NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بص هو في متعه لما تعملها بس الاهم انك تتمتع تقولها هسيبك تعمليها بس انيك طيزك

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
سؤالك نفسه دليل انك عايز تبقي خول ومعرص عليها لو انت مش موافق من الأساس مكنتش سالت سؤالك ده اصلا من الاول سؤالك معناه انك محتار تخليها تبعبصك ولا ترفض
لو انت فحل حقيقي مكنتش سالت السؤال ده لان اي فحل إذا مراته عرضت عليه انها تبعبصه هيكون رده عليها معروف وأنه هيفشخ كسها وطيزها ويعرفها اصول التعامل مع الفحل المعتز بزبه ولكن اللي بيشاور عقله يبقي خول هيعمل زيك يا استاذ
انت بقي تقرر بنفسك عايز تبقي فحل ولا عايز تبقي بسكلته؟؟ ده قرارك وانت حر فيه

انت متجوز بقالك كام سنه

مراتى عندها 24 سنه بقالها فتره بتطلب منى تدخل صباعها فيا من ورا وانا برفض وبعد الحاح وبعد ضغط منها وافقت وفعلا جابت الكريم وبدأت تدخل صباعها بس فشلت بسبب انى اتوجعت ومستحملتش وقلتلها مش قادر . دلوقتى حرمانى من العلاقه بقالها اسبوع كل مطلبها تقولى ادخل صباعى الاول بقولها مش قادر بيوجعنى تقولى متخفش هدخله بشويش . حاولت اقنعها مش راضيه مصممه انها تدخل صباعها . حتى وهى بتهزر معايه تضربنى على طيزى ومصممه على اللى فى دماغها . مع العلم هى مختمره بتلبس خمار بس مش عارف هى ليه عايزه تعمل ده وهل لو حصل وقدرة هتطلب تانى وليه هى عايزه كده لو حد يفيدنى لو سمحتوا وشكرا .
تعالى ياحبيبى خاص وانا هقولك وافهمك على كل اللى فى دماغها و هقولك هى تقصد ايه وعايزه ايه بالظبط وهساعدك طبعا فى الموضوع ده.. بس تعالى خاص ضرورى وانا مستنييكك بس يريت بسرعه ودلوقتى.. هفيدك اووى
ححححححححح

• عجبني
التفاعلات: حلقان وزعبوط
تعال خاص وانا احكي لك

مراتى عندها 24 سنه بقالها فتره بتطلب منى تدخل صباعها فيا من ورا وانا برفض وبعد الحاح وبعد ضغط منها وافقت وفعلا جابت الكريم وبدأت تدخل صباعها بس فشلت بسبب انى اتوجعت ومستحملتش وقلتلها مش قادر . دلوقتى حرمانى من العلاقه بقالها اسبوع كل مطلبها تقولى ادخل صباعى الاول بقولها مش قادر بيوجعنى تقولى متخفش هدخله بشويش . حاولت اقنعها مش راضيه مصممه انها تدخل صباعها . حتى وهى بتهزر معايه تضربنى على طيزى ومصممه على اللى فى دماغها . مع العلم هى مختمره بتلبس خمار بس مش عارف هى ليه عايزه تعمل ده وهل لو حصل وقدرة هتطلب تانى وليه هى عايزه كده لو حد يفيدنى لو سمحتوا وشكرا .
لو وافقة هتفضل تنيكك فى طيزك كل مره وهتخليك من راجل لمره تلعب فى طيزك وقت ما تحب

حرام عليك ما تظلمش الست. الموضوع بسيط. زي ما الراجل له بيحب يعمل حاجات غريبة وتبسطه مع الست. هي كمان من حقها تطلب تعمل معاه اللي يبسطها. انا احلى نيكة كنت باتناكها لما طليقي يكون راكب فوق مني وانا أمد ايدي ادخل صباعي ف طيزه. ساعتها زوبره بيشد جوا كسي اتكيف، بس دا كمان بيخليه يجيبهم بسرعة
طيب و اما اتطلقتي عملتي ايه في هيجانك 🙄

تعالى ياحبيبى خاص وانا هقولك وافهمك على كل اللى فى دماغها و هقولك هى تقصد ايه وعايزه ايه بالظبط وهساعدك طبعا فى الموضوع ده.. بس تعالى خاص ضرورى وانا مستنييكك بس يريت بسرعه ودلوقتى.. هفيدك اووى
ححححححححح
راسلنى

اووووووووووووووووووووف نفسي خطييتي تعمل فيا كده لما نتجوز اووووووووووووووووووووف احححححخخخخخ اووووووووووووووووووووه احححححخخخخخ اووووووووووووووووووووف احححححخخخخخ اووووووووووووووووووووه غ

مين ال هيحصل فيه كدا 😂
تعالى يابن ايمان عايزك اووى بس ضرورى وبسرعه خاص او تلجرام طبعا مستنييكك انت والديوث عليها نتواصل همتعهالك اوى وانت هتتمتع كمان معاها طبعا تعالى يلا مستنييكك خاص زى مقولتلك... ححححححححح

مين ال هيحصل فيه كدا 😂
على فكره.. ايمان دى جاامده اوى اووى بجد ومستنييكك انت وهى خاص ضرورى بس دلوقتى بسرعه واقولك على تلجرام نتواصل نبقى مع بعض علطول يعنى. ححححح

وين شخصيتك مرتك تبعصك وانت عم تحاول تتفاوض معها في غير خمستك عندك اذا اخدتها بعد فترة مدري شو بيفوت فيك 🤣🤣

اسلوب كسر عين علشان تركبك بس
عادي يعني 😂😂😂
كلامك مظبوط يالولو طبعا.. تعالى خاص نكلم مستنييكك دلوقتى...
ححححححححح

ازاى وهى رافضه من ورا بتقولى حرام
متنكش طيزها لا اعمل معاها علاقه بعنف واضربها واشتمها وانت بتعمل معاها علاقه تف علي وشها بص عذبها وانت بتنيكها ولو حاولت تلمس طيزك اضربها وعذبها

• عجبني
التفاعلات: كسك متعتى و عاشق البزااااز الملبن
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%