NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

صراع علي حافة الجحيم الجزاء الرابع

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

DarkAngel

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
في الجزاء التالت وقفنا لما علاء عرف أن بلال مش بلال وان لقي اكتروس هو الي مكان بلال فلاش باك لما اكتروس حب يوري علاء ايه الي حصل معي بلال وازي قدر ينقل بلال بقدرته لي عالم الجن .......
الجزاء الرابع اكتروس المتمرد
بلال اغم عليه لما كان راكب فوق سوسن عشان خالف القواعد بتاعت العهد الي بين ايڤرتون وعلاء بلال في المستشفي في غيبوبة بس وهو نايم لقي نفسه علي حافة نهر وواقف قدمه حد يعرفه كويس اوي بالرغم من أن علاء وبلال كانو يعرفوا عن بعض كل حاجه بس داه سر بلال الي حتي علاء اقرب الناس ليه ميعرفوش

بلال : أنا فين
اكتروس : ازيك يا بلال بقالنا كتير ما تقابلناش
بلال : هو أنا بحلم
اكتروس : حاجه زي كده بس انا حقيقة في خيالك يا بلال
بلال : طب أنا عايز افهم ايه الي انا شوفته داه
اكتروس : هتفهم كل حاجه يا بلال بس انت في خطر كبير وعلاء غلط غلطة كبيرة بتحضير ايڤرتون
بلال: ايفرتون مين
اكتروس: ايڤرتون ملك قبيلة العبيد يا بلال
بلال : عبيد ايه بالظبط
اكتروس: عبيد البشر من ماردة الجن
بلال : طب ايه دخل علاء بالموضوع داه
اكتروس: علاء أساس الموضع داه لما لقي كتب العزيف وابتداء انو يحضر ايڤرتون عشان يحقق العشر امنيات
بلال : عشان كده كان بيقولي ليك عندي مفاجأة هتغير حياتنا احنا الي اتنين
اكتروس : هي فعلاً هتغير حياتكم بس للاسواء
بلال : ازي يا اكتروس
اكتروس : هحكيلك كل حاجه والسر في انك تمتلك قوة ابراكسس الجنسية انت وعلاء
بلال :😂😂 اه عفريت بقي
اكتروس : الموضع مش مضحك يا بلال ولو ابراكسس رجع ناس كتير هتموت بسبب السحر
بلال : ازي وليه
اكتروس : أنا مش هحكيلك هخليك تشوف بعينك وتحكم انتو المفتاح الي بيدور عليه ايڤرتون من ساعت ما ابراكسس اتحبس في بوابة الجحيم
وتنتقل الصورة لي قصر كبير مرصع بالذهب والياقوت وعليه حراس من ماردة الجن وتتنقل الصورة لدخل القصر قاعه كبيرة وفي نصها عرش مرصع بالماس والدهب والياقوت وفي كائن لبس تاج من اللؤلؤ وعيون حمراء وجناحت وكان في كائن قدمه بس الكائن داه
ابراكسس : انت لزم تنفذ طلبت البشر
خادم من الجن : بس انا مش عبد لبشري عشان انفذ اومره
ابراكسس : داه العهد الي بينا وبينهم متنساش أنهم وخدين العهد معي حامل النور
خادم الجن : عهد معي حامل النور مش معايا يا جلالة الملك
ابراكسس : انت عايز تعصي أوامر حامل النور
خادم الجن : ولو عصيته ايه يقدر يعمله معيا يا جلالة الملك
ابراكسس : انت كده بتغضب حامل النور يا اكتروس
وفجأة بيدخل حارس من جيوش الجن وينحني للملك ابراكسس
ابراكسس : اهلا بالقائد ايڤرتون
ايڤرتون: مولاي ابراكسس
ابراكسس : ماذا يحدث يا ايڤرتون
ايڤرتون : مولاي ملك ملوك الجان حامل النور يريد لقائك انت واكتروس الليلة
ابراكسس : مش قولتلك يا اكتروس انك كده هتدخل المملكة في حرب معي حامل النور
اكتروس : مش هتفرق بس احنا مش عبيد للبشر ولا البشر عبيد لينا يا ابي
ابراكسس: ايڤرتون هتيجي معانا عند حامل النور عشان نقدمله قربان بشري عشان يسامح اكتروس
ايڤرتون : وانا مجهز القربان البشري يا مولاي
اكتروس : أنا مش محتاج قربان عشان حامل النور يسامحني ولا محتاج وجودك يا ايڤرتون
ابراكسس: أخرج يا ايڤرتون واستعد عشان نروح لحامل النور
ايڤرتون : امرك يا مولاي
ابراكسس : اكتروس أنا بحذرك من ارتكب اي خطاء قدم حامل النور
اكتروس : حامل النور لا اسمه لوسيڤر الشيطان الاعظم
وتتنقل الصورة لي جزيرة وسط مياه في نصها بركان كبير في وجود ابشع مخلوق في الكون لوسيڤر أو عزازيل أو زي ما الملك الاعظم قال الشيطان الرجيم ويدخل ابراكسس واكتروس وايڤرتون علي لوسيڤر
ابراكسس : سيدي وملكي لوسيڤر القائد الاعظم
لوسيڤر : اهلا بصديقي القديم ابراكسس واهلا بك يا اكتروس
ابراكسس : كيف حالك يا ملك ملوك الانس والجن
لوسيڤر : حالي اتسال عن حالي وانا منبوذ يا ابراكسس اتعلم يا اكتروس قبل أن يولد ابك وقبل أن يولد البشر كانت أنا العابد التقي معي ملائكة الملك الاعظم
اكتروس : لوسيڤر لماذا تريد منا أن نصبح عبيد للبشر
لوسيڤر :لا تناقش يا اكتروس فقط استمع
حين خلق الملك الاعظم عدوي ادم تمردت ورفضت السجود وخرجت من السماء وانا ملعون أنا من تمردت علي الملك الاعظم وأخرجت ادم من الجنة بقوتي واقسمت أمام الملك الاعظم أن أجعل ذرية آدم في ضلال الي يوم الدينونه اغويت قوم لوط بالشذوذ وجعلتم يمارسون الفاحشة واسال ابك كيف علمتم واوقعتهم في فخ ممارسة الجنس معي الرجال حين تشكلت أنا وولدك علي هيئة البشر وعلمنهم كيف لي راجل أن ينكح راجل أنا من جعلت بني اسرائيل يقطعون الشجرة التي اختباء بها زكريا رسول الملك الاعظم أنا ثم أنا ملك ملوك الأرض الانس والجن كيف لك أن تعصي امري يا اكتروس
اكتروس : استمعت اليك فاستمع الي جيدا يا من تدعي انك اله وملك انت ملعون في السماء والأرض وكما انت تمردت علي الملك الاعظم أنا تمردت عليك افعل ما تشاء يا لوسيڤر فأنت لا تعني لي شيئا وانا لست عبدا لك بل أنا اكتروس عبدا للملك الاعظم فلتذهب انت وابي الي الجحيم
وفجأة اكتروس في أيده كتاب كبير وحطه علي دماغ ابراكسس وفضل يقراء وابراكسس يصرخ من شدة الالم لحد ما اختفاء جواه الكتاب محبوس بلعنه اكتروس ابنه هجم ايڤرتون علي اكتروس هو ولوسيڤر وبقدرة اكتروس في التنقل بسرعه شديدة قدر يهرب وهو مصاب لي صحراء مصر وهناك قابل الملك زولاء وحكله كل الي حصل بالتفصيل وأنه قدر يحبس ابراكسس حليف ابليس الاول في مخطوطة العزيف وان لزم عشان يخرج لزم يتنفذ عشر امنيات قصاد عشر طلبات عشان يفتحو بوابة الجحيم ويعلنو حرب ضد عفاريت سليمان الحرب الي هتبقا نهاية لي عالم الجن.......

• عجبني
التفاعلات: 💥✨🌟 قيصر الشرق ✨💥🌟
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لا تنشر الأجزاء متفرقة توضع في تعليق علي القصة وتبلغنا للدمج

• عجبني
التفاعلات: DarkAngel و حاكم الشاات
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%