NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

قصه جميله جدا . فى انتظار بقية الاجزاء
 
نفسي انيكك
 
  • عجبني
التفاعلات: Bishooo
انا ادهم عندي 22سنه ساكن في القاهره و أبويه وامي قاعدين في اسكندريه قصتي بدأت وانا بدور على شغل بعد تدوير كتير لقيت مكتبه طلبين شاب لي عمل دخلت مكتبه قلتها كنت عايز اسأل علي شغل قالتلي انت ساكن فين وعندك كام قلتها سني22سنه ساكن في شارع ..... قالتلي علي مرتب وهاجي الساعه11ص لحد12بليل قلتها تمام سألتها انتي شغاله في مكتبه قالتلي انا صحيت مكتبه قلتلها اتشرفت خت رقمها سألتها اسمك ايه قالتلي مريم 23 اوصفلكو جسمها نار قصيره وبزازها صغير وطيزها صغير ولون بشرتها ابيض وكانت بشعرها أموره فشخ روحت وانا عمال افكر فيها وضربت عشره ونمت صحيت على ساعه 10 لبست ورحت شغل كانت مريم قاعد دخلت سلمت عليها كانت لابسه بنطلون بيج ديق اوي وقميص أبيض وجزمه سوده كنست مكتبه ورصيت كتب عدي يوم وقفلت مع مريم مكتبه ورحت فضلت اضرب عشره علي طيزها جامده تشوف طيزها وهيه بنطلون لازق في طيزها وهيه طيزها صغيره بس منظرها سكسي اوي رحت تاني يوم شغل خصلت اللي ورايا وقعت مع مريم كلنا بعدين طلعت سجاره قالتلي ممكن سجاره ادتها سجاره وعلت وتكلمنا شويه وانا عيني على بزازها وهيه خدت بالها شربت سجاره قالتلي اقفل باب مكتبه وتعاله ورأيا قفلت باب وزبي هيفرتك بنطلون نزلت مخزن معاها قالتلي الكتب دي هنطلها الجو كان حر وانا بطلع كتب مريم وطت قدامي وطيزها في وشي كنت هموت واحسس عليها بعدين راحت تنزل كرتونه كانت هتقع قالتلي تعاله امسكها معايا قربت من ضهرها وزبي لزق في طيزها فضلت ساكته بتاع عشر ثواني ولفت زبي كان باين من بنطلون ضربتني علي زبي وضحكت بشرمطه قالتلي لم نفسك قلتلها اسف مختش بالي قالتلي مره جايه خلي بالك وضربتني علي طيزي حسيت بمتعه اوي وهيه بتضربني علي طيزي خدت بالها أن موضوع عجبني وهيه معديه حستت علي طيزها قالتلي هزعلك قلتها ياريت قربت من طيزي فضلت تبعبص فيه اححح قالتلي مبسوط قلتها اوي قالتلي بكره تعاله بدري وضربتني علي طيزي كنت حاسس بمتعه اوي وهيه بتعبص فيه اححح خلصنا مخزن وهيه طالعه حسست علي طيزها وبعبص فيها متكلمتش واحنا شغالين عمال ابعبص فيها وهيه تبعبص فيه اححح خلصت شغل وروحت دخلت استحمي وشلت شعر زبي وطيزي قعت علي تلفون شويه لقيت مريم بترن بتقلي بكره الساعه 7 تكون في مكتبه قلتها بس بكره جمعه مش بنفتح الساعه 2 قالتلي مستنياك الساعه 7 وقفلت تلفون وانا نمت صحيت علي ساعه 6ونص لبست وغسلت سناني ورحت مكتبه كانت لسه قافله رنيت علي مريم قالتلي انا داخله عليك فتحت باب جيت ارفع الباب حديد قالتلي نزله نزلت باب ودخلنا قالتلي انا هدخل مخزن متخشش غير لما اندهلك وحسست علي طيزي وقرصت عليها وهيه داخله مخزن قلتها استني ثانيه قربت من ضهرها وفضلت احسس بزبي من بنطلون بتاع خمس دقائق ودخلت مخزن عدي بتاع ربع ساعة وندهت عليه دخلت كانت لابسه سنتيان اسود واندر اسود قالتلي اقلع قلعت ملط قالتلي قرب قربت منها قالتلي وطي علي مكتب وطيزي نحيت وشها قربت كسها عند طيزي وهيه كانت لسه لابسه اندر وسنتيان حاسس ب عصايه لزقه في طيزي قربت من عند ودني قالتلي انا شيميل استغربت شويه قالتلي مش عارف يعني ايه شيميل قلتها عارف بس مش مصدق اني اول مره اشوف شيميل ب عيني قالتلي صدق وزلقت نفسها اكتر عند طيزي ومسكت زبي
متعتك تعالي واناهمتع طيزك الحلوة
 
انا ادهم عندي 22سنه ساكن في القاهره و أبويه وامي قاعدين في اسكندريه قصتي بدأت وانا بدور على شغل بعد تدوير كتير لقيت مكتبه طلبين شاب لي عمل دخلت مكتبه قلتها كنت عايز اسأل علي شغل قالتلي انت ساكن فين وعندك كام قلتها سني22سنه ساكن في شارع ..... قالتلي علي مرتب وهاجي الساعه11ص لحد12بليل قلتها تمام سألتها انتي شغاله في مكتبه قالتلي انا صحيت مكتبه قلتلها اتشرفت خت رقمها سألتها اسمك ايه قالتلي مريم 23 اوصفلكو جسمها نار قصيره وبزازها صغير وطيزها صغير ولون بشرتها ابيض وكانت بشعرها أموره فشخ روحت وانا عمال افكر فيها وضربت عشره ونمت صحيت على ساعه 10 لبست ورحت شغل كانت مريم قاعد دخلت سلمت عليها كانت لابسه بنطلون بيج ديق اوي وقميص أبيض وجزمه سوده كنست مكتبه ورصيت كتب عدي يوم وقفلت مع مريم مكتبه ورحت فضلت اضرب عشره علي طيزها جامده تشوف طيزها وهيه بنطلون لازق في طيزها وهيه طيزها صغيره بس منظرها سكسي اوي رحت تاني يوم شغل خصلت اللي ورايا وقعت مع مريم كلنا بعدين طلعت سجاره قالتلي ممكن سجاره ادتها سجاره وعلت وتكلمنا شويه وانا عيني على بزازها وهيه خدت بالها شربت سجاره قالتلي اقفل باب مكتبه وتعاله ورأيا قفلت باب وزبي هيفرتك بنطلون نزلت مخزن معاها قالتلي الكتب دي هنطلها الجو كان حر وانا بطلع كتب مريم وطت قدامي وطيزها في وشي كنت هموت واحسس عليها بعدين راحت تنزل كرتونه كانت هتقع قالتلي تعاله امسكها معايا قربت من ضهرها وزبي لزق في طيزها فضلت ساكته بتاع عشر ثواني ولفت زبي كان باين من بنطلون ضربتني علي زبي وضحكت بشرمطه قالتلي لم نفسك قلتلها اسف مختش بالي قالتلي مره جايه خلي بالك وضربتني علي طيزي حسيت بمتعه اوي وهيه بتضربني علي طيزي خدت بالها أن موضوع عجبني وهيه معديه حستت علي طيزها قالتلي هزعلك قلتها ياريت قربت من طيزي فضلت تبعبص فيه اححح قالتلي مبسوط قلتها اوي قالتلي بكره تعاله بدري وضربتني علي طيزي كنت حاسس بمتعه اوي وهيه بتعبص فيه اححح خلصنا مخزن وهيه طالعه حسست علي طيزها وبعبص فيها متكلمتش واحنا شغالين عمال ابعبص فيها وهيه تبعبص فيه اححح خلصت شغل وروحت دخلت استحمي وشلت شعر زبي وطيزي قعت علي تلفون شويه لقيت مريم بترن بتقلي بكره الساعه 7 تكون في مكتبه قلتها بس بكره جمعه مش بنفتح الساعه 2 قالتلي مستنياك الساعه 7 وقفلت تلفون وانا نمت صحيت علي ساعه 6ونص لبست وغسلت سناني ورحت مكتبه كانت لسه قافله رنيت علي مريم قالتلي انا داخله عليك فتحت باب جيت ارفع الباب حديد قالتلي نزله نزلت باب ودخلنا قالتلي انا هدخل مخزن متخشش غير لما اندهلك وحسست علي طيزي وقرصت عليها وهيه داخله مخزن قلتها استني ثانيه قربت من ضهرها وفضلت احسس بزبي من بنطلون بتاع خمس دقائق ودخلت مخزن عدي بتاع ربع ساعة وندهت عليه دخلت كانت لابسه سنتيان اسود واندر اسود قالتلي اقلع قلعت ملط قالتلي قرب قربت منها قالتلي وطي علي مكتب وطيزي نحيت وشها قربت كسها عند طيزي وهيه كانت لسه لابسه اندر وسنتيان حاسس ب عصايه لزقه في طيزي قربت من عند ودني قالتلي انا شيميل استغربت شويه قالتلي مش عارف يعني ايه شيميل قلتها عارف بس مش مصدق اني اول مره اشوف شيميل ب عيني قالتلي صدق وزلقت نفسها اكتر عند طيزي ومسكت زبي
حلوه الجزء التانى
 
  • عجبني
التفاعلات: Sam Adams
انا فعلا نفسى الاقى واحدة شيميل انيكها وتنيكنى
 
  • عجبني
التفاعلات: Sam Adams
مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك
وسيستجيب لك أحد مشرفي القصص
لو كان متاح مباشرة
 
مرحبا بكم جميعا من منكم يعطينا اسم مؤلف هذه القصة وأول شخص يعطيني اسم مؤلف هذه القصة له مني عشرة نقاط
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مرحبا بكم جميعا من منكم يعطينا اسم مؤلف هذه القصة وأول شخص يعطيني اسم مؤلف هذه القصة له مني عشرة نقاط
وياريت التكملة بقا
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
الجزء التاني هينيكها وهتنيكه في المكتبه برضو
ابقي قول انها منقوله ولو هتكمل نقلها ياريت تغير في الاحداث لان الجزء التاني بتاعها بضان
 
مرحبا بكم جميعا من منكم يعطينا اسم مؤلف هذه القصة وأول شخص يعطيني اسم مؤلف هذه القصة له مني عشرة نقاط
قصه منقوله كان كاتبها هو كاتب عيب خلقي بس مكملهاش واتسرقت ونزلت علي موقع فيمدوم للقصص وكتب منها جزؤين بس
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
مرحبا بكم جميعا من منكم يعطينا اسم مؤلف هذه القصة وأول شخص يعطيني اسم مؤلف هذه القصة له مني عشرة نقاط
حضرتك فهمت غلط انا اقصد الكاتب ميشيل مجدي بتاع قصه عيب خلقي 😹
 
مرحبا بكم جميعا من منكم يعطينا اسم مؤلف هذه القصة وأول شخص يعطيني اسم مؤلف هذه القصة له مني عشرة نقاط

دا الجزء التاني بتاعها بس مش دا الجزء التاني بتاع الكاتب الاصلي دا كله كان منزل في جزء واحد
 
انا ادهم عندي 22سنه ساكن في القاهره و أبويه وامي قاعدين في اسكندريه قصتي بدأت وانا بدور على شغل بعد تدوير كتير لقيت مكتبه طلبين شاب لي عمل دخلت مكتبه قلتها كنت عايز اسأل علي شغل قالتلي انت ساكن فين وعندك كام قلتها سني22سنه ساكن في شارع ..... قالتلي علي مرتب وهاجي الساعه11ص لحد12بليل قلتها تمام سألتها انتي شغاله في مكتبه قالتلي انا صحيت مكتبه قلتلها اتشرفت خت رقمها سألتها اسمك ايه قالتلي مريم 23 اوصفلكو جسمها نار قصيره وبزازها صغير وطيزها صغير ولون بشرتها ابيض وكانت بشعرها أموره فشخ روحت وانا عمال افكر فيها وضربت عشره ونمت صحيت على ساعه 10 لبست ورحت شغل كانت مريم قاعد دخلت سلمت عليها كانت لابسه بنطلون بيج ديق اوي وقميص أبيض وجزمه سوده كنست مكتبه ورصيت كتب عدي يوم وقفلت مع مريم مكتبه ورحت فضلت اضرب عشره علي طيزها جامده تشوف طيزها وهيه بنطلون لازق في طيزها وهيه طيزها صغيره بس منظرها سكسي اوي رحت تاني يوم شغل خصلت اللي ورايا وقعت مع مريم كلنا بعدين طلعت سجاره قالتلي ممكن سجاره ادتها سجاره وعلت وتكلمنا شويه وانا عيني على بزازها وهيه خدت بالها شربت سجاره قالتلي اقفل باب مكتبه وتعاله ورأيا قفلت باب وزبي هيفرتك بنطلون نزلت مخزن معاها قالتلي الكتب دي هنطلها الجو كان حر وانا بطلع كتب مريم وطت قدامي وطيزها في وشي كنت هموت واحسس عليها بعدين راحت تنزل كرتونه كانت هتقع قالتلي تعاله امسكها معايا قربت من ضهرها وزبي لزق في طيزها فضلت ساكته بتاع عشر ثواني ولفت زبي كان باين من بنطلون ضربتني علي زبي وضحكت بشرمطه قالتلي لم نفسك قلتلها اسف مختش بالي قالتلي مره جايه خلي بالك وضربتني علي طيزي حسيت بمتعه اوي وهيه بتضربني علي طيزي خدت بالها أن موضوع عجبني وهيه معديه حستت علي طيزها قالتلي هزعلك قلتها ياريت قربت من طيزي فضلت تبعبص فيه اححح قالتلي مبسوط قلتها اوي قالتلي بكره تعاله بدري وضربتني علي طيزي كنت حاسس بمتعه اوي وهيه بتعبص فيه اححح خلصنا مخزن وهيه طالعه حسست علي طيزها وبعبص فيها متكلمتش واحنا شغالين عمال ابعبص فيها وهيه تبعبص فيه اححح خلصت شغل وروحت دخلت استحمي وشلت شعر زبي وطيزي قعت علي تلفون شويه لقيت مريم بترن بتقلي بكره الساعه 7 تكون في مكتبه قلتها بس بكره جمعه مش بنفتح الساعه 2 قالتلي مستنياك الساعه 7 وقفلت تلفون وانا نمت صحيت علي ساعه 6ونص لبست وغسلت سناني ورحت مكتبه كانت لسه قافله رنيت علي مريم قالتلي انا داخله عليك فتحت باب جيت ارفع الباب حديد قالتلي نزله نزلت باب ودخلنا قالتلي انا هدخل مخزن متخشش غير لما اندهلك وحسست علي طيزي وقرصت عليها وهيه داخله مخزن قلتها استني ثانيه قربت من ضهرها وفضلت احسس بزبي من بنطلون بتاع خمس دقائق ودخلت مخزن عدي بتاع ربع ساعة وندهت عليه دخلت كانت لابسه سنتيان اسود واندر اسود قالتلي اقلع قلعت ملط قالتلي قرب قربت منها قالتلي وطي علي مكتب وطيزي نحيت وشها قربت كسها عند طيزي وهيه كانت لسه لابسه اندر وسنتيان حاسس ب عصايه لزقه في طيزي قربت من عند ودني قالتلي انا شيميل استغربت شويه قالتلي مش عارف يعني ايه شيميل قلتها عارف بس مش مصدق اني اول مره اشوف شيميل ب عيني قالتلي صدق وزلقت نفسها اكتر عند طيزي ومسكت زبي
القصه حلوة بس كبرها و غير كده احداثك ظبطها
 
عقبال اما افشخ طيزك انا كمان 🔥
 
يا صاجبي انته نطيت بالاحداث اوي اوي يعني لسه بقولك براحه وتفاصيل ومش عارف اي الاقيك بتجوز البت 😂😂
وبقواك طول الجزءو حط تفاصيل حتي لو هتعد يوم تكتب فيه عشان بجد لو انته اشتغلت علي القصه بدماغ رايقة هتطلع حلوة اوي
هيطول ازاي وهي منقوله وكلها علي بعض جزئين اصلا
الجزء التاني ناكو بعض بس كدا دا الجزء
 
انا ادهم عندي 22سنه ساكن في القاهره و أبويه وامي قاعدين في اسكندريه قصتي بدأت وانا بدور على شغل بعد تدوير كتير لقيت مكتبه طلبين شاب لي عمل دخلت مكتبه قلتها كنت عايز اسأل علي شغل قالتلي انت ساكن فين وعندك كام قلتها سني22سنه ساكن في شارع ..... قالتلي علي مرتب وهاجي الساعه11ص لحد12بليل قلتها تمام سألتها انتي شغاله في مكتبه قالتلي انا صحيت مكتبه قلتلها اتشرفت خت رقمها سألتها اسمك ايه قالتلي مريم 23 اوصفلكو جسمها نار قصيره وبزازها صغير وطيزها صغير ولون بشرتها ابيض وكانت بشعرها أموره فشخ روحت وانا عمال افكر فيها وضربت عشره ونمت صحيت على ساعه 10 لبست ورحت شغل كانت مريم قاعد دخلت سلمت عليها كانت لابسه بنطلون بيج ديق اوي وقميص أبيض وجزمه سوده كنست مكتبه ورصيت كتب عدي يوم وقفلت مع مريم مكتبه ورحت فضلت اضرب عشره علي طيزها جامده تشوف طيزها وهيه بنطلون لازق في طيزها وهيه طيزها صغيره بس منظرها سكسي اوي رحت تاني يوم شغل خصلت اللي ورايا وقعت مع مريم كلنا بعدين طلعت سجاره قالتلي ممكن سجاره ادتها سجاره وعلت وتكلمنا شويه وانا عيني على بزازها وهيه خدت بالها شربت سجاره قالتلي اقفل باب مكتبه وتعاله ورأيا قفلت باب وزبي هيفرتك بنطلون نزلت مخزن معاها قالتلي الكتب دي هنطلها الجو كان حر وانا بطلع كتب مريم وطت قدامي وطيزها في وشي كنت هموت واحسس عليها بعدين راحت تنزل كرتونه كانت هتقع قالتلي تعاله امسكها معايا قربت من ضهرها وزبي لزق في طيزها فضلت ساكته بتاع عشر ثواني ولفت زبي كان باين من بنطلون ضربتني علي زبي وضحكت بشرمطه قالتلي لم نفسك قلتلها اسف مختش بالي قالتلي مره جايه خلي بالك وضربتني علي طيزي حسيت بمتعه اوي وهيه بتضربني علي طيزي خدت بالها أن موضوع عجبني وهيه معديه حستت علي طيزها قالتلي هزعلك قلتها ياريت قربت من طيزي فضلت تبعبص فيه اححح قالتلي مبسوط قلتها اوي قالتلي بكره تعاله بدري وضربتني علي طيزي كنت حاسس بمتعه اوي وهيه بتعبص فيه اححح خلصنا مخزن وهيه طالعه حسست علي طيزها وبعبص فيها متكلمتش واحنا شغالين عمال ابعبص فيها وهيه تبعبص فيه اححح خلصت شغل وروحت دخلت استحمي وشلت شعر زبي وطيزي قعت علي تلفون شويه لقيت مريم بترن بتقلي بكره الساعه 7 تكون في مكتبه قلتها بس بكره جمعه مش بنفتح الساعه 2 قالتلي مستنياك الساعه 7 وقفلت تلفون وانا نمت صحيت علي ساعه 6ونص لبست وغسلت سناني ورحت مكتبه كانت لسه قافله رنيت علي مريم قالتلي انا داخله عليك فتحت باب جيت ارفع الباب حديد قالتلي نزله نزلت باب ودخلنا قالتلي انا هدخل مخزن متخشش غير لما اندهلك وحسست علي طيزي وقرصت عليها وهيه داخله مخزن قلتها استني ثانيه قربت من ضهرها وفضلت احسس بزبي من بنطلون بتاع خمس دقائق ودخلت مخزن عدي بتاع ربع ساعة وندهت عليه دخلت كانت لابسه سنتيان اسود واندر اسود قالتلي اقلع قلعت ملط قالتلي قرب قربت منها قالتلي وطي علي مكتب وطيزي نحيت وشها قربت كسها عند طيزي وهيه كانت لسه لابسه اندر وسنتيان حاسس ب عصايه لزقه في طيزي قربت من عند ودني قالتلي انا شيميل استغربت شويه قالتلي مش عارف يعني ايه شيميل قلتها عارف بس مش مصدق اني اول مره اشوف شيميل ب عيني قالتلي صدق وزلقت نفسها اكتر عند طيزي ومسكت زبي
محتاجه تنظيم كمل ونظم الجزء ااجي اكتر
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%