NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فريده فيري

即將出發
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
انجذب للذكور
احنا في مجتمع شرقي و بتحكمه عادات و تقاليد كتيرة منها ان الست لازم يبقي قلبها لزوجها حتي لو مش بتحبه بس القلب مش بيتحكم و ممكن تحب حد تاني غيره او تكون متجوزاه و هيا بتحب حد تاني غيره في هذه الحالة قلبها يكون ملك شخص و جسدها يمتلكه شخص اخر و هو الزوج
و العكس بالنسبة للزوج عندما يعشق امراة و يتزوج امراة اخري قلبه مع امراة و جسده مع زوجته....

ما هو شعورك كزوج لو تعرضت لوقف مثل هذا
و ما هو شعورك كزوجة لو تعرضتي لموقف مثل هذا

• عجبني
  • حبيته
  • محزن
التفاعلات: الصقر_الجارح, Maxxx_PlayerxXx, LADY MONA و 7 آخرين
احنا في مجتمع شرقي و بتحكمه عادات و تقاليد كتيرة منها ان الست لازم يبقي قلبها لزوجها حتي لو مش بتحبه بس القلب مش بيتحكم و ممكن تحب حد تاني غيره او تكون متجوزاه و هيا بتحب حد تاني غيره في هذه الحالة قلبها يكون ملك شخص و جسدها يمتلكه شخص اخر و هو الزوج
و العكس بالنسبة للزوج عندما يعشق امراة و يتزوج امراة اخري قلبه مع امراة و جسده مع زوجته....

لو قبل اما اجوزها هطلها و اخليها تشوف حياتها
لكن لو بعد الحواز اعرف السبب اي و لو في ايدي اعدله اوك مش في اي يبقي كل واحد يروح لحاله

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: كريم سعد مكرم و فريده فيري
لو قبل اما اجوزها هطلها و اخليها تشوف حياتها
لكن لو بعد الحواز اعرف السبب اي و لو في ايدي اعدله اوك مش في اي يبقي كل واحد يروح لحاله
هتقدر انك تعيش مع واحده من غير حب

• عجبني
التفاعلات: Range Rover

بالنسبالى شعور بالظلم سواء منى او منها لو قبل الجواز هنتكلم و نوصل ل قرار اما لو بعد الجواز هحاول بكل الطرق انى ابعد عن اى حاجه تخلينى اقع ف حب حد غير مراتى او حتا يخلينى غير مخلص ليها عشان دا تقريبا اسواء شعور دا لو منى
اما لو منها هرجع لغه الحوار هفكرها بالحلو بينا واحاول اعرف ايه الحاجه والغلط الى عندى خلاها تبص بره واصلحه فيا وبعدين نشوف لو مفيش امل يبقى ف الغالب هيحصل طلاق

• عجبني
التفاعلات: فريده فيري
لا طبعا بس لو انا فيا عيب و اقدر اعدله تمام و منخربش البيت
الحب الحقيقي هو اساس العلاقه الناجحه او البيت الناجح...من وجهت نظرى لازم يكون فى حب قوى بين الطرفين عشان العلاقه تنجح ويقدرو يكونو اسره

لو وقفت قدام هالموقف، اكيد حطلق سراحها واطلقها واخليها تجرب حبها بعيد عني ، بس لو فشلت ورجعت حتلاقي الباب مقفول

لو وقفت قدام هالموقف، اكيد حطلق سراحها واطلقها واخليها تجرب حبها بعيد عني ، بس لو فشلت ورجعت حتلاقي الباب مقفول
طب لو انت مكانها، وانت الى حبيت واحده غيرها هتطلقها ولا تظلمها معاك

• عجبني
التفاعلات: @The GodFather@
طب لو انت مكانها، وانت الى حبيت واحده غيرها هتطلقها ولا تظلمها معاك
أكيد الظلم مستبعد عندي
انا صارت معي وخيرتها وهي اختارت الطلاق وهو اللي حصل ولو اختارت البقاء كنت حخليها بدون ظلم ، بالنسبة إلي بعتبر انه ما فيه حد مهما كان قوي قد الظلم

• حبيته
التفاعلات: فريده فيري
أكيد الظلم مستبعد عندي
انا صارت معي وخيرتها وهي اختارت الطلاق وهو اللي حصل ولو اختارت البقاء كنت حخليها بدون ظلم ، بالنسبة إلي بعتبر انه ما فيه حد مهما كان قوي قد الظلم
لو كانت اختارت البقاء ده فى حد ذاته ظلم ليها لان قلبها معاك وانت قلبك مع حد غيرها

• عجبني
التفاعلات: @The GodFather@
هو الافضل انك تتجوزني حد بتحبيه و بيحبك و لو محصلش يبقي فشكلي او اطلاقي ده افضل

• عجبني
التفاعلات: Range Rover
منور يا صغنن 😘😘

• حبيته
التفاعلات: Marioumaa1
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

شعوري ك زوجه طبعا هكون مضايقه ومن الاول اصلا مش هوافق علي حاجه زي كده لاني هاخد الي يحبني قبل ما انا احبه ليه بقي لاني ده عمره ما هيبص بره
لانه اكيد حارب علشان يتجوزني

• عجبني
التفاعلات: فريده فيري و Range Rover
شكرا على ردك♥️

• حبيته
التفاعلات: Marioumaa1

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%