NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة واقعية خنت مراتي مع بنت إخوتها چومانه وهي خانتني مع سوق التوكتوك علي ـ حتي الجزء الثاني 7/5/2023

LeDo0

نسوانجى شايف نفسة
عضو
إنضم
31 مايو 2022
المشاركات
87
مستوى التفاعل
69
الإقامة
الجيزه
نقاط
11
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
ايوه أنا خنت مراتي مع بنت اختها چومانه هي خانتني مع علي سواق تكتوك
دي عنون القصه ☝️

القصه دي بنسبه ليا قصه مؤلمه جدا عشان احدث عاشتها بقلم شديد بس انا للي استهل عشان انا للي بدأت لعبه


ملحوظه هامه جدا القصه حقيقيه... و تم تغير اسم أشخاص معينة لكن في بعض أسماء حقيقيه يلا نبدا القصه


انا اسمي .... عندي ٣٦ سنه البدايه كانت في ٢٠١٤ لما امي وجوز امي فكارة اني يشوفوا عروسه ليا طبعا انا كانت الحقيقه رافض تمامنا الجواز

لكن جوز امي كان عارف ناس في نفس المنطقة للي احنا فيها هو بقول اني هو عارفهم كويس اوي كان الزم اشوفها وكده

روحت وأخذت معايا هديه كان معايا والدتي و الحقيقه من اول ما دخلت المكان مكنتش مرتاح لكن ممكن اعرفكم على هذا الاسره مكونه من اربع بنات وامهم وابوههم أجواز بناتهم التلاتة

لكن الاحدث كان فيها شئ مفقود هل الناس دي محترمه ولا لاء لكن الاجابه مع الاحدث مع اول قعده البت نفسها مش عجبني طرقتها في الكلام تحس اني هي عبيطه أو طيبه زياده عن اللزوم

بعد ما تمت القعده راجعت البيت و قالت لي والدتي دي عبيطه لا تصلح زوجه ابدأ مع الضغط من الأهل تمت الخطوبه

وبدأت الزيارة الاولى مع اهل خطيبتي
اخت مراتي اسمها ٠٠٠٠
معها چومانه و جميله
چومانه هي دي مربط الفرس
دي أهم واحده في القصه الحقيقيه عشان من ساعات مادخلت البيت أنا حقيقي بهيج عليها
عشان كل مابشوفها زوبري بوقف عليها
مع الوقت و الزيارات اخدت علي الجو
لكن الواحيده للي انا بقعد اتكلم معاها بستريح معاها هي چومانه مع اني في غيرها كتير في البيت بس هي للي شدتني ليها
هوصفلكم شكلها هي بيضه عينها سواد شعرها اسواد جسمها ولا مليانه اوي ولا هي رفيعه اوي مظبوطه
هي في مدرسه ساعات بتقعد جمبي اشرح لها حاجات في الدروس بتاعتها أو لما بتهزار معايا
ويكون مفيش حد جمبي اتحرش بيها احط ايدي علي طيزها من فوق هدوم ساعات بعمل نفسي بلعب في موبيل اصورها و.. أصور جسمها للي بيهيجاني عليها لما باروح البيت اضرب عشره عليها افتكر اني حطيت أيدي علي طيزها وكسها من فوق هدومها
مره كانت عزامهم عندي استغلالت فرصه و... دخلتها قوضه النوم بتاعتي هي بعيده عن انظر يعني محدش كشفهاو كده بحجه اني هوريها حاجه و نايمتها علي بطنها احنا لبسين الهدوم عادي و قعد احك فيها من وراه ابوس في خدودها أخذت منها بوسها مشبك من شفايفها سخانت عليها اكتر لحد لما نزلتهم علي هدومي بس الحقيقه البت چومانه مكانتش بتقول حاجه لحد دي شجعني اكتر اني اتجراء عليها أكثر وقلعها الهدوم التحتنيه و انزلهم علي لحمها مره كانت عندهم كانت قعد في الشقه بتاعي جدها للي في الدور الارضي هي كانت قعده معايا كانت بتلعب في موبيل بتاعي محدش كان موجود كأنه بشترو حاجات من السوق وانا نايمتها علي بطنها علي الكنبه اخدت منها الموبايل بتاعي شغلت الكاميرا و قلعتها بنطلون وكلوت ونامت فوقيها فضلت ابوس فيها ولعب في وكسها أمص في كسها بوسها من شفايفها وقلعت أنا كمان هدومي للي تحت سجلت فيديو صوت وصوره انا راكب فوقيها انا بحك فيها و زوبري هو راشق في فلقه طيزها وكسها هي عامله توجاع بصوت واطي اه اه اه براحه بيوجعني ياعمو براحه اه اه روحت حط ايدي علي كسها بلعب فيه لحد لما احمر جدا لحد ما خلاص مش قادر من الشهوه الجنسيه والنشوي انا بقولها في دونها هانزل لبن بتاعي هطافي نار كسك يا شرموطه نفسي انيك أمك ايه تبقي تحت مني زيك اه اه اه نزلت لبن بتاعي بين الخرم طزها وفتحت كسها ... و اخذت الكلوت بتعها مسحت بي زوبري مسحت بي طيزها وكسها ولبستهولها تاني.... و عادلت هدومها و قاعدتها مكانها انا عادلت هدومي قعدت مكاني و قعدت اشوف الفيديو للي صورته كان جامد جدا
ورافعته علي الايميل بتاعي عملت اخفاء لفيديو من علي موبيل عشان خطيبتي ماتشفهش المهم خطيبتي جات هي إخوتها وامها
قعدت شويه معاهم رواحت علي البيت بتاعي
قعد اتفرجع علي الفيديو انا متخيل چومانه نائمه على بطنها انا فوقيها ملط زوبري بين لحمها
فضلت كده علي نفس الحال لحد جات لحظه الحاسمه لما حدادنا معاد كتب الكتب فعلا كتبنا الكتب وكله تمام
عاملت الفرح في قاعه افراح
ولما لاحظت چومانه لبسه فستان الزفاف قصير جدا انا هجيت عليها انا قولت لنفسي هطلع كل هيجان دي علي خالتك الشرموطه
المهم الفرح كان كله بيرقص وجتلي الفرصه اني چومانه تجي ترقص معايا قربت منها بقولها في ودنها هجتني عليكي اوي يا شرموطه ضحكت ضحكه ولا اجدعها شرموطه
من هنا تم الفرح والدخله عدي واقت شويه والفرح كان واقت الصيف وكده بعد الدخله بأسبوع بظبط جالي دعوه في نادي كده مراتي فرحت جدا و المهم اني مراتي قالت الاهلها من باب الفشخره وكده
طبعا چومانه شابطه و شبطت اني هي تجي معانا المهم كان لزم تجي تبت معانا عشان هنتحرك بدري
فعلا رواحت معانا و ظبطت الدنيا دخلت الحمام ظبطت هدومي لبست هدوم خفيفه عشان اقدر اقلعها بسهوله من غير بكسر وكده وأخدت شاور الجميل تمام التمام هنا بقي حان واقت النوم هي عشان بتخاف تنام لوحدها عاوزه تنام مع خالتها المهم خالتها اقترحت اني هي تنام وسطتنا وكده يعني هي في دمغها اني هي زي اختي وكده وثقه فيا المهم مراتي نامت جوه جمب الحيطه چومانه في النص انا علي طرف سرير دي فرصتي طبعا المهم عاملت نفسي نايم عشان اطمن اني خالتها نامت و بعد حولي ساعه كده أكدت اني كله نام
المنظر كأاتي چومانه نائمه ظهرها ليا انا كانت نايم ظهري ليها عدلت نفسي بصت علي خالتها نامت ولا لاء نزلت الشورت بتاعي قعد لعب في زوبرري بعد كده قلعتها هي الهدوم للي تحت عدلت وضعي خليت زوبري رشق في فلقتها في نص طيزها بظبط فضلت ابوس فيها حضنتها فضلت احك بتاعها فيها من ورا جامد هي بتوجع بصوت واطي اه اه اه كل ما اسمع صوت نفسها التواجع بتاعها عامل زي الكرباج من كتر الهيجان انا عمال ارزع في طيزها و مره اخشوره بين رجليها عند كسها جات اول رعشه المتعه الجنسيه لچومانه و لحد ما جت لحظه و انا كمان نزلت لبن بتاعي علي طيزها وظهرها لبن بتاعي نزل شويه منه علي السرير
قولتها في ودنها قومي وريا علي القوضه التانيه بشويش فعلا قامت وريا
نايمتها علي ظهرها علي الارض علي السجاده و نامت فوقيها فضلت ابوس فيها ولعب في وكسها أمص في كسها وطيزها انا رفع رجليها علي كتفي بعدين نامت فوقيها فضلت احك زوبري في كسها من بره هي عماله توجع بصوت واطي اه اه اه اه اه براحه بيوجعني
انا عمال اهزي اه يا شرموطه زوبري بيحب جسمك نفسي افتحك وخليكي حامل مني انزل لبن بتاعي في مهبل بتاعك وفعلا قعد احك شويه حلوين
نزلتهم لمره تانيه بعد واقت طويل شويه وقمت من عليها قولتها خوشي الحمام اغسلي كسك وطيزك يا شرموطه يا متناكه دخلت انا نامت في مكاني تاني هي خرجت من الحمام دخلت نامت مكانها
وقومنا الصبح ولاكاني حاجه حصلت وغريبه جدا اني هي مش بتحكي لحد للي بيحصل برضوا ............ و قمت من النوم ملقتش مراتي في الشقه نزلت تشتري حاجات لبيت وچومانه نائمه
لسه قمت قعدت جمبها ابوس فيها ولعب في شعرها فتحت عينها قربت شفيفها ادتني بوسه من بؤقي انا قولتها صباح الخير يا مراتي تانيه هي ردت عليا قالتلي لاء انا مراتك أوله 😊
صباحيه مباركه يا عروسه
وقمت اخت شاور بعد النيكه حلوه بتاعه امبارح
جهزنا عشان نروح النادي و
قضينا واقت حلو بصراحه برضوا مسبتهاش برضوا عاملت واحد في حمام السباحه عاملت نفسي بساعدها علي السباحه انا شغل حك فيها وخلصنا و اخدتها اتماشينا شويه نتكلم
مره برضوا كانت بيتا عندنا نايمه جمب مراتي كانت لسبه جلابيه بيتي خفيفه
نايمه على جنبها الأيسر نامت ورها رفعت الجلابيه شديدالكلوووت بتاعها وضربت عشره علي طيزها وكسها لحد لما حسيت اني قربت نزلت لبن بتاعي حطيت زوبري بين رجالها وقذفت لبن بتاعي كان المنظره جميل اوي اوي علي طزها وكس چومانه ارتعشت انا غرقت الملايه السرير لبن و كويس اني مراتي ما اخدتش بالها من لبن بتاعي
في لقاء حصل بچومانه علي سطوح البيت بتاعي كانت طلع اصلاح الدش وطلعتها معايا وكان بليل اخدتها في حته مستخبيه كانت واقتها لبسه بچامه بيتي تحت منه اندر ابيض قلتها بنطلون وقلعتها اندر قعد لعب في كسها وطيزها وافرش أمص كسها انا كمان نزلت بنطلون بتاعي طالعت زوبري قعد احك في كسها في شفايف كسها بعد كده لفتها فضلت احك في طيزها علي الواقف لحد لما نزلت لبن بتاعي وخليتها تمص باقي لبن من علي زوبري ولبست الكلوت وبنطلون بتاعها ونزلت تحت أنا عدلت ههدومي كاملت للي بعمله فوق السطوح

الجزء الثاني...........................


هنا حصل لقاءات كتير مع چومانه حبيتي للي مش بستمتع غير معاها في مره كانت في بيت أمها مكنش حد موجود في البيت واختها علي سرير امها قلعتها الهدوم كانت لبسه دافيه شتويه كان في وقت الشتا والسقعه شديدا و نزلتها البطلون بتاعها والكلوووت بتاعها فضلت احك زوبري في كسها وطيزها لحد لما قربت نزل لبن بتاعي نايمتها علي ظهرها نزلتهم علي خرم طزها وكسها جيبت كلوت من بتوع امها مسحت بيه زوبري مسحت بيه طزها و رامته في وشها قولتها كلوت امك الشرموطه زيك شرب من لبن بتاعي

مره اتفقت مع مراتي اني هي تجيب چومانه عندنا تقعد معانا شويه قولتها انا هروح اجيبها يعني بحجة اني اجيب حاجات واعدي اجيبها بمرا چومانه يعني فعلا كلمت أختها ( أيه ) اني وصلت عند البيت عشان تنزلها ليا چومانه و تجي تقعد معانا شويه فعلا نزلتها اختها ومشينا
وامي وجوز امي كأنه قاعدين عند حد من قريبنا الشقه فاضيه أختها علي الشقه بتاعنا عاملت نفسي اني احنا هجيب حاجه من البيت بسرعه روحنا علي البيت قلعتها ملط انا قلعت ملط فضلت ابوس فيها ولعب في وكسها أمص في طيزها. . ابوسها من بؤقها قعدتها علي زوبري فضلت اخليها تنزل وطلع علي زوبري و نامت علي ظهري وخلتها قعد علي باطني و زوبري طلع نزله برضوا لحد ما خلص مش قادر هجيبهم انا مش عاوز انزلهم بسرعه
شويه خلتها تمص زوبري
طلعت الموبيل فتحته علي الكاميرا خلفيه بس ملحقتش اصور فيديو كانت خلص هجيب من كتير الهيجان نايمتها علي بطنها فتحت فلقت طيزها و فضلت احك زوبري لحد لما هجت جمدا نامت فوقيها انا بنزل هي بقول اه اه اه اه .... انا حطط ايدي تحت منها علي كوسها شغل دعك فيه ورتعشت جامد دي خلاني
انا كمان نزلت لبن بتاعي غرق ظيزها بعد كده صورتها صوره لطيزها هي غرقانه من لبن بتاعي هي طيزها بيضه اوي مع لبن بتاعي طيزها كانت تجانن بس نسيت اعمل زي كل مره اخفي الصوره ارفعها علي اميل لكن الاحدث للي بعد كده هبقي بسبب الصوره دي بعد ما مراتي فتحت موبيل شافتها
المهم مسحت لبن بتاعي من علي طيز چومانه لبستها هدومها روحانا شقه بتاعتي و لما مراتي سألتني ايه للي اخركم كده قولتها كانت نجيب حاجات فعلا جيبت حاجات انا طلع عشان متشكاش فيا
عده اليوم في سلام 🖐️

لكن بعد كام يوم كده كانت نايم و مراتي اخدت موبيل فتحته و شايفت الصوره بتاعت چومانه هي نائمه على بطنها لبن بتاعي علي ظيزها بس هنا متاكداتش اوي عشان و انا بصورها مجبتش وشها ومراتي عاملت خناقه قولتها دي واحد صاحبي بعتهلي دي مش بنت إخوتك دي صوره من علي النت المهم فضلت ورها لحد ما أقعنتها فعلا بس هنا في كارثه اكبر من كده اني مراتي كانت فعل لس بتشك فيا ...........انا قلبي ميت مش اتلم بقي و أهدي لعب لاء اتكلم مع ايه ام چومانه عشان تجيب چومانه يوم الاجازه الاسبوعيه بتاعي تبت معانا
فعلا وفقت لما جات چومانه تبت وعاملت معاها زي كل مره بس المره دي كانت مش عارف كل شويه مراتي تدور واشها بتبص علينا زي ماتكون بتكدا اني فعلا في حاجه بيني وبين چومانه ولا لاء الجو كان حر جدا ومراتي قامت تفرج علي تلفزيون في قوضت الجلوس عشان مش جايلها نوم انا استغلالت الموقف فعلا أحسن استغلال. .. وقلعت چومانه بنطلون بتاعتها نايمتها علي بطنها نمت فوقيها قعد احك بتاعها فيها لحد لما نزلتهم علي طزها و علي ظهرها نامت مكاني هي عدلت هدومه نامت تاني وناولتهش للي في بالها اني هي تمسك عليا فرصه لكن باقي الاحدث هبقي صادمه لما كانت
و في مرات و هي في البيت عندنا وچومانه كانت بيته عندنا مراتي كانت عامله نفسها نائمه فجأة ادتنينا ووشها يعني بتأمين عليا كان واقت الشتاء چومانه كانت المردي دي نائمه مديني وشها مراتي عاملت نفسي نايم انا كانت بلعب في كس چومانه الضيق من تحت البطانيه
ملحوظه انا لحد الان مافتحتهاش أو ماحولاتش اعمل كده
دخلتي ايدي تحت هدوم چومانه بلعب في كسها و بابوسها من بؤقها مراتي هنا فتحت عينها شفتني و عاملت هنا مشكله كانت حلافه لتحكي لامي و الجوز امي و ام البت چومانه الموضوع كان هبقي فضيحه طبعا أنا حاولت اهدي الاموار لكن بلا اي نتيجة لكن قعد اقعنها اني هي زي بنتي انا عمري ما بعمل حاجه زي كده المهم مراتي سكتت لكن مره دي
يوم كان في فرح مراتي راحت الكوفر كان معاها مفتاح الشقه بتاعي عشان مفاحتها ضاع منها انا كل ما افتكر اعملها نسخه أنسي المهم هي بعتت المفتاح مع چومانه حبيتي دي كانت اجمل فرحه بقي اخدت چومانه قولت آلامها اني انا هخدها معايا عشان محدش في البيت عندكم فعلا أختها علي البيت بتاع مراتي عاملت مع چومانه احلي ليله دخله عروسه مره دي بقي صورت لقاء كله

انا اول ما دخلت من الباب الشقه بتاعتي قولتها اقلعي ملط هنيكك علي سرير خالتك الشرموطه زيك زي كل مره لما بنيكك عليه البت چومانه بحب الشتيمه اوي فعلا قلعت ملط انا برضوا قلعت ملط فضلت يجي ساعه عمل افرش فيها أمص كسها وطيزها وافرش كسها احك زوبري في طيزها تمص زوبري شويه لحد لما نزلتهم في بؤقها نايمتها علي ظهرها قعد احك في كسها وطيزها شويه بعد كده نايمتها علي بطنها فضلت احك زوبري في فلقه طيزها وكسها بعد كده قومتها قاعدتها علي زوبري وفضلت طلع نزله زي الشراميط بعد كده فضلت بوس فيها هي قعد علي راجلي نامت ظهري زوبري راشق في كسها من بره هي طلعه نزله في اخر نايمتها علي بطنها جيبت لبن بتاعي علي طيزها وظهرها

اختها علي الحمام و انا شيلها علي ايدي عشان نستحمامه انا هي لابسنا الهدوم و روحنا لمراتي الكوفر تحركنا علي الفرح
مره مراتي نسيت الشحن موبيل بتاعها عند امها انا كانت راجع من الشغل قلتي عدي علي ماما نادي علي چومانه تنزلهولك عشان محدش عندها فوق يعني و طلعت عاملت نفسي عبيط وسلمت عليها قعد معاه شويه قعدت اهزار مع چومانه وكده بعد كده أخدت علي سرير امها فضلت ابوس فيها ولعب في وكسها وقلعتها البنطلون بتاعها نيمتها علي بطنها فضلت احك زوبري انيك فيها لحد لما نزلت لبن بتاعي علي طيزها لبست هدومي وأخدت الشحن وروحت علي البيت بتاعي
و في ايام لما تبقي چومانه قعد معانا في البيت بخلي مراتي نزل نتشري حاجات عشان انيك چومانه كانو كام مره صورتها انا نايم فوقيها ملط بنزل لبن بتاعي علي ظيزها لحد لما جت اخر مره چومانه جت عندنا مراتي قعده معرفتش اعامل حاجه معاها غير اتصور معاها صوره النهايه للذكري الاخير ليا انا چومانه كانت اخر صور ليا انا هي

بعد كده اكتشفت اني مراتي عامله علاقه كامله مع واحد سواق تكتوك بطلعه ينام معاها في الشقه بتاعتي علي سريري لما كشفتها كان بسبب عقب سيجاره كان في الطفايه بتاع البيت نوع السجائر اجنبي انا مش بشرب سجائر غير مصري فضلت اراقب فيها كام اسبوع مع الاحدث كتير مره كانت في الشغل مراتي كانت عند امي انا راجعت من الشغل اختها روحنا علي البيت لقيتها بقولي شباك الحمام مكسور كان الشكك اني في حد حاول يسرق البيت الاسف الشديد مفيش حاجه اتخدت من الشقه بتاعي شك زاد اكتر و مره كانت هي عند امها راجعت البيت في ماعدها قالتلي عوزه انزل اخيط الشنطه بتاعي انقطعت لكن انا اقعتها اني هروح بدلها فعلا سبت موبيل من موبيلات بتاعتي بسجل صوت عشان يسجل و اعارف ايه للي بيحصل بظبط اني مفيش حد من الجيران عوز بقول للي بيحصل في شقتي في غيابي هي كمان ايام الاجازه الاسبوعيه بتاعتي كانت بحب انزل اقعد علي القهوه للي في واش البيت بتاعي
هي كانت بتخانق معايا عشان ماتقعدش لواحدها لكن الان هي بتوافق عادي اني انزل علي القهوة ده خلني أشك فيها كتير لما راجعت من بره بعد ما غيبت شويه عشان اديها فرصه تكلم كتير في تلفون وتكلم علي
عشقها راجعت ماسكت تلفون سمعت بتكلمه يتفق مع عشقها
علي
اني هي تقابله بعد ما انا اروح الشغل من هنا وضبت كمين محترام وعزمت أهلها عندي قفشتها كلت العلقه التمام وعارفين ازاز الحمام للي كان مكسور مكانش حرامي كان الواد الجزار للي تحت لما شاف علي طلع كان عوز يعمل زيه تقربنا دي عرفته بعد كده
و طلاقها و سبتها لعلي المعرص بتاعها 😂😂 تشبع بيه انا كده تمام شبعت برضوا هي مقدرتش تمسك عليا غلطه إنما انا مسك عليها
بس عاوز اقول انا ليه متعاملتش مع چومانه جمدا و انا نايم معها رغم اني قادر افتحها بس للي كنت عاوزه اني اكتيف من حاجه معينه مراتي كانت فرفضها معايا و كانت ماسكه علي وضع واحده بس في علاقه الجنسية ده للي وصلني للي عملته مع چومانه هي مكنتش ملي عيني اصلا من اول غلطه ودفعت ثمنها غالي ارجع اقول
انا برضوا للي بدأت لعبه أنا للي كتبت النهايه
هنا انتهت القصه

شكرا اتمني القصه تعجبكم
 
  • عجبني
التفاعلات: ميدو ابن عز, hani2022, MADAM SOSO و 22 آخرين
القصه دي بنسبه ليا قصه مؤلمه جدا عشان احدثها عاشتها با قلم شديد بس انا للي استهل عشان انا للي بدأت لعبه



ملحوظه هامه جدا القصه حقيقه تم تغير اسم اشخص معينه لكن في بعض الأسماء حقيقه فعلا عدم ذكر اسم بعض اسماء معاده اسم الواحد هي لزم ازكرو چومانه يلا نبدا القصه



انا اسمي .... عندي ٣٦ سنه البدايه كانت في ٢٠١٤ لما امي وجوز امي فكاره اني يشوفلي عروسه كده انا كانت الحقيقه رافض تمامنا الجواز



جوز لقي ناس في نفس المنطقة للي احنا فيها هو بقول اني هو عارفهم كويس اوي كان الزم اشوفها وكده



روحت وأخذت معايا هديه كده كان معايا ولدتي الحقيقه من اول ما دخلت المكان مكنتش مرتاح لكن ممكن اعرفكم على هذا الاسره مكونه من اربع بنات وأمهم اوبهم اجوازهم



لكن الاحدث كان فيها شئ مفقود هل الناس دي محترمه ولا لاء لكن الاجابه مع الاحدث مع اول قعده البت نفسها مش عجبني طرقتها في الكلام تحس اني هي عبيطه أو طيبه زياده عن اللزوم



بعد ما تمت القعده روحت قولت للي ولدتي دي لا تصلح زوجه ابدا مع الظغط الأهل تمت الخطوبه



بدأت الزيارات مع اهل خطيبتي



مروه معها عبد**** و ملك



مرفت معها مريم وچنا



ايه معها چومانه جميله



ايه و چومانه هما دول مربط الفرس



دول اهم اتنين في القصه الحقيقه عشان من ساعات مادخلت البيت أنا الحقيقه



عشان كل ما بشوفهم زوبري يوقف



مع الوقت الزيارت اخدت علي الجو



لكن الواحيده للي انا بقعد اتكلم معاها بصطلفها هي چومانه



هوصلكم شكلها هي بيضه عينها سواد شعرها اسواد جسمها ولا مليان اوي ولا هي رفيعه مظبطه



هي في مدرسه ساعات بقعد جمبي اشرحلها حاجات حاجات في الدرس أو تهزار معايا أو تلعب معايا



يكون مفيش حد جمبي التحرش بيها احط ايدي علي طيزها من فوق هدوم ساعات بعمل نفسي بلعب في موبيل اصورها اصور جسمها للي بهيجني لما بروح اضرب عشره عليها افتكر اني دخلت ايدي فوق هدومها



مره كانت عزمهم عندي استغلالت المفرصه دخلتها الفوضي بتاعتي اني هوريها حاجه نايمها علي بطنها قعد احك فيها من وره لحد لما نزلتهم علي هدومي بس الحقيقه البت چومانه مكنتش وتقول حاجه لحد دي شجعني اكتير اني اتجراء عليها وقلعها الهدوم التحتنيه انزلهم علي لحمها مره كانت عندهم كانت قعد في الشقه بتاعيهم للي في الدور الارضي هي كانت قعده معايا كانت بتعلب في موبيل بتاعي محدش كان موجود كأنه بشترو حاجات نايمتها علي بطنها اخدت من الموبيل شغلت الكميره قلعتها بنطلون وكلوت ونامت فوقيها فضلت ابوس فيها ولعب في وكسها وقلعت أنا كمان هدومي سجلت فيديو صوت وصوره انا راكب فوقيها انا بحك فيها زوبري هو راشق في فلقه طيزها وكسها لحد ما خلص مش قادر من الشهوه الجنسيه النشوي نزلت لبن بتاعي بين خرم وفتحت كسها اخذت الكلوت بتاعها مسحت بيه زوبري مسحت بيه طيزها وكسها ولبستهليها عدلتها هدومها قعدت مكانها انا عدلت هدومي قعد مكاني قعد اشوف الفيديو للي صورته كان جامد جدا



رفعته علي الايميل بتاعي خفيت الفيديو من علي موبيل عشان خطيبتي متشوفهوش المهم خطيبتي جت واهلها



قعد شويه معاهم وراحت البيت بتاعي



قعد اتفرجع علي الفيديو انا متخيل چومانه نائمه على بطنها انا فوقيها ملط زوبري بين لحمها



فضلت كده علي نفس الحال لحد لما حدات كتب الكتب فعلا كتبنا الكتب وكله تمام



عاملت الفرح في قاعه افراح



لقيت چومانه لبسه فستان الزفاف قصير جدا انا هجيت عليها انا قولت لنفسي هطلع كل كده علي خالتك الشرموطه



المهم الفرح كان كله بيرقص الفرصه اني چومانه تجي ترقص معايا قربت منها بقولها هيجاتني عليكي اوي ضحكت ضحكه ولا اجدعها شرموطه



من هنا تم الفرح والدخله عده واقت شويه اه الفرح كان واقت الصيف وكده بعد الدخله اسبوع خلتنا دعوه في نادي كده المهم مراتي قالت الاهلها من باب الفشخره



طبعا چومانه شبطه شبطتت اني هي تجي معانا المهم كان لزم تجي تبت معانا عشان هتحرك بدري



فعلا روحت معانا ظبط الدنيا دخلت الحمام ظبط هدومي وأخدت شاور الجميل تمام التمام هنا بقي حن واقت النوم هي عشان بخاف تنام لواحدها عوزه تنام مع خلتها المهم خلتها اقترحت اني تنام وسطنا وكده مراتي نامت جو جمب الحيطه چومانه في النص انا علي طرف سرير دي فرصتي طبعا المهم عاملت نفسي نايم عشان اطمن اني خلتها نامت بعد حولي ساعه كده أكدت اني كله نام



المنظر كااتي چومانه نائمه ظهرها ليا انا كانت نايم ظهري ليها عدلت نفسي بصت علي خلتها نامت ولا لاء نزلت الشورت بتاعي قعد لعب في زوبري بعد كده قلعتها هي الهدوم للي تحت عدلت وضعي خليت زوبري رشق في فلقت طيزها وكسها بظبط فضلت ابوس فيها حضنتها فضلت احك بتاعها فيها من وره جامد هي كل سمع صوت نفسها عامل زي الصهد من كتير هجيان انا عامل ارزع في طيزها وكسها جات اول رعشه المتعه الجنسيه جيبت لحد ما جت لحظه و ينزلت لبن بتاعي علي طيزها وظهرها لبن بتاعي نزل شويه منه علي السرير



قولتها في ودنها قومي وريا علي القوضه التانيه بشويش فعلا قمت



نايمتها علي ظهرها نامت فوقيها فضلت ابوس فيها ولعب في وكسها أمص في كسها وطيزها نامت فوقيها فضلت احك زوبري في كسها هي توجع بصوت واطي اه اه اه اه اه براحه بيوجعني



انا عامل اهزي اه يا شرموطه زوبري بيحبك جسمك نفسي افتحك وخليكي حامل مني نزلتها لمره تانيه بعد واقت طويل شويه وقمت من عليها قولتها خوشي الحمام اغسلي كسك وطيزك يا شرموطه متناكه دخلت انا نامت هي خرجت من. الحمام دخلت مكانها



وقومنا الصبح وكاني حاجه حصلت وغريبه جدا اني هي مش بتحكي لحد بيحصل



جهزانا عشان نروح النادي







الجزاء تاني...........................



هنا حصل لقاءات كتير مع چومانه حبيتي للي مش يستمع غير معاها في بيت امها



مره مكنش حد موجود في البيت اختها علي سرير امها فضلت احك زوبري في كسها وطيزها لحد لما قربت نزل لبن بتاعي نايمتها علي ظهرها نزلتهم علي طيزها جيبت كلوت من بتوع امها مسحت بيه زوبري مسحت بيه طيزها



مره اتفقت مع مراتي اني هي تجيب چومانه عندنا تقعد معانا شويه قولتها انا هروح اجيبها فعلا كلمت اختها ايه وافقت على اني تقعد معانا شويه روحت اجيبها



ولدتي وجوز امي كأنه قاعدين عند من قريبنا الشقه فاضيه اختها علي الشقه بتاعنا اني احنا هجيب حاجه من البيت بسرعه روحنا علي البيت قلعتها ملط انا قلعت ملط فضلت ابوس فيها ولعب في وكسها أمص في طيزها. . ابوسها من بؤقها قاعدتها علي زوبري فضلت اخليها تنزل وطلع علي زوبري نامت علي ظهري خلتها قعد علي زوبري طلع نزله برضوا لحد ما خلص مش قادر شويه خلتها تمص زوبري



طلعت الموبيل فتحته علي الكاميرا خلفيه بس ملحقتش اصور فيديو كانت خلص هجيب نايمتها علي ظهرها فتحت فلقت طيزها وكسها فضلت احك زوبري لحد لما اتهيجت جمدا نامت فوقيها انا بنزل هي بقول اه اه اه اه .... انا حطط ايدي تحت منها علي كوسها شغل دعك ورتعشت



انا كمان نزلت لبن بتاعي غرق ظيزها بعد كده صورتها صوره طيزها هي غرقنه لبن بتاعي بس ناست اعامل زي كل مره اخفي الصوره ارفعه علي اميل لكن الاحدث للي بعد كده هبقي سبب الصوره دي بعد ما مراتي فتحت موبيل شافتها



المهم مسحت لبن بتاعي من علي طيز چومانه لبست هدومها روحنا لما مراتي سالتني ايه اخركم كده قولتها كان نجيب حاجات فعلا جيبت حاجات انا طلع عشان متشكاش فيا



عده اليوم في سلام 🖐️



لكن بعد كام يوم كده كانت نايم مراتي اخدت موبيل فتحته لقت الصوره بتاعي چومانه نائمه على بطنها لبن بتاعي علي ظيزها بس هنا مكداتش اوي عشان انا بصور مجبتش وشها عاملت خناقه قولتها دي واحد صاحبي بعتهلي دي مش بنت اخوتك صوره من علب النت المهم فضلت ورها لحد ما اقتنعت فعلا بس هنا في كارثه اكبر من كده اني هي كانت فعل لس بتشك فيا ...........انا قلبي ميت مش اتلم بقي اهدي لاء اتكلم مع ايه ام چومانه عشان تجيب چومانه يوم الاجازه الاسبوعيه بتاعي تبت معانا



فعلا وقفت لما جت چومانه تبت عاملت معاها بس المره دي كانت مش عارف كل شويه تدور وشها تبص علينا زي مكتون بكدا اني فعلا مفيش حاجه بيني وبين چومانه الجو كان حر جدا مراتي قامت تفرج علي تلفزيون في قوضه الجلوس انا استغلالت الموقف فعلت چومانه بنطلون بتاعتها نايمتها علي بطنها قعد احك بتاعها فيها لحد لما نزله علي طيزها علي ظهرها نامت مكاني هي عدلت هدومه نامت تاني مانولتهش للي في بالها تمسك عليا فرصه لكن باقي الاحدث هبقي مش لينا لما كانت في البيت عندنا مره تبت عندنا مراتي ادتنينا ووشها يعني بتأمين عليا كان واقت الشتاء چومانه كانت مره دي نائمه مديني وشها مراتي عاملت نفسي نايم انا كانت بلعب في كس چومانه الضيق عشان لحد الان مافتحتهش أو ماحولتش اعمل كده دخلتي ايدي تحت هدوم چومانه بعبصها ببوسها من فوقها مراتي هنا فاقت شفتني عاملت هنا مشكله كانت حلفه لتحكي امي جوز امي ام البت چومانه طبعا أنا حاولت اهدي الاموار لكن بل اي نتيجة لكن قعد اقعنها اني هي زي بنتي انا عمري ما اعمل كده المهم مراتي سكتت لكن مره دي كانت بتتوعدلي برد ما فعلته معاها
يوم كان في فرح مراتي راحت الكوفر كان معاها مفتاح الشقه بتاعي عشان مفاحتها ضاعت منها انا كل افتكر اعملها نسخه انس المهم بعت المفتاح مع چومانه حبيتي دي كانت اجمل فرحه بقي اخدت چومانه قولت آلامها اني انا هخدها معايا عشان محدش في البيت عندكم فعلا اختها علي للبيت بتاع مراتي عاملت مع چومانه احلي ليله دخله عروسه مره دي بقي صورت لقاء كله
انا اول ما دخلت من الباب الشقه بتاعي قولتها اقلعي ملط هنيكك علي سرير خالتك الشرموطه زيك البت چومانه بحب الشامخ اوي فعلا قلعت ملط انا برضو قلعت ملط فضلت يجي ساعه عامل افرش فيها أمص كسها وطيزها وافرش كسها احك زوبري في طيزها وكسها اشلها زوبري يحك في كسها تمص زوبري لحد لما نزلتهم في بؤقها نايمتها علي ظهرها قعد احك في كسها وطيزها شويه بعد كده نايمها علي بطنها فضلت احك زوبري في فلقت طيزها وكسها بعد كده قومتها بعدها علي زوبري طلع نزله بعد كده فضلت بوس فيها هي قعد علي بطني زوبري راشق في كسها هي طلعه نزله في اخر نابمتها علي بطنها جيبت لبن بتاعي علي طيزها وظهرها
اختها علي الحمام انا شليها استحمنا انا هي لسبنا الهدوم روحنا لمراتي الكوفر تحركنا علي الفرح
مره مره مراتي نسيت الشحن موبيل بتاعها عند امها كانت راجع من الشغل قلتي عدي علي ماما اندها علي چومانه تنزله لك عشان محدش عندها فوق غير جدها دي راجل عاجز مشلول يعني طلعت عاملت نفسي عبيط مش عارف حاجه اخت چومانه علي سرير امها فضلت ابوس فيها ولعب في وكسها وقلعتها البنطلون بتاعها نيمتها علي بطنها فضلت احك زوبري انيك فيها لحد لما نزلت لبن بتاعي في غفله طيزها لبست هدومي وأخدت الشحن وروحت في ايام لما تبقي چومانه قعد معانا في البيت بخلي مراتي نزل نتشري حاجات عشان انيك چومانه كان كام مره صورتها انا نايم فوقيها ملط بنزل لبن بتاعي علي ظيزها لحد لما جت اخر مره چومانه عندنا مراتي قعده معرفتش اعامل حاجه معاها غير اتصور معاها صوره النهايه الذكره الاخير ليا انا چومانه كانت اخر صور ليا انا هي
بعد كده اكتشفت اني مراتي عامله علاقه كامله مع واحد سواق تكتوك بطلعه الشقه باعتها لما كشفتها كان بسبب عقب سيجاره كان في الطفايه بتاع البيت نوع السجائر اجنبي انا مش بشرب سجائر غير مصري فضلت أرقب فيها كام اسبوع مع الاحدث كتير مره كانت في الشغل مراتي كانت عند امي انا رجعت من الشغل اختها روحنا علي البيت لقيتها بقولي شبك الحمام مكسور كان الشك في اني في حد حاول يسرق البيت مع الاسف الشديد مفيش حاجه اتحدت من الشقه بتاعي شكي زاد اكتير مره كانت هي عند امها راجعت البيت في موعدها قالتي عوزه انزل اخيط الشنطه بتاعي انقطعت لكن انا اقعتها اني هروح بدلها فعلا سبت موبيل من موبيلات بتاعتي بسجل صوت عشان بسجل اعارف ايه للي بيحصل بظبط اني مفيش حد من الجيران عوز بقول للي بيحصل في شقتي في غيابي هي كمان ايام الاجازه الاسبوعيه بتاعتي كانت بحب انزل اقعد علي القهوه للي في واش البيت بتاعي
كانت بتخانق معايا عشان يقعد لواحدها لكن الان بتوافق عادي دي شكاني فيها كتير لما راجعت من بره بعد ما غيبت شويه عشان لديها فرصه تمام في تلفون وتكلم علي عشقها راجعت سمكت تلفون سمعت بتكلمه تفق معاها علي مقابله بعد ما انا اروح الشغل من هنا وضبت كمين محترم وعزمت أهلها عندي قفشتها كلت العلقه تمام طلقتها سبتها لعلي المعرص بتاعها 😂😂 تشبع بيه انا كده تمام شبعت برضوا هي مقدرتش تمسك عليا غلط إنما انا مسك عليها هنا انتهت القصه بس حابب اقول انا ليه معلمتش مع چومانه جمدا انا كنت عوز محدش يمسك عليا حاجه لو البت فتحت بوقها أو حتي اتكشف عليها عشان لو فتحتها كان زماني في السجن اصلا
شكرا يارب القصه تعجبكم
انتم لكم الحكم على الاحدث
القصة محتاجة مراجعة للغة ....الاخطاء كتيرة اوووى ...بالتوفيق ان شاء ****
 
  • عجبني
التفاعلات: كيرا و LeDo0
القصة محتاجة مراجعة للغة ....الاخطاء كتيرة اوووى ...بالتوفيق ان شاء ****
معلش بكتب مش مراكز اوي غير مع الاحدث
 
  • عجبني
التفاعلات: helal32
ضع التعديل في تعليق وسنقوم بأعادة نشره
 
  • عجبني
التفاعلات: LeDo0
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: LeDo0
ضع التعديل في تعليق وسنقوم بأعادة نشره
ايوه أنا خانت مراتي مع بنت اختها چومانه هي خانتني مع علي سواق تكتوك

القصه دي بنسبه ليا قصه مؤلمه جدا عشان احدث عاشتها بقلم شديد بس انا للي استهل عشان انا للي بدأت لعبه


ملحوظه هامه جدا القصه حقيقيه... و تم تغير اسم أشخاص معينة لكن في بعض أسماء حقيقيه يلا نبدا القصه


انا اسمي .... عندي ٣٦ سنه البدايه كانت في ٢٠١٤ لما امي وجوز امي فكارة اني يشوفوا عروسه ليا طبعا انا كانت الحقيقه رافض تمامنا الجواز

لكن جوز امي كان عارف ناس في نفس المنطقة للي احنا فيها هو بقول اني هو عارفهم كويس اوي كان الزم اشوفها وكده

روحت وأخذت معايا هديه كان معايا والدتي و الحقيقه من اول ما دخلت المكان مكنتش مرتاح لكن ممكن اعرفكم على هذا الاسره مكونه من اربع بنات وامهم اوبوهم جواز بناتهم التلاتة

لكن الاحدث كان فيها شئ مفقود هل الناس دي محترمه ولا لاء لكن الاجابه مع الاحدث مع اول قعده البت نفسها مش عجبني طرقتها في الكلام تحس اني هي عبيطه أو طيبه زياده عن اللزوم

بعد ما تمت القعده روحت قولت للي والدتي دي عبيطه لا تصلح زوجه ابدا مع الظغط من الأهل تمت الخطوبه

بدأت الزيارات الاولى مع اهل خطيبتي
مروه معاها عبد**** و ملك
مرفت معاها مريم وچنا
ايه معاها چومانه و جميله
چومانه هي دي ماربط الفرس
دي اهم واحده في القصه الحقيقه عشان من ساعات مادخلت البيت أنا الحقيقه بهايج عليها
عشان كل ما بشوفها زوبري بوقف عليها
مع الوقت و الزيارات اخدت علي الجو
لكن الواحيده للي انا بقعد اتكلم معاها بستريح معاها هي چومانه
هوصفلكم شكلها هي بيضه عينها سواد شعرها اسواد جسمها ولا مليانه اوي ولا هي رفيعه اوي مظبوطه
هي في مدرسه ساعات بتقعد جمبي اشرح لها حاجات في الدروس بتاعتها أو بتهزار معايا أو تلعب معايا
ويكون مفيش حد جمبي اتحرش بيها احط ايدي علي طيزها من فوق هدوم ساعات بعمل نفسي بلعب في موبيل اصورها و.. أصور جسمها للي بيهجني عليها لما باروح البيت اضرب عشره عليها افتكر اني دخلت ايدي فوق هدومها
مره كانت عزمهم عندي استغلالت فرصه و... دخلتها القوضه النوم بتاعتي بحاجه اني هوريها حاجه و نايمتها علي بطنها احنا لبسين الهدوم و قعد احك فيها من وراه لحد لما نزلتهم علي هدومي بس الحقيقه البت چومانه مكانتش بتقول حاجه لحد ده شجعني اكتر اني اتجراء عليها أكثر وقلعها الهدوم التحتنيه و انزلهم علي لحمها مره كانت عندهم كانت قعد في الشقه بتاعي جدها للي في الدور الارضي هي كانت قعده معايا كانت بتعلب في موبيل بتاعي محدش كان موجود كأنه بشترو حاجات من السوق وانا نايمتها علي بطنها علي الكنبه اخدت منها الموبايل بتاعي شغلت الكاميرا و قلعتها بنطلون وكلوت ونامت فوقيها فضلت ابوس فيها ولعب في وكسها وقلعت أنا كمان هدومي للي تحت سجلت فيديو صوت وصوره انا راكب فوقيها انا بحك فيها و زوبري هو راشق في فلقه طيزها وكسها لحد ما خلاص مش قادر من الشهوه الجنسيه والنشوي نزلت لبن بتاعي بين الخرم طزها وفتحت كسها ... و اخذت الكلوت بتاعها مسحت بي زوبري مسحت بي طيزها وكسها ولبستهولها تاني.... و عادلت هدومها و قاعدتها مكانها انا عادلت هدومي قعد مكاني قعد اشوف الفيديو للي صورته كان جامد جدا
ورافعته علي الايميل بتاعي عملت اخفاء لفيديو من علي موبيل عشان خطيبتي ماتشوفهوش المهم خطيبتي جات هي إخوتها وامها
قعد شويه معاهم رواحت علي البيت بتاعي
قعد اتفرجع علي الفيديو انا متخيل چومانه نائمه على بطنها انا فوقيها ملط زوبري بين لحمها
فضلت كده علي نفس الحال لحد جات لحظه الحاسمه لما حدادنا معاد كتب الكتب فعلا كتبنا الكتب وكله تمام
عاملت الفرح في قاعه افراح
ولما لاحظت چومانه لبسه فستان الزفاف قصير جدا انا هجيت عليها انا قولت لنفسي هطلع كل ده علي خالتك الشرموطه
المهم الفرح كان كله بيرقص وجتلي الفرصه اني چومانه تجي ترقص معايا قربت منها بقولها هيجاتني عليكي اوي ضحكت ضحكه ولا اجدعها شرموطه
من هنا تم الفرح والدخله عدي واقت شويه والفرح كان واقت الصيف وكده بعد الدخله بأسبوع بظبط جاتلي دعوه في نادي كده مراتي فرحت جدا و المهم اني مراتي قالت الاهلها من باب الفشخره وكده
طبعا چومانه شابطه شبطت اني هي تجي معانا المهم كان لزم تجي تبت معانا عشان هنتحرك بدري
فعلا رواحت معانا ظبط الدنيا دخلت الحمام ظبط هدومي وأخدت شاور الجميل تمام التمام هنا بقي حان واقت النوم هي عشان بتخاف تنام لوحدها عاوزه تنام مع خالتها المهم خالتها اقترحت اني تنام وسطتنا وكده مراتي نامت جوه جمب الحيطه چومانه في النص انا علي طرف سرير دي فرصتي طبعا المهم عاملت نفسي نايم عشان اطمن اني خالتها نامت و بعد حولي ساعه كده أكدت اني كله نام
المنظر كااتي چومانه نائمه ظهرها ليا انا كانت نايم ظهري ليها عدلت نفسي بصت علي خالتها نامت ولا لاء نزلت الشورت بتاعي قعد لعب في زوبرري بعد كده قلعتها هي الهدوم للي تحت عدلت وضعي خليت زوبري رشق في فلقتها في نص طيزها وكسها بظبط فضلت ابوس فيها حضنتها فضلت احك بتاعها فيها من ورا جامد هي كل ما اسمع صوت نفسها عامل زي الصاهد من كتر الهيجان انا عامل ارزع في طيزها وكسها جات اول رعشه المتعه الجنسيه لچومانه و لحد ما جت لحظه و انا كمان نزلت لبن بتاعي علي طيزها وظهرها لبن بتاعي نزل شويه منه علي السرير
قولتها في ودنها قومي وريا علي القوضه التانيه بشويش فعلا قمت

نايمتها علي ظهرها نامت فوقيها فضلت ابوس فيها ولعب في وكسها أمص في كسها وطيزها نامت فوقيها فضلت احك زوبري في كسها هي توجع بصوت واطي اه اه اه اه اه براحه بيوجعني
انا عمال اهزي اه يا شرموطه زوبري بيحب جسمك نفسي افتحك وخليكي حامل مني انزل لبن بتاعي في مهبلك بتاعك
نزلتهم لمره تانيه بعد واقت طويل شويه وقمت من عليها قولتها خوشي الحمام اغسلي كسك وطيزك يا شرموطه متناكه دخلت انا نامت في مكاني تاني هي خرجت من الحمام دخلت نامت مكانها
وقومنا الصبح ولاكاني حاجه حصلت وغريبه جدا اني هي مش بتحكي لحد للي بيحصل ............ و
وقمت من النوم اخت شاور بعد النيكه حلوه بتاعه امبارح
جهزنا عشان نروح النادي و
قضينا واقت حلو بصراحه برضوا مسبتهاش عاملت واحد في حمام السباحه عاملت نفسي بساعدها علي السباحه انا شغل حك فيها وخلصنا و اخدتها اتماشينا شويه نتكلم
مره برضوا كانت بيتا عندنا نايمه جمب مراتي كانت لسبه جلابيه بيتي خفيفه
نائمه على جنبها الأيسر نامت ورها رفعت الجلابيه شديدالكلوووت بتاعها وضربت عشره علي طيزها وكسها لحد لما حسيت اني قربت نزلت لبن بتاعي قربت زوبرري ناحيتها اوي اوي علي طزها وكس چومانه ارتعشت انا غرقت الملايه السرير لبن و كويس اني مراتي ما اخدتش بالها من لبن بتاعي
في لقاء حصل بچومانه علي سطوح البيت بتاعي كانت طلع اصلاح الدش وطلعت معايا وكان بليل اخدتها في حته مستخبيه كانت واقتها لبسه فستان قصير تحت منه اندر اسود فرفعت الفستان وقلعتها اندر قعد لعب في كسها وطيزها وافرش أمص كسها طالعت زوبري قعد احك في كسها في شفايف كسها لحد لما نزلت لبن بتاعي وخليتها تمص باقي لبن من علي زوبري ولبست الكلوت بتاعها ونزلت تحت

الجزاء تاني...........................
هنا حصل لقاءات كتير مع چومانه حبيتي للي مش بستمتع غير معاها في مره كانت في بيت أمها مكنش حد موجود في البيت وأختها علي سرير امها قلعتها الجلابيه شديدت الكلوووت بتاعها فضلت احك زوبري في كسها وطيزها لحد لما قربت نزل لبن بتاعي نايمتها علي ظهرها نزلتهم علي طزها وكسها جيبت كلوت من بتوع امها مسحت بيه زوبري مسحت بيه طزها و رامته في وشها قولتها كلوت امك الشرموطه زيك شرب من لبن بتاعي

مره اتفقت مع مراتي اني هي تجيب چومانه عندنا تقعد معانا شويه قولتها انا هروح اجيبها علي چومانه يعني فعلا كلمت أختها أيه تجيب چومانه وفقت اني هي تجي تقعد معانا شويه أنا روحت اجيبها

والدتي وجوز امي كأنه قاعدين عند حد من قريبنا الشقه فاضيه أختها علي الشقه بتاعنا عاملت نفسي اني احنا هجيب حاجه من البيت بسرعه روحنا علي البيت قلعتها ملط انا قلعت ملط فضلت ابوس فيها ولعب في وكسها أمص في طيزها. . ابوسها من بؤقها قاعدتها علي زوبري فضلت اخليها تنزل وطلع علي زوبري و نامت علي ظهري وخلتها قعد علي باطني زوبري طلع نزله برضوا لحد ما خلص مش قادر هجيبهم انا مش عاوز انزلهم بسرعه
شويه خلتها تمص زوبري

طلعت الموبيل فتحته علي الكاميرا خلفيه بس ملحقتش اصور فيديو كانت خلص هجيب نايمتها علي بطنها فتحت فلقت طيزها و فضلت احك زوبري لحد لما انتهجت جمدا نامت فوقيها انا بنزل هي بقول اه اه اه اه .... انا حطط ايدي تحت منها علي كوسها شغل دعك فيه ورتعشت دي خلاني
انا كمان نزلت لبن بتاعي غرق ظيزها بعد كده صورتها صوره لطيزها هي غرقانه من لبن بتاعي هي طيزها بيضه اوي مع لبن بتاعي طيزها كانت تجانن بس نسيت اعمل زي كل مره اخفي الصوره ارفعها علي اميل لكن الاحدث للي بعد كده هبقي بسبب الصوره دي بعد ما مراتي فتحت موبيل شافتها
المهم مسحت لبن بتاعي من علي طيز چومانه لبستها هدومها روحانا شقه بتاعتي و لما مراتي سالتني ايه للي اخركم كده قولتها كان نجيب حاجات فعلا جيبت حاجات انا طلع عشان متشكاش فيا
عده اليوم في سلام 🖐️

لكن بعد كام يوم كده كانت نايم مراتي اخدت موبيل فتحوا و شافت الصوره بتاعت چومانه هي نائمه على بطنها لبن بتاعي علي ظيزها بس هنا متاكداتش اوي عشان و انا بصور مجبتش وشها عاملت خناقه قولتها دي واحد صاحبي بعتهلي دي مش بنت إخوتك دي صوره من علي النت المهم فضلت ورها لحد ما أقعنتها فعلا بس هنا في كارثه اكبر من كده اني مراتي كانت فعل لس بتشك فيا ...........انا قلبي ميت مش اتلم بقي و أهدي لعب لاء اتكلم مع ايه ام چومانه عشان تجيب چومانه يوم الاجازه الاسبوعيه بتاعي تبت معانا
فعلا وقفت لما جات چومانه تبت وعاملت معاها زي كل مره بس المره دي كانت مش عارف كل شويه مراتي تدور واشها بتبص علينا زي ماتكون بتكدا اني فعلا في حاجه بيني وبين چومانه ولا لاء الجو كان حر جدا ومراتي قامت تفرج علي تلفزيون في قوضت الجلوس عشان مش جايلها نوم انا استغلالت الموقف فعلا أحسن استغلال. .. وقلعت چومانه بنطلون بتاعتها نايمتها علي بطنها قعد احك بتاعها فيها لحد لما نزله علي طزها و علي ظهرها نامت مكاني هي عدلت هدومه نامت تاني مناولتهش للي في بالها تمسك عليا فرصه لكن باقي الاحدث هبقي صادمه لما كانت في البيت عندنا هي كانت بيته عندنا مراتي ادتنينا ووشها يعني بتأمين عليا كان واقت الشتاء چومانه كانت مره دي نائمه مديني وشها مراتي عاملت نفسي نايم انا كانت بلعب في كس چومانه الضيق من تحت البطانيه
ملحوظه انا لحد الان مافتحتهاش أو ماحولاتش اعمل كده
دخلتي ايدي تحت هدوم چومانه بلعب في كسها و بابوسها من بؤقها مراتي هنا فتحت عينها شفتني و عاملت هنا مشكله كانت حلفه لتحكي لامي و الجوز امي و ام البت چومانه الموضوع كان هبقي فضيحه طبعا أنا حاولت اهدي الاموار لكن بلا اي نتيجة لكن قعد اقعنها اني هي زي بنتي انا عمري ما بعمل حاجه زي كده المهم مراتي سكتت لكن مره دي كانت بتتوعدلي برد ما فعلته معاها

يوم كان في فرح مراتي راحت الكوفر كان معاها مفتاح الشقه بتاعي عشان مفاحتها ضاع منها انا كل ما افتكر اعملها نسخه أنسي المهم هي بعتت المفتاح مع چومانه حبيتي دي كانت اجمل فرحه بقي اخدت چومانه قولت آلامها اني انا هخدها معايا عشان محدش في البيت عندكم فعلا أختها علي البيت بتاع مراتي عاملت مع چومانه احلي ليله دخله عروسه مره دي بقي صورت لقاء كله

انا اول ما دخلت من الباب الشقه بتاعتي قولتها اقلعي ملط هنيكك علي سرير خالتك الشرموطه زيك زي كل مره لما بنيكك عليه البت چومانه بحب الشتيمه اوي فعلا قلعت ملط انا برضوا قلعت ملط فضلت يجي ساعه عامل افرش فيها أمص كسها وطيزها وافرش كسها احك زوبري في طيزها تمص زوبري شويه لحد لما نزلتهم في بؤقها نايمتها علي ظهرها قعد احك في كسها وطيزها شويه بعد كده نايمتها علي بطنها فضلت احك زوبري في فلقت طيزها وكسها بعد كده قومتها قاعدتها علي زوبري وفضلت طلع نزله زي الشراميط بعد كده فضلت بوس فيها هي قعد علي راجلي نامت ظهري زوبري راشق في كسها هي طلعه نزله في اخر نايمتها علي بطنها جيبت لبن بتاعي علي طيزها وظهرها

اختها علي الحمام و انا شيلها علي ايدي عشان نستحامه انا هي لابسنا الهدوم و روحنا لمراتي الكوفر تحركنا علي الفرح
مره مراتي نسيت الشحن موبيل بتاعها عند امها انا كانت راجع من الشغل قلتي عدي علي ماما نادي علي چومانه تنزلهولك عشان محدش عندها فوق غير جدها دي راجل عجوز مشلول يعني و طلعت عاملت نفسي عبيط وسلمت علي جدها قعد معاه شويه خمزت لچومانه عشان اخد حاجه منها و أخت چومانه علي سرير امها فضلت ابوس فيها ولعب في وكسها وقلعتها البنطلون بتاعها نيمتها علي بطنها فضلت احك زوبري انيك فيها لحد لما نزلت لبن بتاعي علي طيزها لبست هدومي وأخدت الشحن وروحت علي البيت بتاعي
و في ايام لما تبقي چومانه قعد معانا في البيت بخلي مراتي نزل نتشري حاجات عشان انيك چومانه كانو كام مره صورتها انا نايم فوقيها ملط بنزل لبن بتاعي علي ظيزها لحد لما جت اخر مره چومانه جت عندنا مراتي قعده معرفتش اعامل حاجه معاها غير اتصور معاها صوره النهايه للذكري الاخير ليا انا چومانه كانت اخر صور ليا انا هي

بعد كده اكتشفت اني مراتي عامله علاقه كامله مع واحد سواق تكتوك بطلعه ينام معاها في الشقه بتاعتنا علي سريري لما كشفتها كان بسبب عقب سيجاره كان في الطفايه بتاع البيت نوع السجائر اجنبي انا مش بشرب سجائر غير مصري فضلت اراقب فيها كام اسبوع مع الاحدث كتير مره كانت في الشغل مراتي كانت عند امي انارجعت من الشغل اختها روحنا علي البيت لقيتها بقولي شباك الحمام مكسور كان الشكك اني في حد حاول يسرق البيت الاسف الشديد مفيش حاجه اتخدت من الشقه بتاعي شك زاد اكتر و مره كانت هي عند امها راجعت البيت في ماعدها قالتلي عوزه انزل اخيط الشنطه بتاعي انقطعت لكن انا اقعتها اني هروح بدلها فعلا سبت موبيل من موبيلات بتاعتي بسجل صوت عشان يسجل و اعارف ايه للي بيحصل بظبط اني مفيش حد من الجيران عوز بقول للي بيحصل في شقتي في غيابي هي كمان ايام الاجازه الاسبوعيه بتاعتي كانت بحب انزل اقعد علي القهوه للي في واش البيت بتاعي
هي كانت بتخانق معايا عشان ماتقعدش لواحدها لكن الان هي بتوافق عادي اني انزل علي القهوة ده خلني أشك فيها كتير لما راجعت من بره بعد ما غيبت شويه عشان اديها فرصه تكلم كتير في تلفون وتكلم علي
عشقها راجعت ماسكت تلفون سمعت بتكلمه يتفق مع عشقها
علي
اني هي تقابله بعد ما انا اروح الشغل من هنا وضبت كمين محترام وعزمت أهلها عندي قفشتها كلت المعلقه التمام وعارفين ازاز الحمام للي كان مكسور مكانش حرامي كان الواد الجزار للي تحت لما شاف علي طلع كان عوز يعمل زيه تقربنا دي عرفته بعد كده
و طلاقها و سبتها لعلي المعرص بتاعها 😂😂 تشبع بيه انا كده تمام شبعت برضوا هي مقدرتش تمسك عليا غلطه إنما انا مسك عليها
بس عاوز اقول انا ليه متعملتش مع چومانه جمدا و انا نايم معها رغم اني قادر افتحها بس للي كنت عاوزه اني اكتيف من حاجه معينه مراتي كانت فرفضها معايا و كانت ماسكه علي وضع واحده بس في علاقه الجنسية ده للي وصلني للي عملته مع چومانه هي مكنتش ملي عيني اصلا من اول غلطه ودفعت ثمنها غالي
انا برضوا للي بدأت لعبه أنا للي كتبت النهايه
هنا انتهت القصه

شكرا اتمني القصه تعجبكم
 
  • عجبني
التفاعلات: BASM17 اسطورة القصص
تم التعديل وأضافه الجزء الثاني
 
  • عجبني
التفاعلات: LeDo0
  • عجبني
التفاعلات: BASM17 اسطورة القصص
قصة جميلة
تسلم الايادى
 
  • عجبني
التفاعلات: LeDo0
ايوه أنا خنت مراتي مع بنت اختها چومانه هي خانتني مع علي سواق تكتوك
دي عنون القصه ☝️

القصه دي بنسبه ليا قصه مؤلمه جدا عشان احدث عاشتها بقلم شديد بس انا للي استهل عشان انا للي بدأت لعبه


ملحوظه هامه جدا القصه حقيقيه... و تم تغير اسم أشخاص معينة لكن في بعض أسماء حقيقيه يلا نبدا القصه


انا اسمي .... عندي ٣٦ سنه البدايه كانت في ٢٠١٤ لما امي وجوز امي فكارة اني يشوفوا عروسه ليا طبعا انا كانت الحقيقه رافض تمامنا الجواز

لكن جوز امي كان عارف ناس في نفس المنطقة للي احنا فيها هو بقول اني هو عارفهم كويس اوي كان الزم اشوفها وكده

روحت وأخذت معايا هديه كان معايا والدتي و الحقيقه من اول ما دخلت المكان مكنتش مرتاح لكن ممكن اعرفكم على هذا الاسره مكونه من اربع بنات وامهم وابوههم أجواز بناتهم التلاتة

لكن الاحدث كان فيها شئ مفقود هل الناس دي محترمه ولا لاء لكن الاجابه مع الاحدث مع اول قعده البت نفسها مش عجبني طرقتها في الكلام تحس اني هي عبيطه أو طيبه زياده عن اللزوم

بعد ما تمت القعده راجعت البيت و قالت لي والدتي دي عبيطه لا تصلح زوجه ابدأ مع الضغط من الأهل تمت الخطوبه

وبدأت الزيارة الاولى مع اهل خطيبتي
اخت مراتي اسمها ٠٠٠٠
معها چومانه و جميله
چومانه هي دي مربط الفرس
دي أهم واحده في القصه الحقيقيه عشان من ساعات مادخلت البيت أنا حقيقي بهيج عليها
عشان كل مابشوفها زوبري بوقف عليها
مع الوقت و الزيارات اخدت علي الجو
لكن الواحيده للي انا بقعد اتكلم معاها بستريح معاها هي چومانه مع اني في غيرها كتير في البيت بس هي للي شدتني ليها
هوصفلكم شكلها هي بيضه عينها سواد شعرها اسواد جسمها ولا مليانه اوي ولا هي رفيعه اوي مظبوطه
هي في مدرسه ساعات بتقعد جمبي اشرح لها حاجات في الدروس بتاعتها أو لما بتهزار معايا
ويكون مفيش حد جمبي اتحرش بيها احط ايدي علي طيزها من فوق هدوم ساعات بعمل نفسي بلعب في موبيل اصورها و.. أصور جسمها للي بيهيجاني عليها لما باروح البيت اضرب عشره عليها افتكر اني حطيت أيدي علي طيزها وكسها من فوق هدومها
مره كانت عزامهم عندي استغلالت فرصه و... دخلتها قوضه النوم بتاعتي هي بعيده عن انظر يعني محدش كشفهاو كده بحجه اني هوريها حاجه و نايمتها علي بطنها احنا لبسين الهدوم عادي و قعد احك فيها من وراه ابوس في خدودها أخذت منها بوسها مشبك من شفايفها سخانت عليها اكتر لحد لما نزلتهم علي هدومي بس الحقيقه البت چومانه مكانتش بتقول حاجه لحد دي شجعني اكتر اني اتجراء عليها أكثر وقلعها الهدوم التحتنيه و انزلهم علي لحمها مره كانت عندهم كانت قعد في الشقه بتاعي جدها للي في الدور الارضي هي كانت قعده معايا كانت بتلعب في موبيل بتاعي محدش كان موجود كأنه بشترو حاجات من السوق وانا نايمتها علي بطنها علي الكنبه اخدت منها الموبايل بتاعي شغلت الكاميرا و قلعتها بنطلون وكلوت ونامت فوقيها فضلت ابوس فيها ولعب في وكسها أمص في كسها بوسها من شفايفها وقلعت أنا كمان هدومي للي تحت سجلت فيديو صوت وصوره انا راكب فوقيها انا بحك فيها و زوبري هو راشق في فلقه طيزها وكسها هي عامله توجاع بصوت واطي اه اه اه براحه بيوجعني ياعمو براحه اه اه روحت حط ايدي علي كسها بلعب فيه لحد لما احمر جدا لحد ما خلاص مش قادر من الشهوه الجنسيه والنشوي انا بقولها في دونها هانزل لبن بتاعي هطافي نار كسك يا شرموطه نفسي انيك أمك ايه تبقي تحت مني زيك اه اه اه نزلت لبن بتاعي بين الخرم طزها وفتحت كسها ... و اخذت الكلوت بتعها مسحت بي زوبري مسحت بي طيزها وكسها ولبستهولها تاني.... و عادلت هدومها و قاعدتها مكانها انا عادلت هدومي قعدت مكاني و قعدت اشوف الفيديو للي صورته كان جامد جدا
ورافعته علي الايميل بتاعي عملت اخفاء لفيديو من علي موبيل عشان خطيبتي ماتشفهش المهم خطيبتي جات هي إخوتها وامها
قعدت شويه معاهم رواحت علي البيت بتاعي
قعد اتفرجع علي الفيديو انا متخيل چومانه نائمه على بطنها انا فوقيها ملط زوبري بين لحمها
فضلت كده علي نفس الحال لحد جات لحظه الحاسمه لما حدادنا معاد كتب الكتب فعلا كتبنا الكتب وكله تمام
عاملت الفرح في قاعه افراح
ولما لاحظت چومانه لبسه فستان الزفاف قصير جدا انا هجيت عليها انا قولت لنفسي هطلع كل هيجان دي علي خالتك الشرموطه
المهم الفرح كان كله بيرقص وجتلي الفرصه اني چومانه تجي ترقص معايا قربت منها بقولها في ودنها هجتني عليكي اوي يا شرموطه ضحكت ضحكه ولا اجدعها شرموطه
من هنا تم الفرح والدخله عدي واقت شويه والفرح كان واقت الصيف وكده بعد الدخله بأسبوع بظبط جالي دعوه في نادي كده مراتي فرحت جدا و المهم اني مراتي قالت الاهلها من باب الفشخره وكده
طبعا چومانه شابطه و شبطت اني هي تجي معانا المهم كان لزم تجي تبت معانا عشان هنتحرك بدري
فعلا رواحت معانا و ظبطت الدنيا دخلت الحمام ظبطت هدومي لبست هدوم خفيفه عشان اقدر اقلعها بسهوله من غير بكسر وكده وأخدت شاور الجميل تمام التمام هنا بقي حان واقت النوم هي عشان بتخاف تنام لوحدها عاوزه تنام مع خالتها المهم خالتها اقترحت اني هي تنام وسطتنا وكده يعني هي في دمغها اني هي زي اختي وكده وثقه فيا المهم مراتي نامت جوه جمب الحيطه چومانه في النص انا علي طرف سرير دي فرصتي طبعا المهم عاملت نفسي نايم عشان اطمن اني خالتها نامت و بعد حولي ساعه كده أكدت اني كله نام
المنظر كأاتي چومانه نائمه ظهرها ليا انا كانت نايم ظهري ليها عدلت نفسي بصت علي خالتها نامت ولا لاء نزلت الشورت بتاعي قعد لعب في زوبرري بعد كده قلعتها هي الهدوم للي تحت عدلت وضعي خليت زوبري رشق في فلقتها في نص طيزها بظبط فضلت ابوس فيها حضنتها فضلت احك بتاعها فيها من ورا جامد هي بتوجع بصوت واطي اه اه اه كل ما اسمع صوت نفسها التواجع بتاعها عامل زي الكرباج من كتر الهيجان انا عمال ارزع في طيزها و مره اخشوره بين رجليها عند كسها جات اول رعشه المتعه الجنسيه لچومانه و لحد ما جت لحظه و انا كمان نزلت لبن بتاعي علي طيزها وظهرها لبن بتاعي نزل شويه منه علي السرير
قولتها في ودنها قومي وريا علي القوضه التانيه بشويش فعلا قامت وريا
نايمتها علي ظهرها علي الارض علي السجاده و نامت فوقيها فضلت ابوس فيها ولعب في وكسها أمص في كسها وطيزها انا رفع رجليها علي كتفي بعدين نامت فوقيها فضلت احك زوبري في كسها من بره هي عماله توجع بصوت واطي اه اه اه اه اه براحه بيوجعني
انا عمال اهزي اه يا شرموطه زوبري بيحب جسمك نفسي افتحك وخليكي حامل مني انزل لبن بتاعي في مهبل بتاعك وفعلا قعد احك شويه حلوين
نزلتهم لمره تانيه بعد واقت طويل شويه وقمت من عليها قولتها خوشي الحمام اغسلي كسك وطيزك يا شرموطه يا متناكه دخلت انا نامت في مكاني تاني هي خرجت من الحمام دخلت نامت مكانها
وقومنا الصبح ولاكاني حاجه حصلت وغريبه جدا اني هي مش بتحكي لحد للي بيحصل برضوا ............ و قمت من النوم ملقتش مراتي في الشقه نزلت تشتري حاجات لبيت وچومانه نائمه
لسه قمت قعدت جمبها ابوس فيها ولعب في شعرها فتحت عينها قربت شفيفها ادتني بوسه من بؤقي انا قولتها صباح الخير يا مراتي تانيه هي ردت عليا قالتلي لاء انا مراتك أوله 😊
صباحيه مباركه يا عروسه
وقمت اخت شاور بعد النيكه حلوه بتاعه امبارح
جهزنا عشان نروح النادي و
قضينا واقت حلو بصراحه برضوا مسبتهاش برضوا عاملت واحد في حمام السباحه عاملت نفسي بساعدها علي السباحه انا شغل حك فيها وخلصنا و اخدتها اتماشينا شويه نتكلم
مره برضوا كانت بيتا عندنا نايمه جمب مراتي كانت لسبه جلابيه بيتي خفيفه
نايمه على جنبها الأيسر نامت ورها رفعت الجلابيه شديدالكلوووت بتاعها وضربت عشره علي طيزها وكسها لحد لما حسيت اني قربت نزلت لبن بتاعي حطيت زوبري بين رجالها وقذفت لبن بتاعي كان المنظره جميل اوي اوي علي طزها وكس چومانه ارتعشت انا غرقت الملايه السرير لبن و كويس اني مراتي ما اخدتش بالها من لبن بتاعي
في لقاء حصل بچومانه علي سطوح البيت بتاعي كانت طلع اصلاح الدش وطلعتها معايا وكان بليل اخدتها في حته مستخبيه كانت واقتها لبسه بچامه بيتي تحت منه اندر ابيض قلتها بنطلون وقلعتها اندر قعد لعب في كسها وطيزها وافرش أمص كسها انا كمان نزلت بنطلون بتاعي طالعت زوبري قعد احك في كسها في شفايف كسها بعد كده لفتها فضلت احك في طيزها علي الواقف لحد لما نزلت لبن بتاعي وخليتها تمص باقي لبن من علي زوبري ولبست الكلوت وبنطلون بتاعها ونزلت تحت أنا عدلت ههدومي كاملت للي بعمله فوق السطوح

الجزء الثاني...........................


هنا حصل لقاءات كتير مع چومانه حبيتي للي مش بستمتع غير معاها في مره كانت في بيت أمها مكنش حد موجود في البيت واختها علي سرير امها قلعتها الهدوم كانت لبسه دافيه شتويه كان في وقت الشتا والسقعه شديدا و نزلتها البطلون بتاعها والكلوووت بتاعها فضلت احك زوبري في كسها وطيزها لحد لما قربت نزل لبن بتاعي نايمتها علي ظهرها نزلتهم علي خرم طزها وكسها جيبت كلوت من بتوع امها مسحت بيه زوبري مسحت بيه طزها و رامته في وشها قولتها كلوت امك الشرموطه زيك شرب من لبن بتاعي

مره اتفقت مع مراتي اني هي تجيب چومانه عندنا تقعد معانا شويه قولتها انا هروح اجيبها يعني بحجة اني اجيب حاجات واعدي اجيبها بمرا چومانه يعني فعلا كلمت أختها ( أيه ) اني وصلت عند البيت عشان تنزلها ليا چومانه و تجي تقعد معانا شويه فعلا نزلتها اختها ومشينا
وامي وجوز امي كأنه قاعدين عند حد من قريبنا الشقه فاضيه أختها علي الشقه بتاعنا عاملت نفسي اني احنا هجيب حاجه من البيت بسرعه روحنا علي البيت قلعتها ملط انا قلعت ملط فضلت ابوس فيها ولعب في وكسها أمص في طيزها. . ابوسها من بؤقها قعدتها علي زوبري فضلت اخليها تنزل وطلع علي زوبري و نامت علي ظهري وخلتها قعد علي باطني و زوبري طلع نزله برضوا لحد ما خلص مش قادر هجيبهم انا مش عاوز انزلهم بسرعه
شويه خلتها تمص زوبري
طلعت الموبيل فتحته علي الكاميرا خلفيه بس ملحقتش اصور فيديو كانت خلص هجيب من كتير الهيجان نايمتها علي بطنها فتحت فلقت طيزها و فضلت احك زوبري لحد لما هجت جمدا نامت فوقيها انا بنزل هي بقول اه اه اه اه .... انا حطط ايدي تحت منها علي كوسها شغل دعك فيه ورتعشت جامد دي خلاني
انا كمان نزلت لبن بتاعي غرق ظيزها بعد كده صورتها صوره لطيزها هي غرقانه من لبن بتاعي هي طيزها بيضه اوي مع لبن بتاعي طيزها كانت تجانن بس نسيت اعمل زي كل مره اخفي الصوره ارفعها علي اميل لكن الاحدث للي بعد كده هبقي بسبب الصوره دي بعد ما مراتي فتحت موبيل شافتها
المهم مسحت لبن بتاعي من علي طيز چومانه لبستها هدومها روحانا شقه بتاعتي و لما مراتي سألتني ايه للي اخركم كده قولتها كانت نجيب حاجات فعلا جيبت حاجات انا طلع عشان متشكاش فيا
عده اليوم في سلام 🖐️

لكن بعد كام يوم كده كانت نايم و مراتي اخدت موبيل فتحته و شايفت الصوره بتاعت چومانه هي نائمه على بطنها لبن بتاعي علي ظيزها بس هنا متاكداتش اوي عشان و انا بصورها مجبتش وشها ومراتي عاملت خناقه قولتها دي واحد صاحبي بعتهلي دي مش بنت إخوتك دي صوره من علي النت المهم فضلت ورها لحد ما أقعنتها فعلا بس هنا في كارثه اكبر من كده اني مراتي كانت فعل لس بتشك فيا ...........انا قلبي ميت مش اتلم بقي و أهدي لعب لاء اتكلم مع ايه ام چومانه عشان تجيب چومانه يوم الاجازه الاسبوعيه بتاعي تبت معانا
فعلا وفقت لما جات چومانه تبت وعاملت معاها زي كل مره بس المره دي كانت مش عارف كل شويه مراتي تدور واشها بتبص علينا زي ماتكون بتكدا اني فعلا في حاجه بيني وبين چومانه ولا لاء الجو كان حر جدا ومراتي قامت تفرج علي تلفزيون في قوضت الجلوس عشان مش جايلها نوم انا استغلالت الموقف فعلا أحسن استغلال. .. وقلعت چومانه بنطلون بتاعتها نايمتها علي بطنها نمت فوقيها قعد احك بتاعها فيها لحد لما نزلتهم علي طزها و علي ظهرها نامت مكاني هي عدلت هدومه نامت تاني وناولتهش للي في بالها اني هي تمسك عليا فرصه لكن باقي الاحدث هبقي صادمه لما كانت
و في مرات و هي في البيت عندنا وچومانه كانت بيته عندنا مراتي كانت عامله نفسها نائمه فجأة ادتنينا ووشها يعني بتأمين عليا كان واقت الشتاء چومانه كانت المردي دي نائمه مديني وشها مراتي عاملت نفسي نايم انا كانت بلعب في كس چومانه الضيق من تحت البطانيه
ملحوظه انا لحد الان مافتحتهاش أو ماحولاتش اعمل كده
دخلتي ايدي تحت هدوم چومانه بلعب في كسها و بابوسها من بؤقها مراتي هنا فتحت عينها شفتني و عاملت هنا مشكله كانت حلافه لتحكي لامي و الجوز امي و ام البت چومانه الموضوع كان هبقي فضيحه طبعا أنا حاولت اهدي الاموار لكن بلا اي نتيجة لكن قعد اقعنها اني هي زي بنتي انا عمري ما بعمل حاجه زي كده المهم مراتي سكتت لكن مره دي
يوم كان في فرح مراتي راحت الكوفر كان معاها مفتاح الشقه بتاعي عشان مفاحتها ضاع منها انا كل ما افتكر اعملها نسخه أنسي المهم هي بعتت المفتاح مع چومانه حبيتي دي كانت اجمل فرحه بقي اخدت چومانه قولت آلامها اني انا هخدها معايا عشان محدش في البيت عندكم فعلا أختها علي البيت بتاع مراتي عاملت مع چومانه احلي ليله دخله عروسه مره دي بقي صورت لقاء كله

انا اول ما دخلت من الباب الشقه بتاعتي قولتها اقلعي ملط هنيكك علي سرير خالتك الشرموطه زيك زي كل مره لما بنيكك عليه البت چومانه بحب الشتيمه اوي فعلا قلعت ملط انا برضوا قلعت ملط فضلت يجي ساعه عمل افرش فيها أمص كسها وطيزها وافرش كسها احك زوبري في طيزها تمص زوبري شويه لحد لما نزلتهم في بؤقها نايمتها علي ظهرها قعد احك في كسها وطيزها شويه بعد كده نايمتها علي بطنها فضلت احك زوبري في فلقه طيزها وكسها بعد كده قومتها قاعدتها علي زوبري وفضلت طلع نزله زي الشراميط بعد كده فضلت بوس فيها هي قعد علي راجلي نامت ظهري زوبري راشق في كسها من بره هي طلعه نزله في اخر نايمتها علي بطنها جيبت لبن بتاعي علي طيزها وظهرها

اختها علي الحمام و انا شيلها علي ايدي عشان نستحمامه انا هي لابسنا الهدوم و روحنا لمراتي الكوفر تحركنا علي الفرح
مره مراتي نسيت الشحن موبيل بتاعها عند امها انا كانت راجع من الشغل قلتي عدي علي ماما نادي علي چومانه تنزلهولك عشان محدش عندها فوق يعني و طلعت عاملت نفسي عبيط وسلمت عليها قعد معاه شويه قعدت اهزار مع چومانه وكده بعد كده أخدت علي سرير امها فضلت ابوس فيها ولعب في وكسها وقلعتها البنطلون بتاعها نيمتها علي بطنها فضلت احك زوبري انيك فيها لحد لما نزلت لبن بتاعي علي طيزها لبست هدومي وأخدت الشحن وروحت علي البيت بتاعي
و في ايام لما تبقي چومانه قعد معانا في البيت بخلي مراتي نزل نتشري حاجات عشان انيك چومانه كانو كام مره صورتها انا نايم فوقيها ملط بنزل لبن بتاعي علي ظيزها لحد لما جت اخر مره چومانه جت عندنا مراتي قعده معرفتش اعامل حاجه معاها غير اتصور معاها صوره النهايه للذكري الاخير ليا انا چومانه كانت اخر صور ليا انا هي

بعد كده اكتشفت اني مراتي عامله علاقه كامله مع واحد سواق تكتوك بطلعه ينام معاها في الشقه بتاعتي علي سريري لما كشفتها كان بسبب عقب سيجاره كان في الطفايه بتاع البيت نوع السجائر اجنبي انا مش بشرب سجائر غير مصري فضلت اراقب فيها كام اسبوع مع الاحدث كتير مره كانت في الشغل مراتي كانت عند امي انا راجعت من الشغل

ايوه أنا خنت مراتي مع بنت اختها چومانه هي خانتني مع علي سواق تكتوك
دي عنون القصه ☝️

القصه دي بنسبه ليا قصه مؤلمه جدا عشان احدث عاشتها بقلم شديد بس انا للي استهل عشان انا للي بدأت لعبه


ملحوظه هامه جدا القصه حقيقيه... و تم تغير اسم أشخاص معينة لكن في بعض أسماء حقيقيه يلا نبدا القصه


انا اسمي .... عندي ٣٦ سنه البدايه كانت في ٢٠١٤ لما امي وجوز امي فكارة اني يشوفوا عروسه ليا طبعا انا كانت الحقيقه رافض تمامنا الجواز

لكن جوز امي كان عارف ناس في نفس المنطقة للي احنا فيها هو بقول اني هو عارفهم كويس اوي كان الزم اشوفها وكده

روحت وأخذت معايا هديه كان معايا والدتي و الحقيقه من اول ما دخلت المكان مكنتش مرتاح لكن ممكن اعرفكم على هذا الاسره مكونه من اربع بنات وامهم وابوههم أجواز بناتهم التلاتة

لكن الاحدث كان فيها شئ مفقود هل الناس دي محترمه ولا لاء لكن الاجابه مع الاحدث مع اول قعده البت نفسها مش عجبني طرقتها في الكلام تحس اني هي عبيطه أو طيبه زياده عن اللزوم

بعد ما تمت القعده راجعت البيت و قالت لي والدتي دي عبيطه لا تصلح زوجه ابدأ مع الضغط من الأهل تمت الخطوبه

وبدأت الزيارة الاولى مع اهل خطيبتي
اخت مراتي اسمها ٠٠٠٠
معها چومانه و جميله
چومانه هي دي مربط الفرس
دي أهم واحده في القصه الحقيقيه عشان من ساعات مادخلت البيت أنا حقيقي بهيج عليها
عشان كل مابشوفها زوبري بوقف عليها
مع الوقت و الزيارات اخدت علي الجو
لكن الواحيده للي انا بقعد اتكلم معاها بستريح معاها هي چومانه مع اني في غيرها كتير في البيت بس هي للي شدتني ليها
هوصفلكم شكلها هي بيضه عينها سواد شعرها اسواد جسمها ولا مليانه اوي ولا هي رفيعه اوي مظبوطه
هي في مدرسه ساعات بتقعد جمبي اشرح لها حاجات في الدروس بتاعتها أو لما بتهزار معايا
ويكون مفيش حد جمبي اتحرش بيها احط ايدي علي طيزها من فوق هدوم ساعات بعمل نفسي بلعب في موبيل اصورها و.. أصور جسمها للي بيهيجاني عليها لما باروح البيت اضرب عشره عليها افتكر اني حطيت أيدي علي طيزها وكسها من فوق هدومها
مره كانت عزامهم عندي استغلالت فرصه و... دخلتها قوضه النوم بتاعتي هي بعيده عن انظر يعني محدش كشفهاو كده بحجه اني هوريها حاجه و نايمتها علي بطنها احنا لبسين الهدوم عادي و قعد احك فيها من وراه ابوس في خدودها أخذت منها بوسها مشبك من شفايفها سخانت عليها اكتر لحد لما نزلتهم علي هدومي بس الحقيقه البت چومانه مكانتش بتقول حاجه لحد دي شجعني اكتر اني اتجراء عليها أكثر وقلعها الهدوم التحتنيه و انزلهم علي لحمها مره كانت عندهم كانت قعد في الشقه بتاعي جدها للي في الدور الارضي هي كانت قعده معايا كانت بتلعب في موبيل بتاعي محدش كان موجود كأنه بشترو حاجات من السوق وانا نايمتها علي بطنها علي الكنبه اخدت منها الموبايل بتاعي شغلت الكاميرا و قلعتها بنطلون وكلوت ونامت فوقيها فضلت ابوس فيها ولعب في وكسها أمص في كسها بوسها من شفايفها وقلعت أنا كمان هدومي للي تحت سجلت فيديو صوت وصوره انا راكب فوقيها انا بحك فيها و زوبري هو راشق في فلقه طيزها وكسها هي عامله توجاع بصوت واطي اه اه اه براحه بيوجعني ياعمو براحه اه اه روحت حط ايدي علي كسها بلعب فيه لحد لما احمر جدا لحد ما خلاص مش قادر من الشهوه الجنسيه والنشوي انا بقولها في دونها هانزل لبن بتاعي هطافي نار كسك يا شرموطه نفسي انيك أمك ايه تبقي تحت مني زيك اه اه اه نزلت لبن بتاعي بين الخرم طزها وفتحت كسها ... و اخذت الكلوت بتعها مسحت بي زوبري مسحت بي طيزها وكسها ولبستهولها تاني.... و عادلت هدومها و قاعدتها مكانها انا عادلت هدومي قعدت مكاني و قعدت اشوف الفيديو للي صورته كان جامد جدا
ورافعته علي الايميل بتاعي عملت اخفاء لفيديو من علي موبيل عشان خطيبتي ماتشفهش المهم خطيبتي جات هي إخوتها وامها
قعدت شويه معاهم رواحت علي البيت بتاعي
قعد اتفرجع علي الفيديو انا متخيل چومانه نائمه على بطنها انا فوقيها ملط زوبري بين لحمها
فضلت كده علي نفس الحال لحد جات لحظه الحاسمه لما حدادنا معاد كتب الكتب فعلا كتبنا الكتب وكله تمام
عاملت الفرح في قاعه افراح
ولما لاحظت چومانه لبسه فستان الزفاف قصير جدا انا هجيت عليها انا قولت لنفسي هطلع كل هيجان دي علي خالتك الشرموطه
المهم الفرح كان كله بيرقص وجتلي الفرصه اني چومانه تجي ترقص معايا قربت منها بقولها في ودنها هجتني عليكي اوي يا شرموطه ضحكت ضحكه ولا اجدعها شرموطه
من هنا تم الفرح والدخله عدي واقت شويه والفرح كان واقت الصيف وكده بعد الدخله بأسبوع بظبط جالي دعوه في نادي كده مراتي فرحت جدا و المهم اني مراتي قالت الاهلها من باب الفشخره وكده
طبعا چومانه شابطه و شبطت اني هي تجي معانا المهم كان لزم تجي تبت معانا عشان هنتحرك بدري
فعلا رواحت معانا و ظبطت الدنيا دخلت الحمام ظبطت هدومي لبست هدوم خفيفه عشان اقدر اقلعها بسهوله من غير بكسر وكده وأخدت شاور الجميل تمام التمام هنا بقي حان واقت النوم هي عشان بتخاف تنام لوحدها عاوزه تنام مع خالتها المهم خالتها اقترحت اني هي تنام وسطتنا وكده يعني هي في دمغها اني هي زي اختي وكده وثقه فيا المهم مراتي نامت جوه جمب الحيطه چومانه في النص انا علي طرف سرير دي فرصتي طبعا المهم عاملت نفسي نايم عشان اطمن اني خالتها نامت و بعد حولي ساعه كده أكدت اني كله نام
المنظر كأاتي چومانه نائمه ظهرها ليا انا كانت نايم ظهري ليها عدلت نفسي بصت علي خالتها نامت ولا لاء نزلت الشورت بتاعي قعد لعب في زوبرري بعد كده قلعتها هي الهدوم للي تحت عدلت وضعي خليت زوبري رشق في فلقتها في نص طيزها بظبط فضلت ابوس فيها حضنتها فضلت احك بتاعها فيها من ورا جامد هي بتوجع بصوت واطي اه اه اه كل ما اسمع صوت نفسها التواجع بتاعها عامل زي الكرباج من كتر الهيجان انا عمال ارزع في طيزها و مره اخشوره بين رجليها عند كسها جات اول رعشه المتعه الجنسيه لچومانه و لحد ما جت لحظه و انا كمان نزلت لبن بتاعي علي طيزها وظهرها لبن بتاعي نزل شويه منه علي السرير
قولتها في ودنها قومي وريا علي القوضه التانيه بشويش فعلا قامت وريا
نايمتها علي ظهرها علي الارض علي السجاده و نامت فوقيها فضلت ابوس فيها ولعب في وكسها أمص في كسها وطيزها انا رفع رجليها علي كتفي بعدين نامت فوقيها فضلت احك زوبري في كسها من بره هي عماله توجع بصوت واطي اه اه اه اه اه براحه بيوجعني
انا عمال اهزي اه يا شرموطه زوبري بيحب جسمك نفسي افتحك وخليكي حامل مني انزل لبن بتاعي في مهبل بتاعك وفعلا قعد احك شويه حلوين
نزلتهم لمره تانيه بعد واقت طويل شويه وقمت من عليها قولتها خوشي الحمام اغسلي كسك وطيزك يا شرموطه يا متناكه دخلت انا نامت في مكاني تاني هي خرجت من الحمام دخلت نامت مكانها
وقومنا الصبح ولاكاني حاجه حصلت وغريبه جدا اني هي مش بتحكي لحد للي بيحصل برضوا ............ و قمت من النوم ملقتش مراتي في الشقه نزلت تشتري حاجات لبيت وچومانه نائمه
لسه قمت قعدت جمبها ابوس فيها ولعب في شعرها فتحت عينها قربت شفيفها ادتني بوسه من بؤقي انا قولتها صباح الخير يا مراتي تانيه هي ردت عليا قالتلي لاء انا مراتك أوله 😊
صباحيه مباركه يا عروسه
وقمت اخت شاور بعد النيكه حلوه بتاعه امبارح
جهزنا عشان نروح النادي و
قضينا واقت حلو بصراحه برضوا مسبتهاش برضوا عاملت واحد في حمام السباحه عاملت نفسي بساعدها علي السباحه انا شغل حك فيها وخلصنا و اخدتها اتماشينا شويه نتكلم
مره برضوا كانت بيتا عندنا نايمه جمب مراتي كانت لسبه جلابيه بيتي خفيفه
نايمه على جنبها الأيسر نامت ورها رفعت الجلابيه شديدالكلوووت بتاعها وضربت عشره علي طيزها وكسها لحد لما حسيت اني قربت نزلت لبن بتاعي حطيت زوبري بين رجالها وقذفت لبن بتاعي كان المنظره جميل اوي اوي علي طزها وكس چومانه ارتعشت انا غرقت الملايه السرير لبن و كويس اني مراتي ما اخدتش بالها من لبن بتاعي
في لقاء حصل بچومانه علي سطوح البيت بتاعي كانت طلع اصلاح الدش وطلعتها معايا وكان بليل اخدتها في حته مستخبيه كانت واقتها لبسه بچامه بيتي تحت منه اندر ابيض قلتها بنطلون وقلعتها اندر قعد لعب في كسها وطيزها وافرش أمص كسها انا كمان نزلت بنطلون بتاعي طالعت زوبري قعد احك في كسها في شفايف كسها بعد كده لفتها فضلت احك في طيزها علي الواقف لحد لما نزلت لبن بتاعي وخليتها تمص باقي لبن من علي زوبري ولبست الكلوت وبنطلون بتاعها ونزلت تحت أنا عدلت ههدومي كاملت للي بعمله فوق السطوح

الجزء الثاني...........................


هنا حصل لقاءات كتير مع چومانه حبيتي للي مش بستمتع غير معاها في مره كانت في بيت أمها مكنش حد موجود في البيت واختها علي سرير امها قلعتها الهدوم كانت لبسه دافيه شتويه كان في وقت الشتا والسقعه شديدا و نزلتها البطلون بتاعها والكلوووت بتاعها فضلت احك زوبري في كسها وطيزها لحد لما قربت نزل لبن بتاعي نايمتها علي ظهرها نزلتهم علي خرم طزها وكسها جيبت كلوت من بتوع امها مسحت بيه زوبري مسحت بيه طزها و رامته في وشها قولتها كلوت امك الشرموطه زيك شرب من لبن بتاعي

مره اتفقت مع مراتي اني هي تجيب چومانه عندنا تقعد معانا شويه قولتها انا هروح اجيبها يعني بحجة اني اجيب حاجات واعدي اجيبها بمرا چومانه يعني فعلا كلمت أختها ( أيه ) اني وصلت عند البيت عشان تنزلها ليا چومانه و تجي تقعد معانا شويه فعلا نزلتها اختها ومشينا
وامي وجوز امي كأنه قاعدين عند حد من قريبنا الشقه فاضيه أختها علي الشقه بتاعنا عاملت نفسي اني احنا هجيب حاجه من البيت بسرعه روحنا علي البيت قلعتها ملط انا قلعت ملط فضلت ابوس فيها ولعب في وكسها أمص في طيزها. . ابوسها من بؤقها قعدتها علي زوبري فضلت اخليها تنزل وطلع علي زوبري و نامت علي ظهري وخلتها قعد علي باطني و زوبري طلع نزله برضوا لحد ما خلص مش قادر هجيبهم انا مش عاوز انزلهم بسرعه
شويه خلتها تمص زوبري
طلعت الموبيل فتحته علي الكاميرا خلفيه بس ملحقتش اصور فيديو كانت خلص هجيب من كتير الهيجان نايمتها علي بطنها فتحت فلقت طيزها و فضلت احك زوبري لحد لما هجت جمدا نامت فوقيها انا بنزل هي بقول اه اه اه اه .... انا حطط ايدي تحت منها علي كوسها شغل دعك فيه ورتعشت جامد دي خلاني
انا كمان نزلت لبن بتاعي غرق ظيزها بعد كده صورتها صوره لطيزها هي غرقانه من لبن بتاعي هي طيزها بيضه اوي مع لبن بتاعي طيزها كانت تجانن بس نسيت اعمل زي كل مره اخفي الصوره ارفعها علي اميل لكن الاحدث للي بعد كده هبقي بسبب الصوره دي بعد ما مراتي فتحت موبيل شافتها
المهم مسحت لبن بتاعي من علي طيز چومانه لبستها هدومها روحانا شقه بتاعتي و لما مراتي سألتني ايه للي اخركم كده قولتها كانت نجيب حاجات فعلا جيبت حاجات انا طلع عشان متشكاش فيا
عده اليوم في سلام 🖐️

لكن بعد كام يوم كده كانت نايم و مراتي اخدت موبيل فتحته و شايفت الصوره بتاعت چومانه هي نائمه على بطنها لبن بتاعي علي ظيزها بس هنا متاكداتش اوي عشان و انا بصورها مجبتش وشها ومراتي عاملت خناقه قولتها دي واحد صاحبي بعتهلي دي مش بنت إخوتك دي صوره من علي النت المهم فضلت ورها لحد ما أقعنتها فعلا بس هنا في كارثه اكبر من كده اني مراتي كانت فعل لس بتشك فيا ...........انا قلبي ميت مش اتلم بقي و أهدي لعب لاء اتكلم مع ايه ام چومانه عشان تجيب چومانه يوم الاجازه الاسبوعيه بتاعي تبت معانا
فعلا وفقت لما جات چومانه تبت وعاملت معاها زي كل مره بس المره دي كانت مش عارف كل شويه مراتي تدور واشها بتبص علينا زي ماتكون بتكدا اني فعلا في حاجه بيني وبين چومانه ولا لاء الجو كان حر جدا ومراتي قامت تفرج علي تلفزيون في قوضت الجلوس عشان مش جايلها نوم انا استغلالت الموقف فعلا أحسن استغلال. .. وقلعت چومانه بنطلون بتاعتها نايمتها علي بطنها نمت فوقيها قعد احك بتاعها فيها لحد لما نزلتهم علي طزها و علي ظهرها نامت مكاني هي عدلت هدومه نامت تاني وناولتهش للي في بالها اني هي تمسك عليا فرصه لكن باقي الاحدث هبقي صادمه لما كانت
و في مرات و هي في البيت عندنا وچومانه كانت بيته عندنا مراتي كانت عامله نفسها نائمه فجأة ادتنينا ووشها يعني بتأمين عليا كان واقت الشتاء چومانه كانت المردي دي نائمه مديني وشها مراتي عاملت نفسي نايم انا كانت بلعب في كس چومانه الضيق من تحت البطانيه
ملحوظه انا لحد الان مافتحتهاش أو ماحولاتش اعمل كده
دخلتي ايدي تحت هدوم چومانه بلعب في كسها و بابوسها من بؤقها مراتي هنا فتحت عينها شفتني و عاملت هنا مشكله كانت حلافه لتحكي لامي و الجوز امي و ام البت چومانه الموضوع كان هبقي فضيحه طبعا أنا حاولت اهدي الاموار لكن بلا اي نتيجة لكن قعد اقعنها اني هي زي بنتي انا عمري ما بعمل حاجه زي كده المهم مراتي سكتت لكن مره دي
يوم كان في فرح مراتي راحت الكوفر كان معاها مفتاح الشقه بتاعي عشان مفاحتها ضاع منها انا كل ما افتكر اعملها نسخه أنسي المهم هي بعتت المفتاح مع چومانه حبيتي دي كانت اجمل فرحه بقي اخدت چومانه قولت آلامها اني انا هخدها معايا عشان محدش في البيت عندكم فعلا أختها علي البيت بتاع مراتي عاملت مع چومانه احلي ليله دخله عروسه مره دي بقي صورت لقاء كله

انا اول ما دخلت من الباب الشقه بتاعتي قولتها اقلعي ملط هنيكك علي سرير خالتك الشرموطه زيك زي كل مره لما بنيكك عليه البت چومانه بحب الشتيمه اوي فعلا قلعت ملط انا برضوا قلعت ملط فضلت يجي ساعه عمل افرش فيها أمص كسها وطيزها وافرش كسها احك زوبري في طيزها تمص زوبري شويه لحد لما نزلتهم في بؤقها نايمتها علي ظهرها قعد احك في كسها وطيزها شويه بعد كده نايمتها علي بطنها فضلت احك زوبري في فلقه طيزها وكسها بعد كده قومتها قاعدتها علي زوبري وفضلت طلع نزله زي الشراميط بعد كده فضلت بوس فيها هي قعد علي راجلي نامت ظهري زوبري راشق في كسها من بره هي طلعه نزله في اخر نايمتها علي بطنها جيبت لبن بتاعي علي طيزها وظهرها

اختها علي الحمام و انا شيلها علي ايدي عشان نستحمامه انا هي لابسنا الهدوم و روحنا لمراتي الكوفر تحركنا علي الفرح
مره مراتي نسيت الشحن موبيل بتاعها عند امها انا كانت راجع من الشغل قلتي عدي علي ماما نادي علي چومانه تنزلهولك عشان محدش عندها فوق يعني و طلعت عاملت نفسي عبيط وسلمت عليها قعد معاه شويه قعدت اهزار مع چومانه وكده بعد كده أخدت علي سرير امها فضلت ابوس فيها ولعب في وكسها وقلعتها البنطلون بتاعها نيمتها علي بطنها فضلت احك زوبري انيك فيها لحد لما نزلت لبن بتاعي علي طيزها لبست هدومي وأخدت الشحن وروحت علي البيت بتاعي
و في ايام لما تبقي چومانه قعد معانا في البيت بخلي مراتي نزل نتشري حاجات عشان انيك چومانه كانو كام مره صورتها انا نايم فوقيها ملط بنزل لبن بتاعي علي ظيزها لحد لما جت اخر مره چومانه جت عندنا مراتي قعده معرفتش اعامل حاجه معاها غير اتصور معاها صوره النهايه للذكري الاخير ليا انا چومانه كانت اخر صور ليا انا هي

بعد كده اكتشفت اني مراتي عامله علاقه كامله مع واحد سواق تكتوك بطلعه ينام معاها في الشقه بتاعتي علي سريري لما كشفتها كان بسبب عقب سيجاره كان في الطفايه بتاع البيت نوع السجائر اجنبي انا مش بشرب سجائر غير مصري فضلت اراقب فيها كام اسبوع مع الاحدث كتير مره كانت في الشغل مراتي كانت عند امي انا راجعت من الشغل اختها روحنا علي البيت لقيتها بقولي شباك الحمام مكسور كان الشكك اني في حد حاول يسرق البيت الاسف الشديد مفيش حاجه اتخدت من الشقه بتاعي شك زاد اكتر و مره كانت هي عند امها راجعت البيت في ماعدها قالتلي عوزه انزل اخيط الشنطه بتاعي انقطعت لكن انا اقعتها اني هروح بدلها فعلا سبت موبيل من موبيلات بتاعتي بسجل صوت عشان يسجل و اعارف ايه للي بيحصل بظبط اني مفيش حد من الجيران عوز بقول للي بيحصل في شقتي في غيابي هي كمان ايام الاجازه الاسبوعيه بتاعتي كانت بحب انزل اقعد علي القهوه للي في واش البيت بتاعي
هي كانت بتخانق معايا عشان ماتقعدش لواحدها لكن الان هي بتوافق عادي اني انزل علي القهوة ده خلني أشك فيها كتير لما راجعت من بره بعد ما غيبت شويه عشان اديها فرصه تكلم كتير في تلفون وتكلم علي
عشقها راجعت ماسكت تلفون سمعت بتكلمه يتفق مع عشقها
علي
اني هي تقابله بعد ما انا اروح الشغل من هنا وضبت كمين محترام وعزمت أهلها عندي قفشتها كلت العلقه التمام وعارفين ازاز الحمام للي كان مكسور مكانش حرامي كان الواد الجزار للي تحت لما شاف علي طلع كان عوز يعمل زيه تقربنا دي عرفته بعد كده
و طلاقها و سبتها لعلي المعرص بتاعها 😂😂 تشبع بيه انا كده تمام شبعت برضوا هي مقدرتش تمسك عليا غلطه إنما انا مسك عليها
بس عاوز اقول انا ليه متعاملتش مع چومانه جمدا و انا نايم معها رغم اني قادر افتحها بس للي كنت عاوزه اني اكتيف من حاجه معينه مراتي كانت فرفضها معايا و كانت ماسكه علي وضع واحده بس في علاقه الجنسية ده للي وصلني للي عملته مع چومانه هي مكنتش ملي عيني اصلا من اول غلطه ودفعت ثمنها غالي ارجع اقول
انا برضوا للي بدأت لعبه أنا للي كتبت النهايه
هنا انتهت القصه

شكرا اتمني القصه تعجبكم

قصة جميلة
تسلم الايادى
👌
 
بعتذر منك عالنقد..بس انا ماحسيت بالمك من خلال أحداث قصتك ...للنهاية أنت مستمتع بكل اللي صار...كان فيك تبدع بهيك أحداث انت عشتها
 
  • عجبني
التفاعلات: LeDo0
بعتذر منك عالنقد..بس انا ماحسيت بالمك من خلال أحداث قصتك ...للنهاية أنت مستمتع بكل اللي صار...كان فيك تبدع بهيك أحداث انت عشتها
بعكس انا في احدث اكتير من كده بس في حاجات مقدرش احكايها عشان انا مش هبقي مبسوط طبعا بس المهم اني الاحدث القصه عجبتك انت دي يهمني طبعا
 
  • عجبني
التفاعلات: Somr
ايوه أنا خنت مراتي مع بنت اختها چومانه هي خانتني مع علي سواق تكتوك
دي عنون القصه ☝️

القصه دي بنسبه ليا قصه مؤلمه جدا عشان احدث عاشتها بقلم شديد بس انا للي استهل عشان انا للي بدأت لعبه


ملحوظه هامه جدا القصه حقيقيه... و تم تغير اسم أشخاص معينة لكن في بعض أسماء حقيقيه يلا نبدا القصه


انا اسمي .... عندي ٣٦ سنه البدايه كانت في ٢٠١٤ لما امي وجوز امي فكارة اني يشوفوا عروسه ليا طبعا انا كانت الحقيقه رافض تمامنا الجواز

لكن جوز امي كان عارف ناس في نفس المنطقة للي احنا فيها هو بقول اني هو عارفهم كويس اوي كان الزم اشوفها وكده

روحت وأخذت معايا هديه كان معايا والدتي و الحقيقه من اول ما دخلت المكان مكنتش مرتاح لكن ممكن اعرفكم على هذا الاسره مكونه من اربع بنات وامهم وابوههم أجواز بناتهم التلاتة

لكن الاحدث كان فيها شئ مفقود هل الناس دي محترمه ولا لاء لكن الاجابه مع الاحدث مع اول قعده البت نفسها مش عجبني طرقتها في الكلام تحس اني هي عبيطه أو طيبه زياده عن اللزوم

بعد ما تمت القعده راجعت البيت و قالت لي والدتي دي عبيطه لا تصلح زوجه ابدأ مع الضغط من الأهل تمت الخطوبه

وبدأت الزيارة الاولى مع اهل خطيبتي
اخت مراتي اسمها ٠٠٠٠
معها چومانه و جميله
چومانه هي دي مربط الفرس
دي أهم واحده في القصه الحقيقيه عشان من ساعات مادخلت البيت أنا حقيقي بهيج عليها
عشان كل مابشوفها زوبري بوقف عليها
مع الوقت و الزيارات اخدت علي الجو
لكن الواحيده للي انا بقعد اتكلم معاها بستريح معاها هي چومانه مع اني في غيرها كتير في البيت بس هي للي شدتني ليها
هوصفلكم شكلها هي بيضه عينها سواد شعرها اسواد جسمها ولا مليانه اوي ولا هي رفيعه اوي مظبوطه
هي في مدرسه ساعات بتقعد جمبي اشرح لها حاجات في الدروس بتاعتها أو لما بتهزار معايا
ويكون مفيش حد جمبي اتحرش بيها احط ايدي علي طيزها من فوق هدوم ساعات بعمل نفسي بلعب في موبيل اصورها و.. أصور جسمها للي بيهيجاني عليها لما باروح البيت اضرب عشره عليها افتكر اني حطيت أيدي علي طيزها وكسها من فوق هدومها
مره كانت عزامهم عندي استغلالت فرصه و... دخلتها قوضه النوم بتاعتي هي بعيده عن انظر يعني محدش كشفهاو كده بحجه اني هوريها حاجه و نايمتها علي بطنها احنا لبسين الهدوم عادي و قعد احك فيها من وراه ابوس في خدودها أخذت منها بوسها مشبك من شفايفها سخانت عليها اكتر لحد لما نزلتهم علي هدومي بس الحقيقه البت چومانه مكانتش بتقول حاجه لحد دي شجعني اكتر اني اتجراء عليها أكثر وقلعها الهدوم التحتنيه و انزلهم علي لحمها مره كانت عندهم كانت قعد في الشقه بتاعي جدها للي في الدور الارضي هي كانت قعده معايا كانت بتلعب في موبيل بتاعي محدش كان موجود كأنه بشترو حاجات من السوق وانا نايمتها علي بطنها علي الكنبه اخدت منها الموبايل بتاعي شغلت الكاميرا و قلعتها بنطلون وكلوت ونامت فوقيها فضلت ابوس فيها ولعب في وكسها أمص في كسها بوسها من شفايفها وقلعت أنا كمان هدومي للي تحت سجلت فيديو صوت وصوره انا راكب فوقيها انا بحك فيها و زوبري هو راشق في فلقه طيزها وكسها هي عامله توجاع بصوت واطي اه اه اه براحه بيوجعني ياعمو براحه اه اه روحت حط ايدي علي كسها بلعب فيه لحد لما احمر جدا لحد ما خلاص مش قادر من الشهوه الجنسيه والنشوي انا بقولها في دونها هانزل لبن بتاعي هطافي نار كسك يا شرموطه نفسي انيك أمك ايه تبقي تحت مني زيك اه اه اه نزلت لبن بتاعي بين الخرم طزها وفتحت كسها ... و اخذت الكلوت بتعها مسحت بي زوبري مسحت بي طيزها وكسها ولبستهولها تاني.... و عادلت هدومها و قاعدتها مكانها انا عادلت هدومي قعدت مكاني و قعدت اشوف الفيديو للي صورته كان جامد جدا
ورافعته علي الايميل بتاعي عملت اخفاء لفيديو من علي موبيل عشان خطيبتي ماتشفهش المهم خطيبتي جات هي إخوتها وامها
قعدت شويه معاهم رواحت علي البيت بتاعي
قعد اتفرجع علي الفيديو انا متخيل چومانه نائمه على بطنها انا فوقيها ملط زوبري بين لحمها
فضلت كده علي نفس الحال لحد جات لحظه الحاسمه لما حدادنا معاد كتب الكتب فعلا كتبنا الكتب وكله تمام
عاملت الفرح في قاعه افراح
ولما لاحظت چومانه لبسه فستان الزفاف قصير جدا انا هجيت عليها انا قولت لنفسي هطلع كل هيجان دي علي خالتك الشرموطه
المهم الفرح كان كله بيرقص وجتلي الفرصه اني چومانه تجي ترقص معايا قربت منها بقولها في ودنها هجتني عليكي اوي يا شرموطه ضحكت ضحكه ولا اجدعها شرموطه
من هنا تم الفرح والدخله عدي واقت شويه والفرح كان واقت الصيف وكده بعد الدخله بأسبوع بظبط جالي دعوه في نادي كده مراتي فرحت جدا و المهم اني مراتي قالت الاهلها من باب الفشخره وكده
طبعا چومانه شابطه و شبطت اني هي تجي معانا المهم كان لزم تجي تبت معانا عشان هنتحرك بدري
فعلا رواحت معانا و ظبطت الدنيا دخلت الحمام ظبطت هدومي لبست هدوم خفيفه عشان اقدر اقلعها بسهوله من غير بكسر وكده وأخدت شاور الجميل تمام التمام هنا بقي حان واقت النوم هي عشان بتخاف تنام لوحدها عاوزه تنام مع خالتها المهم خالتها اقترحت اني هي تنام وسطتنا وكده يعني هي في دمغها اني هي زي اختي وكده وثقه فيا المهم مراتي نامت جوه جمب الحيطه چومانه في النص انا علي طرف سرير دي فرصتي طبعا المهم عاملت نفسي نايم عشان اطمن اني خالتها نامت و بعد حولي ساعه كده أكدت اني كله نام
المنظر كأاتي چومانه نائمه ظهرها ليا انا كانت نايم ظهري ليها عدلت نفسي بصت علي خالتها نامت ولا لاء نزلت الشورت بتاعي قعد لعب في زوبرري بعد كده قلعتها هي الهدوم للي تحت عدلت وضعي خليت زوبري رشق في فلقتها في نص طيزها بظبط فضلت ابوس فيها حضنتها فضلت احك بتاعها فيها من ورا جامد هي بتوجع بصوت واطي اه اه اه كل ما اسمع صوت نفسها التواجع بتاعها عامل زي الكرباج من كتر الهيجان انا عمال ارزع في طيزها و مره اخشوره بين رجليها عند كسها جات اول رعشه المتعه الجنسيه لچومانه و لحد ما جت لحظه و انا كمان نزلت لبن بتاعي علي طيزها وظهرها لبن بتاعي نزل شويه منه علي السرير
قولتها في ودنها قومي وريا علي القوضه التانيه بشويش فعلا قامت وريا
نايمتها علي ظهرها علي الارض علي السجاده و نامت فوقيها فضلت ابوس فيها ولعب في وكسها أمص في كسها وطيزها انا رفع رجليها علي كتفي بعدين نامت فوقيها فضلت احك زوبري في كسها من بره هي عماله توجع بصوت واطي اه اه اه اه اه براحه بيوجعني
انا عمال اهزي اه يا شرموطه زوبري بيحب جسمك نفسي افتحك وخليكي حامل مني انزل لبن بتاعي في مهبل بتاعك وفعلا قعد احك شويه حلوين
نزلتهم لمره تانيه بعد واقت طويل شويه وقمت من عليها قولتها خوشي الحمام اغسلي كسك وطيزك يا شرموطه يا متناكه دخلت انا نامت في مكاني تاني هي خرجت من الحمام دخلت نامت مكانها
وقومنا الصبح ولاكاني حاجه حصلت وغريبه جدا اني هي مش بتحكي لحد للي بيحصل برضوا ............ و قمت من النوم ملقتش مراتي في الشقه نزلت تشتري حاجات لبيت وچومانه نائمه
لسه قمت قعدت جمبها ابوس فيها ولعب في شعرها فتحت عينها قربت شفيفها ادتني بوسه من بؤقي انا قولتها صباح الخير يا مراتي تانيه هي ردت عليا قالتلي لاء انا مراتك أوله 😊
صباحيه مباركه يا عروسه
وقمت اخت شاور بعد النيكه حلوه بتاعه امبارح
جهزنا عشان نروح النادي و
قضينا واقت حلو بصراحه برضوا مسبتهاش برضوا عاملت واحد في حمام السباحه عاملت نفسي بساعدها علي السباحه انا شغل حك فيها وخلصنا و اخدتها اتماشينا شويه نتكلم
مره برضوا كانت بيتا عندنا نايمه جمب مراتي كانت لسبه جلابيه بيتي خفيفه
نايمه على جنبها الأيسر نامت ورها رفعت الجلابيه شديدالكلوووت بتاعها وضربت عشره علي طيزها وكسها لحد لما حسيت اني قربت نزلت لبن بتاعي حطيت زوبري بين رجالها وقذفت لبن بتاعي كان المنظره جميل اوي اوي علي طزها وكس چومانه ارتعشت انا غرقت الملايه السرير لبن و كويس اني مراتي ما اخدتش بالها من لبن بتاعي
في لقاء حصل بچومانه علي سطوح البيت بتاعي كانت طلع اصلاح الدش وطلعتها معايا وكان بليل اخدتها في حته مستخبيه كانت واقتها لبسه بچامه بيتي تحت منه اندر ابيض قلتها بنطلون وقلعتها اندر قعد لعب في كسها وطيزها وافرش أمص كسها انا كمان نزلت بنطلون بتاعي طالعت زوبري قعد احك في كسها في شفايف كسها بعد كده لفتها فضلت احك في طيزها علي الواقف لحد لما نزلت لبن بتاعي وخليتها تمص باقي لبن من علي زوبري ولبست الكلوت وبنطلون بتاعها ونزلت تحت أنا عدلت ههدومي كاملت للي بعمله فوق السطوح

الجزء الثاني...........................


هنا حصل لقاءات كتير مع چومانه حبيتي للي مش بستمتع غير معاها في مره كانت في بيت أمها مكنش حد موجود في البيت واختها علي سرير امها قلعتها الهدوم كانت لبسه دافيه شتويه كان في وقت الشتا والسقعه شديدا و نزلتها البطلون بتاعها والكلوووت بتاعها فضلت احك زوبري في كسها وطيزها لحد لما قربت نزل لبن بتاعي نايمتها علي ظهرها نزلتهم علي خرم طزها وكسها جيبت كلوت من بتوع امها مسحت بيه زوبري مسحت بيه طزها و رامته في وشها قولتها كلوت امك الشرموطه زيك شرب من لبن بتاعي

مره اتفقت مع مراتي اني هي تجيب چومانه عندنا تقعد معانا شويه قولتها انا هروح اجيبها يعني بحجة اني اجيب حاجات واعدي اجيبها بمرا چومانه يعني فعلا كلمت أختها ( أيه ) اني وصلت عند البيت عشان تنزلها ليا چومانه و تجي تقعد معانا شويه فعلا نزلتها اختها ومشينا
وامي وجوز امي كأنه قاعدين عند حد من قريبنا الشقه فاضيه أختها علي الشقه بتاعنا عاملت نفسي اني احنا هجيب حاجه من البيت بسرعه روحنا علي البيت قلعتها ملط انا قلعت ملط فضلت ابوس فيها ولعب في وكسها أمص في طيزها. . ابوسها من بؤقها قعدتها علي زوبري فضلت اخليها تنزل وطلع علي زوبري و نامت علي ظهري وخلتها قعد علي باطني و زوبري طلع نزله برضوا لحد ما خلص مش قادر هجيبهم انا مش عاوز انزلهم بسرعه
شويه خلتها تمص زوبري
طلعت الموبيل فتحته علي الكاميرا خلفيه بس ملحقتش اصور فيديو كانت خلص هجيب من كتير الهيجان نايمتها علي بطنها فتحت فلقت طيزها و فضلت احك زوبري لحد لما هجت جمدا نامت فوقيها انا بنزل هي بقول اه اه اه اه .... انا حطط ايدي تحت منها علي كوسها شغل دعك فيه ورتعشت جامد دي خلاني
انا كمان نزلت لبن بتاعي غرق ظيزها بعد كده صورتها صوره لطيزها هي غرقانه من لبن بتاعي هي طيزها بيضه اوي مع لبن بتاعي طيزها كانت تجانن بس نسيت اعمل زي كل مره اخفي الصوره ارفعها علي اميل لكن الاحدث للي بعد كده هبقي بسبب الصوره دي بعد ما مراتي فتحت موبيل شافتها
المهم مسحت لبن بتاعي من علي طيز چومانه لبستها هدومها روحانا شقه بتاعتي و لما مراتي سألتني ايه للي اخركم كده قولتها كانت نجيب حاجات فعلا جيبت حاجات انا طلع عشان متشكاش فيا
عده اليوم في سلام 🖐️

لكن بعد كام يوم كده كانت نايم و مراتي اخدت موبيل فتحته و شايفت الصوره بتاعت چومانه هي نائمه على بطنها لبن بتاعي علي ظيزها بس هنا متاكداتش اوي عشان و انا بصورها مجبتش وشها ومراتي عاملت خناقه قولتها دي واحد صاحبي بعتهلي دي مش بنت إخوتك دي صوره من علي النت المهم فضلت ورها لحد ما أقعنتها فعلا بس هنا في كارثه اكبر من كده اني مراتي كانت فعل لس بتشك فيا ...........انا قلبي ميت مش اتلم بقي و أهدي لعب لاء اتكلم مع ايه ام چومانه عشان تجيب چومانه يوم الاجازه الاسبوعيه بتاعي تبت معانا
فعلا وفقت لما جات چومانه تبت وعاملت معاها زي كل مره بس المره دي كانت مش عارف كل شويه مراتي تدور واشها بتبص علينا زي ماتكون بتكدا اني فعلا في حاجه بيني وبين چومانه ولا لاء الجو كان حر جدا ومراتي قامت تفرج علي تلفزيون في قوضت الجلوس عشان مش جايلها نوم انا استغلالت الموقف فعلا أحسن استغلال. .. وقلعت چومانه بنطلون بتاعتها نايمتها علي بطنها نمت فوقيها قعد احك بتاعها فيها لحد لما نزلتهم علي طزها و علي ظهرها نامت مكاني هي عدلت هدومه نامت تاني وناولتهش للي في بالها اني هي تمسك عليا فرصه لكن باقي الاحدث هبقي صادمه لما كانت
و في مرات و هي في البيت عندنا وچومانه كانت بيته عندنا مراتي كانت عامله نفسها نائمه فجأة ادتنينا ووشها يعني بتأمين عليا كان واقت الشتاء چومانه كانت المردي دي نائمه مديني وشها مراتي عاملت نفسي نايم انا كانت بلعب في كس چومانه الضيق من تحت البطانيه
ملحوظه انا لحد الان مافتحتهاش أو ماحولاتش اعمل كده
دخلتي ايدي تحت هدوم چومانه بلعب في كسها و بابوسها من بؤقها مراتي هنا فتحت عينها شفتني و عاملت هنا مشكله كانت حلافه لتحكي لامي و الجوز امي و ام البت چومانه الموضوع كان هبقي فضيحه طبعا أنا حاولت اهدي الاموار لكن بلا اي نتيجة لكن قعد اقعنها اني هي زي بنتي انا عمري ما بعمل حاجه زي كده المهم مراتي سكتت لكن مره دي
يوم كان في فرح مراتي راحت الكوفر كان معاها مفتاح الشقه بتاعي عشان مفاحتها ضاع منها انا كل ما افتكر اعملها نسخه أنسي المهم هي بعتت المفتاح مع چومانه حبيتي دي كانت اجمل فرحه بقي اخدت چومانه قولت آلامها اني انا هخدها معايا عشان محدش في البيت عندكم فعلا أختها علي البيت بتاع مراتي عاملت مع چومانه احلي ليله دخله عروسه مره دي بقي صورت لقاء كله

انا اول ما دخلت من الباب الشقه بتاعتي قولتها اقلعي ملط هنيكك علي سرير خالتك الشرموطه زيك زي كل مره لما بنيكك عليه البت چومانه بحب الشتيمه اوي فعلا قلعت ملط انا برضوا قلعت ملط فضلت يجي ساعه عمل افرش فيها أمص كسها وطيزها وافرش كسها احك زوبري في طيزها تمص زوبري شويه لحد لما نزلتهم في بؤقها نايمتها علي ظهرها قعد احك في كسها وطيزها شويه بعد كده نايمتها علي بطنها فضلت احك زوبري في فلقه طيزها وكسها بعد كده قومتها قاعدتها علي زوبري وفضلت طلع نزله زي الشراميط بعد كده فضلت بوس فيها هي قعد علي راجلي نامت ظهري زوبري راشق في كسها من بره هي طلعه نزله في اخر نايمتها علي بطنها جيبت لبن بتاعي علي طيزها وظهرها

اختها علي الحمام و انا شيلها علي ايدي عشان نستحمامه انا هي لابسنا الهدوم و روحنا لمراتي الكوفر تحركنا علي الفرح
مره مراتي نسيت الشحن موبيل بتاعها عند امها انا كانت راجع من الشغل قلتي عدي علي ماما نادي علي چومانه تنزلهولك عشان محدش عندها فوق يعني و طلعت عاملت نفسي عبيط وسلمت عليها قعد معاه شويه قعدت اهزار مع چومانه وكده بعد كده أخدت علي سرير امها فضلت ابوس فيها ولعب في وكسها وقلعتها البنطلون بتاعها نيمتها علي بطنها فضلت احك زوبري انيك فيها لحد لما نزلت لبن بتاعي علي طيزها لبست هدومي وأخدت الشحن وروحت علي البيت بتاعي
و في ايام لما تبقي چومانه قعد معانا في البيت بخلي مراتي نزل نتشري حاجات عشان انيك چومانه كانو كام مره صورتها انا نايم فوقيها ملط بنزل لبن بتاعي علي ظيزها لحد لما جت اخر مره چومانه جت عندنا مراتي قعده معرفتش اعامل حاجه معاها غير اتصور معاها صوره النهايه للذكري الاخير ليا انا چومانه كانت اخر صور ليا انا هي

بعد كده اكتشفت اني مراتي عامله علاقه كامله مع واحد سواق تكتوك بطلعه ينام معاها في الشقه بتاعتي علي سريري لما كشفتها كان بسبب عقب سيجاره كان في الطفايه بتاع البيت نوع السجائر اجنبي انا مش بشرب سجائر غير مصري فضلت اراقب فيها كام اسبوع مع الاحدث كتير مره كانت في الشغل مراتي كانت عند امي انا راجعت من الشغل اختها روحنا علي البيت لقيتها بقولي شباك الحمام مكسور كان الشكك اني في حد حاول يسرق البيت الاسف الشديد مفيش حاجه اتخدت من الشقه بتاعي شك زاد اكتر و مره كانت هي عند امها راجعت البيت في ماعدها قالتلي عوزه انزل اخيط الشنطه بتاعي انقطعت لكن انا اقعتها اني هروح بدلها فعلا سبت موبيل من موبيلات بتاعتي بسجل صوت عشان يسجل و اعارف ايه للي بيحصل بظبط اني مفيش حد من الجيران عوز بقول للي بيحصل في شقتي في غيابي هي كمان ايام الاجازه الاسبوعيه بتاعتي كانت بحب انزل اقعد علي القهوه للي في واش البيت بتاعي
هي كانت بتخانق معايا عشان ماتقعدش لواحدها لكن الان هي بتوافق عادي اني انزل علي القهوة ده خلني أشك فيها كتير لما راجعت من بره بعد ما غيبت شويه عشان اديها فرصه تكلم كتير في تلفون وتكلم علي
عشقها راجعت ماسكت تلفون سمعت بتكلمه يتفق مع عشقها
علي
اني هي تقابله بعد ما انا اروح الشغل من هنا وضبت كمين محترام وعزمت أهلها عندي قفشتها كلت العلقه التمام وعارفين ازاز الحمام للي كان مكسور مكانش حرامي كان الواد الجزار للي تحت لما شاف علي طلع كان عوز يعمل زيه تقربنا دي عرفته بعد كده
و طلاقها و سبتها لعلي المعرص بتاعها 😂😂 تشبع بيه انا كده تمام شبعت برضوا هي مقدرتش تمسك عليا غلطه إنما انا مسك عليها
بس عاوز اقول انا ليه متعاملتش مع چومانه جمدا و انا نايم معها رغم اني قادر افتحها بس للي كنت عاوزه اني اكتيف من حاجه معينه مراتي كانت فرفضها معايا و كانت ماسكه علي وضع واحده بس في علاقه الجنسية ده للي وصلني للي عملته مع چومانه هي مكنتش ملي عيني اصلا من اول غلطه ودفعت ثمنها غالي ارجع اقول
انا برضوا للي بدأت لعبه أنا للي كتبت النهايه
هنا انتهت القصه

شكرا اتمني القصه تعجبكم
على فكره.. القصه دى الاخطاء الاملائيه اللى فيها اكتر من الكلام اللى مكتوب نفسه... يعتبر كلها فعلا غلطات وكل الكلام الغلط بيغير معنى الكلمه المقصود واكيد بياخدك فى حته ومعنى تانى خالص على فكره والاهم من كده ان الكلام الغلط كمان بيمنع المتعه والاثاره اللى فى القصه خالص وانت بتقرا عمرك ماتحس بأى متعه او اثاره او اى حاجه تشدك مهما كانت القصه حلوه عادى.. عشان كده لازم تراجع كل القصه كلمه كلمه وتصلح الغلطات اللى فيها كلها قبل النشر طبعا وكده مصلحه لك.. عسان هتوصل للقارئ اللى انت عاوز توصله له من غير اى كلام غلط يعنى... رجاء تاخد بالك من كده
ومشكور لمجهودك ويريت تعمل زى مقولتلك بس ومتضيعش بقى حلاوة القصه ومجهودك كمان
الى كل جديد ممتع......
 
من منكم عنده القدرة على إكمال هذه القصة فضلا لا أمرا رجاءا من لديه القدرة فليكملها الآن
 
مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك
وسيستجيب لك أحد @مشرفين قصص
لو كان متاح مباشرة
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%