NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

احمد تبادل

نسوانجى متقحرط
عضو
إنضم
22 يوليو 2022
المشاركات
33
مستوى التفاعل
56
نقاط
143
الجنس
عدم الإفصاح
الدولة
مصر
توجه جنسي
ثنائي الميل
انا يوسف عندي 18سنه سالب ديوث عايش مع ماما نورهان عندها 49سنه واختي ريم عندها 22 القصه القصيره بزازها وسط تحب تمص فيهم وطيزها وسط بس تحب تفضل تبعبص فيها بدأت لما كنت قاعد في اوضتي زهقان ومحدش في بيت ماما في شغل واختي في كليه كلمت اتنين صحابي احمد ومحمد هما من سني كلمتهم قلتهم البيت فاضي عندي احمد قلي انا جاي وتغسل طيزك لحد ماجي ومحمد معايه عدي خمس دقائق وباب شقه خبط فتحت احمد ومحمد دخلو علطول قلي امك فين قلتله في شغل واختك لبوه قلتله في كليه احمد قلع بنطلون وطلع زبه قلي مصه مصيت زبه وهوه بيقلي مص ياكسمك ومحمد قلعني بنطلون وتيشيرت قلعنا كلنا ملط محمد قلي مص زبي يلا بمص زبه وأحمد دخل اوضت اختي وجاب اندر بتاعها قلي البس بتاع اختك ياعرص لبست اندر اختي وفضلت أمص فيه زبه اححح وأحمد بيلحس طيزي بيقلي طيزك افجر من طيز اختك محمد قلي تعاله نخش أوضت اختك ياعرص انيكك فيها دخلنا اوضت اختي عملت وضع دوجو وأحمد دخل زبه وانا بمص زب محمد و احمد وهوه بينكني قلي اختك ياعرص عايز انيكها قلتله ياريت بجد محمد شال زبه من بوقي وقلي ودخل حمام وأحمد بينكني قلي اختك اسمها ايه قلتله ريم قلي كسمك علي كسم ريم اححح فضل يزود في نيك وانا بقله براحه بيوجع اوي اححححح قلي مش انت عايز كده انيكك في طيزك ياعرص محمد جه وجاب اندر اختي من حمام كان فيه عرقها وأحمد نزل لبنه في طيزي خرج زبه وضربني علي طيزي احمد راح يقعد في جمب علي سرير اختي وخد من محمد اندر اختي وسخ فضل يشم فيه اححح ومحمد دخل زبه في طيزي وجعني شويه وهوه بيدخلو اححح زبك حلو اوي ومحمد فضل ينيك فيه اححح نزل لبنه في طيزي وقعد علي سرير وانا رحت جبت منديل مسحت طيزي وقعت جمب محمد وحطيت راسي على صدره بحب محمد اوي عشان بيحبني بجد فضل يحسس علي صدري وقلي بحبك وأحمد بيقول لي محمد ده خول وي بيتناك محمد خت باله اني زعلت احمد قلي اختك ياعرص جايه امتي قلتله الساعه 2 وكانت الساعه 11 قلي وامك قلتله هتخلص شغل وتروح عند خالتلي قلي انا هروح وهاجي الساعه 1وحده قتله ماشي احمد لبس هدومه ونزل محمد قلي متزعلش منه وانا كنت بعيط وحاطت راسي على صدر محمد حسس علي جسمي قلي انا بحبك ومتزعلش منه هديت شويه كان ماسك اندر اختي وسخ قلي شم عرق اختك ضحكت كنت حاطط راسي على صدره وهو بيشم في كلت زبه بدأ يقف تاني مسكت زبه كنت بمص فيه اححح فضلت أمص فيه بعدين نمت علي صدره وزبه في زبي فضلنا نبوس في شفايف بعض قلي بحبك يا قلبي قلتله وانا كمان نمت علي ضهري وفتحت سبعه وهوه بيلحس خرم طيزي وتف علي زبه بدأ يدخل زبه فضل ينيك فيه اححح كنت بحب نيكه بقله نيكني انا لبوتك افشخ طيزي قلي هنزل لبني عايزه فيه اححح قلتله في بوقي شال زبه من طيزي وحط زبه عند بوقي ونزل لبنه قلي يلا يا حبيبتي نستحمي دخلنا نستحمي سوا وعمال يحسس علي طيزي خلصنا حما وخلنا اوضتي قلتله هنضف اوضت اختي وجي دخلت اوضت اختي ونضفت سرير وخت اندر بتاعها خلصت تنضيف اوضت اختي ودخلت اوضتي محمد كان قاعد علي سرير
دخلت نمت علي صدره كنا ملط اتغطينا ب لحاف فضل يحسس علي شعري وانا نايم علي صدره بصيت في ساعه كانت12ونص قلي احمد جاي الساعه 1قلتله طيب قلي زعلان ليه قلتله احمد كل مييجي ينكني يفضل يشتم فيه قلي متزعلش منه وحقك عليه قلتله انا بحبك اوي يا محمد طبطب علي ضهري وقلي وانا كمان بوسته من بوقه لقيت باب شقه بيخبط قمت افتح كان احمد دخل وراح عند اوضتي دخلت نمت علي صدر محمد احمد كان معاه شنطه محمد قله فيها ايه شنطه طلع برشام سألته ايه ده قلي ده منوم هتحطه لي اختك في عصير كنت مبسوط وخايف محمد قلي متخفش اختك هنكها ومحدش هيعرف حاجه خت برشام ولبست هدومي انا وي محمد احمد طلع زبه قلي تعاله انيكك لحد ما اختك تيجي قلتله طيزي وجعاني اوي قلي تعاله مصه لحد مجبهم مصيت زبه ودعكت فيه اححح نزل لبنه في بوقي وبلعتهم الباب كان بيخبط رحت افتح كانت اختي دخلت على أوضتها قلتها صحابي هنا قالتلي طيب هخش مطبخ اخد اكل وهدخل اوضتي قلتله ماشي دخلت اوضتي خت برشام من احمد قلي خد حبيتين كسرهم وحطهم في عصير طحنت منوم ودخلت مطبخ اختي كانت واقفه فتحت تلاجه قلتها تشربي بيبسي قالتلي ماشي جبت كبايه وحطيت منوم وصبيت بيبسي من غير متاخد بالها ودخلت اوضتها كانت لابسه قميص ابيض وبنطلون جينز ديق اوي علي طيزها دخلت اوضتي قلت ل احمد حطيت منوم قلي خمس دقائق وخش قعت علي حجر محمد عدي شويه ودخلت اوضت اختي كانت مرميه علي سرير ونيمه علي بطنها عرفت أن منوم اشتغل حسست علي طيزها وقفشت فيها كانت نايمه خالص مش حاسه بحاجه ندهت احمد و محمد دخله قلعه ملط وأحمد فضل يشم في طيز اختي من علي بنطلون وبيقلي طيز اختك بنت متناكه نزل بنطلون وشفت اجمل طيز في حياتي احححح احمد فضل يبوس فيها ومحمد راح يحسس علي طيزها ويبعبص في طيز اختي قلي اختك طيزها طريه اوي وناعمه احمد كان عايز يقلع اختي خالص محمد قله نزل بنطلون بس نزل احمد كلت بتاعها وفضل يبوس ويلحس خرم طيزها واختي نايمه مش حاسه بأي حاجه احمد قلي مص زبي بمص زب احمد ومحمد راح عند اختي عدل وشها وفضل يبوس في شفايفها مصيت زب احمد راح عند اختي ونيمها علي ضهرها وشاف كسها وردي مفهوش شعرايه فضل يبوس فيه اححح ويلحس كسها وانا كنت بلحس زب محمد احمد حط زبه عند كس اختي قلتله ابوس ايدك متفتحش اختي نيكها من طيزها بس ومحمد قله انت مجنون نيكها من طيزها بس عدل اختي ونيمها علي بطنها وبدأ يدخل زبه وحده وحده كان خرم طيزها ديق اوي دخل زبه ب صعوبه وبدا ينيك في اختي احححح بيقلي اختك طيزها بنت متناكه جامده اوي اوي فضل ينيك فيها لحد منزل لبنه ومحمد راح ينيكها دخل زبه علطول وفضل ينيك فيها وانا كنت قاعد بتفرج وبشم في اندر بتاعها اللي كان معايا من الاول محمد خلص نيك قلي مش هتنيك اختك قلته لا لبسو هدومهم ونزلو محمد وهوه نازل حسس علي طيزي بصلي وضحك نزلو وقفلت باب ودخلت عند اختي كانت نايمه علي بطنها ولبن صحابي خارج من طيزها روحت عند خرم طيزها طلعت لساني ولحست خرم طيزها فضلت الحس لبن صحابي وتفيت علي زبي ودخلت زبي في طيز اختي كانت سخنه اوى فضلت انيك فيها لحد منزلت لبني جبت مناديل كنت همسح خرم طيزها قلت الحسه الاول لحست خرم طيزها كله جبت مناديل ونضفت طيزها ورفعت اندر ولبستها بنطلون بصيت عليها وانا مبسوط اوي خرجت وقفلت باب ودخلت اوضتي وقعت علي سرير ملط وفضلت اشم في اندر كانت ريحته عرفها وخرا كنت مبسوط خبيت اندر ونمت صحيت كانت اختي قاعده في صاله هيه وماما عماله تبصلي كنت خايف بعدين ماما قالت هخش انام واختي دخلت اوضتها وانا كلت ودخلت حمام لقيت اندر اختي اللي كانت لابسها لما نكتها خته ودخلت اوضتي وقفلت باب وقلعت ملط طلعت اندر اللي كان معايه من الاول لبسته واندر تاني فضلت اشم فيه والحسه كانت ريحته عرق وخرا فضلت الحس فيه اححح واشمه وضرب عشره ونزلت لبن كتير
 
  • عجبني
التفاعلات: Ahmed.7 و Medoيةاة
هذه آخر قصة توضع في غير قسمها المخصص لو اعدت فعلتك ستعاقب ستنقل لمكانها الصحيح
 
سالب ماشى . ديوث ماشى . لكن تضع منوم لأختك أو لأى أحد عشان تستغله فهذه تعتبر نذاله .
 
  • عجبني
التفاعلات: Darknight22 و احمد تبادل
هذه آخر قصة توضع في غير قسمها المخصص لو اعدت فعلتك ستعاقب ستنقل لمكانها الصحيح
لسه مسجل في موقع لسه معرفش احط قصص في تهمة قسم
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: Fadel و احمد تبادل

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%