NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

أبو عمر المصري

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
حد صحبته مهيجاه نيك لدرجة إنه نفسه يشارك لبونتها وجسمها والنودز اللي بتبعتهاله مع حد( من غير وشها) ويسمع رأيه في جسمها ؟

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: Alimohamed 65765, عرص المتناكة يويو, نفسي اتعلم الدياثه و شخص آخر
انا وصحابي بنعمل كدا

• عجبني
التفاعلات: Egyptian walfe، أبو عمر المصري و Just 3omar
  • عجبني
التفاعلات: Egyptian walfe
  • عجبني
التفاعلات: عاشق الديوثيين و Egyptian walfe
  • عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لو صحبتك مهيجاك ونفسك تشوف لبن الرجاله مغرق صورها يبقى انت ديوث مبتدأ، لكن لو خطيبتك اللي مولعاك وكل ما بتروحلها بتخليك تنقط وانت عندها.. ونفسك تحكي اللي بيحصلك وانت عندها يبقى انت ديوث ف نص الطريق

انما بقى لو لحم مراتك مبقاش يهيجك غير لما تسمع هيجان الفحول والهايجين عليه يبقى انت ديوث بالعلامه الكامله

ابعت قولي انت مين فيهم وهروقك 🔥❤️

• نار ياحبيبي نار
التفاعلات: نفسي اتعلم الدياثه
لو صحبتك مهيجاك ونفسك تشوف لبن الرجاله مغرق صورها يبقى انت ديوث مبتدأ، لكن لو خطيبتك اللي مولعاك وكل ما بتروحلها بتخليك تنقط وانت عندها.. ونفسك تحكي اللي بيحصلك وانت عندها يبقى انت ديوث ف نص الطريق

انما بقى لو لحم مراتك مبقاش يهيجك غير لما تسمع هيجان الفحول والهايجين عليه يبقى انت ديوث بالعلامه الكامله

ابعت قولي انت مين فيهم وهروقك 🔥❤️
انا شكلي فنص الطريق مع خطيبتي

• عجبني
حد صحبته مهيجاه نيك لدرجة إنه نفسه يشارك لبونتها وجسمها والنودز اللي بتبعتهاله مع حد( من غير وشها) ويسمع رأيه في جسمها ؟
هي خطيبتي عمتا مش صحبتي وبيبقا مع ناس قريبه مني مش اي حد

• عجبني
التفاعلات: Egyptian walfe و أبو عمر المصري
ناا جداااااا بجد

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: نفسي اتعلم الدياثه
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%