NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

J U B A

Fighter
العضوية الذهبيه
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
ناشر مجلة
توجه جنسي
أنجذب للإناث
الوشوش وتقلبها او بمعني تاني الاقنعه والصراحه البوست ده يمكن من الي البوستات الي هتلامس الناس الي هنا
سعات الواحد بيشوف من حد حاجتين متضادين مثلا واحد ملتزم وبيسرق وانت ف عقل بالك ازاي بيعمل كدا
احنا نفسنا سعات بنعمل حات ضد بعض ولما نعد مع نفسنا هو انا ازاي عملت الاتنين دول دول متناقضين طب انا انهي فيهم الكويس ولا الوحش الخير ولا الشر
اقنعه كتير بتتلبس ومن كتر م الناس بقت بتلبس للاقنعه وتقلعها بقا هما هماهم الي بيتلخبطو ف نفسهم
يعتبر اكبر صراع ف العالم صراع النفس وسببه المعروف وهو الخوف والجبن الي بيتحكم ف كل ده
سالت قبل كده نفسك انا زي عملت الفعل ده وضده؟

• عجبني
التفاعلات: PepOoz69، الأستااذ و 👑 مــلــک الـــروقـــان 👑
ما دام بتفكر يبقا انت كويس ..الوحش مش بيفكر ولا شاغل باله
الاقناع الكتير عادي جدا بحكم الزمن اللي احنا فيه و يعتبر رد فعل لكثرة أقنعة الآخرين

انا كنت بفكر في موضوع ده من شويه غريبه اوي
ازاي فعلا البني ادم يكون بيعمل حاجه ضد قناعته
،طب احنا مين فيهم الوحش ولا الكويس
طب انت كده بتقاوم نفسك و بتجاهدها ولا بتضحك علي نفسك
يمكن اصعب حرب البني ادم فعلا بيخوضها بتكون مع نفسه

• عجبني
التفاعلات: sexypump
ما دام بتفكر يبقا انت كويس ..الوحش مش بيفكر ولا شاغل باله
الاقناع الكتير عادي جدا بحكم الزمن اللي احنا فيه و يعتبر رد فعل لكثرة أقنعة الآخرين
اوافقك جدا ان بحكم الزمن اقنعه كتير اتلبست
تسلم لمرورك

• عجبني
التفاعلات: sexypump
انا كنت بفكر في موضوع ده من شويه غريبه اوي
ازاي فعلا البني ادم يكون بيعمل حاجه ضد قناعته
،طب احنا مين فيهم الوحش ولا الكويس
طب انت كده بتقاوم نفسك و بتجاهدها ولا بتضحك علي نفسك
يمكن اصعب حرب البني ادم فعلا بيخوضها بتكون مع نفسه
شكلنا هنلم ورق من الشارع ونخش العباسيه 😂
كنت ءكرت ف البوست ان الخوف او قله الشجاعه السبب ف ده ممكن البس قناع عشان اعجب الي قدامي ده خوف
وممكن تاني اعمل حاجه عكس قناعاتي وده قله شجاعه لاني عارف ان ده عكس قنعاتي بس نفسي هزمتني وخلتني اعمله

شكلنا هنلم ورق من الشارع ونخش العباسيه 😂
كنت ءكرت ف البوست ان الخوف او قله الشجاعه السبب ف ده ممكن البس قناع عشان اعجب الي قدامي ده خوف
وممكن تاني اعمل حاجه عكس قناعاتي وده قله شجاعه لاني عارف ان ده عكس قنعاتي بس نفسي هزمتني وخلتني اعمله
شكلنا كده فعلا🙃
مش عارفه بصراحه قلة شجاعه ولا ضعف ايمان موضوع كبير اوي و دائما هيختلف من شخص لي التاني
المهم اننا نقاوم النفس الشريرة ديه

شكلنا كده فعلا🙃
مش عارفه بصراحه قلة شجاعه ولا ضعف ايمان موضوع كبير اوي و دائما هيختلف من شخص لي التاني
المهم اننا نقاوم النفس الشريرة ديه
طول م لسه فيه مقاومه طول م الشخص اقرب للصح

• أتفق
التفاعلات: Yasmin55
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الوشوش وتقلبها او بمعني تاني الاقنعه والصراحه البوست ده يمكن من الي البوستات الي هتلامس الناس الي هنا
سعات الواحد بيشوف من حد حاجتين متضادين مثلا واحد ملتزم وبيسرق وانت ف عقل بالك ازاي بيعمل كدا
احنا نفسنا سعات بنعمل حات ضد بعض ولما نعد مع نفسنا هو انا ازاي عملت الاتنين دول دول متناقضين طب انا انهي فيهم الكويس ولا الوحش الخير ولا الشر
اقنعه كتير بتتلبس ومن كتر م الناس بقت بتلبس للاقنعه وتقلعها بقا هما هماهم الي بيتلخبطو ف نفسهم
يعتبر اكبر صراع ف العالم صراع النفس وسببه المعروف وهو الخوف والجبن الي بيتحكم ف كل ده
سالت قبل كده نفسك انا زي عملت الفعل ده وضده؟
كتير وهي دي النفس اللوامه اللي بتبقي جواك خير وجواك شر والصراع داير بينهم وانتي بتحدددهتبقي مع مين ضد مين هتوقف ف صف مين قصاد مين هتبقي مع الخير هتتحول ل نفس طيبه هتبقي مع الشر هتبقي نفس خبيثه هتفضل ف النص مش قادر تسيطر علي حد فيهم هتفضل النفس اللوامه ودي اقل الخساير وافضل الوحشين **** يقدرنا علي مقاومة نفسنا ونسيطر عليها لانه هيبقي اعظم انتصار ف حياتك وهتبقي كسبت نفسك بس. ده صعب جدا للأسف او احنا اللي أضعف منه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%