NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا كتبت اني بنوتي وسعات بحس برجولتي والناس اتكلمت انه سهل تبطل احساس البنوتي وتكمل كراجل وانا فعليا مش قادر ابطل اني احس اني بنت مكتمله الانوثه انا واصل اني بحسد اي بنت انها بنت وعايشه كبنت انا مش مجرد احساس بس اني بنت انا جسمي جسم بنت وتفكيري ومشاعري هتجن بجد

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Shimoo777, ah___med, dr_lonllly و شخص آخر
مع احترامى الكامل لميولك بس خلينى اسالك هتكسب ايه من كونك بنوتى ؟

• أتفق
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يسطا انت كدا عشان انت ناقصك هرمون ذكوره اتسحاله تكون عندك هرمونات ذكوره عاليه وتحس بكدا
انا بفضل **** عندي هرمونات الذكوره عتدي عاليه لدرجه اني لو شوفت ولد بيتكلم بميوعه بحس اني هرجع

• عجبني
التفاعلات: maya3000
بوص مش حوار ممكن تقلب و تعمل عملية و تبقي بنت بجد

المثلية الجنسية لها قسم خاص رجاء عدم تكرار هذا الامر في الفضفضة

حلو
انا جربت الاثنين والحياه حلوه

• نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Dr Samy
انا كتبت اني بنوتي وسعات بحس برجولتي والناس اتكلمت انه سهل تبطل احساس البنوتي وتكمل كراجل وانا فعليا مش قادر ابطل اني احس اني بنت مكتمله الانوثه انا واصل اني بحسد اي بنت انها بنت وعايشه كبنت انا مش مجرد احساس بس اني بنت انا جسمي جسم بنت وتفكيري ومشاعري هتجن بجد
موقفك ايه لو انا مثلا عاوز امارس الجنس معاك ح يتم و يتنفذ ازاى ؟ فى فتحتك الشرجية؟؟؟

• عجبني
  • انا سخنت كده ليه
نفسى اشوفك و ياريت نبقى أصدقاء اترك كارت تعارف فى السكرتارية
معرفش لو حضرتك بتتهكم بس تمام معرفه حضرتك شرف ليا 🌹

• انا سخنت كده ليه
معرفش لو حضرتك بتتهكم بس تمام معرفه حضرتك شرف ليا 🌹
مستحيل اتهكم عليك
ياريت بجد نتعارف مع بعض و نتقابل بكل حب واحترام و تقدير

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: Dr Samy و طيزي بتوجع
لازم تحلل هرمونات
بص حضرتك انا هكلمك ك دكتور
مشكله دي يا نفسيه يا جسديه
لو نفسيه يرجع ذلك يا انت وحيد امك وهي كان نفسها في بنت ف كانت بدلعك دلع بناتي وتعاملك ك بنت لحد بعد بلوغ ب فترة
يا انت الذكر الوحيد وباقي اخواتك بنات واتربيت وسطيهم ف خد من طباعهم وطريقه كلامهم واهلك معرفوش يفصلو بينك وبينهم ف تربيه لان تربيه راجل غير بنت وممكن تطلع بنت مسترجله بسبب تربيه غلط او تطلع ولد بنوتي عادي جدا
حاجه تانيه ممكن تكون عملت ليك تروما هي علاقه سابقه مع شاب وانت صغير حد مارس معاك وعاملك علي انك بنت
طب لو خرجنا بره اطار مشاكل نفسيه
الجسدي يبقي لغبطه في هرمونات ودي سهل نحلل نعرف وتتظبط عادي وهتحس ب فرق
دا لو مكنتش مارست مع راجل

• عجبني
التفاعلات: maya3000 و Dr Samy
لازم تحلل هرمونات
بص حضرتك انا هكلمك ك دكتور
مشكله دي يا نفسيه يا جسديه
لو نفسيه يرجع ذلك يا انت وحيد امك وهي كان نفسها في بنت ف كانت بدلعك دلع بناتي وتعاملك ك بنت لحد بعد بلوغ ب فترة
يا انت الذكر الوحيد وباقي اخواتك بنات واتربيت وسطيهم ف خد من طباعهم وطريقه كلامهم واهلك معرفوش يفصلو بينك وبينهم ف تربيه لان تربيه راجل غير بنت وممكن تطلع بنت مسترجله بسبب تربيه غلط او تطلع ولد بنوتي عادي جدا
حاجه تانيه ممكن تكون عملت ليك تروما هي علاقه سابقه مع شاب وانت صغير حد مارس معاك وعاملك علي انك بنت
طب لو خرجنا بره اطار مشاكل نفسيه
الجسدي يبقي لغبطه في هرمونات ودي سهل نحلل نعرف وتتظبط عادي وهتحس ب فرق
دا لو مكنتش مارست مع راجل
يحتمل فشل متكرر فى بداية او بدء علاقة جنسية و عاطفية مع اى انثى بشكل طبيعى Streat بسبب عجز او نقص عضوى او إحباط متكرر للإحساس بالنقص او الدونية او تقدير منحط للذات ، فبدا يتحول للحصول على الحب بتقديم نفسه للذكور من نفس النوع فى صورة انثى homo sexual

يحتمل فشل متكرر فى بداية او بدء علاقة جنسية و عاطفية مع اى انثى بشكل طبيعى Streat بسبب عجز او نقص عضوى او إحباط متكرر للإحساس بالنقص او الدونية او تقدير منحط للذات ، فبدا يتحول للحصول على الحب بتقديم نفسه للذكور من نفس النوع فى صورة انثى homo sexual
اظن كان هيبقي سالب مش بنوتي يعني شخص بيبقي عنده احساس ضعف جنسي او جرب وفشل او عنده مشاكل تناسليه بيتجه يكون سالب ويمارس مع رجاله ويقنع نفسه ان دي ميوله
لكن مش بيقول انه بنوتي وعايز يبقي بنت وحاسس انه بنت ويحسد بنات

• عجبني
اظن كان هيبقي سالب مش بنوتي يعني شخص بيبقي عنده احساس ضعف جنسي او جرب وفشل او عنده مشاكل تناسليه بيتجه يكون سالب ويمارس مع رجاله ويقنع نفسه ان دي ميوله
لكن مش بيقول انه بنوتي وعايز يبقي بنت وحاسس انه بنت ويحسد بنات
انا فعلا اتعمل معايا علاقه وانا صغير هيا الي دمرتني

انا فعلا اتعمل معايا علاقه وانا صغير هيا الي دمرتني
طب احكي تفاصيل علاقه دي
لازم تتكلم عن مشكلتك وصدمتك عشان تبدا تخفف منها وتبدا تتعالج ويعاد تاهيلك
وتصبح شخص طبيعي
طريق علاج وانك تبقي طبيعي صعب لازم تكون عايز دا

ده تيبكل توصيف اضطراب الهويه الجنسيه

معرفش مسموح اكتب قصتي علشان كنت *** عادي ولا ممنوع
طب احكي تفاصيل علاقه دي
لازم تتكلم عن مشكلتك وصدمتك عشان تبدا تخفف منها وتبدا تتعالج ويعاد تاهيلك
وتصبح شخص طبيعي
طريق علاج وانك تبقي طبيعي صعب لازم تكون عايز دا
هل عادي احكي هنا لاني كنت *** ولا ممنوع

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%