NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مراتى عندها 24 سنه بقالها فتره بتطلب منى تدخل صباعها فيا من ورا وانا برفض وبعد الحاح وبعد ضغط منها وافقت وفعلا جابت الكريم وبدأت تدخل صباعها بس فشلت بسبب انى اتوجعت ومستحملتش وقلتلها مش قادر . دلوقتى حرمانى من العلاقه بقالها اسبوع كل مطلبها تقولى ادخل صباعى الاول بقولها مش قادر بيوجعنى تقولى متخفش هدخله بشويش . حاولت اقنعها مش راضيه مصممه انها تدخل صباعها . حتى وهى بتهزر معايه تضربنى على طيزى ومصممه على اللى فى دماغها . مع العلم هى مختمره بتلبس خمار بس مش عارف هى ليه عايزه تعمل ده وهل لو حصل وقدرة هتطلب تانى وليه هى عايزه كده لو حد يفيدنى لو سمحتوا وشكرا .
نيكها فى طيزها كل يوم علشان هى عاوزة كدة

اولراتى عندها 24 سنه بقالها فتره بتطلب منى تدخل صباعها فيا من ورا وانا برفض وبعد الحاح وبعد ضغط منها وافقت وفعلا جابت الكريم وبدأت تدخل صباعها بس فشلت بسبب انى اتوجعت ومستحملتش وقلتلها مش قادر . دلوقتى حرمانى من العلاقه بقالها اسبوع كل مطلبها تقولى ادخل صباعى الاول بقولها مش قادر بيوجعنى تقولى متخفش هدخله بشويش . حاولت اقنعها مش راضيه مصممه انها تدخل صباعها . حتى وهى بتهزر معايه تضربنى على طيزى ومصممه على اللى فى دماغها . مع العلم هى مختمره بتلبس خمار بس مش عارف هى ليه عايزه تعمل ده وهل لو حصل وقدرة هتطلب تانى وليه هى عايزه كده لو حد يفيدنى لو سمحتوا وشكرا .
اولا مافيش واحده تعمل كده الا لما تكون داقت وعايزاك تبقى زيها وتكسر عينك عشان ماتقدر تتكلم لما تشوفها وحد راكبها من ورا بمعنى انها عايزه تجهزك حسب طلب عشيقها انهم يخلوك خول وماتقدى تتكلم

مراتى عندها 24 سنه بقالها فتره بتطلب منى تدخل صباعها فيا من ورا وانا برفض وبعد الحاح وبعد ضغط منها وافقت وفعلا جابت الكريم وبدأت تدخل صباعها بس فشلت بسبب انى اتوجعت ومستحملتش وقلتلها مش قادر . دلوقتى حرمانى من العلاقه بقالها اسبوع كل مطلبها تقولى ادخل صباعى الاول بقولها مش قادر بيوجعنى تقولى متخفش هدخله بشويش . حاولت اقنعها مش راضيه مصممه انها تدخل صباعها . حتى وهى بتهزر معايه تضربنى على طيزى ومصممه على اللى فى دماغها . مع العلم هى مختمره بتلبس خمار بس مش عارف هى ليه عايزه تعمل ده وهل لو حصل وقدرة هتطلب تانى وليه هى عايزه كده لو حد يفيدنى لو سمحتوا وشكرا .
مرتك عاوزه تخليك بوتوم فخد بالك عشان لو ركبتك مش هتنزل دا غير أن أن هى ممكن عايزاك تبقى ديوث اصل اللى يطلب انى يحط صباغه فطيز التانى يبقى ميعرفش الحرام فشد عليا اكتر وخليك مسيطير

علي فكرة هي ممكن عرفت المعلومة دي من واحدة فبيثيرها انها تعمل كده وبتسخن اكتر بس ولا عاوزة تسيطر عليك ولا تخليك ديوث ولا حاجة بدليل انها بتحاف **** وتعرف الحرام

متعه ياريت خطيبتي لما نتجوز تعمل معايا كده

• عجبني
التفاعلات: AHMEDSALEM2
تعال خاص احكي لك وافهمك شو تعمل وليش هيك تطلب منك

مراتي بدأت بأنها بتبعبصني ...وبعدها ساعات بتلبسني هدومها كلوتتها وقمصانها...ودلوقتي بتنكني بصناعي. وبتتبسط جدا بده (وانا كمان الصراحة 🤣(

• عجبني
التفاعلات: magdymagmag و عماد الحلبي
اذا كنت رافض الفكرة لأنك ع بتتوجع فحاولو مرة تانية اذا هي القصة بتشكل سعادة لمرتك
اما اذا كنت رافض الفكرة لاسباب تانية احكي مع مرتك وفهمها انو بالعلاقة الجنسية لازم يكون الطرفين مرتاحين ومبسوطين بكل شي
واهم شي بالعلاقة الجنسية بين الرجال ومرتو هوي المتعة
يعني مافي شي اسمو خطوط حمرا
المهم الطرفين يكونو مبسوطين

بس بس يا غالين سخنتو الراجل على مراته وبكده بيته هيخرب يعم النيك مفهوش عيب ولا غلط دى متعه وغريزه شهوه اعمل زى ما تحب ويجب الشريك لا فيها كسر عين ولا فشخ طيز ولا الكلام ده انتو هتنيكو ولا هتفلسفو

اركبها و افشخها و خلي خرم طيزها بلاعه و الا هي ال هتخلي خرم طيزك مفشوخ و تركبك و تجيب ال يركبك

بص ولا دينيا ولا اخلاقيا ولا اى دين او عرف يقبل ده - ده اسمه شذوذ - لو انت انسان طبيعى مش شاذ اصلا لاتقبل ذلك ولا تعمل انت كمان كده معاها - المسموح لاستمتاع من الفتحه الاماميه فقط غير كده ده كله شذوذ ولواط دى حاجه ترجعلك بقى والحساب مش احنا اللى بنحاسب الحساب فوق - ده راى اخ كبير ليك بيكلمك حقيقى - مش بكلمك تضييع وقت فى المنتدى متسمعش كلام حد اسمع كلام الدين وبعده العرف مهما كان نوع دينك فالاديان السماويه كلها واحد فى التشريعات الاساسيه الحلال والحرام.

مراتك بتجهزك تبقي ديوث عشان كده عايزه تكسر عينك وتخنثك واحسن حل ليك انك انت اللي تكسر عينها لازم تفهم انك دلوقتي في حالة حرب معاها اللي هيكسر عين التاني هيملكه
مأيده الرأي ده

• نار ياحبيبي نار
التفاعلات: الدكر الشرقاوى
طب اعمل ايه
يا صحبى مراتك عوزاك تبق زليل ليه خد حقق الشرعى منها بالعافيه لازم تحس انك انت الى متحكم مش هى عشان متتكسرش وتبق قصدها مش راجل اكسر مراتك حته لو هتضربها اوع تتنازل اضرب عشره ولا تكسر رجولتك

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عاوزه تديثك

ارفض طبعا رفض تام واطلب منها انك انت اللى تدخل صباعك فى طيزها وانك تنيكها ولو رفضت يبقى هتقول لها انتى اللى ست رافضة يبقى انا اعمل كده ازاى

حبيبي تعال خاص انا رح افيدك زاحكي معك ف الخصوص

جرب راح تعجبك و مش ح تقدر اتبطل عن تجريب شعور رائع

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%