NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ابو اسكندر السندباد

نسوانجى الاصلى
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
بحس ان صداقة الولد و البنت هى علاقة محكوم عليها بالفشل فى اغلب الاحيان .. لسبب

لما البنت تتجوز او حتى تتخطب اكيد جوزها او خطيبها حيطلب انها تقطع علاقتها باى صديق ولد و هى فى الغالب حتوافق و معاها حق بصراحة

و كمان الولد لما يرتبط او يتجوز ممكن مراته تطلب منه يقطع علاقته بالبنات و هو اكيد حيقدرها و يشيل خاطرها و يعمل كدة

هل انتم شايفين اسباب تانية تخلى الصداقة تفشل بين ولد و بنت و لا ليكم رأى مختلف

• عجبني
التفاعلات: Dot com, samerdena, Coraline و 2 آخرين
ببساطه لانه مفيش اصلا حاجه اسمها صداقه بين راجل و ست ومع احترامي لكل اللي هيعارض بس مجرد ما هتتحط ف علاقه مع واحده غالبا وف معظم الأحيان حد فيهم بيميل للتاني ده ف حال أن الاتنين نواياهم كويسه و داخلين من البدايه بدون اغراض تانيه .. أما الغالبيه العظمى بيكون في طرف من البدايه داخل بهدف بس بيلف و يدور عشان يوصل لهدفه و غالبا برضه بيكون الطرف ده ( ذكر)
.. الفكره جايه من بره و احنا حبينا نلف عليها و نطبقها هنا ف بيخش الذكر من دول يشقط بيها ايا كان غرضه .. بس الفرق بينهم وبنا أنهم وهما بيقولوا صحاب و الكلام ده الدنيا عندهم مختلفه عننا هي ممكن تكون مصاحبه س و بتنام مع ص ف في ص بيغطي احتياجاتها ف بتعرف متبصش ل س رغم أن برضه رغم كده بتبص ل س و ص احيانا ف نفس الوقت .. ف حتى اللي باعتلك الفكره هو نفسه احيان كتير مبيعرفش يطبقها ف نخلينا حلوين و نبطل نلعب ببعض عشان خراب القلوب والنفوس مش حاجه هينه

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: moonlight30, Cr7 10, Coraline و شخص آخر
ببساطه لانه مفيش اصلا حاجه اسمها صداقه بين راجل و ست ومع احترامي لكل اللي هيعارض بس مجرد ما هتتحط ف علاقه مع واحده غالبا وف معظم الأحيان حد فيهم بيميل للتاني ده ف حال أن الاتنين نواياهم كويسه و داخلين من البدايه بدون اغراض تانيه .. أما الغالبيه العظمى بيكون في طرف من البدايه داخل بهدف بس بيلف و يدور عشان يوصل لهدفه و غالبا برضه بيكون الطرف ده ( ذكر)
.. الفكره جايه من بره و احنا حبينا نلف عليها و نطبقها هنا ف بيخش الذكر من دول يشقط بيها ايا كان غرضه .. بس الفرق بينهم وبنا أنهم وهما بيقولوا صحاب و الكلام ده الدنيا عندهم مختلفه عننا هي ممكن تكون مصاحبه س و بتنام مع ص ف في ص بيغطي احتياجاتها ف بتعرف متبصش ل س رغم أن برضه رغم كده بتبص ل س و ص احيانا ف نفس الوقت .. ف حتى اللي باعتلك الفكره هو نفسه احيان كتير مبيعرفش يطبقها ف نخلينا حلوين و نبطل نلعب ببعض عشان خراب القلوب والنفوس مش حاجه هينه
كلامك صح و ده بعد اخر انا مذكرتهوش
نورتنى .. انت اسمك مش غريب عليا
🙂🙂🙂

اعتقد في زماله
واعرف ناس كتر زملا باحترام
وفي بعض الصداقات بتنجح ودي عن تجربه بس برده لان الاسرتين عرفين بعض يعني مثلا جوزها صديقي وهي كنا زملا دراسه

• عجبني
التفاعلات: ابو اسكندر السندباد
اعتقد في زماله
واعرف ناس كتر زملا باحترام
وفي بعض الصداقات بتنجح ودي عن تجربه بس برده لان الاسرتين عرفين بعض يعني مثلا جوزها صديقي وهي كنا زملا دراسه
فعلا كل حاجة واردة تحصل
بس فى الغالب العباقة دى مش بتنجح لسبب انا ذكرته و زى ما اخونا كلين ذكر ممكن تكون فى اغراض تانية

• عجبني
التفاعلات: غريب عن العالم
فعلا كل حاجة واردة تحصل
بس فى الغالب العباقة دى مش بتنجح لسبب انا ذكرته و زى ما اخونا كلين ذكر ممكن تكون فى اغراض تانية
طبعا كلامك صح
انا بس حاولت أوضح انها مش قاعده

• أتفق
بتسال عنها كتير ليه
انسانة كانت كويسة و كتابتها محترمة مؤثرة كنت معجب يافكارها
اختفت مرة واحدة .. بطمن عليها
يبقى انا تخمينى صح 🙂🙂🙂
عموما نورتنى و لو تعرفها او فى تواصل اتمنى توصلها سلامى

• عجبني
التفاعلات: غريب عن العالم
يبقى انا تخمينى صح 🙂🙂🙂
بص انا هريحك عشان انا شوفتك منشنتلها و ذكرتها كتير
ناي مش راجعه تاني نهائي
ومش بتكلم حد من هنا ومش هتكلم حد من هنا
و اكيد انا مش هوصلها حاجه

بص انا هريحك عشان انا شوفتك منشنتلها و ذكرتها كتير
ناي مش راجعه تاني نهائي
ومش بتكلم حد من هنا ومش هتكلم حد من هنا
و اكيد انا مش هوصلها حاجه
طيب .. اتمنى الخير و التوفيق لها و للجميع

يبقى انا تخمينى صح 🙂🙂🙂
وصلني تخمينك وقتها بس مقاليش أنه انت

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا ليا صديقة من وانا في 2اعدادي وانا حاليا 26سنة بس حاليا بنتطمن علي بعض كل كم شهر وخلاص .
اما اسباب فشل اي علاقة عموما هي عدم الرغبة في استمرار العلاقة من أحد الطرفين

• عجبني
بحس ان صداقة الولد و البنت هى علاقة محكوم عليها بالفشل فى اغلب الاحيان .. لسبب

لما البنت تتجوز او حتى تتخطب اكيد جوزها او خطيبها حيطلب انها تقطع علاقتها باى صديق ولد و هى فى الغالب حتوافق و معاها حق بصراحة

و كمان الولد لما يرتبط او يتجوز ممكن مراته تطلب منه يقطع علاقته بالبنات و هو اكيد حيقدرها و يشيل خاطرها و يعمل كدة

هل انتم شايفين اسباب تانية تخلى الصداقة تفشل بين ولد و بنت و لا ليكم رأى مختلف
هي بقيت موجوده وف منها ناجح بس انا شايف انها لازم هتتحول لحب لو مش من الطرفين اكيد ف طرف هيحب التاني

• أتفق
تتحول حب لو لسة مراهقين
حتي لو مش مراهقين وبتأثر ع اي علاقة ارتباط بين اي طرف من الطرفين لانه دايما هيقارن حبيبه بصديقه دي فاهمه و مش بيحصل مشاكل بينهم وتلاقيهم فركشوا بسبب صديق او صديقه

انا ليا صديقة من وانا في 2اعدادي وانا حاليا 26سنة بس حاليا بنتطمن علي بعض كل كم شهر وخلاص .
اما اسباب فشل اي علاقة عموما هي عدم الرغبة في استمرار العلاقة من أحد الطرفين
ده اكيد و **** يديم المعروف

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%