NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة صديق طليقي (شهوة عائلية) | السلسلة الثانية | ـ خمسة أجزاء 17/12/2022

جزء رائع بس قصير اوي اوي ياريت لو كان هناك شوية احداث معهاو ياتي السكس بالتدريج
 
  • عجبني
التفاعلات: D: omar
جزء رائع بس قصير اوي اوي ياريت لو كان هناك شوية احداث معهاو ياتي السكس بالتدريج
بتتكلم بجد كل دا وقصير انا بحاول اكبر ف الاجزاء
 
  • عجبني
التفاعلات: @sales
بتتكلم بجد كل دا وقصير انا بحاول اكبر ف الاجزاء
بجد انت مبدع
بص ليا عندك رجاء
لا تكتب لترضي القراء ، ولكن لترضي إبداعك
بلاش تتعجل وتظبط القصة على ذوق أحد ، اكتب بأسلوبك ، بابداعك ، بطريقتك اللي بتحبها
 
  • عجبني
التفاعلات: رجل من السماء و D: omar
انا عملت حساب مخصوص علشان اعلق على القصة واقولك ان شخصية ريم شخصية مهزئة معندهاش كرامة بربع جنيه

وانا اتوقع انها بعد ما عرفت انهم بغفلوها اكيد رح تنضم ليهم وتكمل معاهم

ههههه
 
  • عجبني
التفاعلات: D: omar
انا عملت حساب مخصوص علشان اعلق على القصة واقولك ان شخصية ريم شخصية مهزئة معندهاش كرامة بربع جنيه

وانا اتوقع انها بعد ما عرفت انهم بغفلوها اكيد رح تنضم ليهم وتكمل معاهم

ههههه
فعلا واللي جاي هيبقي اصعب من كدا

المقصود التحول اللي. حصلها
 
ها يا دكتور الجزء ممتاز لكن لسا لازم تفهمنا اكتر هتبقى علاقتهم ببعض عاملة ايه
 
  • عجبني
التفاعلات: D: omar
القصه عظيمه
 
  • عجبني
التفاعلات: D: omar
ها يا دكتور الجزء ممتاز لكن لسا لازم تفهمنا اكتر هتبقى علاقتهم ببعض عاملة ايه
علاقه مين بمين
 
تم أضافة الجزء الخامس والأخير مع تمنيات هيئة المشرفين والنقاد بمزيد من الأبداع
 
  • عجبني
التفاعلات: D: omar
ماستر سين عالي وفينالة هايلة لثنائية جميلة
شد حيلك وابتدي اخر سلسلة وضمهم في ثلاثية تليق بيهم
تحياتي
 
  • عجبني
التفاعلات: D: omar
عاش اووووى يا دكتور
اتمنى لك التوفيق واتمنى تقدر تبدع ف قصه تانيه عشان قصصك روعه وانت مبدع
تحياتى
 
  • عجبني
التفاعلات: D: omar
مش عارفه كلمت عمر لي.. بس كان جوايا احتياج لعمر

عمر بالذات اللي ممكن يفهمني فكنت عايزه اقابله لسببين

الاول اني عاوزه احكيله كل حاجه بتحصلي واخد رايه.. والتاني عاوزه اكشف واشوف اي اللي الدنيا وكدا

بعد اتصال واتنين رد عليا

انا.. ازيك يا عمر هو انت ف العياده ولا اجازه النهارده

عمر.. انا بخير.. انتي ازيك.. اه انا ف العياده بس كمان ساعه بالكتير واكون مش موجود

انا.. ممكن استاذن منك محتاج احجز كشف وبرده عاوزه اتكلم معاك شوي

عمر.. خلاص طب اي رايك مش ف العياده.. تحبي نتقابل ف الشقه اللي اتقابلنا فيها هكون هناك كمان ساعه ولا تحبي اجي اخدك

انا.. لا تمم هجيلك هناك انا وكمان ساعه اخرج انا كمان
مع السلامه

عمر.. مع السلامه

وقتها كانت الساعه بقت ٨ بليل تقريبا

قبل ما اقوم البس اتصلت بمهند..
قلتله اني هروح للدكتور عمر يكشف عليا
وييقولي اي الدنيا هينفع نتم جوازنا ولا لو تمم هيبقي الخميس الجاي او اللي بعده بالكتير

طلب يجي معايا قلتله لا هكلمك لما ارجع
وقلتله اني هقابل عمر ف بيته مش ف العياده وهيكشف عليها هناك

وسالته سؤال غريب.. قلتله هو انا ممكن اتاخر عند عمر عادي

قالي طبعا براحتك وخلي بالك من نفسك

ههههههه.. بتعرص عليا يا مهند من دلوقت

وقمت لبست وخرجت من اوضتي كان مراد وسالي قاعدين قلتلهم اني هنزل وممكن اتاخر شوي

ونزلت قبل اي حد يرد فيهم عديت ع ماما برده اسلم عليها
كنت قاعده قدام ماما هيا تتكلم وانا بتخيلها فاتحه رجليها لمراد ومهند لما نتجوز

‏وقتها عرفت انا وسالي طلعنا شراميط لمين اكيد ليلي
‏وعرفت ليا لما مراد كان راكب فوقي بيشتمني بيها كتير

‏وعرفت سر شباب ماما هههه اتاريها بتتناك من جوز بنتها

قعدت معاها ربع ساعه..
كان ميعادي مع عمر قرب
فاتصلت بيه قالي انا عشر دقايق واكون هناك
وانه مش هيطلع الشقه ويستناني نطلع سوا

فعلا قومت بس مقلتش لماما اني رايحه اكشف بدل ما تقولي تيجي معايا والكلام دا

قلتلها اني هرجع عند سالي
وممكن بكري او بعده بالكتير اجي اقضي عندها كم يووم
لحد ما اتجوز مهند

ونزلت واخدت تاكسي وروحت لشقه عمر

وصلت هناك لقيت عمر فعلا مستنيني تحت ف الشارع
قابلني وسلم عليا واحنا طلعين شقته

قالي انتي اتغديتي انا لسه مش اتغديت
وانه طلب اكل وهيجي كمان نص ساعه
لكن جملته مفهمتهاش.. لما قالي اني هتغدا معاهم

معاهم اللي هما مين مش فهمت ومش رديت اسال

طلعنا الشقه وفعلا كلامه كان واضح هتتغدي معانا

لان اول ما فتحنا الشقه لقيت بنوته تقريبا ف حدود١٨/١٧سنه مثلا
بموصفاتها توقعت انها تكون سهيله
اخت مرات عمر الصغيره

بنوته صغننه كدا بشعر طويل بجسم صغنن وملامحها طفوليه وهيا مبينه دا بلبسها اللي كان طفولي اووووي

لابسه بيبي دول قطعتين برا سبور مكتوب عليه dady
واندر برده سبور ولونهم بينك
وهيا مكمله دا كله بدفيرتين لشعرها زي *******
ع جمب

بصراحه كنت هضحك ع منظرها
مش فاهمه هيا عامله في نفسها كدا لي..

لكن لقيتها اول ما دخلنا كاني مش موجوده

جت جري لعمر وهيا بتتنطط زي ******* وبتجري ونطت ف حضنه وفضلت تبوس ف خدوده ورقبته
وهو ضاممها ليه ورافعها عن الارض.. وبيضحك جااااامد


عمر بص ليا وقال دي بقا سهيله بنوتي الصغننه ❤
اللي ميحلاش يومي الا وهيا ف حضني وبتلعب حوليا كدا

هزيت راسي كاني بقول لها ازيك يا سهيله
مش لاقيه كلام فعلا اقوله كنت مكسوفه مش عارفه لي

عمر كمل طريقه لجوا الشقه وقعد ع كرسي وسهيله قاعده ف حضنه وبراسها ع كتفه

وسهيله قاعده ع رجله زي البيبي الصغير
بصت ليا وقالتلي انتي ريم صح

استغربت هيا عرفتني ازاي

انا.. اه انا ريم.. انتي تعرفيني

سهيله.. اه طبعا مش ابيه بقاله كم يوم بيكتب ف قصتك ع المنتدي.. صديق طليقي

عمر.. قال لسهيله.. حبيبتي قومي يلا شوي صغننه كدا هتكلم مع ريم شوي وبعدين نتغدي سوا

سهيله بقمصه كدا.. ماممكن تتكلموا وانا موجوده ومش هعمل حاجه

قالها.. اسمعي الكلام... يلا شويه واندهلك

سهيله قامت وهيا مقموصه..
لكن اول ما نزلت من ع رجل عمر.. عمر لسعها ع طيازها بايده

سهيله... ااااااه يا ابيه...وهيا ماسكه طيازها مكان الضربه
وهو انا عملت حاجه علشان تضربني

عمر.. بصلها بتبريقه..
تقريبا خافت يتعصب عليها
وجريت من ادامه وهيا بتبرطم بالكلام مش مفهوم
يوووه بقا وحاجات شبه دي

انا ابتسمت وقربت من عمر..
شقيه اوووي سهيله مكنتش متخليله انها شقيه كدا

قعدت جمب عمر وقلتله انا هحكيلك اللي حصل اليومين دول وحكيتلك ان مراد نام معايا وان سالي جت علينا وان عرفت ان مراد بينام مع ماما ليلي والاحداث اللي انتوا عارفينا

كنت وانا بحكي لعمر كنت لامحه سهيله وهيا ف الاوضه كل شوي تطلع راسها تبص علينا وترجع تاني

وانا لسه بطلب منه اني عاوزه يكشف عليا من تحت ويشوف نضافه الرحم والكلام دا.. لاني حابه اتمم الجواز ف اقرب وقت

كان وقتها جرس الباب بيرن

عمر قام وتقريبا كان الدليفري اللي جايب الاكل

لان عمررجع اخد فلوس من شنطته
وحاسبه وجاي بالاكل اللي كان كتير
وقالي دقيقه هخلي سهيله تجهزه ونتغدا سوا
‏وبعد الغدا اقوم ابص عليكي ع طول

اخدت الاكل من ايده وقلتله انا هجهزه انا

عمر مش هينفع

بصتله بابتسامه.. وهو ابتسم وسابه وانا دخلت ع المطبخ

ولقيت سهيله جايه تجهزه معايا
وهيا معايا ف المطبخ مكانتش سهيله اللي كانت بتتدلع بره خاالص

صحيح ان تجهيز الاكل مش محتاج شطاره
بس واضح انها شاطره ف المطبخ مش متدلعه والكلام دا

ودا مش كنت متوقعاه خالص منها
كنت متوقعة انها بنوته وبتتدلع وبس وعايشه للدلع
لكن شوفت غير كدا

جهزناه سوا من غير ما نتكلم كلمه سوا

وخرجنا بيه ع السفره وكان عمر فاتح اللاب بتاعه
وكان تقريبا يا بيكتب يا بيكلم حد محبتش ابين فضولي ونديت عليه

كان بدل هدومه اللي كان قاعدد معايا بيها وانا بحكيله
ولبس شورت وتيشيرت خفيف

قعدنا نتغدا.. بس فعلا انا معرفتش اكل
لاني كنت مركزه ف معامله عمر لسهيله..
بيعاملها انها بنته وبيهتم باكلها وياكلها بايده وهيا عماله تتدلع عليه ولا اتعصب عليها واهتم بيها اوووي

وكان شكلهم حلو اوووي وهو بيمسح ع شعرها كل دقيقه كدا وهو بياكلها وهيا متشعبطعه ف ايده وواضح انه ما اكلش هو كمان

حبيت اقوم من ع الاكل وقمت.. وغسلت ايدي وكانوا هما كمان قاموا وكان عمر بيعامل سهيله انها بيبي صغنن

يغسل ليها ايديها وسنانها بعد االاكل ههههه

سهيلهخلصت وبقت تجهز العصير واحنا رجعنا مكانا وهيا حطيته ادامنا ووقفت

عمر شاور لها تقعد جمبنا وشربنا كلنا العصير

عمر وهو باصصلي..تحبي نكشف عليكي هنا ولا ندخل جوه
بصيت لسهيله كان يقصد ادام سهيله ولا لوحدنا زي ما تحبي

قلتله اللي يريحك طبعا ف اي مكان مش هتفرق

بص لسهيله.. خديها يا سهيله ف الاوضه وانا هجيب شنطتي واجيلكم ع طول


سهيله اخدتني وقالت.. هتحتاجي تقلعي من تحت للعلم لو هتكشفي. ف نضافه الرحم وكدا

قلتها اه ما اانا عارفه مافيش مشكله

كنت انا لابسه عبايه سودا مجسمه عليا..
وتحتها ليجن ضيق ع فخادي وطيازي وتحته الاندر ومن فوق بدي خفيف وتحته البرا

كنت واقفه وسهيله ادامي..
قلعت العبايه كلها وخلعت الليجن
وقعدت ع السرير بالبدي والاندر من تحت بس

من ورايا الناحيه التانيه ع السرير سهيله واقف وظهري ليها

سهيله.. تعرفي ان جسمك شبه جسمي اوووي

عمر وقتها دخل وانا كنت قاعده ع السرير ورجلي ع الارض

عمر طلب مني انام ع السرير واضم رجلي وافتحها

عملت كدا

عمر قعد جمب رجلي وكان لابس جوانتي طبي
وبصلي وهو بيخلعلي الاندر من ع كسي

ابتسمت بمعني خد راحتك وانا ببص لسهيله

خلعلي الاندر من رجلي خالص
وفتح شفرات كسي وبقي يفتح فيها وحط صابع ف كسي وقتها بقيت بحس بهياج

شال صباعه من كسي
ومن شنطته جاب نفس القلم اللي كان بيكشف عليا بيه ف العياده
وموصله باللاب بتاعه ودخله جوا كسي وبقا يبص ع شاشه اللاب

عمر فعلا كل اللي بيعمله بيكشف ع مريضه ومش ف دماغه حاجه تانيه

اما المريضه اللي هيا انا
كل اللي بعمله بتاوه وانا بعض ع شفايفي ومش مخبيه هياجي ادامهم

بصراحه انا جايه لعمر النهارده عوزاه يركبني عوازه يركب طيازي بزبه

وانا عيني بتتقلب وشايفه سهيله بتقعد عند كسي
وبتبص عليه اوووي لحد ما مدت ايدها والقلم ف كسي وفتحت شفرات كسي اكتر وهيا بتفرك زنبوري

سمعت صوت عمر.. سهيله..
سهيله بعدت ايدها ف وقتها

وعمر شال البتاعه اللي شبه القلم من كسي

وبص ليا وهو بيبتسم وبيغمز بعينه
مستعجله اوووي..ع الجواز ياريم

ابتسمت.... لي ف مشكله ولا اي..

قال كل حاجه تمام تقدري من بكري تتجوزي ما فيش اي مشكله وكله تمام

عمر قام من جمبي ولم شنطته واخد اللاب بتاعه وخرج

وانا فضلت زي ما انا نايمه وخالعه الاندر وكسي ادام سهيله اللي مبحقله فيه ومش بتنزل عنيها من عليه

بصيت ليها وابتسمت ليها..
قمت ومن غير ما البس الاندر

روحت عندها وحضنتها وايدتها بوسه ف شفايفها..
بوسه مطولتش بس مصيت فيها شفايفها
وهيا مصت شفايفي و قفشت طيزي وهيا ف حضني

سمعنا صوت عمر... سهيله

سهيله بخضه.. حاضر يا ابيه
وسبتني و خرجت
لبست الليجن من غير الاندر وخرجت ليهم بره

كان عمر قاعد ع اللاب وكان بيكلم حد لما قعدت جمب سهيله

سهيله اللي كانت مش ع بعضها وعماله تحك ف جسمي وحسيت بسخونيه جسمها اللي واضح انها هايجه اووووي زيي ما انا هايجه من حركاتها


نفضت خااالص لوجود عمر اللي قاعد مشغول باللاب

وحضنت سهيله اللي ما صدقت ونزلنا بوس ف بعض
بمص ف شفايفها الطريه وبدخل لساني جوا بقها
وهيا تمصه وبعدها تدخل لسانها جوه بقي وانا امصه ليها

لحد ما قامت وقعدت ع حجري انا المره دي وهيا بتبوس فيا وعمر وقتها بصلنا وقفل اللاب وفضل يتفرج علينا من غير ما يتحرك

كنت انا وسهيله بناكل بعض وشفايف بعض وهيا قاعده ع حجري واانا قلعتها البرا السبور اللي لبساه

بزازها صغننه ومشدوده اوووي وبيضه شمع وحلماتها وردي وواقفه اووووي وكبيره من كتر الرضاعه كانها خلفت ورضعت كمان

نزلت رضاعه فيهم وهيا ماسكه راسي وبتتاوه من رضاعتي ف بزازها وعماله تتلوي بكسها فوق كسي

لحد ما هيا كمان قلعتني البدي والبرا اللي لبساه وبقينا عريانين من فوق وبزازنا ادام بعض

سهيله ف جسمي وبزازنا قد بعض انا اكبر شوي ومكورين كدا بحلمات واقفه وكبيره

كانت بطنها مافيش اي بطن خااالص ولا ف فخاد ولا وسط

سهيله نيمتني وركبت فوق وبقت تبوس ف رقبتي وهيا رايحه لبزازي وانا بحرك ايدي ع طهرها من كتر الهيجان اللي انا فيه

كانت بترضع ف بزازي باحترافيه كبيره وتعض حلماتي بشفايفها وتلف لسانها حوالين حلماتي

بقيت بتاوه تحت سهيله البنوته اللي اصغر مني راكبه فوق ومخلياني اتلوي تحتها من الشهوه

ااااااه ااااااه براحه ع بزازي ارضعي جاااامد

قفشت بزازي بايدها الاتنين تفرك فيها وهيا نازله لحس ف بطني وبقت تدخل لسانها ف سرتي كنت برتعش تحت سهيله

لحد ما وصلت لكسي.. بقت تبوسه من فوق الليجن المبلول من افرازاتي اللي مبطلش من وقت ما سهيله ركبتني

مش حاسه بنفسي وانا نايمه لبنوته صغيره وهيا بتلحس ف كسي وانا دايسه ع دماغها علشان تلحس اكتر

الحسي اووووي... انا اللي قلعتلها الليجن

وهيا كملت لحد ما خلعته كله من رجلي

وفضلت تبوس ف فخادي من غير ما تلمس كسي
كنت بتلوي تحت من لسانها اللي عمال يفنن ف بوس فخادي

لحد ما لقيتها فشخت رجلي اوووي ورفعتهم لفوق ومسكت شفرات كسي وفتحوهم اوووي

وحطت لسانها ع كسي من جوا وضغطت بلسانها جاااامد ع كسي وبقت تطلع لفوق بلسانها لحد زنبوري

تشفطه بشفايفها

كنت بصرخ من الشهوه تحت من سهيله

وقتها نطرت عسل من كسي كتيير اوووي ع وش سهيله

كنت بصرخ وانزل عسل كتير اوووي ع وشها وهيا فاتحه بقها وبالعه كسي كله ف بقا وبقت تبلع كل اللي بينزل مني

اااااااااااااااه ااااااااااامممممم

كنت مفرهده من لحس كسي بس

غمضت عيني.. مش فتحها غير لما سهيله حطت صوباعين ف كسي ودخلتهم ف كسي وشالتهم مبلولين ووحطتهم ع بقي

وهيا بتقولي دوقي عسلك يا لبوه
اخدت صوابعها ف بقي وبقيت بمصهم باستمتاع كبير

انا ازاي بقيت شرموطه كدا ورافعه رجلي لعيله اصغر مني تعمل فيا اللي هيا عوزاه من غير اي رد فعل
وانا ف وسط سرحاني لقيت سهيله مدخله صوابع ايدها ف طيزي

صرخت لانها دخلتهم فجاه تقريبا دخلت ايدها كلهم او اربع صوابع

وشالتهم ع طول لما عمر وقف ادامها وهيا قلعته الشورت وزبه خرج قدام بقا وبقت تمصه ليه

اممممممم زبرك حلو اوووي يا ابيه

ااااااااام سهيله ماسكه زبر عمله من ورا ومدخله راس زبره ف بقها وبايدها تلفها ع باقي زبره

كنت بتفرج علي سهيله وهيا بترضع من زبر عمر وتدخله كله ف بقا وهيا بتلعب ف بيوضه

اااااااممممممممم....
روحت قعدت جمبها ونزلت امص ف بيوضه وخيا بتمص زبره

وعمر ماسك دماغها احنا الاتنين...

سهيله طلعت زبر عمر من بقها وباستني من شفايفي وبعدها وجهت وشي لزب عمر ابلعه ف بقي
راسه دخلت وهيا زقت دماغي لجوا كنت بتخنق وانا مش قادره اتنفس وهيا زاقه دماغي لزب عمر

سابت داماغي وطلعت زبه وانا فصلت اكح جاااامد اااوووي

ورجعت هيا تمص زبره وتبلعه كله

عمر قلع هدومه كلها وبقا واقف عريان ادامنا وبعدها قعد ع الكرسي جمب سهيله

اللي قامت وقفت وبدات تقلع باقي هدومها وهيا بتعرض جسمها ادامنا

خلعت اندرها وبان كسها الصغير المفشةخ من نيك عمر فيه وبقت تبعبص كسها بايدها وتمص ف صابعه اللي دخلته ف كسها

قومت وقفت وراها وكانت رفيعه ازززي بقيت بحك كسي ف طيزها وهيا لفت ليا زبقينا نبوس ف بعض تاني

اجمد من الاول

سهيله سابتني وراحت لعمؤ اللي قاعد ع الكنبه وزبره واقف شامخ بين رجله وقعدت ع حجره وظهرها لوشه

زب عمر بين رجلين سهيله كانه زبرها هيا وهيا ضغطاه ع كسها وبتطلع وتنزل ادامه

اااااااااه ااااااه ابيه ابيه عاوزه اركب فوق زبرك نيكني بقا مش قادره

وضغطت ع زبره فتحت عيني لاخرها لما لقيت زب عمر دخل راسه ونص زبه ف كسها مره واحده وهيا قعدت عليه ولقيتها بلعت زب عمر كله ف كسها وبقت تتلوي عليه

نزلت ع ركبي ادام كسها وزب عمر مرشوق فيه وبثيت بمص بيوض عمر

سهيله ااااااه.. ارفعني يا ابيه ع زبرك نيك بنوتك بزبك الكبير

عمر رفع رجلها لصدرها وبقا يرفعها لحد ما راس زبه تبقي هيا اللي جوا بس وينزلها تاني براحه ع زبره

ااااااااه ااااااه ابيه

وانا تحت رجلهم بمص اللي يبان من زبه طعم كسها كان بيهيج وهيا بتتناك عمر بقا يرفعها وينزلها بسرعه اوووي غ زبره

زبر عمر كان باين ف بطن سهيله ومعلم ع بطنها من بره

سهيله اااااه اااااخ نيك لبوتك نيك بنوتك الصغننه افسخ كسي يا ابيه افشخ كس اخت مراتك يا ابييه

وانا اااااممم بلحس زبره بكسها وحطيت صوابعي ف طيزها وزبر عمر فاشخ كسها

عمر قام ورافعها ع زبره ومشي بيها راح للاوضه اللي كان بيكشف عليا فيها

لقيت عمر بيشيل سهيله

عمر ماشي وزبه مرشوق ف كس سهيله اللي ضاممها ليه اوووي كانت خفيفه اوووي

عمر نزلها من ع زبره ع السرير ع ظهرها

ورفع رجلها لفوق اووووي ووسطها بيتلف وبقت طيزها بكسها لفوق مفشوخين وهيا ماسكه رجلها
وعمر واقف ع رجله رجل عند دماغها ورجل ورا ظهرها المرفوع وزبره ع كسها

ومسك زبره بايده ونزله عمودي ف طيزها

سهيله.. عينها مقلوبه ااااااااخ ااااااممممممممم دخل اكتر دخل زبرك اكتر ف طيزي

طيزها بلعت زبره كله وهيا بتتاوه متعه

ااااه دخل كمان يا ابيه دخل ف طيزي اكتر

انا وانا قاعده بلعب ف كسي.. دخل كله ف طيزك طيزك بلعته كله يا سهيله

عمر من غير تفاهم بقا يرزع ف طيزها ترزيع لحم فخاده ف طيازها عادي وفشخ لحم خرم طيزها مالي الاوضه مع تاوهتا اااااااااه ااااه يا ابيه.. نيك نيك بنوتك الصغننه دلعها بزبك دلع خرم طيزها وكسها نيك يا ابيه

كانها بتستفذه وهو مش راحم خرم طيزها الواسع وطيزها الصغيره

لقيت عمر وزبه مرشوق عمودي ف خرم طيزها طلعه وشدني من شعري ووراني خرم طيزها وهو فاشخ طيزها كان واسع اوووووي خرم واسع وشايفه لحم طيزها من جوا


مسكت زبره امصه والف ايدي عليه
كنت عيزاه يكبر اكتر ويقف اكتر علشان يفشخها اكتر

رجعت زبره بس ف كسها

عمر بقا يبدل ف طيزها وكسها يدخله ف كسها ويطلعه ف طيزها ويطلعه يدخله ف كسها كم مره

ودخله ف طيزها وبقا ينيك بعنف جاااامد

رجلها بتتتهز وتنطر عسل من كسها ع وشها هيا وغرقت السرير حوليهم وانا واقفه اتفرج بس عليهم وتفاهمهم ع السرير سوا

وعمر طلع زبره من طيزها ونزل لبنه كتير وبقا اللبين يدخل طيزها وينطر ف كسها وع وشها كتيير عمر كان بيخرج لبنه زي اللي بيحمل حمام مش مجرد نقط

غرقها لبن وساب رجله نزلت ع السرير

روحت ع زبه امص وانضفهوله مكان كس وطيز سهيله

اممممم زبه كان طعمه مختلف اووووي طعم بنيكه لسهيله

نضفتله زبره وروحت الحس عسلها ولبن عمر من ع جسمها بقيت الحس وابلعه وانا برضع ف بزازها والحس كسها والحسها زي الكلبه بلساني ما بتلحس العضمه

كنت مفنسه طيزي لورا
وصرخت لما لقيت زبر عمر بيرشق ف طيزي كله مره

اااااااااااااااااااه براااااحه يا عمر حرررام عللييييك اااااااه

بيوضع خبطت ف كسي من ورا

وشاله دخله تاني

وسهيله تحتي مغمصه عنيها وعمر نازل ترزيع ف طيزي وفصل ينيك ف طيزي وانا بتاوه

اااااه نيكيني نيكني اووووي شبع كيزي نيك ومتده ايدي العب ف كسي

اول مره عمر ينطق.. وهو بينيك... طيزك سخته اوووي يا ريم...

انا لبوتك نيك لبوتك نيكها وافشخ لحمها افشخ لحم مرات صاحبك يا تمر اااااه اااااه نيكني

طلعه من طيزي ودخله ف كسي وكمل نيك في كسي وانا بتاوه جاااامد

لحد ما زقه كله ف كسي وحسيته بلبته بيملي كسي ونام فوقي وزبه ف كسي نزلت نمت ع سهيله ببطني وعمر زبره بيخرج من كسي

زبه مانمش بدل يلين بس بقا لين مش ناشف زي ماهو واقف

وجه ادامه وخلاني انضفهوله واشبلع اللبن وعسل كسي وانا نايمه مش قادره

وسابنا وخرج بعد ما حطت علينا ملايه وقفل النور علينا والباب

نمت فوق سهيله اللي كانت نايمه ومش بتنطق

صحيت لاقتني عريانه لسه وواخده سهيله ف حضني وكانت طبعا عريانه وغرقانين لبن وريحه اللبن ماليه الاوضه وناشف ع جسمنا

بفتح عيني ف نفس لحظه ما سهيله بتفتح عنيها

ضحكتلي وباستني من شفايفي وبادلت ليها البوسه وحضنتها اوووي

قمنا واحنا عريانين وخرجنا
لقيت عمر لابس الشورت وقاعد ع اللاب

سهيله راحت ليه وباسته من دقنه.. بحبك اوووي ابيه

تحب اجهزلك اكل وناكل سوا

قلها ماشي

سهيله بصتلي وقالتلي يلا نجهز الاكل

قلتلها لا انا هاخد دش وامشي علشان اتاخرت اوووي

عمر.. قالي اه اتاخرتي بس مش هينفع تروحي الساعه بقت ١٢بليل

وعموما مهند اتصل بيكي كام مره وهو سالي اختك
وانا مش رديت ارد عليهم

واتصلت بمهند قلتله انك معايا وهو اتصل بسالي


مسكت فوني لقيت فعلا سالي اتصلت كتير وبعتالي رسايل واتس هيا ومهند

بعت لمهند ارد ع اخر مسج منه قلتله اه هبات عند عمر

شاف المسح ع طول وقالي اوك خلي بالك من نفسك

بعتله تاني... ههههههه وصي بس انت عمر صاحبك يرحمني شوي.. فاشخني

كنت قوله كدا علشان يعرف اني بتناك من عمر وهتناك تاني منه

مهند المهم تتبسطي يا منيوكتي
بعتله ايموشن 🙈وقفلت معاه

وبعت لسالي اني هبات عند عمر وقفلت الفون خاالص

وروحت لسهيله اللي كانت باجهز العشا وحصنتها وبةستها وجهزت معاها الاكل

وندينا لعمر واتعشينا

كنا انا وسهيله قاعدين المره دي جمب بعض عريانين

وخلثنا وغسلنا ايدينا وعمر خرج

كنت بلم الاطباق مع سهيله اللي كانت بتتحرش بيا

ولقيتها بتحضني من ورا تقولي عاوزه انيك الطيز دي

انا.... هههههه وهتنيكها ازاااي بقا مش كفايه ابيه عمر عليا

سهيله هنيكها بزبي طبعا..

انا.. وانتي يا كتكوته عندي زب..زنبورك صغنن ع طيزي

شدتني من ايدي وجريت بيا لنفس الاوضه اللي ريحتها نيك عمر فينك

وفتحت الدولاب..

وطلعت الزب الصناعي..

وقالت.. هنيكك بدا يا لبوتي

مسكته منها.. قلتها دا بقا اللي اختك بتنيكك انتي واسراء ومحمود بيه

قالت لا مافيش حد بيركبني غير ابيه بس

واخدته مني ولبسته وانا واقفه اتفرج عليه وهيا بتلبسه

ف متعه وانا واقفه ادامها وهيا بتلبسه علشان تنكني بيه

وقشعريره ماسكه جسمي وانا منتظره سهيله تنكني بالزبر اللي لبساه

من غير اي كلام.. نزلت ادمها ع ركبي وبقيت امصه عوازها تركبني بسرعه كنت ببله علشان اتناك بيه منها

سهيله بتبسم..

عرفتي هنيكك ازاي يا لبوه

اه عاوزه اتناك منك

عيله اصغر مني بكام سنه
هتنكني ف كسي للدرجه دي بقيت شرموطه
حسيت بهياج فظيع وهيا واقفه ادامي وانا بمصلها
وواقفه ادامي بتحرك الصناعي ع بقي

روحت ع الصناعي ببقي ودخلته كله ف بقي

وفضلت استمتع بمص الصناعي امممممم امممممم

بليته بريقي بعد ما مصيته

ونمت ع الارض ادامها...نيكيني يا سهيله نكيني ف كل خرم فيا...

ملهوفه اتناك منها بجد

سهيله وطت عند راسي عاوزه تتناكي مني يا لبوه

هزيت راسي وانا بقول لها اه نكيني

قالتلي استني استاذن ابيه اني هنيكك الاول يا شرموطه

بسرعه يا سهيله

سابتني وراحت للباب.. وقالت لعمر بعد اذنك يا ابيه

وقفلته من جوا بالمفتاح ورجعت ليا وانا مستنياها ع الارض ع نار ورافعه رجليي

نكيني يلا يا سهيله..

ركزت ع ركبها ادام كسي اللي مستنيها ع ناار وبيعط علشان يتناك منها ومسكت رجلي رفعتها لفوق وهيا بتفشخها اوووي

سهليه بترفع رجلي ع كتافها وبقت تفرش الصناعي ف كسي
وانا بتاوه تحت منها
‏ااااااه ااااه ابوس رجلك ارشقيه فيا افشخي كسي

لحد ما حشرت زبها الصناعي ف كسي

بقيت بصوت من الهياج وانا بتناك من بنت زيي كانت لسه بتتناك من جوز اختها شرموطه بتنيك شرموطه

سهيله مش راحمه فتحه كسي وكانت بتنكني بانتقام
وهيا ضاغطه ع رجلي

اااااه نيكيني يا شرموطه نيكيني ف كسي ااااااه
سهيله رشقت زبرها ف كسي وسابته ف كسي ونزلت لبزازي ترضع منهم وانا بتلوي من تحت

اااااه نبكيني يا سهيله

وانا بصرخ اااااه نيكني انا لبوه تحت منكم

حاسه بمتعه وانا بتناك منها موجع ومتمتع اووي النيك منها


ااااااااااااااه ااااااااااااه يا سهيله نكيني جااااامد افشخي كسي نيك.. نيكك جااااااامد


كانت سهيله بتتحرك وبتنيك فيا من غير اي تعب منها بتتحرك بسرعه وبعنف وبترزع ف كسي ولحمي بيتهز
تحتها

لحد ما لقيتها بتشيل زبرها من كسي

ولقتني جسمي انا بيتهز جاااامد ورجلي بتترعش اوووي عمرها محصلت ليا ونشوه ومتعه كبيره حساها
و انا بنطر عسل من كسي كتييير عن كل مره نزلت فيها قبل كدا

هيا عرفت ازاي اني هنزل معرفش بس واضح انها خبره اوووي

سهيله كنت بنزل من كسي وهيا بتحط زبرها ف طيزي
وبقيت تنيك ف طيزي وانا بنزل من كسي وبلعب ف شفايف كسي جاااامد

لحد ما تعبت فعلا من نيكها فيا
شالت زبرها الصناعي وجت عند بقي.. امصهولها

سهيله حطيته وقالت دوقي طعم طيزك يا لبوه وهيا مفشوخه


مسكته وانا نايمه ع ظهري وفضلت امصه جااااامد
واانا ببص ف عيون سهيله اللي ناكتني ف كسي وف طيزي

احيييه بقيت لبوه اووووي بتناك من اي حد ادامي اي حد ممكن يركبني حتي سهيله اللي كانت بتتناك دلوقت
فشخت كسي وطيزي


قامت سهيله ولبست روب من الدولاب وخرجت وسابتني ف الاوضه لوحدي

نايمه ع الارض عريانه و غرقانه ف عسلي

سالت نفسي انا ازاي وصلت المرحلة دي بقيت هايجه ع طول مكنتش كدا قبل ما ارجع لعلاء طليقي واقدم جسمي لاول مره لحد غير جوزي وكانت بعلم جوزي

والغريبه اني مبسوطه ومش بندم لمجرد ذره واحده

ضحكت لما لقتني برد ع نفسي.. علشان انتي لبوه ومتناكه يا ريم.. قومي يا لبوه خدي دشك وشوفي هتنامي فين علشان ترجعي بيتك الصبح قومي يا لبوه





دا اخر جزء ف القصه لكن الاحداث طويله
لكن للاسف مش هقدر اكملها اكتر من كدا بسبب شغلي.. لو امكن ممكن اكملها فوقت تاني
شكرا لمتابعتكم ليها
عاش اووووى يا دكتور
اتمنى لك التوفيق واتمنى تقدر تبدع ف قصه تانيه عشان قصصك روعه وانت مبدع
تحياتى
حبيبي تسلم ع وجودك
 
  • عجبني
التفاعلات: Medo said و Hus9
تسلم يافنان قصه روعه ارجوا منك تكمله القصه لانها فعلا تستحق التكمله من جمالها وروعه الكتابه ولاحساس روعه ياربت تكمل بعد ازنك واحنا هنستهنا لو بعد سنه لك تحياتى وبالتوفين
 
  • عجبني
التفاعلات: Hamadamansoura و D: omar
تسلم يافنان قصه روعه ارجوا منك تكمله القصه لانها فعلا تستحق التكمله من جمالها وروعه الكتابه ولاحساس روعه ياربت تكمل بعد ازنك واحنا هنستهنا لو بعد سنه لك تحياتى وبالتوفين
هتكمل لكن هاجلها شوي.. لاني بكتب ف قصه جديده من نوعها
 
  • عجبني
التفاعلات: Hamadamansoura و عوز موجب يفشخنى
تحياتى لك من ميت غمر وبالتوفيق والنجاح دايما
 
  • عجبني
التفاعلات: Hamadamansoura و D: omar
  • عجبني
التفاعلات: عوز موجب يفشخنى
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يافنان حلم حياتى انى اكلمك انت فنان واعظم فنان دة شرف عظيم وشهادة اعتز بيها انك تتنازل وتكلمنى انت المنصورة منورة بيك
 
  • عجبني
التفاعلات: Hamadamansoura
يافنان حلم حياتى انى اكلمك انت فنان واعظم فنان دة شرف عظيم وشهادة اعتز بيها انك تتنازل وتكلمنى انت المنصورة منورة بيك
نورك حبيبي وشرف لي انا انك من متابعيتي
 
  • عجبني
التفاعلات: Hamadamansoura و عوز موجب يفشخنى

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%