NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا مش بحب اخد اللبن في بقي عشان بقرف وطعمه معجبنيش وحبيبي مصر اخده في بقه مفيش طريقة عشان احبه واحب طعمه ومقرفش منه
ممكن تدهني زبره باي lupricant زي durex او prolica بيبقى باطعم مختلفه فراوله وكتير تاني فهيبقا اللبن بطعم كده

• عجبني
التفاعلات: نفسي انيك اختي في طيزها و Meriem fereirro
انا البنت اللي كنت اعرفها قالتلي طعمة بيختلف حسب الاكل ، خليه ياكل حاجة مسكرة شوية قبلها بيوم، تقريبا، او ممكن تدوري اكتر في الموضوع ده ، انا كنت شقت بردو موقع كاتب الطعم بيختلف ازاي و امتي

طريقتين ممكن يخليكي وعشقي طعمه الاوله انك تخليه يدهن وزيره بحاجه انتي بتحبي طعمها لأن الريحه بتفرق معاكي وبكده مع هيجانك هاتشربيهم وتحبيهم التانيه بتتوقف عليه هوا وللأسف علي كلامك هوا بيجيهم اسرع منك بكتير لو اتجوزتوا هاتتخنقي بسرعه منه
الاحسن أنه لازم يوصلك لدرجه انتي اللي تطلبي أنهم يجوا

خليه يحط شكولاته سيحه على بتاعه

انا مش بحب اخد اللبن في بقي عشان بقرف وطعمه معجبنيش وحبيبي مصر اخده في بقه مفيش طريقة عشان احبه واحب طعمه ومقرفش منه
فى اسبراى بأطعمة مختلفة لتغير رائحة الفم ممكن تستخدميها وقت المص

لو بيدخن طعم اللبن هايبة وحش

لما تكوني تمصيلو ويقرب يفرغ اعملي deep throat يعني يدخل قضيبو كلو ففمك .هيك رح يفرغ اللبن فالبلعوم وتبلعيه مباشرة مابتحسي بطعمه
حقاً عامل الخبرة يفرق

• عجبني
التفاعلات: Meriem fereirro
تعالي عندي انا انا لبني مسكر وطعمه حلو

شوفي مش تعملي اي شيء مش حباه لازم الأساس في العلاقة تحقيق المتعه للمرأة​

انا نفسى ادوق طعمه لانى مجربتش قبل كده

حطي فب بوقك شكولاته سايحه

خليه ياكل حاجة حلوة قبل ما يجيبهم

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
المشكلة في حبيبك مش فيكي ... اكيد هو مدخن .. وخليه يختار انواع اكل حلوة تساعدك انتي كمان

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%