NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انت الي معلوماتك غلط بتاعو لو واحد سم يخلف عادي انت كدة فاهم الموضع غلط الخلفة دي بتيجي من ايه ؟
يبعد عنق الرحم عن فتحة المهبل من 9-12 سم، ويختلف هذا الطول في حالة الإثارة الجنسية، إذ يحدث عند الإثارة تتمدد عضلات المهبل، ويزداد طول المهبل، وتزيد المسافة بين فتحة المهبل وعنق الرحم. المهبل وسط حمضي والحيوانات المنوية وسط قلوي مش هتعيش ومش هتقدر توصل

يبعد عنق الرحم عن فتحة المهبل من 9-12 سم، ويختلف هذا الطول في حالة الإثارة الجنسية، إذ يحدث عند الإثارة تتمدد عضلات المهبل، ويزداد طول المهبل، وتزيد المسافة بين فتحة المهبل وعنق الرحم. المهبل وسط حمضي والحيوانات المنوية وسط قلوي مش هتعيش ومش هتقدر توصل

مدام هو قادر على الايلاج والقذف يبقى تمام وبعدين مفيش حد حج قضيبو ٨ دا كلام مجازي وعاوز اقولك ان في ناس بتجيب برة وسعات الحيونات المنوية بتخش ويحصل حمل

مدام هو قادر على الايلاج والقذف يبقى تمام وبعدين مفيش حد حج قضيبو ٨ دا كلام مجازي وعاوز اقولك ان في ناس بتجيب برة وسعات الحيونات المنوية بتخش ويحصل حمل
دا بيبقي نصيب بقي بس أنا بقول حسب المعلومات الي درستها

دا بيبقي نصيب بقي بس أنا بقول حسب المعلومات الي درستها
الي اهم من الدراسة الممارسة وخبرة المواقف

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • حبيته
التفاعلات: Darsh23434
متخليش الفرجة على الأفلام الايباحيه تخليك فاقد الثقة في نفسك متبصش على الاحجام بتعتهم معظمها مش طبيعي وعمليات ومأثرات بصرية وتمسيل حجم القضيب يتراوح بين ١٥ إلى ١٩ او ٢٠ بالكتير الي حاسس انو عندو مشكلة في الموضع دة مستعد اتناقش معاه
طب انا 19 سنة و زبي 13او 14

طب يادوك الذكر في حالة الارتخاء صغير جدا ويشبة الطفل الصغير اما في حالة الانتصاب يصل الي 15 السن 23 سنة

كلام صحيح وياجماعه المهبل اصلا عنق الرحم المسافه اللي القضيب بيدخل فيها 9 سم يعني اكبر من كده انت تقدر تعمل علاقه باعلي مستوي اهم من الطول هو المحيط وقوه الانتصاب فاللعب رياضه علشان الانتصاب يبقي قوي وانت قلبك يستحمل تدي😂😂

عودة
أعلى أسفل
0%