NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تجربة ثقافة طريقة توسيع خرم طيزك ست او سالب 👇 اتعلمها من مريم 👇

ناس كتير بتحب نيك الطيز سواء رجالة او ستات او ايا يكن ، بس للأسف بتواجهم مشكلة فأن الفتحة بتكون ضيقة والراجل مش بيعرف يدخل زبه فيها وكمان ممكن لو عرف يدخله بسبب الضيق بيخليها تجيب ددمم وتتعور وممكن الموضوع يوصل لنزيف ، وعلشان كده انا هقولك علي طريقة توسيع خرم الطيز بكل أمان وسهولة سواء بنت او سالب

ازاي توسع خرم الطيز ؟

1 - الماء الساخن : بص بقا وانت بتاخد دوش عادي لو الدوش بتاعك ثابت في الحيطة علي حرارة الماية وخد وضع السجود او وضع الدوجي ووجه خرمك ناحية الماية السخنة بس تكون درجة الحرارة عالية ، وسيبها حوالي ربع ساعة ولو مش ثابت فالحيطة امسكه فأيدك ووجهه انت ، بص الماية السخنة دي هترخي منكقة طيزك وتخلي الخرم يوسع بسهولة لأن عضلاته بتكون راخية عن الطبيعي .

2 -
التوسيع بصباعك : بص بقا هنا انت قص ضوافرك علشان لو سبتها خرم هيتجرح ويتبهدل وهتحس بحرقان وجع فيه ، وبعد كده تدخل صباع ع الناشف فالاول عقل بعدين طلعها بعدين عقلتين ويبهم جوا بعدين طلع بعد كده صباعك كله وتسيبه جوه شوية بعد كده تطلع وتدخله تاني بس مش بأسلوب النيك لأ انت بتدخله تركنه وبس ، ولما تلاقي ان طيزك خدت واتعودت علي صباع واحد وبقا بيخش بسهولة خلال يومين ابتدي دخل صوباعين واحدة واحدة بس تدخلهم بزيت مش بصابون لأن الصابون بيعمل حرقان ، ونفس الفكرة تدخل الصوباعين واحدة واحدة ولما يدخلوا تسيبهم جوا متحركهاش باسلوب النيك .

3 -
تدخيل اشياء خارجية : هنا بقا طيزك بتكون اتعودت علي دخول حاجات وبقت وسعة نوعا ما ، وطول ما بقت كده يبقا هتبتدي تدخل حاجات خارجية مثلا خيار صغير او جزر بس مش ع الناشف هتدخله بفازلين ، حتة صغيرة فازلين علي طرف صباعك وتدهن خرمك بيه وبعدها دخل خيارة فطيزك وانت واخد وضع السجود طبعا هتلاقيها داخله بسهولة بسبب الفازلين ولما تدخل اكبر حتة ممكن تستحملها جوا وقف تدخيل ونام علي بطنك وسيلها فطيزك مطلعهاش ، وتقدر تسيبها الوقت الانت عايزة براحتك بعدين طلع اعملها كل يوم وسيبها فطيزك الفترة الانت عايزها براحتك .

4 -
علي الناشف : دلوقتي بقا هي اسهل خطوة انت هتمسك الخيارة عادي جدا وهتدخلها بس من غير لا فازلين ولا زين ولا اي حاجه ع الناشف او ممكن شوية تفافة علي خرمك وخد وضع السجود ودخل الخيارة وسيبها جوا شوية وطلعها ، بعد ما تطلع دخلها تاني لأخرها وارجع طلعها بعد كده ابتدي نيك نفسك بالخيارة لحد ما تتعود الوجع هتحس شوية ان بتتنفس بصعوبة بس متقلقش عادي وهتحس بوجع فخرمك هيقعد معاك شوية بس مش مشكلة خالص بيروحوا مع التعود .

وكده انت او انتي بقا خرمك واسع وتقدر تتناك فيه بسهولة شديدة بدون وجع ولا ددمم ولا تعوير ومن غير ما حد يضحك عليك بطريقة غيرهم والطريقة دي مجربة وانا المجرباها بنفسي .

وبس كده يا سيدي دي احسن طريقة للتوسيع وزي ما قولتلك انا عملتها فنفسي جربها مش هتندم ولو انت وسعت خرمك قبل البوست ده فيدنا فالتعليقات وقولنا وسعتها ازاي وبس كده
ولا انت اي رأيك

• عجبني
  • جامد
  • يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: Sissy Adam, lostmind, حمادة سالب و 17 آخرين
  • أتفق
التفاعلات: دندوشه
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: Life Arch
ومين قالك اني مش مجربة وقعدت سنين بعاني من اذى نفسى وجسدي .. حبيبتى سورى الموضوع قلب من كوني بهزر لجد .بس صدقينى دي الحقيقة ..ومع تقدم السن هتحسى بفرق كبير جدا

• بيضحكني
يابنتى انا مش معترضة على الموضوع ولا على كلامك بالعكس .. انتي عارفة انا بس عاملة زي التاب اللى مكتوب على علبة السجاير عماله اقول التدخين يدمر الصحة والناس تبص للرسمة وتشرب بردوا فعادي اعم عادي ..خلى الناس تلعب فى طيزها 😂 😂 😂
علي رأيك هي طيزهم ولا طيزنا 😂

• حبيته
التفاعلات: Fransisco
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ومين قالك اني مش مجربة وقعدت سنين بعاني من اذى نفسى وجسدي .. حبيبتى سورى الموضوع قلب من كوني بهزر لجد .بس صدقينى دي الحقيقة ..ومع تقدم السن هتحسى بفرق كبير جدا
قولت كتير ان الممارسه في الطيز مؤذيه نفسيا وجسديا وبستغرب الناس اللي بتعمل كده يا جدعان البنت مبتبقاش مستمتعه بالطريقه دي بل بالعكس بتشمئز منك مع الوقت لانك بتفكر في متعتك مش بتفكر في اللي معاك

• عجبني
  • بيضحكني
بتقرف لي
اولا مش بتبقى ممتعه للي معايا زي لما انيكها في كسها

ثانيا امراض
ثالثا مش كل الستات بتعرف تنضف قبل الممارسه

• بيضحكني
اولا مش بتبقى ممتعه للي معايا زي لما انيكها في كسها

ثانيا امراض
ثالثا مش كل الستات بتعرف تنضف قبل الممارسه
مبدأيا الطيز فيها متعة بس من نوع تاني مزيج من الالم والنشوة
والامراض لو التنضيف كويس متجيش امراض
والنضافة ترجع للست

ريم اخترعت لغة فالبوست
بما انك جربتي كل حاجه سؤال من باب الفضول انتي بتستمتعي لما تتناكي في طيزك زي الكس ؟

ريم اخترعت لغة فالبوست
لا معتقدش
هي ريم لزيزة ديما
بتعمل كل حاجه بشكل مختلف

اعتقد انها عايزة تقول ان مرام حبيبتها مهما حصل 🙏🏼
بس حبت تعرفني حتتطنط بالانجليزي
حوريك بقى المواهب 😂😂

بما انك جربتي كل حاجه سؤال من باب الفضول انتي بتستمتعي لما تتناكي في طيزك زي الكس ؟
مبديا انا مجربتش كل حاجه ١٠٠ في المية في حاجات معملتهاش ، بس انا عن نفسي بحب الخلفي

• حبيته
  • جامد
التفاعلات: Someone و STroNG a👑
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%