NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

B L A C K

"اتق شر الحليم اذا غضب"
نسوانجي متفاعل
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
لو جواك اتنين بيتخانقو الى هما (القلب-العقل) ده بيقولك اعمل كذه وده بيقولك لا اعمل كذه والاتنين رئيهم عكس بعض فى الحاله ديه المفروض الواحد يسمع كلام مين...؟

انا من رأئي ان العقل كلامه يمشي بس برضو بيحصل لغبطه فا نختار مين ولا نعمل ايه بقا انا زهقت😂😂😂

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: Adam Afndena, البرنس احمد, نياك بقوة و شخص آخر
لو جواك اتنين بيتخانقو الى هما (القلب-العقل) ده بيقولك اعمل كذه وده بيقولك لا اعمل كذه والاتنين رئيهم عكس بعض فى الحاله ديه المفروض الواحد يسمع كلام مين...؟

انا من رأئي ان العقل كلامه يمشي بس برضو بيحصل لغبطه فا نختار مين ولا نعمل ايه بقا انا زهقت😂😂😂
بمشى ورا بتاعى

FB-IMG-1706921558894

• بيضحكني
التفاعلات: فكرى، B L A C K و د محمود عبده

العقل

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: فكرى و B L A C K

العقل طبعا و لو موضوع قية حب يبقي قلبك و عقلك مع بعض لان لو العقل لواحدة فا هتقسي و لو القلب لواحدة فا هتتبهدل

• عجبني
التفاعلات: فكرى
  • بيضحكني
التفاعلات: B L A C K
  • بيضحكني
التفاعلات: د محمود عبده
العقل طبعا و لو موضوع قية حب يبقي قلبك و عقلك مع بعض لان لو العقل لواحدة فا هتقسي و لو القلب لواحدة فا هتتبهدل
ولو القلب والعقل مختلفين؟

• أتفق
التفاعلات: The King👑
اعجاب برأيك .

• حبيته
التفاعلات: The King👑
  • حبيته
  • أتفق
التفاعلات: B L A C K و فكرى
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
سأرد عليك من الواقعية : بنت عمتى مليونيرة - امها صارحتنى انها تريدنى زوجا لها - جميلة ولطيفة ومؤدبة . والدى افقر واحد فى العيلة . عقلى رفض . وتزوجت واحدة فقيرة مثلى . الحمد ل ل ه عشنا فى سعادة ور بن ا عوض علينا .

• عجبني
التفاعلات: بتاع تكييف الهواء

الاتنين جايين من العقل سواء التفكير بي منطقيه او المشاعر
الفكره انك تستفيد من الاتنين سوا مع بعض بي حيث انك توصل لي احسن حل

طول عمرى بدى قلبى بالجزمه وبدوس عليه واسمع كلام عقلى
المرتين تلاته الى اخدت فيهم راى قلبى كل مره كنت اخد خازوق يطلع من نافوخى

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح
سأرد عليك من الواقعية : بنت عمتى مليونيرة - امها صارحتنى انها تريدنى زوجا لها - جميلة ولطيفة ومؤدبة . والدى افقر واحد فى العيلة . عقلى رفض . وتزوجت واحدة فقيرة مثلى . الحمد ل ل ه عشنا فى سعادة ور بن ا عوض علينا .
حاسس انك بعدت عن فكره الموضوع سيكا😂

• حبيته
التفاعلات: فكرى
الاتنين جايين من العقل سواء التفكير بي منطقيه او المشاعر
الفكره انك تستفيد من الاتنين سوا مع بعض بي حيث انك توصل لي احسن حل
طب ولما يبقى الافكار متضاربه يعنى ده بيقول كلام وده بيقول كلام بترجحي كفه مين؟

طول عمرى بدى قلبى بالجزمه وبدوس عليه واسمع كلام عقلى
المرتين تلاته الى اخدت فيهم راى قلبى كل مره كنت اخد خازوق يطلع من نافوخى
يعنى كلام العقل ديما هو الصح ومينفعش ناخد رآى قلبنا

طب ولما يبقى الافكار متضاربه يعنى ده بيقول كلام وده بيقول كلام بترجحي كفه مين؟
علي حسب الموقف بس بصراحه العقل كفه بتاعته مضمونه اكتر
الفكره انك محتاج تفكر بي طريقه منطقيه التصرف الي انت عاوز تعمله صح او غلط ،تأثيره عليك و علي الي حواليك ، طب علي المدي الطويل ايه الي هيحصل ، فا كل ده العقل الي هيساعدك فيها

• أتفق
التفاعلات: B L A C K

لو عقلى وقلبى حصل كل واحد فيهم قال رأى باطنش الرأيين واشوف حل تالت ... طالما اختلفوا يبقى الاتنين غلط
دى وجهة نظر شخصية طبعا

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%