NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مهاجر العرب

نسوانجى مبتدأ
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
كنت راكب المترو ورايح جامعتي كالعاده عمري مكنت اعرف أي حاجة عن الشذوذ بس وجينا بعد محطه المطريه لقيت واحد كان واقف جنب مني قد يقرب لحد ما بقينا لازقين ف بعض وبعد كده المترو اتحرك وانتو عارفين الزحمه بتبقي عامله ازاي وبحركه سريعه منه لقيته وقف بجمبه وبقا لازق ف زوبري وابتدي يلعب بصوابعه ف زوبري فخبطه ف كتفه براحه بصراحه كنت قرفان منه ومن نفسي بس لما خبطه فكتفه. افتكرني موافق وبحركه سريعه منه لقيته صدرلي طيزه واوووووف من ده احساس حسيت بإحساس عمري ما حسيته هجت بطريقه مش طبيعيه وهو تحس ان كانه شرقان لزق ف زوبري بطريقه تحس أنه لقي حاجه كبيره كانت ضايعه منه انا وقتها كان عندي 23سنه ووزني 70ك وطولي 180وزوبري مش خارق للطبيعه 14سم وتخزين وراسه عامله زي البرقوقه المهم غمزتله ونزلنا ف محطه غمره وبصراحه زوبري كان هايج اوي وشادد اوي ولقيته بيشاورلي نخش حمام المحطه المهم كنت عامل زي المنحدر ودخلنا الحمام اول ما دخلنا الحمام لقيته زقني بسرعه جوه الحمام ونزلي البنطلون وشاف زوبري وهو سادد فضل باصصله كام بيتامله ومره واحده لقيته بيدخل الرأس ف بوقه طبعاً كانت أول مرة مستحملتش وجبت لبني كله ف بقه وفجاه لقيته بلعه كله ونزلت كميه كبيره جدا وخرجت بسرعه قدام المبوله ظبط نفسي وظبط هدومي وخرجت وهو خرج معايا طلع واتعرفنا علي بعض وخدمات ارقام بعض وبصراحه كنت لسه هايج فطلبت منه إن هو يجي معايا انا عندي شقتي اللي هتجوز فيها وهوكمان كان ماشي ورا خرمه المهم وافق ورجعنا تاني محطه المرج وركبنا روحنا شقتي وبصراحه شهوتي كانت مخلياني مش مركز معاه ولما دخلنا شقتي دخلنا ناخد دش مع بعض وبصراحه عمري ما شفت ولا هشوف الجسم ده طوله 170,وزنه 80,طيزه من نوع القلب المقلوب ومشدوده وطريه ف نفس الوقت ولا خرمه كان ديق فشخ طبعا دخلنا تحت الدش سوا وخدنا بعض بالاحضان وهاتك ي دعك وهو أيده كانت عارفه طريقها وشفايفي مسابتش شفايفه لحظه وأيدي طبعا كانت عماله تفعص ف طيزه شويه والخرم شويه وكنت بمشي ايدي علي بعبوصه من تحت بضانه لحد خرمه وبعد كده مسكت بزازه بلساني وشفايفي وأيدي التانيه شغاله دعك وبحركه سريعه مني خليته يفلقس وظهرلي خرم طيزه عمري ماشفت زيه حتي ف افلام السكس شفت خرمه من هنا وهجت اوي ونزلت عليه لحس وعضعضه لدرجه ان كان بيصرخ من المتعه طبعا كنت عامل زي الطور الهائج ومره واحده روحت واقف وماسك زوبري ومنشن ع الهرم وهوب روحت رازعه كله مره واحده طبعا لولا كنت حاطط ايدي علي بوقه كان زمان العماره كلها سمعه صوته وحاول يخلع مني بس انا كنت مثبته كويس وفضلت ثابت لحد ماطيظه اتعودت علي زوبري وابتديت اتحرك بشويش ولساني بيلحس قفاه وحلمه ودنه ورقبته وطبعا شغال ع الهادي وهو دأب مني خلاص سافر لكوكب المتعه وبصراحه الميزه فيه أنه كان بيقمط علي زوبري بعضلات طيزه والحركه كانت بتجنني وابتديت اسرع الرأس من وهو بقا شغال اووووف اووووف اووووف اووووف نيك نيكني جامد أو ي وانا اروع واقوله مبسوط وهو يقولي اااااااه مبسوط اوي ارزع اوي وبقيت برزع بكل جهدي عدي عشر دقائق لحد ما نزلتهم ف طيزه ونزلت برضه كميه كبيره جدا وهو بعد كده نزل يلحس زوبري وينضفه لحد ما زوبري وقف تأني

القصه بقيه ارجو التشجيع والدعم للتكمله

• عجبني
  • طب!
التفاعلات: حزلقوم, Aol, يوسف 55 و 5 آخرين
كمل قصتك جميلة

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%