NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الــــــعَــــــربــــــى

مصلحه
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
طيب هفضفض هنا شويه بقا بما اني قاعد لوحدي انا الفتره دي بقت حلوه شويه قبل بقا الفتره دي الواحد بعد مفركش حسيت ب فراغ كبير ثقب اسود في قلبي اتخلق مش عارف ليه كان في حد غانيني عن كل ده الحد ده مشي وساب من غير اي سابق ميعاد ولا حتي انذار قعدت مع نفسي وافكر وافكر انا عملت اي غلطت في اي السبب كان مني؟ ولا في مين ولحد دلوقتي بفكر اي الي حصل

• عجبني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: Adam Afndena و أموت فى الجنس
طيب هفضفض هنا شويه بقا بما اني قاعد لوحدي انا الفتره دي بقت حلوه شويه قبل بقا الفتره دي الواحد بعد مفركش حسيت ب فراغ كبير ثقب اسود في قلبي اتخلق مش عارف ليه كان في حد غانيني عن كل ده الحد ده مشي وساب من غير اي سابق ميعاد ولا حتي انذار قعدت مع نفسي وافكر وافكر انا عملت اي غلطت في اي السبب كان مني؟ ولا في مين ولحد دلوقتي بفكر اي الي حصل
بص عشان متدايقش نفسك
مكنش لك نصيب معاها
كنتوا بتحبوا بعض ؟

لا احكي
النور قاطع عندي وفاضي
لو الكلام هيخليك تستريح و من غير ما ادايقك
بكرا لاني جيبت اخري وهنام اسف ي صديقي❤️

• عجبني
التفاعلات: Captain Maged
@عمر العاشق الولهان
عملت اي في العريس ياااض😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: الــــــعَــــــربــــــى
طب وانت بتفكر مفتكرتش فى نفسك انت تستهل أن يحصل معاك كده ولا لا ده طموحك ولا تستاهل احسن من كده مفتكرتش تحب نفسك الاول علشان غيرك يحبك حب نفسك واعرف قيمه نفسك هتلاقى البيحبك وميبعدش عنك

طب وانت بتفكر مفتكرتش فى نفسك انت تستهل أن يحصل معاك كده ولا لا ده طموحك ولا تستاهل احسن من كده مفتكرتش تحب نفسك الاول علشان غيرك يحبك حب نفسك واعرف قيمه نفسك هتلاقى البيحبك وميبعدش عنك
انا حاليا دي اكتر فتره انا كاره نفسي فيها

• معجبنيش
التفاعلات: Adam Afndena
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا حاليا دي اكتر فتره انا كاره نفسي فيها
ده الغلط يا صديقى لازم تعرف تحب نفسك وأفضلها على اى حاجه سعتها هتعرف قيمه نفسك وهتلاقى الناس بتحبك

• بيضحكني
التفاعلات: BABA YAGA
هحاول تسلم يخويا❤️
ده الغلط يا صديقى لازم تعرف تحب نفسك وأفضلها على اى حاجه سعتها هتعرف قيمه نفسك وهتلاقى الناس بتحبك

• عجبني
التفاعلات: Adam Afndena
  • بيضحكني
  • بيضحكني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%