ما طبع الشات بياخدوها هزار
انا بقول عليها حك علشان مش عارف يكلم بنت على انه ولد يروح يعمل نفسه بنت طيب يابني ما انت كده مش هتستفيد حاجه
ولو كلم ولد على انه هزار ليه تعشم واحد وتخليه ينبسط بحاجه وهم ويطلع بيكلم دكر زيه
عارف انه موجود من اول ما اتوجد الشات علشان كده بقول كفايه والناس تكبر بقى

• عجبني
التفاعلات: ميبون
انا بقول عليها حك علشان مش عارف يكلم بنت على انه ولد يروح يعمل نفسه بنت طيب يابني ما انت كده مش هتستفيد حاجه
ولو كلم ولد على انه هزار ليه تعشم واحد وتخليه ينبسط بحاجه وهم ويطلع بيكلم دكر زيه
عارف انه موجود من اول ما اتوجد الشات علشان كده بقول كفايه والناس تكبر بقى
ماهي بتكبر و بيجي الجيب الجديد يستلم هههههه

• بيضحكني
هو فيه تسبب كتير
أن يكون عوز بكري جنس مع بنت و بنوتي علي أساس أن هو بنت
بس في الاخير بيجي ليه اكتئاب لان مفيش حد بيكون مع وبيتعرض الشتيمة و الغلط في أبوه وأمه وإخوته
وفيه النوع الي الي هو سالب و بيحول مع بنت و رجاله وهو مش عوز يظهر بي شخصيته الحقيقية
وفيه النوع الأخير ده فاضي أو عنده ملل في حياته في بيعمل اميل بنت عشان يضحك و يتسلي بي الناس

• عجبني
هو فيه تسبب كتير
أن يكون عوز بكري جنس مع بنت و بنوتي علي أساس أن هو بنت
بس في الاخير بيجي ليه اكتئاب لان مفيش حد بيكون مع وبيتعرض الشتيمة و الغلط في أبوه وأمه وإخوته
وفيه النوع الي الي هو سالب و بيحول مع بنت و رجاله وهو مش عوز يظهر بي شخصيته الحقيقية
وفيه النوع الأخير ده فاضي أو عنده ملل في حياته في بيعمل اميل بنت عشان يضحك و يتسلي بي الناس
كلامك صح جداً
انا بتمنى بس الناس الي ملهاش ميول انه يحب يكون بنوتي او يحب الخضوع انه يكون صريح مع نفسه ويدخل كراجل علشان ميخدعش حد لان في ناس بتتعلق وترتبط بالشخص الي بيتكلموا معاه وبتكون صدمه لما يقول انا مش بنت انا شاب زيك وبهزر
كمان الواحد هنا بشخصيه محدش يعرفها يعني مفيش داعي كمان اني اكذب في نوع الجنس بتاعي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%