NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Ahmed asmaa

نسوانجى مبتدأ
عضو
مراتي هايجه اوي بس عايشه عليا دور الاحترام في السرير شرموطه وبشتمها بقولها يا شرموطه ولبوه حد بعتلي صوره ليها وبيقولي عشرتلك مراتك واجهتها ردت ببجاحه أن مش صورتها انا عايز اكسر عنيها فكرت اجيب مخدر واخلي فحل ينام معاها واصورها وبعد كده

المرفقات

11.5 KB · المشاهدات: 248
  • عجبني
التفاعلات: samrnapal، عاشق الكس والطيز الجامده و Sandro
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مراتي هايجه اوي بس عايشه عليا دور الاحترام في السرير شرموطه وبشتمها بقولها يا شرموطه ولبوه حد بعتلي صوره ليها وبيقولي عشرتلك مراتك واجهتها ردت ببجاحه أن مش صورتها انا عايز اكسر عنيها فكرت اجيب مخدر واخلي فحل ينام معاها واصورها وبعد كده
انت كده مش بتكسر عينها انت بتكسر عين نفسك امامها

• عجبني
التفاعلات: مرحب
  • حبيته
التفاعلات: الصقر_الجارح
انت كده بتثبتلها انك خول ومش عارف تمتعها وليها الحق تبص بره
الحاجات دي مش بتتحل كده

احنا بقينا بنشوف قصص عجيبه هنا وكلها فيك

لو عاوز تكسر عينها مكنتش خليتها بصت لغيرك جاتك خيبة

ينقل الموضوع للقسم المناسب

مع مراعاة فى المشاركات القادمه رجاء عدم انشاء موضوعات للميول أو المحارم أو التحرر أو الدياثه فى قسم الفضفضه

تقبل تحياتى

أنا مستعد اعشرها وانيك كل خرم في جسمها اللبوه دى قدامك

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%