NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متخليش الفرجة على الأفلام الايباحيه تخليك فاقد الثقة في نفسك متبصش على الاحجام بتعتهم معظمها مش طبيعي وعمليات ومأثرات بصرية وتمسيل حجم القضيب يتراوح بين ١٥ إلى ١٩ او ٢٠ بالكتير الي حاسس انو عندو مشكلة في الموضع دة مستعد اتناقش معاه
من ١٦ ل ١٨ حلو

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
أنا طول قضيبي ١٤ سم وانا ٢١ سنة
الموضوع مهما قريت و مهما ناس قالتلي أنه طبيعي برضوا مأثر عليا نفسيا جدا
ومحسسني اني لو جيت مارست مع واحدة مش هتتمتع معايا
تقدر تعمل علاقة نجحا بدون اي مشكللة

انت عارف ان علميا 7 سنتي كفيله انك تمتع وتتمتع بس الافلام خلت الثقه في النازل

الافلام والغرب بهدلو الدنيا انت عارف انك لو بتتعامل بالعادات بتاعتنا مكنش هييبقي في مشاكل بس احنا بنقلد الغرب وخلاص ماشيين بسياسه القطيع

• عجبني
التفاعلات: Mohmed2092
الافلام والغرب بهدلو الدنيا انت عارف انك لو بتتعامل بالعادات بتاعتنا مكنش هييبقي في مشاكل بس احنا بنقلد الغرب وخلاص ماشيين بسياسه القطيع
الواعي والفاهم لازم يعرف دة

الواعي والفاهم لازم يعرف دة
ي اخويا لو انت مشيت بطبعك وعاداتك وتقاليدك هتعيش حياه محدش عاشها وهتبقي راضي
بس احنا شعب عاوز يعمل نفسه فاهم وفتك حبتين

متخليش الفرجة على الأفلام الايباحيه تخليك فاقد الثقة في نفسك متبصش على الاحجام بتعتهم معظمها مش طبيعي وعمليات ومأثرات بصرية وتمسيل حجم القضيب يتراوح بين ١٥ إلى ١٩ او ٢٠ بالكتير الي حاسس انو عندو مشكلة في الموضع دة مستعد اتناقش معاه
بتاعى طوله١٨ وغى حالات الانتصاب القى اوى ممكن يوصل ٢٠والعرض ٤ وحاسه رفيع

• عجبني
التفاعلات: XN/3TYL
انت عارف ان علميا 7 سنتي كفيله انك تمتع وتتمتع بس الافلام خلت الثقه في النازل
اسف بس معلومتك غلط عندنا في التشريح المهبل بتاع الست 7 سم لازم علشان يوصل الفتحه الرحم يكون علي الاقل 8 سم علشان يعرف يعشرها ويخلف يعني

اسف بس معلومتك غلط عندنا في التشريح المهبل بتاع الست 7 سم لازم علشان يوصل الفتحه الرحم يكون علي الاقل 8 سم علشان يعرف يعشرها ويخلف يعني
انت الي معلوماتك غلط بتاعو لو واحد سم يخلف عادي انت كدة فاهم الموضع غلط الخلفة دي بتيجي من ايه ؟

عودة
أعلى أسفل
0%