NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

amamh

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
إنضم
18 ديسمبر 2021
المشاركات
11
مستوى التفاعل
0
نقاط
0
اول قصه لي في المنتدي يارب القصه تعجبكم
طبعا القصه في منها حقيقي وفي منها من وحي الخيال
القصه هضم سحاق ومحارم وسادي
صاحبه امي وعمايلها
الجزء الاول
انا اسمي محمود عندي ١٨ سنه انا مليان وزني كبير طولي ١٧٥ سنتي
زبري حجمه عادي الحجم الطبيعي
امي مني ٣٩ سنه جسمها ملفايه بزاز متوسطه وطيز متوسطه كرش صغير وامي قمحاويه
ابويا خالد دورو هيبقا صغير في القصه عنده ٥٦ سنه ابويا كبر فبطل ينيك وامي لسه صغيره 😂
اخويا ممدوح ١٦ سنه
عبير صاحبه امي عندها ٤٣ عندها سنه بزاز كبيره وطيز كبيره وبيضه والحلمه وردي كيرفي والكرش متوسط
هبه عندها 20سنه عود مظبوط زي مالكتاب بيقول بزاز متوسطه وطيز متوسطه عود فرنساوي
ساره عندها 18 سنه بس وتكه بيضا وبزاز كبيره وطيز كبيره ومفيش كرش
خلود 16 سنه بزاز صغيره وطيز صغيره ومفيش كرش وملهاش دور غير دور صغير في القصه
القصه تبدا لما كان عندي 10سنين كنت في مدرسه ابتدائى وكانت مدرسه مشتركه وكان معايا ساره وهبه بس هبه اكبر مننا بدفعتين وانا كنت بحب ساره بس مش قايلها وامي اتعرفت علي امها وبقو صحاب وكان معانا واحده اسمها عليه كانت معانا في المدرسه امي اتصحبه علي امها وام ساره بقت تيجي عندنا تقعد مع امي وانا مكنش ليا في السكس كنت بحب اتفرج علي مصارعه حريمي تعدي الايام وكبرت بقيت في اولي اعدادي حولت وساره حولت ومكناش معا بعض في المدرسه بس كنا مع بعض في الدروس وساره طلع عليها سمعه وحشه انها بتمشي مع ولاد والكلام ده وانا بدات اظيط واقول ايوه بتمشي مع ولاد المهم ام ساره فضلت تكلم امي وزيارتها لينا كترت وحالتهم الماديه وحشه اخنا يعني الحمد ....... وام ساره بدا هزرها مع ابويا يبقي عادي يسلمو علي بعض ويتكلمو مع بعض عادي انا من وجهه نظري انا ان هي بتكلم ابويا في السكس المهم انا كبرت وبدات افهم في السكس واتعلم في حجات وساره كانت بتيجي تنام عندنا عادي وانا سعات كنت بلعب في صدرها لما كان عندي 16 سنه علاقه امي وام ساره اتطورت اوي وبقو اكتر من اخوات
احنا كاان عندنا عماره ملك وكنا مربين فوق السطح طيور وامي جت في الصيف وكانت عايزه تسافر ومين هيطلع يأكل الطيور امي ادت لام ساره المفتاح وقلتلها اكلي الطيور المهم عبير وفقت وقلتلها ماشي بعد مسافرنا ابويا مش بيسافر معانا فعبير كانت بتطلع تاكل الطيور وتنزل مع ابويا
فلاش باك عبير وخالد
عبير خبطت خالد قام فتح مين انا عبير
خالد اتفضلي يا ام ساره
عبير عامل يا ابو محمود
خالد بخير يا ام ساره
عبير اغرفلك
خالد ماشي الاكل جوه
عبير دخلت وكانت لبسه عبايه لزقه علي جسمها
خالد المره دي جسمها حلو والواحد عايز ينيكها
خالد دخل لعبير المطبخ ولزق فيها من ورا
عبير عدت الموضوع وقالت ممكن مكنش يقصد
خالد لزق تاني
عبير قالتلو عيب يا ابو محمود
عبير كانت تعبنا عشان ارمله من 5 سنين مفيش راجل لمسها
خالد فضل يلمس مره واتنين وتلاته لحد معبير سابت نفسها ودخلو الاوضه وعبير قلعت
وخالد قلع وفضلو ينيكو في بعض
خالد قلعها العبايه بقت هي بالبرا والكلت زخالد بالكالسوم خالد نزل الكلوت لتحت شويه كسها كان عليه شعر مكنتش مهتميه بنفسها خالد لحس كسها وهي اااااااااااا واحححححححححح وكسي وجعني وطيزي وجعاني نيكنييييييييي بقا وتعبانههههههههه وهو عمال يلحس ويمص قام قلع الكالسوم وطلع زبره وهي قضلت تمص قام واخدها هو في وضع الكلبه وهي طيزها كانت مفتوحه وهنعرف ده قدام من ايه
وفضل ينيك ويرزع وهي تصوت تعبانه مش قادره حرام عليك دخله في كسي وهو راح مدخله في كسها وهي تعبانه علي الاخر لحد ملبنه نزل في طيزها وهو هايج وهي هايجه وجاب مره واتنين وتلاته
وفضل الحوار لمدت 3 ايام علي كده
وهنا انتهي الجزء بس مش هتأخر عليكو الكتابه متعبه فشخ عايز رايكو انا عارف ان الجزء صغير بس بعد كده الجزء هيبقا اطول بس اخد، رايكو في الكتابه الاول ولو في حاجه ممكن تقولي
وشكرا
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: ahmedalasiry85, Mostafaelshazly, العطاء و 28 آخرين
جامده
اول قصه لي في المنتدي يارب القصه تعجبكم
طبعا القصه في منها حقيقي وفي منها من وحي الخيال
القصه هضم سحاق ومحاارم وسادي
صاحبه امي وعمايلها
الجزء الاول
انا اسمي محمود عندي ١٨ سنه انا مليان وزني كبير طولي ١٧٥ سنتي
زبري حجمه عادي الحجم الطبيعي
امي مني ٣٩ سنه جسمها ملفايه بزاز متوسطه وطيز متوسطه كرش صغير وامي قمحاويه
ابويا خالد دورو هيبقا صغير في القصه عنده ٥٦ سنه ابويا كبر فبطل ينيك وامي لسه صغيره 😂
اخويا ممدوح ١٦ سنه
عبير صاحبه امي عندها ٤٣ عندها سنه بزاز كبيره وطيز كبيره وبيضه والحلمه وردي كيرفي والكرش متوسط
هبه عندها 20سنه عود مظبوط زي مالكتاب بيقول بزاز متوسطه وطيز متوسطه عود فرنساوي
ساره عندها 18 سنه بس وتكه بيضا وبزاز كبيره وطيز كبيره ومفيش كرش
خلود 16 سنه بزاز صغيره وطيز صغيره ومفيش كرش وملهاش دور غير دور صغير في القصه
القصه تبدا لما كان عندي 10سنين كنت في مدرسه ابتدائى وكانت مدرسه مشتركه وكان معايا ساره وهبه بس هبه اكبر مننا بدفعتين وانا كنت بحب ساره بس مش قايلها وامي اتعرفت علي امها وبقو صحاب وكان معانا واحده اسمها عليه كانت معانا في المدرسه امي اتصحبه علي امها وام ساره بقت تيجي عندنا تقعد مع امي وانا مكنش ليا في السكس كنت بحب اتفرج علي مصارعه حريمي تعدي الايام وكبرت بقيت في اولي اعدادي حولت وساره حولت ومكناش معا بعض في المدرسه بس كنا مع بعض في الدروس وساره طلع عليها سمعه وحشه انها بتمشي مع ولاد والكلام ده وانا بدات اظيط واقول ايوه بتمشي مع ولاد المهم ام ساره فضلت تكلم امي وزيارتها لينا كترت وحالتهم الماديه وحشه اخنا يعني الحمد ....... وام ساره بدا هزرها مع ابويا يبقي عادي يسلمو علي بعض ويتكلمو مع بعض عادي انا من وجهه نظري انا ان هي بتكلم ابويا في السكس المهم انا كبرت وبدات افهم في السكس واتعلم في حجات وساره كانت بتيجي تنام عندنا عادي وانا سعات كنت بلعب في صدرها لما كان عندي 16 سنه علاقه امي وام ساره اتطورت اوي وبقو اكتر من اخوات
احنا كاان عندنا عماره ملك وكنا مربين فوق السطح طيور وامي جت في الصيف وكانت عايزه تسافر ومين هيطلع يأكل الطيور امي ادت لام ساره المفتاح وقلتلها اكلي الطيور المهم عبير وفقت وقلتلها ماشي بعد مسافرنا ابويا مش بيسافر معانا فعبير كانت بتطلع تاكل الطيور وتنزل مع ابويا
فلاش باك عبير وخالد
عبير خبطت خالد قام فتح مين انا عبير
خالد اتفضلي يا ام ساره
عبير عامل يا ابو محمود
خالد بخير يا ام ساره
عبير اغرفلك
خالد ماشي الاكل جوه
عبير دخلت وكانت لبسه عبايه لزقه علي جسمها
خالد المره دي جسمها حلو والواحد عايز ينيكها
خالد دخل لعبير المطبخ ولزق فيها من ورا
عبير عدت الموضوع وقالت ممكن مكنش يقصد
خالد لزق تاني
عبير قالتلو عيب يا ابو محمود
عبير كانت تعبنا عشان ارمله من 5 سنين مفيش راجل لمسها
خالد فضل يلمس مره واتنين وتلاته لحد معبير سابت نفسها ودخلو الاوضه وعبير قلعت
وخالد قلع وفضلو ينيكو في بعض
خالد قلعها العبايه بقت هي بالبرا والكلت زخالد بالكالسوم خالد نزل الكلوت لتحت شويه كسها كان عليه شعر مكنتش مهتميه بنفسها خالد لحس كسها وهي اااااااااااا واحححححححححح وكسي وجعني وطيزي وجعاني نيكنييييييييي بقا وتعبانههههههههه وهو عمال يلحس ويمص قام قلع الكالسوم وطلع زبره وهي قضلت تمص قام واخدها هو في وضع الكلبه وهي طيزها كانت مفتوحه وهنعرف ده قدام من ايه
وفضل ينيك ويرزع وهي تصوت تعبانه مش قادره حرام عليك دخله في كسي وهو راح مدخله في كسها وهي تعبانه علي الاخر لحد ملبنه نزل في طيزها وهو هايج وهي هايجه وجاب مره واتنين وتلاته
وفضل الحوار لمدت 3 ايام علي كده
وهنا انتهي الجزء بس مش هتأخر عليكو الكتابه متعبه فشخ عايز رايكو انا عارف ان الجزء صغير بس بعد كده الجزء هيبقا اطول بس اخد، رايكو في الكتابه الاول ولو في حاجه ممكن تقولي
وشكرا
حلوه
 
  • عجبني
التفاعلات: امير الجنس العربى، Minaprencis و Ali_12
جامده فشخ
كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: امير الجنس العربى و Minaprencis
اوووف
 
  • عجبني
التفاعلات: امير الجنس العربى و Minaprencis
اوك
 
  • عجبني
التفاعلات: امير الجنس العربى, المشاغب$, النمر المقنع و شخص آخر
الجزء التاني عالسريع
 
  • عجبني
التفاعلات: امير الجنس العربى و Minaprencis
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
جامدة بس متأخرشى فى الأجزاء التانية
 
  • عجبني
التفاعلات: امير الجنس العربى و Minaprencis
قصه جامده مستنى باقي الاجزاء
 
  • عجبني
التفاعلات: امير الجنس العربى و Minaprencis
اموت فى السن دا
 
  • عجبني
التفاعلات: امير الجنس العربى و Minaprencis
الجزء التاني
بعد ما خالد مكان بينيك عبير جتله تيلفون من مني مراتو بتقولو هي ام ساره جت
خالد ايوه جت ومشيت
مني طب انت عامل ايه
خالد الحمد....... وانتي والعيال
قالتلو بخير
مني سمعت صوت
فبتسأل خالد بتقولو ايه الصوت ده قالها التلفزيون
مني كان معاها تيلفون تاني فرنت علي ام ساره فسمعت صوت التيلفون فاقلتلو خلاص ماشي سلام وقفلت ومني شكت فيهم مني رجعت من السفر وبتسأل خالد بتقولو كلت كويس قالها ايوه
انا بفتح تيلفون ابويا لقيت مسدجات من ام ساره وفويسات بتقولو بحبك وبتاع وعامل ايه
وهو رادت قالها شكل مني شكت فينا
انا خد الحجات دي بالمنسبه ابويا ملوش في التكنولجيا كتير بعد كده عملت ايميل وبعت الحاجه لام ساره اسومها وبتاع فالتلي انا مبخفش والي عندك اعملو وقول لامك هي الي هتطلق وبتاع فانا قولتلها انا عايز انام معاكي انا معايا فديوهات وهي خافت وقالتلي ماشي طلعنا السطح وبعد كده قلعتها وقلعت واحنا الاتنين قلعنا وفضلت الحس الحلمه وانزل بوس في بقها والحس الحلمه واتنقل من البز اليمين للبز الشمال والحس سرتها وكرشها وهي عمتله تشتمني وانا اقولها بخبك يا لبوتي والحس في بزها واشفط الحلمه واعض الحلمه واشفط بزازها الاتنين مع بعض وانيك في بزازها بزبري وبعد كده قعدت الحس من ورا ودنها وبعد كده خدها قعد الحس كسها وامص واشفط الزنبور وهي كسها حلو بصرحه وفضلت الحس واشفط وبتد كده هي قامت ومصت زبري ولبني نزل فهي ضحكت وفالت العيله كلها كده بعد كده مصت زوبري قام ونكتها في كسها دخلت راس زبري دي اول مره انيك وكسها كان سخن بطريقه حلوه اوي كأني دخلت زبري فرن روحت جبتهم فيها وهي مكنتش لسه جابت فهي قالتلي تاني بس زوبري قام جوه كسها ونكتها تاني ودخلت وهي كانت جابت مره وبعد طلعت بتاعي ودخلتو في طيزها وطيزها كانت طريه اوي فضلت انيك وانيك وهي اه دخلووووووووووو بيوجعععععععع اههههههههههههه نيكنييييييييي يابن الشرموطه يا عرص نيكنيييييييي اكتر تعبانهههههههههههه كسسسسسسسيسي دخلو كلووووووووووو وانا جبت في طيزها وفرهدت ونمت جمبها وهي قالتلي انا تعبت خلاصصصصصصص كفايه كده قلتلها وانا بتنفس بصعوبه انا بموت بس بتد كده نزلنا تحت وانا بفتح الرسائل بعتها مسدجات لامي بالغلط وبكده ينتهي الجزء وهنشوف مني هتعمل ايه
اول قصه لي في المنتدي يارب القصه تعجبكم
طبعا القصه في منها حقيقي وفي منها من وحي الخيال
القصه هضم سحاق ومحاارم وسادي
صاحبه امي وعمايلها
الجزء الاول
انا اسمي محمود عندي ١٨ سنه انا مليان وزني كبير طولي ١٧٥ سنتي
زبري حجمه عادي الحجم الطبيعي
امي مني ٣٩ سنه جسمها ملفايه بزاز متوسطه وطيز متوسطه كرش صغير وامي قمحاويه
ابويا خالد دورو هيبقا صغير في القصه عنده ٥٦ سنه ابويا كبر فبطل ينيك وامي لسه صغيره 😂
اخويا ممدوح ١٦ سنه
عبير صاحبه امي عندها ٤٣ عندها سنه بزاز كبيره وطيز كبيره وبيضه والحلمه وردي كيرفي والكرش متوسط
هبه عندها 20سنه عود مظبوط زي مالكتاب بيقول بزاز متوسطه وطيز متوسطه عود فرنساوي
ساره عندها 18 سنه بس وتكه بيضا وبزاز كبيره وطيز كبيره ومفيش كرش
خلود 16 سنه بزاز صغيره وطيز صغيره ومفيش كرش وملهاش دور غير دور صغير في القصه
القصه تبدا لما كان عندي 10سنين كنت في مدرسه ابتدائى وكانت مدرسه مشتركه وكان معايا ساره وهبه بس هبه اكبر مننا بدفعتين وانا كنت بحب ساره بس مش قايلها وامي اتعرفت علي امها وبقو صحاب وكان معانا واحده اسمها عليه كانت معانا في المدرسه امي اتصحبه علي امها وام ساره بقت تيجي عندنا تقعد مع امي وانا مكنش ليا في السكس كنت بحب اتفرج علي مصارعه حريمي تعدي الايام وكبرت بقيت في اولي اعدادي حولت وساره حولت ومكناش معا بعض في المدرسه بس كنا مع بعض في الدروس وساره طلع عليها سمعه وحشه انها بتمشي مع ولاد والكلام ده وانا بدات اظيط واقول ايوه بتمشي مع ولاد المهم ام ساره فضلت تكلم امي وزيارتها لينا كترت وحالتهم الماديه وحشه اخنا يعني الحمد ....... وام ساره بدا هزرها مع ابويا يبقي عادي يسلمو علي بعض ويتكلمو مع بعض عادي انا من وجهه نظري انا ان هي بتكلم ابويا في السكس المهم انا كبرت وبدات افهم في السكس واتعلم في حجات وساره كانت بتيجي تنام عندنا عادي وانا سعات كنت بلعب في صدرها لما كان عندي 16 سنه علاقه امي وام ساره اتطورت اوي وبقو اكتر من اخوات
احنا كاان عندنا عماره ملك وكنا مربين فوق السطح طيور وامي جت في الصيف وكانت عايزه تسافر ومين هيطلع يأكل الطيور امي ادت لام ساره المفتاح وقلتلها اكلي الطيور المهم عبير وفقت وقلتلها ماشي بعد مسافرنا ابويا مش بيسافر معانا فعبير كانت بتطلع تاكل الطيور وتنزل مع ابويا
فلاش باك عبير وخالد
عبير خبطت خالد قام فتح مين انا عبير
خالد اتفضلي يا ام ساره
عبير عامل يا ابو محمود
خالد بخير يا ام ساره
عبير اغرفلك
خالد ماشي الاكل جوه
عبير دخلت وكانت لبسه عبايه لزقه علي جسمها
خالد المره دي جسمها حلو والواحد عايز ينيكها
خالد دخل لعبير المطبخ ولزق فيها من ورا
عبير عدت الموضوع وقالت ممكن مكنش يقصد
خالد لزق تاني
عبير قالتلو عيب يا ابو محمود
عبير كانت تعبنا عشان ارمله من 5 سنين مفيش راجل لمسها
خالد فضل يلمس مره واتنين وتلاته لحد معبير سابت نفسها ودخلو الاوضه وعبير قلعت
وخالد قلع وفضلو ينيكو في بعض
خالد قلعها العبايه بقت هي بالبرا والكلت زخالد بالكالسوم خالد نزل الكلوت لتحت شويه كسها كان عليه شعر مكنتش مهتميه بنفسها خالد لحس كسها وهي اااااااااااا واحححححححححح وكسي وجعني وطيزي وجعاني نيكنييييييييي بقا وتعبانههههههههه وهو عمال يلحس ويمص قام قلع الكالسوم وطلع زبره وهي قضلت تمص قام واخدها هو في وضع الكلبه وهي طيزها كانت مفتوحه وهنعرف ده قدام من ايه
وفضل ينيك ويرزع وهي تصوت تعبانه مش قادره حرام عليك دخله في كسي وهو راح مدخله في كسها وهي تعبانه علي الاخر لحد ملبنه نزل في طيزها وهو هايج وهي هايجه وجاب مره واتنين وتلاته
وفضل الحوار لمدت 3 ايام علي كده
وهنا انتهي الجزء بس مش هتأخر عليكو الكتابه متعبه فشخ عايز رايكو انا عارف ان الجزء صغير بس بعد كده الجزء هيبقا اطول بس اخد، رايكو في الكتابه الاول ولو في حاجه ممكن تقولي
وشكرا
 
  • عجبني
التفاعلات: ألذئب العبادى, امير الجنس العربى, Ghosts only و 4 آخرين
القصه بتحلو اوى
 
  • عجبني
التفاعلات: امير الجنس العربى و Minaprencis
الباقي امته
 
  • عجبني
التفاعلات: امير الجنس العربى و Minaprencis
حلوة كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: فكرى، امير الجنس العربى و Minaprencis
يسطي طول الاجزاء شويه وخلي القصه كلها في صفحه واحده
 
  • عجبني
التفاعلات: امير الجنس العربى و Minaprencis

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%