NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

The Sub

نسوانجى بريمو
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
في مشوار حياتنا بنمشي في طرق كتير منها اللي اتفرضت علينا ومنها اللي اخترناها ومنها اللي على سبيل التجربه
اصعبهم بالنسبه ليا اخر واحد

• عجبني
التفاعلات: TheBlackCat, متحرش تويتر, S A R A H و شخص آخر
في مشوار حياتنا بنمشي في طرق كتير منها اللي اتفرضت علينا ومنها اللي اخترناها ومنها اللي على سبيل التجربه
اخر واحد دا لو مقدرتش تتحكم في نفسك هتنضر
لان الفضول وحش

• أتفق
التفاعلات: The Sub
  • أتفق
التفاعلات: اسنانجي
من أصعب الطرق اللي منمشي فيها
هية المفروضة علينا او اللي انجبرنا نمسي فيها لأي سبب كان 🤷🏻‍♀️
لانه ما كان النا حرية الاختيار ولا كنا مخيرين بينها وبين غيرها
شو ما كان موقفك وجاهزيتك لازم تمشي ب هي الطريق مرغم وتتحمل النتيجة والامور اللي رح تمرق فيها بصعوبتها ومرارتها واذا كنت محطوظ ب حلاوتها

والأصعب من هيك انك رح تتحاسب على النتائج بالنهاية اذا فشلت او ما قدرت توصل بطريقة صح 🤷🏻‍♀️

• أتفق
من أصعب الطرق اللي منمشي فيها
هية المفروضة علينا او اللي انجبرنا نمسي فيها لأي سبب كان 🤷🏻‍♀️
لانه ما كان النا حرية الاختيار ولا كنا مخيرين بينها وبين غيرها
شو ما كان موقفك وجاهزيتك لازم تمشي ب هي الطريق مرغم وتتحمل النتيجة والامور اللي رح تمرق فيها بصعوبتها ومرارتها واذا كنت محطوظ ب حلاوتها

والأصعب من هيك انك رح تتحاسب على النتائج بالنهاية اذا فشلت او ما قدرت توصل بطريقة صح 🤷🏻‍♀️
كلام منطقي جدا بس احيانا القدر بيفرض علينا طرق بتكون نهايتها طوق نجاه لينا من شر هنقع فيه

• عجبني
التفاعلات: Black Rose
كلام منطقي جدا بس احيانا القدر بيفرض علينا طرق بتكون نهايتها طوق نجاه لينا من شر هنقع فيه
السلبية ب هاد الطريق هوة انك رح تمشي فيه بدون شغف ولا همة ولا رغبة بانك تشوف نتائجه أصلاً وحتى لو كانت نهايته نجاتك من اي شرور كان ممكن توقع فيها
تعبك لوقت وصلت رح يخلي امتنانك منقوص وسعادتك مو كاملة 🤷🏻‍♀️

• حبيته
السلبية ب هاد الطريق هوة انك رح تمشي فيه بدون شغف ولا همة ولا رغبة بانك تشوف نتائجه أصلاً وحتى لو كانت نهايته نجاتك من اي شرور كان ممكن توقع فيها
تعبك لوقت وصلت رح يخلي امتنانك منقوص وسعادتك مو كاملة 🤷🏻‍♀️
كلام جميل بس أسمحيلي اختلف معاكي في اخر جزء لان الامتنان دايما بيكون بعد الصوره النهائيه ماتتضح فافتكر انه مش هيكون منقوص
بس بتفق معاكي في الجزء الاول 👌👌

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كلام جميل بس أسمحيلي اختلف معاكي في اخر جزء لان الامتنان دايما بيكون بعد الصوره النهائيه ماتتضح فافتكر انه مش هيكون منقوص
بس بتفق معاكي في الجزء الاول 👌👌
بيضل بالنفس فيه جزء غير راضي حتى لو كانت النهاية مرضية
"جزء انه انت ما اخترت هاد الطريق"
الانسان بتكوينه النفسي هيك
غير قابل للارضاء بشكل تام 🤷🏻‍♀️

خليني قول اني عم احكي عن حالي يمكن لو انجبرت على طريق ومشيت فيه

• عجبني
بيضل بالنفس فيه جزء غير راضي حتى لو كانت النهاية مرضية
"جزء انه انت ما اخترت هاد الطريق"
الانسان بتكوينه النفسي هيك
غير قابل للارضاء بشكل تام 🤷🏻‍♀️

خليني قول اني عم احكي عن حالي يمكن لو انجبرت على طريق ومشيت فيه
اكيد كل واحد بيتكلم من خلال منظوره للامور وده لا يعني إنك خطا ولكن معناه إنك ليكي تجربه مختلفه

• عجبني
وف النهايه مفيش طريق مفيهوش مطبات

• عجبني
مبدأيا انا مفيش حاجة في حياتي مخترتهاش حتي لو مكانتش متاحة قدامي في وقتها انا تعبتلها علشان امشي فيها اصلا و مفيش حاجة مشيت فيها من غير عقل كان لازم اقعد مع نفسي قبل اي خطوة و اخططلها مليون مرة قبل ما امشي فيها فا اخر طريق دا مقفول بالنسبة ليا و الي اتفرض علينا فا الحمد**** الي كان بيجيلي بالعند كنت باخدة باللين فا الدنيا كانت بتسلك

• حبيته
مبدأيا انا مفيش حاجة في حياتي مخترتهاش حتي لو مكانتش متاحة قدامي في وقتها انا تعبتلها علشان امشي فيها اصلا و مفيش حاجة مشيت فيها من غير عقل كان لازم اقعد مع نفسي قبل اي خطوة و اخططلها مليون مرة قبل ما امشي فيها فا اخر طريق دا مقفول بالنسبة ليا و الي اتفرض علينا فا الحمد**** الي كان بيجيلي بالعند كنت باخدة باللين فا الدنيا كانت بتسلك
موفق دايما 🌹🌹🌹

• حبيته
التفاعلات: The King👑
المشوار الذي اخترناه يكون الأصعب يأتي مع مسؤولية اتخاذ القرارات الصعبة و قبول نتائجها. بس في النهاية، هي فرصة للتعلم والنمو الشخصي.

• حبيته
المشوار الذي اخترناه يكون الأصعب يأتي مع مسؤولية اتخاذ القرارات الصعبة و قبول نتائجها. بس في النهاية، هي فرصة للتعلم والنمو الشخصي.
👏👏👏

• عجبني
التفاعلات: TheBlackCat

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%