NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تجربة طريقتي الحصرية لشقط المزز

sexdick89

نسوانجى شايف نفسة
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
بما ان في مواضيع كتير بتسال عن ازاي توقع مزة وتنكيها ع السرير
هاقولكم طريقة استخدمتها كتير وكانت بتصيب معي وخلتني انيك مرتان تلاتة كدة بمزتان مختلفتين
اولا كدة عشان الطرقة دي تنجح معك لازم يكون شكلك حلو او علي الاقل مهتم بنفسك جسمك كويس ريحتك برفانك حلوة النسوان بتحب الراجل النضيف اللي شايف نفسة قوي
ثانيا يكون معك شوية فلوس مش كتير يعني بس تعرف تخرجها في كافية نضيع او مطعم حلو ويا سلام لو معك عربية هتركب كسها في خروجتان تلانة

معك الحاجات دي كمل الموضوع مش معاك اخلع عشان مش هتستفاد حاجة

بص يا معلم عليك وعلي الفيس بوك في شوية اكساس عايزة ازبار بالهبل بس تلاقيهمف ين
علي جروبات التعارف والزواج
اولا كدة استعبد البنات الصغيرة تحت 25 سيبك منهم عايزن فلوس وكروت شحن واغلبهم نصابين
العب علي الملفيات فوق 25 ويا سلام 30 ل 35 الستات مطلقات في السن كسم الهيجان هتبقي هايجنة اكتر منك مليون مرة بس عايزة الزب اللي يخرج الوحش اللي جواها ..

هتخش تلاقي بوستات مطلقة منفلصة عايزة تتجوز او حد عامل بوست بيدور علي عروسة او حد عامل بوست بيقول هل الحب موجود ولا لا المهم يعني كسم البوستان التافهة خليك مركز وافحص الكومنات ..

لغاية ما تلاقي واحدة خش عليها قولها مساء الخير انا كذا عندي كذا شغال كذا حابب اتعرف علي حضرتك
طبعا لازم تبقي حاطط صورتك علي البروفايل اوعي تحط صور فيك هتعمل لك بلوك اصلا من غير ما تشوف الرسالة
عجبها صورتك يبقي كدة قطعت نص المشوار هتخش ترد عليك وتكمل معها عادي او تجيب سيرة الجنس
المهم الكلام هيجيب بعدجة دائما تكلمها طول اليوم بالذات قبل ما تنام اول ما تصحي تطلب تقالبها في كافية وتاخدها في العربية ما تعملش اي حاجة خالص دلوقتي
مرة في التانية تقولها مش عارف انام طبعا الحتة الجاية دي تبقي باليل قبل ما تنام تقولها مش عارف انام تعبان هي تقولك تعبان من اية
بفكر فيكي كتير وحمادة بيوقف كل ما بكلمك او السمع صوتك لو قالتك انتي قليل الاداب وعملت ايموشي ضحك يبقي حلال عليك الكس يا معلم دوس معها وقولها نتقابل عشان حمادة يرتاح

الطرقة دي خليتني انام مع مطلقة 26 سنة كيرفي علي حق وجبتهم في كسها كمان غالبا اللي هيحصل بعد اول نيكة اما هتفضل مكملة معاك اما هتكرها نفسها وتعمل بلوك بس انت عرفت توصل لهدفك

• عجبني
التفاعلات: foadalfoad، Nermin Banouti و sekoseko87
مش دايما ي غالي بتزبط

• عجبني
التفاعلات: sexdick89
  • عجبني
التفاعلات: Alqnas
طيب ما ترشح لنا جروبات من البتقول عليها دي

خش ع الفيس واكتب جروب زواج مطلقات او تعاف=رف ودلع هتلاقي كتير قوي بس خليكي مع الجروبات الكبيرة فوق 100الف

خش ع الفيس واكتب جروب زواج مطلقات او تعاف=رف ودلع هتلاقي كتير قوي بس خليكي مع الجروبات الكبيرة فوق 100الف
طيب انا لقيت كتير حط لينك واحد يجيب من الاخر و الناس الجاده

تقريبا ممنوع نشر لينكات في المنتدي هنا

اغلب اللي هنا كحيانين.
لو معاه عربيه و مرتاح كان اتجوز. او يعرف بنات بعدد شعر راسه و مش محتاج

• عجبني
التفاعلات: المهندس الجاد
فيس بوك اي بس الكلام ده قديم اوووي 😁

• بيضحكني
التفاعلات: Ahmed fasi7
ده انت من ايام ابو نواف للتعارف الجاد 😂😂

ده انت من ايام ابو نواف للتعارف الجاد 😂😂
لا تصدق لسة شغال كنت بقول زيك كدة بس هتلاقي نسوان كتيرةبس اللي يعرف يدور صح ويدخل الدخلة التمام

اغلب اللي هنا كحيانين.
لو معاه عربيه و مرتاح كان اتجوز. او يعرف بنات بعدد شعر راسه و مش محتاج
ليه كحيان منا غني اهوه قاعد هنا عادي هوا في منتدي بقى للاغنياء ولا اي

بص عاوز تشقط من على الفيس فكك من جروبات الجواز والطلاق لانه عامل زى المنتدى هنا كلهم رجاله و ف رجاله عامله اكونتات بنات .. هما طريقتين وبشقط كتير جدا بس محتاجه سينس ف التعامل جروبات الاكل تبقى منتشر ف كل البوستات اللى عليه اى واحده تعملك لايك تحاول تجر معاها كلام ف الكومنتات وف النص تنط برايفت بنسبه ٧٠ ،% هترد ولو ردت حلال عليك .. الجروبات الخدميه و الاسئله والاستفسار نفس الفكره برضه بس اهم حاجه اول ما تشقط تسحبها انك تكلمها ع الواتس انا شاقط كتير جدا بالطريقتين دول واغلبيتهم متجوزين وقافش منهم نودز بالعبيط

• عجبني
التفاعلات: ING
بص عاوز تشقط من على الفيس فكك من جروبات الجواز والطلاق لانه عامل زى المنتدى هنا كلهم رجاله و ف رجاله عامله اكونتات بنات .. هما طريقتين وبشقط كتير جدا بس محتاجه سينس ف التعامل جروبات الاكل تبقى منتشر ف كل البوستات اللى عليه اى واحده تعملك لايك تحاول تجر معاها كلام ف الكومنتات وف النص تنط برايفت بنسبه ٧٠ ،% هترد ولو ردت حلال عليك .. الجروبات الخدميه و الاسئله والاستفسار نفس الفكره برضه بس اهم حاجه اول ما تشقط تسحبها انك تكلمها ع الواتس انا شاقط كتير جدا بالطريقتين دول واغلبيتهم متجوزين وقافش منهم نودز بالعبيط
إبليس

• بيضحكني
التفاعلات: برنس الكون
  • بيضحكني
التفاعلات: برنس الكون
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كل ده عسل طب بعد ما تاخد للى انت عاوزه بتقول بدون مبالاة يا تكمل معاك يا تكره نفسها المهم تكون حققت هدفك .. اي الانانية دى ياض :sneaky: :unsure: افترض هى تعاملت معاك بالعكس هتحس بإيه ، اوحش حاجة تبص للجنس من منظور انه علاقة منفصلة وانت عارف الطبيعى هو جزء من العلاقة

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%