NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

حد يعرف حل للبرود الجنسي صاحبي كانت شهوته عاليه وكل يومين بنيكه او عالاقل بنيكه شات وكده دلوقتي مبقاش عايز يمارس خالص
بس محدش يقوللي اديله منشطات او اي حاجة انا حاولت افهم كتير هو ماله بس مبيفهمنيش بيقعد يلمح او يمسك بتاعي شوية او لما بنتقابل بنقضيها احضان وبوس بس مبيرضاش اني انيكه بيقول معندوش رغبة 🙄
حد من السوالب يفهمني هو لي بيعمل كده

• عجبني
التفاعلات: بشار و Kokik
حد يعرف حل للبرود الجنسي صاحبي كانت شهوته عاليه وكل يومين بنيكه او عالاقل بنيكه شات وكده دلوقتي مبقاش عايز يمارس خالص
بس محدش يقوللي اديله منشطات او اي حاجة انا حاولت افهم كتير هو ماله بس مبيفهمنيش بيقعد يلمح او يمسك بتاعي شوية او لما بنتقابل بنقضيها احضان وبوس بس مبيرضاش اني انيكه بيقول معندوش رغبة 🙄
حد من السوالب يفهمني هو لي بيعمل كده
سيبه فترة وتكلم معاه عادي الجنس مش كل حاجه
وخليه يحس إنك مهتم بيه هو مش عشان الجنس

سيبه فترة وتكلم معاه عادي الجنس مش كل حاجه
وخليه يحس إنك مهتم بيه هو مش عشان الجنس
انا بعمل كده اصلا ومبقيتش عايز امارس بس هو مباقاش يكلمني بعد مبقيت ارفض انه يثيرني ويمشي كل مرة بقيت بتبارد زيه هو تقريبا زعل 🤔

ممكن يكون مل او عايز حاجه معينة ومش عارف يوصلهالك او متضايق من حاجه
وممكن مش عايز يمارس اصلا💁‍♂️
وعادي يعني لو سألته واتكلمت معاه وعرفت وجهة نظره

• الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: madara2498
ممكن يكون مل او عايز حاجه معينة ومش عارف يوصلهالك او متضايق من حاجه
وممكن مش عايز يمارس اصلا💁‍♂️
وعادي يعني لو سألته واتكلمت معاه وعرفت وجهة نظره
انا اتخنقت منه. هو بيكلم كذا حد وبيفضل يستفزني وانا تعبت نفسيا واحتمال انهي علاقتنا اللي كانت 8 سنين

• محزن
التفاعلات: Eross
انا اتخنقت منه. هو بيكلم كذا حد وبيفضل يستفزني وانا تعبت نفسيا واحتمال انهي علاقتنا اللي كانت 8 سنين
حيث كده بالتوفيق انا سنجل by the way 🙂😂
عموما جرب تتكلم معاه بردو وخد قرارك

• هممم
حيث كده بالتوفيق انا سنجل by the way 🙂😂
عموما جرب تتكلم معاه بردو وخد قرارك
اتخنقت و**** من كتر الخنقة اللي انا فيها ده غير مشكلة ال over thinking ومعنديش صحاب اصلا وهو بيخنقني اكتر ف انا تقريبا هبقي سنجل زيك برضو 😅

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اتخنقت و**** من كتر الخنقة اللي انا فيها ده غير مشكلة ال over thinking ومعنديش صحاب اصلا وهو بيخنقني اكتر ف انا تقريبا هبقي سنجل زيك برضو 😅
Wlc to the club

• أتفق
الجنس زى الاكل زى الصحة العامة بيبقى فية كرف او منحنى بيصعد بالتدريج حتى القمة ثم يرجع ينزل تانى حتى القاع وهكذا دواليك بصراحة دلوقتى مش فاكر الموضوع اسمة اية لانى قريتة من فترة كبيرة جدا حتى انت ممكن تلاحظ كدة على نفسك شوية تحس ان مثلا صحتك بومب لفترة معينة وبعد كدة تحس انك بقيت عادى بعد كدة تحس انك مجهد ومش قادر تعمل حاجة وهكذا دواليك زى فصول السنة فى الوقت دة سيبة على راحتة وبعد كدة هو اللى هيجيلك ويمتعك ويعوضك

• أتفق
الجنس زى الاكل زى الصحة العامة بيبقى فية كرف او منحنى بيصعد بالتدريج حتى القمة ثم يرجع ينزل تانى حتى القاع وهكذا دواليك بصراحة دلوقتى مش فاكر الموضوع اسمة اية لانى قريتة من فترة كبيرة جدا حتى انت ممكن تلاحظ كدة على نفسك شوية تحس ان مثلا صحتك بومب لفترة معينة وبعد كدة تحس انك بقيت عادى بعد كدة تحس انك مجهد ومش قادر تعمل حاجة وهكذا دواليك زى فصول السنة فى الوقت دة سيبة على راحتة وبعد كدة هو اللى هيجيلك ويمتعك ويعوضك
انا حاليا معنديش طاقة اني اتكلم معاه او اعمل حاجة برضو بس كل مرة بضغط علي نفسي وارن عليه عشان ميزعلش او يحس اني مش بهتم بيه او مش بحبه

للأسف نفس اللي بعاني منه مع صاحبي
أوقات يبقى هايج عليا جدا وعايز ما يبطلش نيك فيا
وأوقات يبقى بيتهرب مني وبيرد عليا بالقطارة
وأنا بصراحة بتكسف أقوله نتقابل، ببقى عايزها تيجي منه

• هممم
للأسف نفس اللي بعاني منه مع صاحبي
أوقات يبقى هايج عليا جدا وعايز ما يبطلش نيك فيا
وأوقات يبقى بيتهرب مني وبيرد عليا بالقطارة
وأنا بصراحة بتكسف أقوله نتقابل، ببقى عايزها تيجي منه
بس انا بقعد احب فيه واسخنه واقوله كلام رومانسي كتير وهو بيرد بردو زي مقولت بالقطارة

اتكلم معاه وافهم منه ممكن يكون فيه حد تانى مكانك أو ممكن يكون عايز اى حاجه جديده افهم منه لازم تتكلم معاه مفيش حاجه اسمها مش عايز يتكلم معاك لا صر عليه انكم تتكلموا بصراحه فى الموضوع دا أو نلغى علاقتنا مع بعض بس كدا

• الموضوع ده يدعو للتفكير
اتكلم معاه وافهم منه ممكن يكون فيه حد تانى مكانك أو ممكن يكون عايز اى حاجه جديده افهم منه لازم تتكلم معاه مفيش حاجه اسمها مش عايز يتكلم معاك لا صر عليه انكم تتكلموا بصراحه فى الموضوع دا أو نلغى علاقتنا مع بعض بس كدا
مبيرضاش يتكلم خالص كل لما احاول افهم منه حاجة.او اسأله لازم ينكد وينام ☹️

مبيرضاش يتكلم خالص كل لما احاول افهم منه حاجة.او اسأله لازم ينكد وينام ☹️
خلاص قوله لو فضلت مش هتتكلم ننهى العلاقه احسن ليا وليك علشان حاسس انك مش عايزنى بس شوف رده ايه

• عجبني
خلاص قوله لو فضلت مش هتتكلم ننهى العلاقه احسن ليا وليك علشان حاسس انك مش عايزنى بس شوف رده ايه
انا انفصلت عنه كذا مرة قبل كده

انا انفصلت عنه كذا مرة قبل كده
انت قوله اخر مرا علشان تبقى عملت الى عليك وهوا حر ولو انفصلت مترجعش تانى

هو اللي كان بيحاول يرجعلي عشان انا كنت بعمله بلوك.من كل حاجة وهو مع ذلك بيرجعلي ف ده اللي مخليني مش عايز اسيبه المرة دي انا زعلته كتير وبحاول استحمل شوية عشان بحبه وميحسش اني كنت بضحك عليه تاني

بيننا قصص كتيرة وحشة وحلوة مش سهل نبعد خالص عن بعض
انت قوله اخر مرا علشان تبقى عملت الى عليك وهوا حر ولو انفصلت مترجعش تانى

هو اللي كان بيحاول يرجعلي عشان انا كنت بعمله بلوك.من كل حاجة وهو مع ذلك بيرجعلي ف ده اللي مخليني مش عايز اسيبه المرة دي انا زعلته كتير وبحاول استحمل شوية عشان بحبه وميحسش اني كنت بضحك عليه تاني

بيننا قصص كتيرة وحشة وحلوة مش سهل نبعد خالص عن بعض
ما انت كدا فى العلاقه دى انت المستنزف انا عارف انو صعب بس شوفه وهوا عايز ايه

• عجبني
التفاعلات: ana soso1
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%