NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Bisexual

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
انا عندي 18سنه انا سالب و كل ما ادخل حاجه في طيزي تطلع ددمم. علي المدي الطويل يعني كل 3شهو أو 4شهو بس مش من الاول مش غشاء البكاره ممكن تكون مجروحه و لو مجروحه اي حلها

انا عندي 18سنه انا سالب و كل ما ادخل حاجه في طيزي تطلع ددمم. علي المدي الطويل يعني كل 3شهو أو 4شهو بس مش من الاول مش غشاء البكاره ممكن تكون مجروحه و لو مجروحه اي حلها
ده جرح قديم فيها ونتا اما بتدخل حاجه بتفتحو تاني فبتجيب ده روح اي صيدليه قوله عاوز مطهر شرجي لاني اتعورت هيديك حاجه زي لبوسه هتخدها وتبقي تمام ويريت تعد فتره بعدها متلعبش فيها لو هتعرف يعني

• عجبني
التفاعلات: Bisexual
ده جرح قديم فيها ونتا اما بتدخل حاجه بتفتحو تاني فبتجيب ده روح اي صيدليه قوله عاوز مطهر شرجي لاني اتعورت هيديك حاجه زي لبوسه هتخدها وتبقي تمام ويريت تعد فتره بعدها متلعبش فيها لو هتعرف يعن
شكرا جدا ♥️

• أتفق
وبدال ماتدخل حاجة وتتعور تعالي انيكك وافشخلك طيزك وهاتبقي سالكة مش هاتتعور تاني

واحده واحد في الاول وحاول تفتح الخرم قبل العلاقه

• عجبني
الجنس الخلفي ممكن يسبب مشاكل كتير زي ان يحصل نزيف لان مش بيكون في انسجة تحمي المنطقة دي و ممكن تسبب بواسير كمان
فلو عندك مشكلة في الاخراج كمان يبقا تروح تكشف و انصحك تبطل الموضوع ده خالص لان اضراره كتير

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الجنس الخلفي ممكن يسبب مشاكل كتير زي ان يحصل نزيف لان مش بيكون في انسجة تحمي المنطقة دي و ممكن تسبب بواسير كمان
فلو عندك مشكلة في الاخراج كمان يبقا تروح تكشف و انصحك تبطل الموضوع ده خالص لان اضراره كتير
صح كده ❤️❤️

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%