NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الشهوة نار

نسوانجى شايف نفسة
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
مساء الخير يا نسوانجية
عندي مشكله هي اني زبي حجمه صغير بتاع ١٢ ١٣ سنتي و انا مليان شويه و كمان زبي من النوع اللي بيبقي مشدود لفوق ف شكله بيبان انه اصغر و الموضوع ده مسبب لي احراج و انا داخل ع خطوبه و كده
فهل الحجم ده كافي لامتاع الزوجه ولا هيسبب مشاكل و مش عارف المفروض اصارحها قبل الزواج ولا ايه ؟
شكرا مقدما و ياريت تردوا و تفيدوني باحترام وبدون سخريه ❤

• عجبني
التفاعلات: كازانوفا, Horny Dragon, الدب اليمني و شخص آخر
مساء الخير يا نسوانجية
عندي مشكله هي اني زبي حجمه صغير بتاع ١٢ ١٣ سنتي و انا مليان شويه و كمان زبي من النوع اللي بيبقي مشدود لفوق ف شكله بيبان انه اصغر و الموضوع ده مسبب لي احراج و انا داخل ع خطوبه و كده
فهل الحجم ده كافي لامتاع الزوجه ولا هيسبب مشاكل و مش عارف المفروض اصارحها قبل الزواج ولا ايه ؟
لازم تخس يا صاحبي مفيهاش كلام و كدا هتقلل الدهون حواليه و هيبان اكبر
بس بردو هو كدا في المتوسط

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: khaledmajid09 و Elbobelbob
يعني ايه مشدود لفوق
حجم طبيعي وده الغالب في الوطن العربي

انا قضيبي ١٠ سم اصلا 😥

• عجبني
التفاعلات: lucky me
مساء الخير يا نسوانجية
هاد الحجم المتوسط للقضيب..لا يغرك اللي بتشوفو بالبورنو.

• عجبني
التفاعلات: lucky me
عادي مهبل الست اصلا طوله مش بيعدي 10 سم
الي قضيبه بيكون اكبر من 15 سم مش بيقدر يدخله كله حتى

مساء الخير يا نسوانجية
اولا لا تقلق ف طالما قضيبك تعدى طوله ال 8 سنتي
ثانيا لازم ولابد تخس اعزم واجتهد واضغط على نفسك وخس عشانك قبل ما يكون عشانها وهتلاحظ الفرق جدا لما تنزل دهون البطن والعانه
ثالثا عمق مهبل المرأه من 8 ل 10 سنتي يعني طول قضيبك حتى قبل ما تخس هيقدر يمتعها وبعد ما تخس هتحس بتحسن كبير جدا طالما انتصابك كويس وليس فيه اي مشكله
واخيرا **** يتمملك ب ألف خير❤️

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%