NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بودا١٢

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
المهم انا هيجت جامد و بتاعي وقف بطريقه غريبه محصلتش حتى لو انا اللي قافش بنت و لاقيت نفسي جبتهم من اللي هي كانت بتعمله و جسمي همدان ما عدا بتاعي كان هايج فشششششخ
جه المحطه بتاعتي و انا قايم قعدت تشدني و انا عديت بالعافيه و رزعتني على طيزي ! و بتقولي هشوفك تاني روحت شاتمها و نزلت
المشكله من بعدها كل ما اركب مواصلات ابقى متوتر لو حد خبط فيا من ورا و بقيت احس بحاجه غريبه !
حتى اما بقفش واحده و نقضي وقتنا مع بعض لو لمستني بالغلط من ورا بتاعي بيقف جامد و بهيج بس بداري انها لمستني و ان دا بيوترني و بتعامل عادي
ولحد دلوقتي مش عارف ايه السبب او ايه المشكله اللي حصلت دي و ازاي اتخلص منها

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Mazen mohamed، totafrota و دكتور اسوانى
المهم انا هيجت جامد و بتاعي وقف بطريقه غريبه محصلتش حتى لو انا اللي قافش بنت و لاقيت نفسي جبتهم من اللي هي كانت بتعمله و جسمي همدان ما عدا بتاعي كان هايج فشششششخ
جه المحطه بتاعتي و انا قايم قعدت تشدني و انا عديت بالعافيه و رزعتني على طيزي ! و بتقولي هشوفك تاني روحت شاتمها و نزلت
المشكله من بعدها كل ما اركب مواصلات ابقى متوتر لو حد خبط فيا من ورا و بقيت احس بحاجه غريبه !
حتى اما بقفش واحده و نقضي وقتنا مع بعض لو لمستني بالغلط من ورا بتاعي بيقف جامد و بهيج بس بداري انها لمستني و ان دا بيوترني و بتعامل عادي
ولحد دلوقتي مش عارف ايه السبب او ايه المشكله اللي حصلت دي و ازاي اتخلص منها
عادي ما تتوترش ولا حاجه
مؤخرتك مكان حساس للمس وبيسبب المتعه
بس لمس بس

• عجبني
التفاعلات: totafrota و بودا١٢
  • عجبني
التفاعلات: FahdFahd و totafrota
لا عادي

• عجبني
التفاعلات: بودا١٢
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي