NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

حسين ومنال

نسوانجى متقحرط
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
سوال وياريت تجاوبني
احنا لينا تجرب مع زوجين وبقلنا فتره كبيره مبطلين الموضوع ده بس مع العلم انا احنا مش تبادل الي جربنا سحاق وجماعي يعني كل رجل مع مراتو بس قدام بعض المهم سوالي انا في واحده عوز انام معاه بس مراتي شكله أن في حاجه مابنا ولسه محصلش حاجه بس نفسي اجرب معها ومراتي رفضه اني اتكلم معها حته قلولي اعمل اي عشان اجمع الاتنين مع بعض وأقنع مراتي ازاي مع العلم أن مراتي دمغه نشفه جدا ومش بتوفق بسهوله

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: maged12345, مراتك زوجتي, doctor_massage و شخص آخر
سوال وياريت تجاوبني
احنا لينا تجرب مع زوجين وبقلنا فتره كبيره مبطلين الموضوع ده بس مع العلم انا احنا مش تبادل الي جربنا سحاق وجماعي يعني كل رجل مع مراتو بس قدام بعض المهم سوالي انا في واحده عوز انام معاه بس مراتي شكله أن في حاجه مابنا ولسه محصلش حاجه بس نفسي اجرب معها ومراتي رفضه اني اتكلم معها حته قلولي اعمل اي عشان اجمع الاتنين مع بعض وأقنع مراتي ازاي مع العلم أن مراتي دمغه نشفه جدا ومش بتوفق بسهوله
متعملش حاجة من ورها وخليك صريح وحاول تقنعها بس متعملش حاجة من وراها عشان متعملش حاجة هي كمان من وراك

سوال وياريت تجاوبني
نفذلها طلب وهي توافق علي طلبك
خليها هي كمان تتناك منغيرك هتوافق

سوال وياريت تجاوبني
انا ليا علاقات مع ازواج ونصيحه لو العلاقه دي هتزعل مراتك منك بلاها بس انا شايف عرف مراتك عليها و خلي في علاقه بنهم وحب ووصلها فكره ان دي متعه ليها وليك وديما وصلها ان ده مجرد جنس ومفيش حاجه اكتر من الجنس تربطك بالست دي ديما لازم الزوجه والزوج يحسوا ان الرابط الي بنهم الحب والتحرر ملكهم بش والرابط الي بين الشركاء التانين مجرد صداقه وجنس وكسر روتين

وصلها بمراتك وخلى مراتك هيا الى تجبهالك وتعمل معاها سحاق الاول وبعدين انت تنيكها
خلى مراتك الى تتمتع بيها الاول

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%