NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دخلت على أمى عبير المتناكة الحمام بعد ما جات من الشغل بحجه ان محتاج فلوس وبكلمها وانا بصورها🥵🥵 أنا معرص ابن متناكة لحم أمى عبير النجس تحت زبار الفحول 🥵
- = محتوي مغلق = -

احا ده انا لو واقف قدامها كده كان زبي وقف زي الحديد و مكنتش هطلع من الحمام غير لما انيكها

• انا سخنت كده ليه
التفاعلات: آبن الدياثةة
ولعت زبي على آخره امك رهيبه

• انا سخنت كده ليه
احا ده انا لو واقف قدامها كده كان زبي وقف زي الحديد و مكنتش هطلع من الحمام غير لما انيكها
لا عادى اتعودت على امى كدة

انا كنت أحسبك عرص تخيلات بس
بس احا انت طلعت ديوث ابن بقره متناكه عليه بزين عايزين الحلب ده غير لحمها المربرب النجس احا ده انت لازم تبقى ديوث فعلا يا كسمك
أمى وجسم أمى سبب دياثتى

• حبيته
التفاعلات: سكون الظهيرة
باين انها كانت مزنوقة كثير و محتاجة الحمام او ان حاجة نازلة فيها و عايز تطلعها مممم
لكنها تجنن جسم ملبن
جسم أمى عبير مولعنى

• حبيته
  • انا سخنت كده ليه
  • حبيته
دخلت على أمى عبير المتناكة الحمام بعد ما جات من الشغل بحجه ان محتاج فلوس وبكلمها وانا بصورها🥵🥵 أنا معرص ابن متناكة لحم أمى عبير النجس تحت زبار الفحول 🥵
- = محتوي مغلق = -

امك بقره لحمها ملبن يعرص نيك 🌶❤️

• انا سخنت كده ليه
  • انا سخنت كده ليه
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: سهام القلب
فشختها مرة ؟ و لو لا حاولت انك تعملها ؟

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يابن الفاجره امك ملبن ولازم تتناك

• انا سخنت كده ليه
- = محتوي مغلق = -

اووووف يخربيت كسمك فاجره اووووي امك جسمها كله مفيهوش غلطه جامده اوووي تجنن كسها وبزازها يجننوا

• انا سخنت كده ليه
اووووف يخربيت كسمك فاجره اووووي امك جسمها كله مفيهوش غلطه جامده اوووي تجنن كسها وبزازها يجننوا
علشان كدة بعرص على امى

• عجبني
التفاعلات: المايستروو
اديها زبرى تمصه وهيا قاعدة كده

• انا سخنت كده ليه
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%