NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

alfahd

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
الصراحه انا مبحبش الدياثه بالذات يعني انتا دلوقتي بتاعك صغير ومش كيفها متجبش صحابك
عليها ولاموخذاه فالكلمه غير ان انتا ديوث تبقا خول ومش ميكيفها طلقها انتا تشوف غيرها وهيا تشوف غيرك بس بلاش دياثة انتا كدا هتبقا خول ومراتك شرفها وشرفك بيتمرمت في الارض ومتجبش صحابك طلقها احسن

• عجبني
التفاعلات: فارس بلا مهرة, زهايمر, Bebo Tigher و 7 آخرين
الصراحه انا مبحبش الدياثه بالذات يعني انتا دلوقتي بتاعك صغير ومش كيفها متجبش صحابك
عليها ولاموخذاه فالكلمه غير ان انتا ديوث تبقا خول ومش ميكيفها طلقها انتا تشوف غيرها وهيا تشوف غيرك بس بلاش دياثة انتا كدا هتبقا خول ومراتك شرفها وشرفك بيتمرمت في الارض ومتجبش صحابك طلقها احسن
عاشت يدك كما يقال عند بعض العرب انما ان بقول كلام ك الفل

• عجبني
التفاعلات: زهايمر، alfahd و ماستر_جو
انا معاك ان الدياثه شيئ مش طبيعى و مقرف بس لو واحده بتحب جوزها و مش عايزه تطلق و فى نفس الوقت جوزها تعبان و مش مكفيها و الاتنين وافقو انها تعمل علاقه جنسيه فقط مع واحد تاني انا شايفه انه عادى و مش شايفه انك ليك دخل فى حياتهم و تقولهم يعملو ايه و ميعملوش ايه

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: زهايمر, Bebo Tigher, fucker one و 6 آخرين
العبوا مع بعض من غير دوشه
صوتكم عالي ومش عارف انام 🤣

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: زهايمر و alfahd
انا معاك ان الدياثه شيئ مش طبيعى و مقرف بس لو واحده بتحب جوزها و مش عايزه تطلق و فى نفس الوقت جوزها تعبان و مش مكفيها و الاتنين وافقو انها تعمل علاقه جنسيه فقط مع واحد تاني انا شايفه انه عادى و مش شايفه انك ليك دخل فى حياتهم و تقولهم يعملو ايه و ميعملوش ايه
روستخ روستخ ياعم الحاج

• عجبني
التفاعلات: زهايمر
  • عجبني
انا بتكلم علي العام

• عجبني
حبك او عدمه ده شىء يخصك وله كل التقدير لكن بالنهايه نحن لسنا اوصياء علي احد
عبر عن وجهه نظرك بدون عصبيه او نرفزة الامر لا يستدعى العصبيه يا صديقي

• عجبني
التفاعلات: fucker one
  • بيضحكني
التفاعلات: ماستر_جو
حبك او عدمه ده شىء يخصك وله كل التقدير لكن بالنهايه نحن لسنا اوصياء علي احد
عبر عن وجهه نظرك بدون عصبيه او نرفزة الامر لا يستدعى العصبيه يا صديقي
فاهم بس بقول للناس عمتا وبتكلم عن الشرف تتخيل كدا انتا دلوقتي عايش حياتك قبل متتجوز والناس بتقول عليك كل خير ولما تتجوز مراتك تجيب رجاله البيت علشان ينيكوها والناس بقت بتعيرك انتا هتعمل اي

فاهم بس بقول للناس عمتا وبتكلم عن الشرف تتخيل كدا انتا دلوقتي عايش حياتك قبل متتجوز والناس بتقول عليك كل خير ولما تتجوز مراتك تجيب رجاله البيت علشان ينيكوها والناس بقت بتعيرك انتا هتعمل اي
ياعم انت انا مالي يا لمبي شكلي هعملك حظر 😂😂😂😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: alfahd
ياعم انت انا مالي يا لمبي شكلي هعملك حظر 😂😂😂😂😂😂
لا يعم بلاش حظر بس انا بتكلم عن حوار الشرف بس مش اكتر

• بيضحكني
لا يعم بلاش حظر بس انا بتكلم عن حوار الشرف بس مش اكتر
يا اه يا اه
احلي من الشرف مافيش بصوت عمو توفيق الدقن
😂😂😂😂

• بيضحكني
كلامك صحيح

• حبيته
التفاعلات: alfahd
طبعا مليون فى المئة كلام خطأ

• عجبني
انتي صح

• عجبني
في ناس من الطرفين بقيت دي متعتهم أصلا

في ناس من الطرفين بقيت دي متعتهم أصلا
الصراحه لا بذات مش في الدنيا في الاخره الديوث والتع*** بقا عادي بس اللي بيعمل كدا مش هيخش الجنه احنا اه بنتفرج علي سكس وبنضرب عشره بس بنغير علي نسوانا مش رافعين قرون فهمت يسطا ودا مش يعتبر حب لا والناس اللي بتقول متعه مش تمام ولاموخذاه يعني السكس عباره عن ولد وبنت بس مش اكتر

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%